Nóu!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja we klagen wel eens, maar DGK is best leerzaam
Pffff, ik was al bang dat ik naar een programma zat te kijken speciaal gemaakt voor retards, maar je stelt me helemaal gerust.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja we klagen wel eens, maar DGK is best leerzaam
Roekshana en consorten zijn zoooooooooo eerlijke mensen!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor Poekiwoeki, Brian heeft zich prima staande gehouden, helemaal niet lopen verdedigen, schreeuwen en schelden.![]()
Ik zou me dood schamen als dat familie van mij zou zijn, gatverdamme wat een creep.
Vanwege het aanpakken van Brian eerder vandaag, bedoel je? Maar dan zouden ze ook moeten weten (via de niet bewegende camera's?) dat ze niet in beeld zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pffff, ik was al bang dat ik naar een programma zat te kijken speciaal gemaakt voor retards, maar je stelt me helemaal gerust.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Huub en Jaap op de naughty chair zitten. Die manipulatieve KutFlens weigert de streams op de jongens te zetten, te gek voor woorden eigenlijk.
Deze gastspeelster is veel vaker in beeld dan de meeste bewoners.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef Lobasca het volgende:
Nou, ik vind het echt te achterlijk voor woorden dat een doos van een gastspeelster zangles krijgt, Rob wil zekere ook met alle geweld met zijn schjmoel op de buis
Ik ben er van overtuigd dat ze dat weten zodat ze het wel uit hun hoofd laten Holy Kubatz nog eens aan te pakken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanwege het aanpakken van Brian eerder vandaag, bedoel je? Maar dan zouden ze ook moeten weten (via de niet bewegende camera's?) dat ze niet in beeld zijn.
Welkom Montolivio (vanwaar die naam?) en weet dat FOK! meer is dan COSquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Hey Cos-ers ik heb me ook maar eens een account aan gemaakt.
Las altijd COS al maar nu kan ik mijn mening ook geven.
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Hey Cos-ers ik heb ook maar eens een account aan gemaakt.
Welkom en COS gezellig mee. Je komt wel op een heel ongelukkig moment binnen, ik bedoel qua streams, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef Montolivio het volgende:
Hey Cos-ers ik heb ook maar eens een account aan gemaakt.
Montolivio is niet mijn eigen naam , is voetballer van Fiorentina.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welkom Montolivio (vanwaar die naam?) en weet dat FOK! meer is dan COS.
Aha. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef Montolivio het volgende:
Montolivio is niet mijn eigen naam , is voetballer van Fiorentina.
Was de eerste naam die in me op kwam.
Weet iemand al, waarom Jaap aan het inpakken is?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Te gek hoor. Ik ging daarstraks boodschappen doen, kwam terug, en zag dat er nog steeds geen nieuwe COS was. Toen dacht ik al 'iedereen uit pure verveling afgehaakt'. Maar toen zag je althans nog Jaap die vaag aan het inpakken was, daarna was het paarden, en nu alleen nog maar villa en een gastspeelster die ons een ruk aangaat.
Ik weet het in elk geval niet. Er stonden dozen op zijn bed en hij was zijn lades aan het uitruimen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Weet iemand al, waarom Jaap aan het inpakken is?
Moet hij zijn kamer verlaten voor een nieuwe gast(en)??
Het zou me niets verbazen. Sowieso moet het onder die pruik toch een drukte van jewelste zijn, qua krioelende beestjes en haar- en huidschilfers. Heeft ze 'm al eens af gezet?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:36 schreef blomst het volgende:
Gaat Amanda met kroontje en pruik onder de douche?
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja! En dan Jaap als kerstman parkeren in de de tuin.
Af en toe 's nachts maar dat mogen wij natuurlijk niet zien en 's ochtends heeft ze hem op voordat een camera haar gespot heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Sowieso moet het onder die pruik toch een drukte van jewelste zijn, qua krioelende beestjes en haar- en huidschilfers. Heeft ze 'm al eens af gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |