Hoi!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:44 schreef Montolivio het volgende:
is het al bevestigd dat selene inderdaad de nieuwe bewoner word?
Maar wel met de koningin moeder, Hare Majesteit Flens de 1stequote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een prinsesje zonder kasteel, zonder prins en zonder onderdanen.![]()
![]()
![]()
*Woehahahahaha*
Ik snap wat je bedoelt. Bedankt iig voor de infoquote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan wel eens lang kunt wachten. Tussen half zeven en zeven uur krijgen ze weer een verrassing, iets met/van Dreams of Beauty; Amanda kreeg eerder vandaag al een (rode hoeren)jurk en schoentjes. Spectaculair kan het volgens mij nooit worden.
Laat me raden.....smokey eyes.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Montolivio het volgende:
Amanda gaat nog maar eens doen waar ze goed in is
....maar mét luizen...als in de tijd van Lodewijk de 14de..quote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een prinsesje zonder kasteel, zonder prins en zonder onderdanen.![]()
![]()
![]()
*Woehahahahaha*
Boze stiefmoeder zeker? Ze mocht niet eens met HRH Prins Kubats van likmevestje mee op DOB uitje!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar wel met de koningin moeder, Hare Majesteit Flens de 1ste
Tja, dat dan weer wel, ik ben blij dat er nog geen geur TV/Streams bestaat, wat zal dat kind af en toe rieken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....maar mét luizen...als in de tijd van Lodewijk de 14de..
Hoezo Selene maakt prachtige tvquote:Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Nee, haar geld staat op een rekening in Belgie en daar heeft ze geen pasje van, haar geld is dus (nog) niet rond. Hopelijk blijft dat zo!
hahaha Selene lijkt wel zwanger!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Dan zelf maar creatief worden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hè, niet weer een verzonnen zwangerschap van Zeurlène en Lamme Lulquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, ik was zelf even creatief bezigquote:
Helemaal geweldig!!!! Photoshopqueenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik was zelf even creatief bezigKijk maar naar het gordijn voor haar buik, dat hangt niet recht omlaag.
Hoor je dat, beequeen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:04 schreef eeff het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!!!! Photoshopqueen![]()
Als ze stilzit en lief lacht misschien, als soort van ornamentje, maar als ze haar mond los trekt komt er veelal venijn uit, eerst leek ze wel aardig en spontaan maar dat was blijkbaar haar masker, wat dat betreft past ze precies in kamp B&A, net zo arrogant, kleinzielig en dom.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Montolivio het volgende:
[..]
Hoezo Selene maakt prachtige tv
Haha vind hem wel geweldigquote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik was zelf even creatief bezigKijk maar naar het gordijn voor haar buik, dat hangt niet recht omlaag.
Dan ben je haar borsten vergeten, die groeien ook mee als je zwanger bent!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten heb ik juist expres een eind omlaag getrokkenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan ben je haar borsten vergeten, die groeien ook mee als je zwanger bent!![]()
Goed gedaan trouwens, viel niet meteen op dat het nep was.
Valsquote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten heb ik juist expres een eind omlaag getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |