20:52 Flitsend bezoek...Zo verrassend als het bezoek kwam, zo snel gaan ze er weer vandoor. Als Selčne klaar is met haar dansles stuit de brunette op een Villa vol mensen. "Sorry, ik wist niet dat jullie er allemaal waren, ik had dansles!", aldus de gastspeelster die het bezoek nog even snel gedag zegt. Er wordt lang en uitgebreid afscheid genomen van Dreams of Beauty op het bordes. "Als ik heb gewonnen kom ik gelijk naar je toe", verzekert Amanda Bianca. "Ik ben heel erg blij voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Doe iedereen de groeten en bedank iedereen", laat ook Brian aan Bianca weten. Na al deze mooie woorden vloeien de tranen rijkelijk over Bianca's gezicht. Maar dan is het toch echt tijd om afscheid te nemen...
21:08 Spanning in de Villa..."Wat een dag! Echt niet normaal. Het was zo leuk!", aldus een enthousiaste Lieke. "Er waren DJ's, drankjes stonden klaar, het was echt helemaal geweldig", geeft ook Brian toe. "Aman, heb jij al gegeten?", vraagt de Antilliaan aan zijn vriendin. "Ja, ik wel", aldus Amanda. Huub begrijpt er niets meer van. "Wij moesten snel eten voordat jullie kwamen!", piept hij. "Maar ik begrijp niet waarom", reageert hij wat boos. Lieke zoekt ondertussen toenadering naar Selčne. "Heb je het koud?", vraagt de Hilversumse aan de gastspeelster. "Nee", bromt Selčne en loopt meteen weg. Er hangt weer een 'gezellige' sfeer in de Villa...
Bron: Villa Vandaag, 12-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel