abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 14:17:51 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55217102
13:50 Jaap naar de slacht?

Selčne en Amanda maken armbandjes. Maar omdat vrouwen natuurlijk meerdere dingen tegelijk kunnen, voeren ze ook nog een pittig gesprek. "Ik vind het wel leuk dat je onze nieuwe Miljonair wordt", zegt Amanda bloedserieus tegen de brunette wanneer de grote Miljonair de Private Room binnenloopt. "Dan ga je lekker in de Master Bedroom slapen. Daar slaapt nu toch een varken en die brengen we wel naar de slacht", voegt de 19-jarige er schaterend toe. Jaap grinnikt wat. Het moet een beetje saai worden om steeds al die grapjes over je gewicht te horen...

14:05 Rap de sterren van de hemel

"Hoe warm jij eigenlijk je stem op?", vraagt Palma aan Luc. "Mijn stem opwarmen?", vraagt de rapper wat verontwaardigd. "Ja, voor een optreden moet jouw stem toch ook goed zijn", vervolgt het hoofd huishouding. "Oh, ik rap me gewoon warm", antwoordt Luc. "En drinken hč, een fles Bacardi", voegt Double L er lachend aan toe. Zou de zinggrage Selčne dit van haar vriendje overnemen?

Bron: Villa Vandaag, 12-12-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 12 december 2007 @ 14:37:52 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55217636
14:18 Lieke en Brian, geen goede match?

Amanda en Selčne hebben hun ambachtelijke werkje even gelaten voor wat het is en zijn inmiddels iets anders aan het doen. De gastspeelster is druk bezig met een spelletje op de computer en Amanda is een brief aan het schrijven naar ex-Miljonaire Nadia. De 19-jarige kan het niet laten om aan haar vriendje te denken. "Het is wat hoor: Brian en Lieke weg...", zegt ze tegen Selčne. "Ik weet zeker dat Brian bijna niks tegen haar zegt en Lieke ook niet", spreekt ze haar voorspelling uit. De beauty reageert echter niet en laat de opmerking voor wat het is. Amanda vermoedt dat het dus niet zo'n gezellig uitje zal worden. Wij zijn ook heel benieuwd naar hun verhalen als ze terugkomen!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 12 december 2007 @ 14:57:52 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55218022
14:43 Het zal toch niet waar zijn!

Laat je je grapjes wel hier?

woensdag 12 december 2007 @ 15:17:51 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55218457
14:51 Selčne voelt zich achtergesteld

Zojuist heeft Amanda een beeldschone avondjurk cadeau gekregen. Toch is ze achterdochtig... Misschien hebben ze vanavond wel een feestje, gokt ze. Lieke en Brian worden immers ook mooi gemaakt vandaag. Selčne heeft echter niets gekregen waardoor ze nu sip voor zich uit staart. "Tja, ik ben ook maar een gastspeler natuurlijk", zegt ze sarcastisch tegen Palma. Maar het hoofd huishouding heeft geen zin in gezeur. "Hop hop, maak je maar mooi", moedigt ze de donkere beauty aan. Weet Palma meer? Zou er soms echt een feestje zijn vanavond?

15:06 Is Selčne Amanda's held?

Amanda kan het niet laten om niet met haar haar bezig te zijn. De 19-jarige heeft in Selčne een goede partner gevonden. De donkere schone weet er veel van en het lijkt erop dat ze ook weet hoe je er goed mee om moet gaan. Zou het Selčne lukken om het haar van Amanda helemaal goed te krijgen? "Wat dacht je van mij toen je net binnenkwam?", vraagt de 19-jarige zich af. De gastspeelster weet de vraag handig te pareren en geeft geen eenduidig antwoord.

woensdag 12 december 2007 @ 15:37:52 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55219023
15:23 Zoent Luc vies?

Hoe zit het nu eigenlijk tussen Selčne en Luc? Amanda vraagt het de gastspeelster... "Ik heb een klik met hem en raakvlakken, maar geen vlindertjes", antwoordt Selčne eerlijk. "Ik heb ook niet echt de behoefte om hem te zoenen", voegt ze eraan toe. Zal Luc leuk vinden! Zei hij voor het weekend niet dat hij het daten met interviewster Roekshana stop heeft gezet, omdat hij Selčne was tegengekomen? Helaas Luc, je lijkt de verkeerde keus gemaakt te hebben!

woensdag 12 december 2007 @ 15:57:52 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55219491
15:33 De dwerg en de dikzak

Ongeduldig wacht Selčne op de komst van haar zangleraar. "Volgens mij gaan ze mijn zangles zo meteen blokkeren!", voorspelt ze. Amanda kijkt op. "Wie?", vraagt ze niet begrijpend. "Oh, de dwerg en de dikzak!", bedenkt ze zich dan. Selčne knikt met een vies gezicht. Zouden Jaap en Huub écht zo gemeen zijn? Het arme meisje kijkt al de hele dag uit naar de komst van Rob. Om haar stem te sparen heeft ze zelfs nauwelijks gerookt. Jij zou als geen ander moeten weten hoe zwaar dat is, Huub!

15:46 Rob is dik tevreden!

En daar is Rob eindelijk. Selčne zat al vol spanning en smart op de zangleraar te wachten. "Je stem is uitstekend hoor", complimenteert Rob zijn pupil na haar eerste octaaf. De zangeres begint direct te stralen en gaat verder. Amanda zit vol bewondering naar haar vriendinnetje te kijken. Zou Amanda een beetje jaloers zijn?

woensdag 12 december 2007 @ 16:37:51 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55220547
15:52 Rob is dik tevreden!

En daar is Rob eindelijk. Selčne zat al vol spanning en smart op de zangleraar te wachten. "Je stem is uitstekend hoor", complimenteert Rob zijn pupil na haar eerste octaaf. De zangeres begint direct te stralen en gaat verder. Amanda zit vol bewondering naar haar vriendinnetje te kijken. Zou Amanda een beetje jaloers zijn?

16:16 Tranen voor Selčne!

Tijdens de zangles van gastspeelster Selčne barst de brunette in tranen uit. Haar keel laat haar in de steek! "Je doet het hartstikke goed en als het niet gaat, dan doe je wat zangoefeningen", troost Amanda haar vriendin. "Ik kijk hier echt naar uit, dit is het leukste wat ik hier doe", snikt Selčne. Ook zangcoach Rob troost de brunette en gelukkig geeft de gastspeelster niet op en probeert haar zangkwaliteiten weer ten gehore te brengen! Go Selčne!

woensdag 12 december 2007 @ 16:57:49 #58
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55221085
16:42 Jaap de muziekliefhebber?

Jaap zit voor de verandering eens in de Private Room. Zijn vaste stekkie, namelijk op kantoor, is in bezet genomen door Selčne en Rob die daar bezig zijn met de zanglessen. De Briellenaar heeft aan gebrek aan beter maar plaatsgenomen achter de computer in de Private Room. Maar Jaap heeft geen zin in een potje patience of schaken. Nee, de Briellenaar zit lekker uitgezakt te luisteren naar muziek. Daar ben je natuurlijk Miljonair voor!

woensdag 12 december 2007 @ 17:17:50 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55221605
17:06 Singing Selčne!

Selčne heeft inmiddels haar stem weer teruggevonden. Samen met Rob laat ze de meest prachtige ballades horen en het lijkt erop alsof ze een waardig vervangster is van Dennis, de eerdere pupil van Rob. Wie weet slaagt Selčne er wel in om een platencontract binnen te slepen?

woensdag 12 december 2007 @ 17:57:48 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55222475
17:26 Dat staat je goed!

Intussen is Huub onder het genot van een sigaret achter de piano gekropen en Amanda beschildert Selčnes gezicht. "Ik hoop dat Brian het een beetje gezellig heeft met Lieke", zegt Amanda voorzichtig. Selčne heeft andere zorgen. "Mag ik een boxershort van Brian aan?", vraagt ze. "Van Brian?", reageert Amanda verbaasd. Ze staat op en gaat op zoek. Dat zal je vast goed staan, Selčne!

17:42 Amanda de prinses!

"Ik vind die jurk beeldig!", roept Amanda enthousiast uit nadat ze zich in een feestjurk heeft gehesen. Compleet met kroontje lijkt de 19-jarige inderdaad op een prinses weggelopen uit een sprookje. Selčne heeft net een opmaakbeurt van Amanda gekregen maar is niet helemaal tevreden en poetst nog wat bij. "Wat gaan we doen vanavond?", vraagt Amanda aan Huub en Jaap in de keuken. "Ik heb echt geen idee", aldus Jaap. "We moeten wel om half zeven klaarstaan", zucht de Briellenaar. Wat zal de verrassing zijn?

woensdag 12 december 2007 @ 18:17:50 #61
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55223032
18:04 Selčne in de negeermodus

Amanda wil per se dat Selčne ook mee gaat naar de eventuele verrassing. Maar als de gastspeelster gaat vragen of ze echt niet mee mag, blijkt dat er al een planning voor Selčne is. De gastspeelster krijgt namelijk danslessen van Dellusion. Huub probeerde ook nog te informeren naar de gezondheid van Selčne, maar deze gaf hier geen respons op. De gastspeelster heeft de hele dag al geen woord gewisseld met Lieke en Huub. Hoelang zullen ze dit nog volhouden?

woensdag 12 december 2007 @ 18:37:49 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55223573
18:23 Definitieve breuk?

Amanda en Selčne zitten in de kapsalon en hebben het nogmaals over de stemming van gisteravond. "Als wij met zijn allen iets gaan doen, vind ik wel dat de gastspelers mee mogen", begint de 19-jarige. "Luc gaat toch ook mee met jullie optredens?", proest Selčne. "Lieke zei voor de rest ook helemaal niets. Het moet op haar manier gaan of niet! En hoe ze daar zat! Ik zou zelf zeggen: jij hebt me zo goed opgevangen, door jou ben ik er boven opgekomen, ga maar in mijn plaats! Maar zij is gewoon 'pichiri'", concludeert Amanda. "En dat zijn ze alle drie, daarom hebben ze elkaar ook gevonden!", lacht de 19-jarige over Huub, Lieke en Jaap. Selčne begrijpt het drietal ook niet en heeft het helemaal met ze gehad. Is het dan nu echt over tussen Lieke, Huub en Selčne?

woensdag 12 december 2007 @ 19:17:48 #63
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55224766
18:47 Tik, tak, tik, tak...

Jaap en Huub besluiten de onzekerheid over vanavond te verdrijven door een potje te gaan schaken. De Briellenaar leest er ondertussen de krant bij en zo tikken langzaam de seconden weg. Jan-Willem staat nog steeds in de keuken en blijkt voor zeven mensen aan het koken te zijn. Dat betekent dat Brian en Lieke waarschijnlijk gewoon mee-eten. Of misschien komen er wel twee andere eters...

19:10 Amanda zoekt afleiding!

Het is inmiddels al half zeven geweest en Amanda, Jaap en Huub hebben zich gehuld in mooie avondkleding. Maar waarvoor precies, weet nog steeds niemand! Amanda heeft zich in haar post gestort, voor haar duurt het te allemaal te lang en daarom zoekt de 19-jarige afleiding in haar brieven. Geduld is een schone zaak!

woensdag 12 december 2007 @ 19:37:48 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55225353
19:18 Dellusion in de Villa!

Plotseling verschijnen er drie gestaltes op het bordes. Het blijken de dansers van Dellusion te zijn, die gastspeelster Selčne komen verblijden met een heuse dansles. De Tilburgse knapt direct op wanneer ze haar bezoek ziet, maar helemaal beter is ze nog niet. "Ik ben helemaal ziek geworden vandaag!", klaagt ze. Hopelijk kan ze genoeg energie verzamelen voor de dansles!

19:35 Bang voor Jaap?

Even werden de Miljonairs op het verkeerde spoor gezet. Want de fontein stond aan en er kwam bezoek! Maar het was niet de verrassing waar de Miljonairs om half zeven klaar voor moesten staan. Het zijn de dansers van Dellusion voor Selčne. Als de dansers en de gastspeelster boven gaan repeteren, gaat het meteen over Lieke en de stemming. "Je begrijpt toch wel dat het een teleurstelling is? Als je iemand als je vriendin beschouwt", lucht ze haar hart. De dansers zijn bang voor Jaap. "Straks komt hij de les verstoren", aldus één van de dansers. "Ik laat me echt niet kapot maken hoor, ik voel me daar veel te goed voor!", aldus een zelfverzekerde Selčne. We zullen zien hoe onbreekbaar je bent!

woensdag 12 december 2007 @ 19:57:48 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55225863
19:53 Versierpoging Huub mislukt...

Huub en Amanda zitten gezellig met zijn tweeën aan tafel. "Hoe krijgen we Brian en Lieke de Villa uit?", oppert de Oldenzaler. "Nou, Brian gaat nergens heen", schiet de 19-jarige meteen in de verdediging. "Boyfriend, where are you?", schreeuwt Amanda. "Waarom moet Brian altijd in ons gesprek voorkomen als ik met jou aan het praten ben?", reageert Huub jaloers. "Omdat Brian mijn vriend is", aldus een lachende Amanda. Maar Huub geeft niet zomaar op en probeert het nog maar eens. "Ik vind je nog steeds leuk", laat hij Amanda met een zwoele stem weten. Maar Amanda gaat er niet op in!

woensdag 12 december 2007 @ 20:17:46 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55226410
20:03 Nóg een Martini?

Huub blijft vissen naar aandacht van Amanda en daarom gooit hij Brian maar weer eens in de mangel... Amanda springt natuurlijk meteen in de bres. "Wij weten voor onszelf hoe het zit. Wij zitten 24 uur op elkaars lip dus het is niet niks om een relatie in stand te houden!", spreekt Amanda standvastig. "Het doet mij niets als een tegenstander in het spel twijfelt aan onze relatie", geeft ze aan. Huub ziet nu in dat de kansen verkeken zijn. "Ik ben benieuwd wat er vanavond komt", zegt de Oldenzaler daarom maar. "Ik wil nog een Martini!", roept Amanda. Als dat maar goed gaat...

woensdag 12 december 2007 @ 20:37:48 #67
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55227026
20:15 Nog even wachten...

De fontein gaat aan en dus kan het niet lang meer duren voordat er een auto door de poort zal rijden. Huub, Amanda, Jaap en Jan-Willem hebben zich op het bordes verzameld en staren in de duisternis. "Eén, twee, drie, vier, komt er nog wat van?", zingt Huub ongeduldig. We wachten af...

woensdag 12 december 2007 @ 20:57:47 #68
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55227641
20:24 Eindelijk!

Eindelijk komt er dan een grote witte limousine het pad opgereden. De wagen heeft de grootste moeite om de oprijlaan schadevrij te betreden, maar het lukt hem uiteindelijk toch. Uit de wagen komen niet alleen Brian en Lieke, maar ook de dames van Dreams of Beauty, een kerstman en nog veel meer volk. "Ooh! Wat leuk!", gilt Amanda, die haar vriendje eindelijk weer in de armen mag sluiten. De bezoekers hebben enorm veel cadeautjes bij zich en deze worden binnen bij de open haard uitgestald... Wat gaat er in hemelsnaam gebeuren?

20:32 Selčne vergeten?

Voordat het bezoek vertelt waarom ze aanwezig zijn moeten alle Miljonairs bij elkaar geroepen worden om gezamenlijk plaats te nemen op de bank. Alle Miljonairs verzamelen zich dan ook in de woonkamer op de bank en zijn erg nieuwsgierig. "We willen jullie bedanken voor alles wat jullie de laatste maanden hebben gedaan en daarom hebben we ook cadeautjes voor jullie", vertelt Bianca emotioneel aan de Miljonairs. Jaap mag als eerst zijn pakje openen. "Een onderbroek en een lingerieset", roept hij blij. "Dank je wel kerstvrouw!" Maar vergeten ze niet iemand..?

woensdag 12 december 2007 @ 21:17:46 #69
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55228157
20:52 Flitsend bezoek...

Zo verrassend als het bezoek kwam, zo snel gaan ze er weer vandoor. Als Selčne klaar is met haar dansles stuit de brunette op een Villa vol mensen. "Sorry, ik wist niet dat jullie er allemaal waren, ik had dansles!", aldus de gastspeelster die het bezoek nog even snel gedag zegt. Er wordt lang en uitgebreid afscheid genomen van Dreams of Beauty op het bordes. "Als ik heb gewonnen kom ik gelijk naar je toe", verzekert Amanda Bianca. "Ik ben heel erg blij voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Doe iedereen de groeten en bedank iedereen", laat ook Brian aan Bianca weten. Na al deze mooie woorden vloeien de tranen rijkelijk over Bianca's gezicht. Maar dan is het toch echt tijd om afscheid te nemen...

21:08 Spanning in de Villa...

"Wat een dag! Echt niet normaal. Het was zo leuk!", aldus een enthousiaste Lieke. "Er waren DJ's, drankjes stonden klaar, het was echt helemaal geweldig", geeft ook Brian toe. "Aman, heb jij al gegeten?", vraagt de Antilliaan aan zijn vriendin. "Ja, ik wel", aldus Amanda. Huub begrijpt er niets meer van. "Wij moesten snel eten voordat jullie kwamen!", piept hij. "Maar ik begrijp niet waarom", reageert hij wat boos. Lieke zoekt ondertussen toenadering naar Selčne. "Heb je het koud?", vraagt de Hilversumse aan de gastspeelster. "Nee", bromt Selčne en loopt meteen weg. Er hangt weer een 'gezellige' sfeer in de Villa...

woensdag 12 december 2007 @ 21:57:45 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55229496
21:27 Verrassingsdiner!

Jan-Willem en Brian hebben zich afgezonderd van de rest. In de Chill Room hebben ze een geheimzinnig gesprekje. "Kan je er romantische elementen bijgooien?", begint Brian. Het gaat uiteraard over het verjaardagsdiner van Amanda. "Ik heb voor haar een nieuwe belly button piercing gekocht", laat de Antilliaan aan de kok weten. "Ik wil hem in een toetje tevoorschijn toveren. Of dat het in een glas zit", oppert Brian. Kok Jan-Willem kan wel wat met de ideeën van Brian. "Top! Dat gaat helemaal goed komen!", aldus Brian en Jan-Willem. We zijn benieuwd!

21:42 Stir it up!

"Dank jullie wel dat wij hier mogen zijn, wij zijn Tribute 2 Bob Marley! Wij toeren met een theatershow door het land. We gaan nu laten horen wat we doen!", stelt de band zichzelf voor en ze beginnen onmiddellijk te spelen. De Miljonairs zijn zichtbaar verrast door de vrolijke klanken. Genieten geblazen!

woensdag 12 december 2007 @ 22:37:46 #71
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55230837
22:14 Luc is terug!

De muziek maakt het een en ander los bij verschillende Miljonairs. Huub loopt af en toe rood aan en doet verwoede pogingen om dichter naast Lieke te schuiven. De Hilversumse geeft echter geen millimeter toe en blijft waar ze is. De ene na de andere cover van Bob Marley passeert de revue en het is dan ook een feest der herkenning. Intussen is ook Luc de Villa weer binnen komen sluipen. Als hij opschiet, kan hij ook even mee genieten van Tribute 2 Bob Marley!

woensdag 12 december 2007 @ 22:57:45 #72
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55231452
22:42 Jaap de reggae-kenner?

Helaas is het dan zover, ook Tribute 2 Bob Marley neemt afscheid van de Miljonairs. "Hoelang is Bob nou dood?", vraagt Jaap geďnteresseerd aan de zanger. "In 1981", weet de zanger meteen te antwoorden. Moest Jaap eerst niets van de band weten, nu raakt hij niet uitgepraat over Bob Marley... "Ik dacht al in de jaren tachtig", aldus reggae-kenner Jaap. Iedereen heeft er van genoten. "Jullie zijn super", aldus Amanda. De bandleden hebben geen haast en blijven nog lekker een drankje drinken. Gelijk hebben ze!

woensdag 12 december 2007 @ 23:17:46 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55232220
23:08 Huub begrijpt er niets meer van...

"Ik snap dat jij het ook moeilijk heb, maar daarom zeg ik: hou je gewoon sterk", aldus een nuchtere Lieke. "Maar zo kan ik het niet", piept Huub. "Probeer die ruimte te nemen, en het is niet makkelijk", laat de blondine weten. "Ik ben gewoon niet gewend om keuzes te maken die k*t aan voelen. Ik probeer het al f*cking vier dagen!", jammert de Oldenzaler. "Ik word hier ook niet blij van, Huub", reageert de Hilversumse fel. "Ja, waarom doe je het dan?", vraagt Huub die niets van de situatie begrijpt. Maar Lieke geeft geen antwoord en loopt boos weg. Huub stort zijn hart bij Luc en Jaap. "Ik begrijp haar gewoon echt niet"....

woensdag 12 december 2007 @ 23:57:45 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55233396
23:37 Koude douche...

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan... Zo ook voor de band Tribute 2 Bob Marley. De Miljonairs hebben genoten van de show en de bandleden bleven ook na hun optreden gezellig een drankje drinken en lekker keuvelen met alle Miljonairs. Huub werd emotioneel van het liedje 'No woman no cry' en zocht bij Lieke warmte, maar helaas kreeg hij van haar een koude douche. Gelukkig kon hij wel terecht bij Luc en Jaap, die hem een luisterend oor aanboden. Maar Lieke moet voor als nog niets van de Oldenzaler weten. Is het dan echt definitief over?

donderdag 13 december 2007 @ 09:17:56 #75
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55237195
08:13 Wordt vervolgd

De Jamaicaanse geluiden zorgden gisteravond voor een fijne sfeer in de Villa. Alhoewel... De stem van de zanger deed Lieke niet vergeten hoe Huub haar de afgelopen tijd heeft behandeld. Huub begreep er niets van toen zijn ex zijn arm weg sloeg tijdens het optreden. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de twee niet bij elkaar in bed liggen deze ochtend. Huub kennende is het verhaal hiermee nog niet tot zijn eind. Dit krijgt beslist nog een staartje!

08:46 Luc wil niet verder met Selčne

Niet alleen Lieke en Huub zijn uit elkaar. Ook Luc heeft er voor gekozen om zijn relatie met Selčne op een laag pitje te zetten. Gisteravond belde hij met interviewster Roekshana. Omwille van haar heeft hij besloten niet verder te gaan met de gastspeelster. Brian adviseerde hem om eerst uit te zoeken wat nu precies de gevoelens van Selčne zijn. Luc ziet het daarom nog even aan. Nietsvermoedend ligt de brunette naast de rapper te slapen. Zou Luc haar vandaag vertellen dat hij Roekshana boven haar verkiest?

09:00 Drank maakt meer stuk...

Het aantal stelletjes is waarschijnlijk weer verminderd in de Villa. Na Lieke en Huub, staat nu de relatie van Luc en Selčne op springen. En zelfs het stabielste stel heeft zijn problemen in De Gouden Kooi. Amanda en Brian hadden gisteravond een woordenwisseling. De Antilliaan was van mening dat Amanda zichzelf en hem voor schut zette door zoveel te drinken. De 19-jarige belooft hierop niet meer te drinken en zegt dat het haar spijt. Desondanks neemt ze nog geen vijf minuten later weer een grote slok van haar mixdrankje. Of Brian dit gezien heeft, is de vraag, aangezien het stel vannacht heerlijk tegen elkaar aangekropen is. Achja, sommige relaties zijn ook niet stuk te krijgen...

Bron: Villa Vandaag, 13-12-2007
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')