Ik denk het. Enige dat ik weet is: "Check morgen je mail en wees er op tijd bij, want morgenavond gaat het gebeuren...'quote:Op woensdag 12 december 2007 10:10 schreef n00cL30n het volgende:
O, je moet kreatief op commando zijn.. Zij leggen een item voor en jij moet het de grond in drukken?
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Het geluid was ook veel beterder dan dat van euro's.
Ik reken mijn salaris ook om in guldensquote:Op woensdag 12 december 2007 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Men, als ik mijn salaris nu in guldens zou krijgen uitbetaald en ik doe alsof ik 18 ben dan ben ik RIJK!!!!!!!
Niet allesquote:
Aan de andere kant, als je dat vroeger verdiende had je een dikke TT voor de deur kunnen zetten, nu heb ik een Peugeot 205quote:Op woensdag 12 december 2007 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ruim een ton in guldens.Nooit omgerekend.
Ik heb niet eens een auto. Een te groot gedeelte van m'n inkomsten gaat op aan de huur van m'n woning.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Aan de andere kant, als je dat vroeger verdiende had je een dikke TT voor de deur kunnen zetten, nu heb ik een Peugeot 205.
Niet dat ik uberhaupt geld aan een auto uit wil geven verder.
Ja, nu durf ik natuurlijk helemaal niet meer te vertellen dat ie 290 euro kostquote:Op woensdag 12 december 2007 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O god, dat doe ik nog met alles, echt alles![]()
Hoeveel euro's k_i_m?
Is en blijft toch vele malen lekkerder.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dus we hebben zelfgemaakte soep op. Met ballen.
Heel veel suces.. enzeau.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk het. Enige dat ik weet is: "Check morgen je mail en wees er op tijd bij, want morgenavond gaat het gebeuren...'
Nog iets te vroegquote:Op woensdag 12 december 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoi, Guinness tijd!
Mietjequote:Op woensdag 12 december 2007 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog iets te vroeg.
Maar ik ga misschien vanavond, en anders morgenavond zeker weer even een paar pints Guinness naar binnen tikken.
Gaaf! Laat maar weten wanneer je een datum hebt. Het wordt sowieso weer eens tijd dat ik weer eens in A'dam een avondje ga doorzakken.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mietje.
vanavond niet, morgen eerst borrel op mijn werk en daarna moet ik het eerste optreden van "mijn" band vastleggen in de Waterhole. Vorige week auditie gedaan en zijn aangenomen, nu nog een datum.
Is goed. Opzich willen wel ergens in Januari/februari. Ik ga kijken of ik het misschien met mijn verjaardag kan combineren, das de 16/17e dus in feb. Hebben we iig publiekquote:Op woensdag 12 december 2007 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gaaf! Laat maar weten wanneer je een datum hebt. Het wordt sowieso weer eens tijd dat ik weer eens in A'dam een avondje ga doorzakken.
de 16e heb je een reunie van de middelbare schoolquote:Op woensdag 12 december 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed. Opzich willen wel ergens in Januari/februari. Ik ga kijken of ik het misschien met mijn verjaardag kan combineren, das de 16/17e dus in feb. Hebben we iig publiek.
Nu dus niet meerquote:Op woensdag 12 december 2007 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
de 16e heb je een reunie van de middelbare school
Wow! Zitten er diamantjes op?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik natuurlijk helemaal niet meer te vertellen dat ie 290 euro kost.
Da's helemaal waarquote:Op woensdag 12 december 2007 10:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is en blijft toch vele malen lekkerder.
Ik ga vrijdag zeker te weten naar een Ierse pub. Ze hebben er ook live muziek dan. Gezellig!!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nog iets te vroeg.
Maar ik ga misschien vanavond, en anders morgenavond zeker weer even een paar pints Guinness naar binnen tikken.
Nee, maar je kan hem wel op 4 verschillende manieren dragenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wow! Zitten er diamantjes op?
En vandaag wordt mijn zusje 27quote:Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef izipc het volgende:
gefeliciteerd
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wel op 4 verschillende manieren dragen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Linkerschouder
Rechterschouder
Op je rug
Om je middel
Ik ken ze!! Prąchttassen!!!
Ik zie eigenlijk niet in waarom ik er heen zou gaan.quote:
Thx, but no thx.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:55 schreef k_i_m het volgende:
het is een luiertas,
Wat moet jij nou met een tas, vuile homo?quote:
ow zeg, die is wel erg gaaf!!!quote:
quote:
Ga je lekker met je tas bij je ma zitten! Optiefen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef k_i_m het volgende:
Als mijn vriend me door elkaar zou rammelen voor een tas, zou ik hem recht in zijn smoel slaan en naar mijn moeder gaan.
Ja, is gelamineerd. De tas die ik nu heb, zit los een kussen in. Aan de ene kant met rib en aan de andere kant met plastic. Maarja, als dat een keer misgaat heb ik dus toch een andere tas nodigquote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ow zeg, die is wel erg gaaf!!!
![]()
Ik had gewoon zo'n, voor die tijd hippe, tas met het matje om je kind op te leggen als flap over heel de tas heen gewikkeld. Is jouw tasligkussen ook plastic gelamineerd?? Anders blijf je hem uitwassen namelijk, vanwege poep- en plassporen die onvermijdellijk op het ligmatje terecht komen.
Met een volle vuist he? Recht op de neusquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga je lekker met je tas bij je ma zitten! Optiefen.
Sjon?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MUUS?
En? Ben je er al uit?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En borstvoeding. Daar moet ik nog even overna denken.
'Dinnetje gaat gewoon kijken hoe het gaat. Eerst proberen, lukt het niet of moeizaam, dan gaan we al snel over op de Nutrilon.quote:
Euh... Bedoel je niet de zin...?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar ik ben de clit weer kwijt. Ik herhaal: Ja, maar.
En vooral zorgen dat ze geen schuldgevoel krijgt, n00cL30n. Wat niet gaat, gaat niet en als zij kapot gaat van de stress, krijgt het kind ook stress.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
'Dinnetje gaat gewoon kijken hoe het gaat. Eerst proberen, lukt het niet of moeizaam, dan gaan we al snel over op de Nutrilon.
Klopt.. Wat dat aangaat wil ik niet zo'n klootzak worden als mijn broer... DIe bij de eerste erop aandrong dat het de eerste paar weken moest...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
En vooral zorgen dat ze geen schuldgevoel krijgt, n00cL30n. Wat niet gaat, gaat niet en als zij kapot gaat van de stress, krijgt het kind ook stress.
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt.. Wat dat aangaat wil ik niet zo'n klootzak worden als mijn broer... DIe bij de eerste erop aandrong dat het de eerste paar weken moest...
Heb echt op het punt gestaan hem neer te hoeken toen.
Helaas hoorde ik dit ook pas achteraf. Maarja... Forceren en negeren schint het motto te zijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan had hij het lekker zelf moeten doen..
Heuhj!quote:
Nee. Die tyfusdingen doen nu al zo godsgruwelijk pijn dat ik me niet kan voorstellen dat er een kind aan kan hangen zonder dat ik ga gillen. Ik probeer het een keer, en zo snel mogelijk als het niet lukt hou ik ermee op denk ikquote:
Begin er dan maar niet aan. Seriously.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Die tyfusdingen doen nu al zo godsgruwelijk pijn dat ik me niet kan voorstellen dat er een kind aan kan hangen zonder dat ik ga gillen. Ik probeer het een keer, en zo snel mogelijk als het niet lukt hou ik ermee op denk ik.
Leuk voor je vent. Heb je eindelijk tieten, kan hij er nog niet mee spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik héb eindelijk borsten. How about that.
Hehe... Eindelijk weer op het juiste jesters niveau!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik héb eindelijk borsten. How about that.
Meen je niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Puur uit verveling ben ik op google op zoek gegaan naar afbeeldingen van personen uit mijn liefdesleven. De eerste zoen-dame heb ik gevonden.
Gelukkig slaat ie liever op mijn billenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Leuk voor je vent. Heb je eindelijk tieten, kan hij er nog niet mee spelen.
Die heb ik zelfs op MSN.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Puur uit verveling ben ik op google op zoek gegaan naar afbeeldingen van personen uit mijn liefdesleven. De eerste zoen-dame heb ik gevonden.
Ik héb zelfs geen MSNquote:
[H]quote:Op woensdag 12 december 2007 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik héb zelfs geen MSN
Of aanverwante artikelen.
Eerste zoen.. mennnn.. Volgens mij heeft die echt geeneens internet.quote:
Hoezo niet? Was dat in diep donker Afrika dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerste zoen.. mennnn.. Volgens mij heeft die echt geeneens internet.
Ook dat, maar verder heb ik de grootste tyfushekel aan chatten die je je maar voor kunt stellen. Als ik iemand iets te vertellen heb dan bel ik wel. Chattenquote:
Sja, ga jij maar eens op je werkplek een heel telefoongesprek met je vriend/vriendin houden, ik kan haar nu evt zelfs ff vertellen dat ze bier moet halen na dr werkquote:Op woensdag 12 december 2007 15:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook dat, maar verder heb ik de grootste tyfushekel aan chatten die je je maar voor kunt stellen. Als ik iemand iets te vertellen heb dan bel ik wel. ChattenHet meest onpersoonlijke 'gesprek' dat je kunt hebben.
Dat vertel ik ook gewoon door de telefoon op mijn werk hoor. Lekker belangrijk. Heb laatst zelfs een "vriend" van me de tiefus gescholden live op het werk.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ga jij maar eens op je werkplek een heel telefoongesprek met je vriend/vriendin houden, ik kan haar nu evt zelfs ff vertellen dat ze bier moet halen na dr werk.
Neuh.. ze heeft familie op Urk.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo niet? Was dat in diep donker Afrika dan?
Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:46 schreef MUUS het volgende:
Sjon?
Ik heb laatst ook de jongen gevonden met wie ik voor het eerst gezoend hebquote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, op MIJN werk, maar op het hare kan dat niet zomaarquote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat vertel ik ook gewoon door de telefoon op mijn werk hoor. Lekker belangrijk. Heb laatst zelfs een "vriend" van me de tiefus gescholden live op het werk.
Neequote:Op woensdag 12 december 2007 15:07 schreef ElizabethR het volgende:
k_i_m! Heb je die tas nou onderhand besteld of nog steeds niet??
O maar dat doe ik rustig hoor, bellen op mijn werk. Zelfs naar mijn ouders in Nederland enzo. Maalt niemand om hier. Als mijn werk maar afkomt dan kan ik doen en laten wat ik wil.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ga jij maar eens op je werkplek een heel telefoongesprek met je vriend/vriendin houden, ik kan haar nu evt zelfs ff vertellen dat ze bier moet halen na dr werk.
Heeft je vriend geen creditcardquote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Eerst de bonus, dan de tas
.
Waarom ga je daar vanavond dan niet even rustig aan zitten?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Kreator het volgende:
Zo. Mijn inzending naar GS is gedaan. Ik gok dat het afgefikt wordt, want ik heb het in 10 minuten geschreven.. Inspiratie sucks. En ik moest notabene zelf een onderwerp bedenken..
.
Maar ja, je moet wat hč, dus we zien het wel.
Lees jij je pm wel eens?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is het al weekend?
Neequote:
Maak je niet drukquote:
5 kratten is niets. Wacht maar tot die kleine op een dag 6 keer verschoond moet worden aangezien ie alle voedingen vrolijk uitspuugdquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef k_i_m het volgende:
Alsjeblieft geen kleren meer, we hebben al 5 kratten vol.
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Nou ben ik wel eens te laat met dingen. Ik vergeet ook wel eens wat. Maar 5 jaar te laat?. Dat kan echt niet meer
.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!
LOLz... dat is echt te erg voor woorden...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:09 schreef Adelante het volgende:
"een uurtje zwemmen voor het werk is goed, daar krijg je energie van"
nu zit ik hier met spierpijn in m'n poten en ruikend naar een fles glorix
mogguh!
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Kreator het volgende:
Smorgens iets anders doen dan roken, koffie drinken en sjacherijnig zijn is sowieso al dom.
Djies!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ike Turner is dood![]()
En ik wil weekend!! Of nog beter, volgend weekend!!
Waarom ben je een kutkloon?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef ObviousClone het volgende:
Waarom?
Stockholmquote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
daarbij gaan we volgende week 5 dagen naar Stockholm, daar moet ook nog geld uitgegeven worden.
Jups... Sowieso wil ik nog een paar keer naar Scandinaviė.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stockholm
Ik moet er ook nodig weer eens naar toe.
Die link van me verwijst naar de voor jou denk ik wel meest belangrijke post in dat topic.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ow fuck, vergeten me op te geven voor het tripje Stockholm, ff regelen.
Gaat iets niet lekker dan denk ik, ik krijg gewoon pag 1 post 1.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die link van me verwijst naar de voor jou denk ik wel meest belangrijke post in dat topic.
Apart. Probeer het eens met deze: Stockholmquote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Gaat iets niet lekker dan denk ik, ik krijg gewoon pag 1 post 1.
Nope, hij laadt, en stopt gewoon met "done" en ik zie nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Apart. Probeer het eens met deze: Stockholm
Bij mij duurt het wel altijd even voor het helemaal doorgeladen is, maar ik heb m'n instelling dan ook staan op 400 posts per pagina.
Dat ligt dan aan jou want bij mij stopt ie perfect op de post van UIO over het muziekmuseumquote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, hij laadt, en stopt gewoon met "done" en ik zie niets.
Tof dat je hier nu pas mee komt man...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Kan best hoor, maar goed, jammer dan.
Kinderen maken je ongelukkig I knew it.
Pff, wat een nonsens. Echt ongelukkig ben ik nooit geweest door de kinderen hoor!.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Kan best hoor, maar goed, jammer dan.
Kinderen maken je ongelukkig I knew it.
Ja, leuk topic. Ik had het al een keer doorgespit. Het enige wat wel jammer is, is dat ik een aantal keer in Denemarken ben geweest en dus ongetwijfeld de onweerstaanbare neiging heb om iedereen in het Deens aan te sprekenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stockholm
Ik moet er ook nodig weer eens naar toe.
Dat laatste bedoel ik dusquote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pff, wat een nonsens. Echt ongelukkig ben ik nooit geweest door de kinderen hoor!.
Ik heb nooit kinderen gewild. Mijn eerste echtgenoot stond erop dat we kinderen kregen. Had ik me niet door moeten laten overhalen besef ik nu hoor, maar ja, was toen nog erg jong. Met 23 jaar was ik dus moeder. Ik bleef werken, hij bleef thuis om voor de kinderen te zorgen.
Nu, terwijl de oudste al een paar jaar zelfstandig is en het voor de jongste nog een jaartje of twee duurt voor het zover is, begin ik langzamerhand weer aan mezelf toe te komen. Ik ben echt supertrots en enorm dol op mijn kinderen, en ga voor ze door het vuur, maar als ik alles over mocht doen kwamen er nooit kinderen.
Volgens mij verschillen die talen niet zo heel erg. Nu ben ik nooit echt in Denemarken geweest. Alleen een keer doorheen gereden op weg naar Zweden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Ja, leuk topic. Ik had het al een keer doorgespit. Het enige wat wel jammer is, is dat ik een aantal keer in Denemarken ben geweest en dus ongetwijfeld de onweerstaanbare neiging heb om iedereen in het Deens aan te spreken. Straks nog maar effe een boekje Hoe en Wat Zweeds roggelen.
Het goede nieuws is dat ze ook pųlse broodjes verkopen zag ik net.
Doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 13 december 2007 12:31 schreef k_i_m het volgende:
Nou, prima toch, dan begin je er toch niet aan?
De rest is nooit ergerquote:Op donderdag 13 december 2007 12:44 schreef Adelante het volgende:
Leuk als je in Tiel woont
Toch wel, zeker qua spraak/schrift. Deens is erg ingewikkeld qua schrijven en je spreekt het heeeel anders uit dan je het schrijft. Dat valt met Zweeds ook wel weer mee. Volgens mij is het vergelijkbaar met NL-DU. Men snapt het wel, maar het is niet vanzelfsprekend. Is het ook niet zo dat mensen uit Friesland Zweeds "verstaan"? Of was dat nou Noors?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen die talen niet zo heel erg. Nu ben ik nooit echt in Denemarken geweest. Alleen een keer doorheen gereden op weg naar Zweden.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:55 schreef Adelante het volgende:
Ik heb dagelijks wel contact met Zweden (tsjah, da's toch nog ons mekka) en ik heb liever dat ze langzaam Zweeds spreken dan dat ze hun best gaan doen er Engels van te maken
In Helsingborg, Stockholm, Malmo etc kun je je inderdaad prima in het Engels redden, maar in Almhult ligt dat toch nog wat andersquote:Op donderdag 13 december 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het niveau Engels ligt in Zweden net zo hoog als bij ons hoor. Ik ben er echt tientallen keren geweest en nog nooit problemen gehad om me verstaanbaar te maken. In tegendeel, zodra ze doorhadden dat ik geen Zweeds sprak werd er vrijwel overal, van McD tot lokale bikerkroeg, vloeiend overgegaan in het Engels..
Ook in het Zweeds heb je dat. Een k die als een soort shj wordt uitgesproken en zo. De Zweden en Noren die ik ken, spraken gewoon in hun eigen taal met elkaar en dat ging prima. Voor hen dan. Ik had werkelijk geen idee waar ze het over hadden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:51 schreef k_i_m het volgende:
Toch wel, zeker qua spraak/schrift. Deens is erg ingewikkeld qua schrijven en je spreekt het heeeel anders uit dan je het schrijft. Dat valt met Zweeds ook wel weer mee. Volgens mij is het vergelijkbaar met NL-DU. Men snapt het wel, maar het is niet vanzelfsprekend. Is het ook niet zo dat mensen uit Friesland Zweeds "verstaan"? Of was dat nou Noors?
Apart. In het noorden van Zweden ging het allemaal prima met Engels. Zeker met de jongere bevolking. Alleen in een bejaardenhersteloord/bed&breakfast waar ik een paar nachten geslapen heb, had ik problemen op taalgebied. Alleen een negenjarig allochtoon meisje kon daar tolken.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Adelante het volgende:
In Helsingborg, Stockholm, Malmo etc kun je je inderdaad prima in het Engels redden, maar in Almhult ligt dat toch nog wat anders
Ja ok, zit wat inquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Helsingborg, Stockholm, Malmo etc kun je je inderdaad prima in het Engels redden, maar in Almhult ligt dat toch nog wat anders
Opkankeren halve tamme.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:45 schreef Im_inside het volgende:
En ik ben nieuw!! En ik wil ook van die poppertjes met van die roze balletjes die zo springen! Hoe doe ik dat?
Of kom ik nu onbeleefd binnenstormen.. ?:$
Geloof mij nou ouwe. Ook al mag ik later kinderen hebben (god behoede het) dan nog ga ik naar de kroeg met mijn vrienden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus.
FF serieus, ik draaf hier op FOK! vaak erg door hoor mbt kinderen, net als bijv in Apple discussies, daar is het FOK! voor.
Maar ik meen wel dat ik het echt nooit en te nimmer wil. Ik hecht gewoon veels te veel waarde aan mijn vrijheid. Ik heb zoveel hele leuke gasten zien veranderen in rasechte meubelboulevardtijgers. Ik dacht dat het een soort cliche grap was een paar jaar terug, maar het is echt zo!
Er zijn echt uitzonderingen hoor, ook dat weet ik. mensen die ook voor hun kinderen zorgen en wel nog gewoon leuke dingen doen. Maar het meerendeel van de "gesettelde" mensen hebben er gewoon geen zin meer in, en dat kan en wil er bij mij gewoon niet in. Als ik 1 week iets minder te doen heb doordeweeks vind ik het al saai.....
Goed bezig man... 1 ronde overleefd... hoeveel nog eigenlijk te gaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef Kreator het volgende:
Nou, het lijkt er toch op dat ik de eerste ronde heb overleefd, ondanks een matig stukje proza. Tenzij er nog iets uit de hoge hoed van GS komt.
437.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed bezig man... 1 ronde overleefd... hoeveel nog eigenlijk te gaan?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef Kreator het volgende:
Nou, het lijkt er toch op dat ik de eerste ronde heb overleefd, ondanks een matig stukje proza. Tenzij er nog iets uit de hoge hoed van GS komt.
Maar dat heb ik altijd gedaan!! En naar concerten en theater. Daar hebben ze oppas voor uitgevonden namelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geloof mij nou ouwe. Ook al mag ik later kinderen hebben (god behoede het) dan nog ga ik naar de kroeg met mijn vrienden.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat heb ik altijd gedaan!! En naar concerten en theater. Daar hebben ze oppas voor uitgevonden namelijk.
Toen de kinderen oud genoeg waren gingen ze mee naar theater en concerten. Zo was het eerste popconcert van mijn dochter bij Therion. 15 Jaar en ze stond te headbangen naast mama die ook niet bepaald stilstond
Ik ging om 1:00 naar mijn nest en moest er om 5:00 weer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Borrel en een halve kroegentocht op Donderdagavond, HEEEEEL erg slim HW.
Ik ben gisteren thuis gekomen, tenminste dat neem ik aan, ik was er vanochtendquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ging om 1:00 naar mijn nest en moest er om 5:00 weer uit.
Hahaha! Goed bezig ouwe.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gisteren thuis gekomen, tenminste dat neem ik aan, ik was er vanochtend.
Meer details? you tell me!
Wat is daar zo uberkomisch aanquote:
Zag even voor me hoe je met z'n twee stonden te headbangen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is daar zo uberkomisch aan
Je weet het he? Je mag mijn idee misbruikenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef Kreator het volgende:
Da's heul geen engels.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Iemand die ad al gezien met die telefoon die je moet richten?
"use your mouse to control de phone". lekker staaltje QC weer!
Ij no! issent it riedikkulus??quote:
Waarom verprutsen ze dat soort vondsten nou altijd door de tekst te verneuken?quote:
Nee, dat dan weer niet.quote:
Had ook al het gevoel genaaid te worden ja.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan word je genaaid.
Wij doen hier niet aan pauzes, wel lunch uiteraard. Ik ga gewoon ff weg als ik zin heb en het kan. Opzich heb ik idd recht op een aantal min pauze op een dag, maar ik hou niet van die verplichte tijden.
Kutdingen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Nokia E61i, wat een dom ding. Heb hem nu ff te test voor een afdeling, mijn advies: niet doen!
.
Dirkh met een mening waar wij op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Dirkh het volgende:
Hebben de oldbies allemaal een gezinnetje, vanavond vrienden op bezoek om te praten over de zus van de neef die bij de kapper werkt en straks op tijd naar bed gaan, want (insert willekeurige naam) staat morgenochtend weer aan bed te janken dat ze televisie wil kijken? Alleen maar onder de baas zijn tijd achter de pc zitten te fokken... oldbies met een leven
Jezes... en dat nog op een zaterdagnacht...quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
En dat oldbies snachts niet actief zijn. Watch me motherfucker! Waar ben jij?
Laat Yvonne van Hertum het maar niet horen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef Armageddon het volgende:
Dat het nu veel over kinderen gaat is niet erg verwonderlijk. Aangezien de mensen hier daar nu op het moment mee bezig zijn.
We gaan hier toch geen piemel-meet-wedstrijd van maken he, ik kan me namelijk weinig herinneren van de topics waar jij ook in de buurt kwam van het "er uit lullen".quote:Ik snap dan ook niet waar de comment van Dirkh over gaat. Dirkh. Ik heb je er als mod er al diverse malen uitgeluld en ben ook bereid om het nog een keer te doen.
Ik lag te pitten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat in de kroegquote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Nee wel afgevallen. Denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 08:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag het ja
Dus je bent door?
Mogguh trouwens!
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.quote:Op maandag 17 december 2007 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
@Dirkh: Oldbies doen traditioneel alleen overdag omdat het inhoudsloos is, maar wel tijdverdrijvend. 'S avonds heb ik een leven.
Ik las alleen de reactiesquote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef MUUS het volgende:
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.
Maakt niet uit. Beetje stangen is lachen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.
Da's veel te ver rijden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Kreator het volgende:
Had ik al gezegd dat een half surinaams meisje, die toch helemaal blank is (?), mij wil neuken. Ze woont in DH. De slet.
quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Kreator het volgende:
Had ik al gezegd dat een half surinaams meisje, die toch helemaal blank is (?), mij wil neuken. Ze woont in DH. De slet.
Dan had ik langs kunnen komen, want mijn huis woonde bij het Lorentzplein.quote:Op maandag 17 december 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga oud en nieuw bij de ballenmaker vieren op het Lorentzplein.
Wie zegt dat ik ga rijden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef MUUS het volgende:
Da's veel te ver rijden.
Ikea?quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:
De tering hee, had niemand me even kunnen waarschuwen dat een kastenwand in elkaar timmeren een heel weekend duurt?.
Oja. Géén goedemorgen.
Lopen duurt nog veel langer, Krea.quote:
Waarom doe je dat nou?quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan had ik langs kunnen komen, want mijn huis woonde bij het Lorentzplein.
Maar ja, dit jaar ging ik verhozen.
Ja, inclusief suicide run op hendig sjieke opbergdozen gistermiddag. In Amsterdam. De enige IKEA die open was. We hadden beter moeten wetenquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ikea?
[..]
Lopen duurt nog veel langer, Krea.
Serieus.
Omdat het een pleurisbuurt is, A.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef Vork het volgende:
Betrekkelijk goedemorgen iedereen.
*handjes in de lucht gooit*quote:Op maandag 17 december 2007 09:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Dag Muus.waarom is er eigenlijk nog geen Muus-smiley?
Okee.quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Moggel...
Welke videoplank wizard kan mij helpen.. Zit te twijfelen over een Geforce 8600GT en een ATi X1950GT?
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!quote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Joene het volgende:
Waarom melden managers altijd pas op de dag dat er een nieuw persoon de toko inkomt, dat er een nieuw persoon komt en of er even een account + laptop geleverd kan worden binnen nu en snel.
Ik ben nu dus een oud kreng aan het formateren en xp sp2 erop aan het maken een sproetje ff.quote:Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!
Bij ons heeft een nieuwe werknemen vaak 3-4 dagen geen PC of telefoon, gewoon omdat we het vertikken tegenwoordig dit soort meldingen.
Bedrijfspolicy is, nieuwe medewerkers 1 werkweek van te voren. klaar.
Geforcequote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Moggel...
Welke videoplank wizard kan mij helpen.. Zit te twijfelen over een Geforce 8600GT en een ATi X1950GT?
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorryquote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben nu dus een oud kreng aan het formateren en xp sp2 erop aan het maken een sproetje ff.
ik maak deze dus nu ff , en komende week kriigt ie zn nieuwe 6020 welquote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorry.
En als de nieuwe werknemer geen vervanging is voor iemand die vertrekt (c.q. er is dus zeker een laptop of PC beschikbaar.) dan willen we eigenlijk gewoon weten wanneer de solliciatierondes starten. PC's en laptops hebben we namelijk a) niet rondslingeren en b) hebben ze een levertijd.quote:Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!
Bij ons heeft een nieuwe werknemen vaak 3-4 dagen geen PC of telefoon, gewoon omdat we het vertikken tegenwoordig dit soort meldingen.
Bedrijfspolicy is, nieuwe medewerkers 1 werkweek van te voren. klaar.
Ik hoop ook altijd dat de voorraad op isquote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorry.
Klopt als een koe.quote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk debiel dat het echt in elk bedrijf hetzelfde werkt. ICT is altijd de laatste die iets positiefs en de eerste die iets negatiefs hoort.
Klopt en het is hier ook zo een soort inloop ofzo . Iedereen komt hier maar ouwehoeren en kijken , en je lastig vallenquote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk debiel dat het echt in elk bedrijf hetzelfde werkt. ICT is altijd de laatste die iets positiefs en de eerste die iets negatiefs hoort.
Senks... Dan komt er een Geforce pakketje onder de kerstboom.quote:
Hier niet, dat is min of meer "verboden" om ons direct te benaderen, alles moet via de servicedesk. Maar die zijn zo traag en men heeft er 9/10 keer niets aan, dus men belt toch soms persoonlijk, waarna ik ze gewoon weer terug bonjour naar de SD.quote:Op maandag 17 december 2007 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt en het is hier ook zo een soort inloop ofzo . Iedereen komt hier maar ouwehoeren en kijken , en je lastig vallenAlles waar een stekker aan zit ben je schijnbaar verantwoordelijk voor
LoLz....quote:Op maandag 17 december 2007 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier niet, dat is min of meer "verboden" om ons direct te benaderen, alles moet via de servicedesk. Maar die zijn zo traag en men heeft er 9/10 keer niets aan, dus men belt toch soms persoonlijk, waarna ik ze gewoon weer terug bonjour naar de SD.
Ik weet dat het systeem niet werkt, maar das mijn probleem niet, de manager ICT zit ----> daar.
Klopt je bent een ondergeschoven kindje , echter zodra ze 2 seconden niet kunnen internetten trilt je telefoontoestel zon beetje van je desk af. Ringelt je mobiel , en wordt je mailbox bestormt.quote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo erg is het allemaal niet hoor, hier heb ik 10 jaar geleden al mee leren leven.
Maar de houding van elk bedrijf jegens de ICT afdeling is overal hetzelfde. Heel raar toch. We doen iets waar niemand iets van snapt, waar iedereen mee moet werken en niet zonder kan, maar toch is het vaak geen echt onderdeel van het bedrijf.
Mwah ik zit hier natuurlijk extern enzo., en pas een maand of 2 begin nu net iedereen een beetje te kennen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Hier valt het, als ik voor mezelf spreek, nog wel mee met : ondergeschoven kindje. Maar dat is ook omdat ik echt overal mijn porem laat zien, lezingen, borrels, verjaardagen, feestjes etc. Dus men kent me wel en (kuch, arrrogant .)) ik lig wel goed in het bedrijf.
Maar idd qua afdeling is het soms janken, je lijkt idd niet te bestaan tot iets niet werkt, dan staan ze te briesen dat "het WEER niet werkt!!!" We hebben een uptime van 97.6% maar daar hoor je nooit iets over.....
Ow well, zo werkt het en zolang ik meer verdien dan 79% van de andere mensen hier zoeken ze het maar lekker uit.
Ow echt hoor!!!!quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Dan is 8 uur je nest uit en -3 buiten echt too fucking much to ask hoor.
Misschien een tip om je hippe Amsterdamse witte linnen broek en teenslippers om te ruilen voor meer winterbestendige kleding.quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
herkenbaar.
Donderdag "kroegentocht" gemaakt om mijn band te promoten en te boeken, was erg gezellig. Vrijdag ook ff lekker de kroeg in, flink feesten. Zaterdag een super toffe verjaardag en gisteren bijkomen met mijn xboxje.
Dan is 8 uur je nest uit en -3 buiten echt too fucking much to ask hoor.
Ik hou het wel bij mijn leren schoenen en een dikke B&W trui thank you very much.quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien een tip om je hippe Amsterdamse witte linnen broek en teenslippers om te ruilen voor meer winterbestendige kleding.
Een set ballen in een onderbroek.quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsvraag: wat is dit?
Spijkerbroek + T-shirt voeldoet nog steeds prima.quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien een tip om je hippe Amsterdamse witte linnen broek en teenslippers om te ruilen voor meer winterbestendige kleding.
Mietjes zijn het, allemaal!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Het was voor een niet nader te noemen modje iig aanleiding om een FA te verzoeken om het PER DIRECT te verwijderen, hij nam er nogal aanstoot aan.
Jaloezie, aandoenlijk.
Wageffe.. Dat icon moest weg?quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Het was voor een niet nader te noemen modje iig aanleiding om een FA te verzoeken om het PER DIRECT te verwijderen, hij nam er nogal aanstoot aan.
Jaloezie, aandoenlijk.
I kid you notquote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wageffe.. Dat icon moest weg?
Dat MEEN je niet!
Wheheheheeeeeeeeeeeeeeee, het is en blijft een ballenbende.quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I kid you not.
Zei er wat van en toen moest ik me er ook nogeens niet mee bemoeien... Yeah right.
Van R&P?quote:Op maandag 17 december 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Die mod heeft geen ballen, en er geen zak verstand van.
Klotezooi man, echt een notenkraker....
nee, het is niet floripasquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I kid you not.
Zei er wat van en toen moest ik me er ook nogeens niet mee bemoeien... Yeah right.
Ik bedoelde Inekris.quote:
Nopequote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde Inekris.
Of is het dat ding van DIG?
Die van jou bijvoorbeeld, daar staat een roker op!quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zijn wel ergere avatars te bedenken.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zal toch niet Sexy_Sadie of zo zijn he?quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsvraag: wat is dit?
Allemaal maar doen dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |