Maar dat heb ik altijd gedaan!! En naar concerten en theater. Daar hebben ze oppas voor uitgevonden namelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geloof mij nou ouwe. Ook al mag ik later kinderen hebben (god behoede het) dan nog ga ik naar de kroeg met mijn vrienden.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat heb ik altijd gedaan!! En naar concerten en theater. Daar hebben ze oppas voor uitgevonden namelijk.
Toen de kinderen oud genoeg waren gingen ze mee naar theater en concerten. Zo was het eerste popconcert van mijn dochter bij Therion. 15 Jaar en ze stond te headbangen naast mama die ook niet bepaald stilstond
Ik ging om 1:00 naar mijn nest en moest er om 5:00 weer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Borrel en een halve kroegentocht op Donderdagavond, HEEEEEL erg slim HW.
Ik ben gisteren thuis gekomen, tenminste dat neem ik aan, ik was er vanochtendquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ging om 1:00 naar mijn nest en moest er om 5:00 weer uit.
Hahaha! Goed bezig ouwe.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gisteren thuis gekomen, tenminste dat neem ik aan, ik was er vanochtend.
Meer details? you tell me!
Wat is daar zo uberkomisch aanquote:
Zag even voor me hoe je met z'n twee stonden te headbangen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is daar zo uberkomisch aan
Je weet het he? Je mag mijn idee misbruikenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef Kreator het volgende:
Nou, het lijkt er toch op dat ik de eerste ronde heb overleefd, ondanks een matig stukje proza. Tenzij er nog iets uit de hoge hoed van GS komt.
Da's heul geen engels.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Iemand die ad al gezien met die telefoon die je moet richten?
"use your mouse to control de phone". lekker staaltje QC weer!
Ij no! issent it riedikkulus??quote:
Waarom verprutsen ze dat soort vondsten nou altijd door de tekst te verneuken?quote:
Nee, dat dan weer niet.quote:
Had ook al het gevoel genaaid te worden ja.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan word je genaaid.
Wij doen hier niet aan pauzes, wel lunch uiteraard. Ik ga gewoon ff weg als ik zin heb en het kan. Opzich heb ik idd recht op een aantal min pauze op een dag, maar ik hou niet van die verplichte tijden.
Kutdingen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Nokia E61i, wat een dom ding. Heb hem nu ff te test voor een afdeling, mijn advies: niet doen!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |