Maak je niet drukquote:
5 kratten is niets. Wacht maar tot die kleine op een dag 6 keer verschoond moet worden aangezien ie alle voedingen vrolijk uitspuugdquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef k_i_m het volgende:
Alsjeblieft geen kleren meer, we hebben al 5 kratten vol.
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Nou ben ik wel eens te laat met dingen. Ik vergeet ook wel eens wat. Maar 5 jaar te laat?. Dat kan echt niet meer
.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!
LOLz... dat is echt te erg voor woorden...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:09 schreef Adelante het volgende:
"een uurtje zwemmen voor het werk is goed, daar krijg je energie van"
nu zit ik hier met spierpijn in m'n poten en ruikend naar een fles glorix
mogguh!
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Kreator het volgende:
Smorgens iets anders doen dan roken, koffie drinken en sjacherijnig zijn is sowieso al dom.
Djies!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ike Turner is dood![]()
En ik wil weekend!! Of nog beter, volgend weekend!!
Waarom ben je een kutkloon?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef ObviousClone het volgende:
Waarom?
Stockholmquote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
daarbij gaan we volgende week 5 dagen naar Stockholm, daar moet ook nog geld uitgegeven worden.
Jups... Sowieso wil ik nog een paar keer naar Scandinaviė.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stockholm
Ik moet er ook nodig weer eens naar toe.
Die link van me verwijst naar de voor jou denk ik wel meest belangrijke post in dat topic.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ow fuck, vergeten me op te geven voor het tripje Stockholm, ff regelen.
Gaat iets niet lekker dan denk ik, ik krijg gewoon pag 1 post 1.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die link van me verwijst naar de voor jou denk ik wel meest belangrijke post in dat topic.
Apart. Probeer het eens met deze: Stockholmquote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Gaat iets niet lekker dan denk ik, ik krijg gewoon pag 1 post 1.
Nope, hij laadt, en stopt gewoon met "done" en ik zie nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Apart. Probeer het eens met deze: Stockholm
Bij mij duurt het wel altijd even voor het helemaal doorgeladen is, maar ik heb m'n instelling dan ook staan op 400 posts per pagina.
Dat ligt dan aan jou want bij mij stopt ie perfect op de post van UIO over het muziekmuseumquote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, hij laadt, en stopt gewoon met "done" en ik zie niets.
Tof dat je hier nu pas mee komt man...quote:Op donderdag 13 december 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Kan best hoor, maar goed, jammer dan.
Kinderen maken je ongelukkig I knew it.
Pff, wat een nonsens. Echt ongelukkig ben ik nooit geweest door de kinderen hoor!.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Kan best hoor, maar goed, jammer dan.
Kinderen maken je ongelukkig I knew it.
Ja, leuk topic. Ik had het al een keer doorgespit. Het enige wat wel jammer is, is dat ik een aantal keer in Denemarken ben geweest en dus ongetwijfeld de onweerstaanbare neiging heb om iedereen in het Deens aan te sprekenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stockholm
Ik moet er ook nodig weer eens naar toe.
Dat laatste bedoel ik dusquote:Op donderdag 13 december 2007 12:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pff, wat een nonsens. Echt ongelukkig ben ik nooit geweest door de kinderen hoor!.
Ik heb nooit kinderen gewild. Mijn eerste echtgenoot stond erop dat we kinderen kregen. Had ik me niet door moeten laten overhalen besef ik nu hoor, maar ja, was toen nog erg jong. Met 23 jaar was ik dus moeder. Ik bleef werken, hij bleef thuis om voor de kinderen te zorgen.
Nu, terwijl de oudste al een paar jaar zelfstandig is en het voor de jongste nog een jaartje of twee duurt voor het zover is, begin ik langzamerhand weer aan mezelf toe te komen. Ik ben echt supertrots en enorm dol op mijn kinderen, en ga voor ze door het vuur, maar als ik alles over mocht doen kwamen er nooit kinderen.
Volgens mij verschillen die talen niet zo heel erg. Nu ben ik nooit echt in Denemarken geweest. Alleen een keer doorheen gereden op weg naar Zweden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Ja, leuk topic. Ik had het al een keer doorgespit. Het enige wat wel jammer is, is dat ik een aantal keer in Denemarken ben geweest en dus ongetwijfeld de onweerstaanbare neiging heb om iedereen in het Deens aan te spreken. Straks nog maar effe een boekje Hoe en Wat Zweeds roggelen.
Het goede nieuws is dat ze ook pųlse broodjes verkopen zag ik net.
Doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 13 december 2007 12:31 schreef k_i_m het volgende:
Nou, prima toch, dan begin je er toch niet aan?
De rest is nooit ergerquote:Op donderdag 13 december 2007 12:44 schreef Adelante het volgende:
Leuk als je in Tiel woont
Toch wel, zeker qua spraak/schrift. Deens is erg ingewikkeld qua schrijven en je spreekt het heeeel anders uit dan je het schrijft. Dat valt met Zweeds ook wel weer mee. Volgens mij is het vergelijkbaar met NL-DU. Men snapt het wel, maar het is niet vanzelfsprekend. Is het ook niet zo dat mensen uit Friesland Zweeds "verstaan"? Of was dat nou Noors?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen die talen niet zo heel erg. Nu ben ik nooit echt in Denemarken geweest. Alleen een keer doorheen gereden op weg naar Zweden.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:55 schreef Adelante het volgende:
Ik heb dagelijks wel contact met Zweden (tsjah, da's toch nog ons mekka) en ik heb liever dat ze langzaam Zweeds spreken dan dat ze hun best gaan doen er Engels van te maken
In Helsingborg, Stockholm, Malmo etc kun je je inderdaad prima in het Engels redden, maar in Almhult ligt dat toch nog wat andersquote:Op donderdag 13 december 2007 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het niveau Engels ligt in Zweden net zo hoog als bij ons hoor. Ik ben er echt tientallen keren geweest en nog nooit problemen gehad om me verstaanbaar te maken. In tegendeel, zodra ze doorhadden dat ik geen Zweeds sprak werd er vrijwel overal, van McD tot lokale bikerkroeg, vloeiend overgegaan in het Engels..
Ook in het Zweeds heb je dat. Een k die als een soort shj wordt uitgesproken en zo. De Zweden en Noren die ik ken, spraken gewoon in hun eigen taal met elkaar en dat ging prima. Voor hen dan. Ik had werkelijk geen idee waar ze het over hadden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:51 schreef k_i_m het volgende:
Toch wel, zeker qua spraak/schrift. Deens is erg ingewikkeld qua schrijven en je spreekt het heeeel anders uit dan je het schrijft. Dat valt met Zweeds ook wel weer mee. Volgens mij is het vergelijkbaar met NL-DU. Men snapt het wel, maar het is niet vanzelfsprekend. Is het ook niet zo dat mensen uit Friesland Zweeds "verstaan"? Of was dat nou Noors?
Apart. In het noorden van Zweden ging het allemaal prima met Engels. Zeker met de jongere bevolking. Alleen in een bejaardenhersteloord/bed&breakfast waar ik een paar nachten geslapen heb, had ik problemen op taalgebied. Alleen een negenjarig allochtoon meisje kon daar tolken.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Adelante het volgende:
In Helsingborg, Stockholm, Malmo etc kun je je inderdaad prima in het Engels redden, maar in Almhult ligt dat toch nog wat anders
Ja ok, zit wat inquote:Op donderdag 13 december 2007 12:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Helsingborg, Stockholm, Malmo etc kun je je inderdaad prima in het Engels redden, maar in Almhult ligt dat toch nog wat anders
Opkankeren halve tamme.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:45 schreef Im_inside het volgende:
En ik ben nieuw!! En ik wil ook van die poppertjes met van die roze balletjes die zo springen! Hoe doe ik dat?
Of kom ik nu onbeleefd binnenstormen.. ?:$
Geloof mij nou ouwe. Ook al mag ik later kinderen hebben (god behoede het) dan nog ga ik naar de kroeg met mijn vrienden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus.
FF serieus, ik draaf hier op FOK! vaak erg door hoor mbt kinderen, net als bijv in Apple discussies, daar is het FOK! voor.
Maar ik meen wel dat ik het echt nooit en te nimmer wil. Ik hecht gewoon veels te veel waarde aan mijn vrijheid. Ik heb zoveel hele leuke gasten zien veranderen in rasechte meubelboulevardtijgers. Ik dacht dat het een soort cliche grap was een paar jaar terug, maar het is echt zo!
Er zijn echt uitzonderingen hoor, ook dat weet ik. mensen die ook voor hun kinderen zorgen en wel nog gewoon leuke dingen doen. Maar het meerendeel van de "gesettelde" mensen hebben er gewoon geen zin meer in, en dat kan en wil er bij mij gewoon niet in. Als ik 1 week iets minder te doen heb doordeweeks vind ik het al saai.....
Goed bezig man... 1 ronde overleefd... hoeveel nog eigenlijk te gaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef Kreator het volgende:
Nou, het lijkt er toch op dat ik de eerste ronde heb overleefd, ondanks een matig stukje proza. Tenzij er nog iets uit de hoge hoed van GS komt.
437.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed bezig man... 1 ronde overleefd... hoeveel nog eigenlijk te gaan?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef Kreator het volgende:
Nou, het lijkt er toch op dat ik de eerste ronde heb overleefd, ondanks een matig stukje proza. Tenzij er nog iets uit de hoge hoed van GS komt.
Maar dat heb ik altijd gedaan!! En naar concerten en theater. Daar hebben ze oppas voor uitgevonden namelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geloof mij nou ouwe. Ook al mag ik later kinderen hebben (god behoede het) dan nog ga ik naar de kroeg met mijn vrienden.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat heb ik altijd gedaan!! En naar concerten en theater. Daar hebben ze oppas voor uitgevonden namelijk.
Toen de kinderen oud genoeg waren gingen ze mee naar theater en concerten. Zo was het eerste popconcert van mijn dochter bij Therion. 15 Jaar en ze stond te headbangen naast mama die ook niet bepaald stilstond
Ik ging om 1:00 naar mijn nest en moest er om 5:00 weer uit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Borrel en een halve kroegentocht op Donderdagavond, HEEEEEL erg slim HW.
Ik ben gisteren thuis gekomen, tenminste dat neem ik aan, ik was er vanochtendquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ging om 1:00 naar mijn nest en moest er om 5:00 weer uit.
Hahaha! Goed bezig ouwe.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gisteren thuis gekomen, tenminste dat neem ik aan, ik was er vanochtend.
Meer details? you tell me!
Wat is daar zo uberkomisch aanquote:
Zag even voor me hoe je met z'n twee stonden te headbangen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is daar zo uberkomisch aan
Je weet het he? Je mag mijn idee misbruikenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:08 schreef Kreator het volgende:
Da's heul geen engels.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
Iemand die ad al gezien met die telefoon die je moet richten?
"use your mouse to control de phone". lekker staaltje QC weer!
Ij no! issent it riedikkulus??quote:
Waarom verprutsen ze dat soort vondsten nou altijd door de tekst te verneuken?quote:
Nee, dat dan weer niet.quote:
Had ook al het gevoel genaaid te worden ja.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan word je genaaid.
Wij doen hier niet aan pauzes, wel lunch uiteraard. Ik ga gewoon ff weg als ik zin heb en het kan. Opzich heb ik idd recht op een aantal min pauze op een dag, maar ik hou niet van die verplichte tijden.
Kutdingen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Nokia E61i, wat een dom ding. Heb hem nu ff te test voor een afdeling, mijn advies: niet doen!
.
Dirkh met een mening waar wij op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Dirkh het volgende:
Hebben de oldbies allemaal een gezinnetje, vanavond vrienden op bezoek om te praten over de zus van de neef die bij de kapper werkt en straks op tijd naar bed gaan, want (insert willekeurige naam) staat morgenochtend weer aan bed te janken dat ze televisie wil kijken? Alleen maar onder de baas zijn tijd achter de pc zitten te fokken... oldbies met een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |