Ook best netjes toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg altijd een fles champagne en een cadeaubon van 50 euro voor de bijenkorfEn daar ben ik eigenlijk ook best blij mee.
Goh, wat erg danquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet helemaal niet eens of ik iets krijg voor kerst. Ik krijg wel eindejaarsbonus van 6000 euro, dus dan zal een kerstkado er wel niet meer aanzitten
Ik heb er zelfs twee gekocht, een voor de dochter en een voor de zoonquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor 6 mille koop je een leuke iPod hoor.
Wii'en?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef Misstique het volgende:
Ik kreeg vorig jaar een wafel-ijzer..
Ik heb al een Xbox met gitaar, daar ben ik nog wel ff zoet mee.quote:
leuke plaatjes van victoria silvsted op GSquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
Best tof, op GS staan met je voornaam en dat dan mensen foto's van je gaan zoeken en dan de verkeerde (van een nerd) posten.![]()
![]()
.
Gelukkig maar dat ik me niet heb opgegevenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef Kreator het volgende:
Best tof, op GS staan met je voornaam en dat dan mensen foto's van je gaan zoeken en dan de verkeerde (van een nerd) posten.![]()
![]()
.
Ik heb geen gitaar, wel Mass Effectquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb al een Xbox met gitaar, daar ben ik nog wel ff zoet mee..
Ik was nohal restelaas vandabg.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maal waarop blief je dan niet nog een tietje in bad liggen?
Er draaide niets anders.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat niet goed met je A, Alles is liefde?? KomOP nou met me??!!!!
Maar nu komt het leuke van het hele verhaal. Ik zou een stoeltje hebben vernield op 1 november terwijl ik toen thuis mijn verjaardag aan het vieren was.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:12 schreef Kreator het volgende:
alsof je daar iets aan mist....
Dan ga je maar zuipen ja!quote:
Ok ok, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 12 december 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat heb ik daarna gedaan. ScheveningenFrosties
..dan heb je toch genoeg getuigen.... nu maar hopen dat je een rechtsbijstandverzekering hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Maar nu komt het leuke van het hele verhaal. Ik zou een stoeltje hebben vernield op 1 november terwijl ik toen thuis mijn verjaardag aan het vieren was.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Gisteren de datum 11 december 2007 mocht ik van u een brief ontvangen met kenmerk ****/***. Daarin stond tot mijn grote verbazing dat ik een stadionverbod voor de duur van 12 maanden heb opgelegd gekregen met daarbij tevens een boete van Euro 150,-.
Ik zou een stoeltje hebben vernield tijdens de wedstrijd ADO - Jong Heerenveen op de datum 01 november 2007. Nu zal ik u vertelllen, hoe kan ik in godsnaam een stoeltje hebben vernield die datum terwijl ik thuis mijn verjaardag aan het vieren was?
U zult begrijpen dat ik hier op zijn zachtst gezegd niet blij mee ben en vraag u dan ook om onmiddelijk de toegangscontrole logs na te kijken, want ik ben nooit met mijn pas door het poortje gekomen op 1 november. Eigenlijk had u dat allang moeten controleren natuurlijk.
Ik verwacht van u vandaag nog een passend antwoord op mijn mail.
Met vriendelijke groet,
Kees Kankerkachel
ps
Ik hoop dat dit een incident is. Want als u zo met al uw supporters omgaat zal er over een tijdje helemaal geen toeschouwer meer bij ADO zitten.
Vooral die sinterklaas is hilarisch.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vond Alles is Liefde nog best amusant..
Vergeet ook niet de lullo's.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Vooral die sinterklaas is hilarisch.
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:43 schreef MUUS het volgende:
Goeiemorgen.
LoLz.. in beide gevallen goed om te horen.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen!
Ik heb een stadionverbod bij ADO voor 12 maanden en een boete van 150 euro en Alles is liefde is een leuke film.
quote:
Owww.. dat is eentje van die zukke tassen?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef k_i_m het volgende:
En nu zit ie steeds de prijs om te rekenen in guldens.
O god, dat doe ik nog met alles, echt allesquote:Op woensdag 12 december 2007 09:53 schreef k_i_m het volgende:
En nu zit ie steeds de prijs om te rekenen in guldens.
Volgens mij betalen ze je gewoon nogsteeds te veel.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik lette in het guldenstijdperk niet eens op de prijs, dus terug rekenen zou debiel zijn.
O, je moet kreatief op commando zijn.. Zij leggen een item voor en jij moet het de grond in drukken?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:09 schreef Kreator het volgende:
...vanavond een item schrijven voor GS, maar geen idee waar het over moet gaan. Hopelijk is het iets dat me ligt, want ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |