Dirkh met een mening waar wij op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Dirkh het volgende:
Hebben de oldbies allemaal een gezinnetje, vanavond vrienden op bezoek om te praten over de zus van de neef die bij de kapper werkt en straks op tijd naar bed gaan, want (insert willekeurige naam) staat morgenochtend weer aan bed te janken dat ze televisie wil kijken? Alleen maar onder de baas zijn tijd achter de pc zitten te fokken... oldbies met een leven
Jezes... en dat nog op een zaterdagnacht...quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
En dat oldbies snachts niet actief zijn. Watch me motherfucker! Waar ben jij?
Laat Yvonne van Hertum het maar niet horen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef Armageddon het volgende:
Dat het nu veel over kinderen gaat is niet erg verwonderlijk. Aangezien de mensen hier daar nu op het moment mee bezig zijn.
We gaan hier toch geen piemel-meet-wedstrijd van maken he, ik kan me namelijk weinig herinneren van de topics waar jij ook in de buurt kwam van het "er uit lullen".quote:Ik snap dan ook niet waar de comment van Dirkh over gaat. Dirkh. Ik heb je er als mod er al diverse malen uitgeluld en ben ook bereid om het nog een keer te doen.
Ik lag te pitten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat in de kroegquote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Nee wel afgevallen. Denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 08:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag het ja
Dus je bent door?
Mogguh trouwens!
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.quote:Op maandag 17 december 2007 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
@Dirkh: Oldbies doen traditioneel alleen overdag omdat het inhoudsloos is, maar wel tijdverdrijvend. 'S avonds heb ik een leven.
Ik las alleen de reactiesquote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef MUUS het volgende:
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.
Maakt niet uit. Beetje stangen is lachen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.
Da's veel te ver rijden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Kreator het volgende:
Had ik al gezegd dat een half surinaams meisje, die toch helemaal blank is (?), mij wil neuken. Ze woont in DH. De slet.
quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Kreator het volgende:
Had ik al gezegd dat een half surinaams meisje, die toch helemaal blank is (?), mij wil neuken. Ze woont in DH. De slet.
Dan had ik langs kunnen komen, want mijn huis woonde bij het Lorentzplein.quote:Op maandag 17 december 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga oud en nieuw bij de ballenmaker vieren op het Lorentzplein.
Wie zegt dat ik ga rijden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef MUUS het volgende:
Da's veel te ver rijden.
Ikea?quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:
De tering hee, had niemand me even kunnen waarschuwen dat een kastenwand in elkaar timmeren een heel weekend duurt?.
Oja. Géén goedemorgen.
Lopen duurt nog veel langer, Krea.quote:
Waarom doe je dat nou?quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan had ik langs kunnen komen, want mijn huis woonde bij het Lorentzplein.
Maar ja, dit jaar ging ik verhozen.
Ja, inclusief suicide run op hendig sjieke opbergdozen gistermiddag. In Amsterdam. De enige IKEA die open was. We hadden beter moeten wetenquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ikea?
[..]
Lopen duurt nog veel langer, Krea.
Serieus.
Omdat het een pleurisbuurt is, A.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef Vork het volgende:
Betrekkelijk goedemorgen iedereen.
*handjes in de lucht gooit*quote:Op maandag 17 december 2007 09:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Dag Muus.waarom is er eigenlijk nog geen Muus-smiley?
Okee.quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Moggel...
Welke videoplank wizard kan mij helpen.. Zit te twijfelen over een Geforce 8600GT en een ATi X1950GT?
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!quote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Joene het volgende:
Waarom melden managers altijd pas op de dag dat er een nieuw persoon de toko inkomt, dat er een nieuw persoon komt en of er even een account + laptop geleverd kan worden binnen nu en snel.
Ik ben nu dus een oud kreng aan het formateren en xp sp2 erop aan het maken een sproetje ff.quote:Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!
Bij ons heeft een nieuwe werknemen vaak 3-4 dagen geen PC of telefoon, gewoon omdat we het vertikken tegenwoordig dit soort meldingen.
Bedrijfspolicy is, nieuwe medewerkers 1 werkweek van te voren. klaar.
Geforcequote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Moggel...
Welke videoplank wizard kan mij helpen.. Zit te twijfelen over een Geforce 8600GT en een ATi X1950GT?
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorryquote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben nu dus een oud kreng aan het formateren en xp sp2 erop aan het maken een sproetje ff.
ik maak deze dus nu ff , en komende week kriigt ie zn nieuwe 6020 welquote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorry.
En als de nieuwe werknemer geen vervanging is voor iemand die vertrekt (c.q. er is dus zeker een laptop of PC beschikbaar.) dan willen we eigenlijk gewoon weten wanneer de solliciatierondes starten. PC's en laptops hebben we namelijk a) niet rondslingeren en b) hebben ze een levertijd.quote:Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!
Bij ons heeft een nieuwe werknemen vaak 3-4 dagen geen PC of telefoon, gewoon omdat we het vertikken tegenwoordig dit soort meldingen.
Bedrijfspolicy is, nieuwe medewerkers 1 werkweek van te voren. klaar.
Ik hoop ook altijd dat de voorraad op isquote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorry.
Klopt als een koe.quote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk debiel dat het echt in elk bedrijf hetzelfde werkt. ICT is altijd de laatste die iets positiefs en de eerste die iets negatiefs hoort.
Klopt en het is hier ook zo een soort inloop ofzo . Iedereen komt hier maar ouwehoeren en kijken , en je lastig vallenquote:Op maandag 17 december 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk debiel dat het echt in elk bedrijf hetzelfde werkt. ICT is altijd de laatste die iets positiefs en de eerste die iets negatiefs hoort.
Senks... Dan komt er een Geforce pakketje onder de kerstboom.quote:
Hier niet, dat is min of meer "verboden" om ons direct te benaderen, alles moet via de servicedesk. Maar die zijn zo traag en men heeft er 9/10 keer niets aan, dus men belt toch soms persoonlijk, waarna ik ze gewoon weer terug bonjour naar de SD.quote:Op maandag 17 december 2007 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt en het is hier ook zo een soort inloop ofzo . Iedereen komt hier maar ouwehoeren en kijken , en je lastig vallenAlles waar een stekker aan zit ben je schijnbaar verantwoordelijk voor
LoLz....quote:Op maandag 17 december 2007 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier niet, dat is min of meer "verboden" om ons direct te benaderen, alles moet via de servicedesk. Maar die zijn zo traag en men heeft er 9/10 keer niets aan, dus men belt toch soms persoonlijk, waarna ik ze gewoon weer terug bonjour naar de SD.
Ik weet dat het systeem niet werkt, maar das mijn probleem niet, de manager ICT zit ----> daar.
Klopt je bent een ondergeschoven kindje , echter zodra ze 2 seconden niet kunnen internetten trilt je telefoontoestel zon beetje van je desk af. Ringelt je mobiel , en wordt je mailbox bestormt.quote:Op maandag 17 december 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo erg is het allemaal niet hoor, hier heb ik 10 jaar geleden al mee leren leven.
Maar de houding van elk bedrijf jegens de ICT afdeling is overal hetzelfde. Heel raar toch. We doen iets waar niemand iets van snapt, waar iedereen mee moet werken en niet zonder kan, maar toch is het vaak geen echt onderdeel van het bedrijf.
Mwah ik zit hier natuurlijk extern enzo., en pas een maand of 2 begin nu net iedereen een beetje te kennen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Hier valt het, als ik voor mezelf spreek, nog wel mee met : ondergeschoven kindje. Maar dat is ook omdat ik echt overal mijn porem laat zien, lezingen, borrels, verjaardagen, feestjes etc. Dus men kent me wel en (kuch, arrrogant .)) ik lig wel goed in het bedrijf.
Maar idd qua afdeling is het soms janken, je lijkt idd niet te bestaan tot iets niet werkt, dan staan ze te briesen dat "het WEER niet werkt!!!" We hebben een uptime van 97.6% maar daar hoor je nooit iets over.....
Ow well, zo werkt het en zolang ik meer verdien dan 79% van de andere mensen hier zoeken ze het maar lekker uit.
Ow echt hoor!!!!quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Dan is 8 uur je nest uit en -3 buiten echt too fucking much to ask hoor.
Misschien een tip om je hippe Amsterdamse witte linnen broek en teenslippers om te ruilen voor meer winterbestendige kleding.quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
herkenbaar.
Donderdag "kroegentocht" gemaakt om mijn band te promoten en te boeken, was erg gezellig. Vrijdag ook ff lekker de kroeg in, flink feesten. Zaterdag een super toffe verjaardag en gisteren bijkomen met mijn xboxje.
Dan is 8 uur je nest uit en -3 buiten echt too fucking much to ask hoor.
Ik hou het wel bij mijn leren schoenen en een dikke B&W trui thank you very much.quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien een tip om je hippe Amsterdamse witte linnen broek en teenslippers om te ruilen voor meer winterbestendige kleding.
Een set ballen in een onderbroek.quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsvraag: wat is dit?
Spijkerbroek + T-shirt voeldoet nog steeds prima.quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien een tip om je hippe Amsterdamse witte linnen broek en teenslippers om te ruilen voor meer winterbestendige kleding.
Mietjes zijn het, allemaal!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Het was voor een niet nader te noemen modje iig aanleiding om een FA te verzoeken om het PER DIRECT te verwijderen, hij nam er nogal aanstoot aan.
Jaloezie, aandoenlijk.
Wageffe.. Dat icon moest weg?quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Het was voor een niet nader te noemen modje iig aanleiding om een FA te verzoeken om het PER DIRECT te verwijderen, hij nam er nogal aanstoot aan.
Jaloezie, aandoenlijk.
I kid you notquote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wageffe.. Dat icon moest weg?
Dat MEEN je niet!
Wheheheheeeeeeeeeeeeeeee, het is en blijft een ballenbende.quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I kid you not.
Zei er wat van en toen moest ik me er ook nogeens niet mee bemoeien... Yeah right.
Van R&P?quote:Op maandag 17 december 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Die mod heeft geen ballen, en er geen zak verstand van.
Klotezooi man, echt een notenkraker....
nee, het is niet floripasquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I kid you not.
Zei er wat van en toen moest ik me er ook nogeens niet mee bemoeien... Yeah right.
Ik bedoelde Inekris.quote:
Nopequote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde Inekris.
Of is het dat ding van DIG?
Die van jou bijvoorbeeld, daar staat een roker op!quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zijn wel ergere avatars te bedenken.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het zal toch niet Sexy_Sadie of zo zijn he?quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsvraag: wat is dit?
Allemaal maar doen dan?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |