quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Het was voor een niet nader te noemen modje iig aanleiding om een FA te verzoeken om het PER DIRECT te verwijderen, hij nam er nogal aanstoot aan.
Jaloezie, aandoenlijk.
Wageffe.. Dat icon moest weg?quote:Op maandag 17 december 2007 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Het was voor een niet nader te noemen modje iig aanleiding om een FA te verzoeken om het PER DIRECT te verwijderen, hij nam er nogal aanstoot aan.
Jaloezie, aandoenlijk.
I kid you notquote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wageffe.. Dat icon moest weg?
Dat MEEN je niet!
Wheheheheeeeeeeeeeeeeeee, het is en blijft een ballenbende.quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I kid you not.
Zei er wat van en toen moest ik me er ook nogeens niet mee bemoeien... Yeah right.
Van R&P?quote:Op maandag 17 december 2007 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Die mod heeft geen ballen, en er geen zak verstand van.
Klotezooi man, echt een notenkraker....
nee, het is niet floripasquote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I kid you not.
Zei er wat van en toen moest ik me er ook nogeens niet mee bemoeien... Yeah right.
Ik bedoelde Inekris.quote:
Nopequote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik bedoelde Inekris.
Of is het dat ding van DIG?
Die van jou bijvoorbeeld, daar staat een roker op!quote:Op maandag 17 december 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Er zijn wel ergere avatars te bedenken.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien een tip om je hippe Amsterdamse witte linnen broek en teenslippers om te ruilen voor meer winterbestendige kleding.
Het zal toch niet Sexy_Sadie of zo zijn he?quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsvraag: wat is dit?
Allemaal maar doen dan?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |