nog geen een.. maar ik ben van plan het mezelf een cadeau te doen tijdens kerst. klopt het dat het allemaal in een pakket zit, want ik zag zo een reclame waarin je een tas krijgt met al deze l'oreal goodies..quote:Op maandag 17 december 2007 13:08 schreef Biancavia het volgende:
Welke gebruik jij?
Morrege,je moet er een zijn wil je het van een ander vinden.quote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Welke flikker smeert er nu van die troep op z'n harses zeg.
Een echte vent heeft gewoon groeven in z'n gezicht. Mannen die mieterig lopen te piepen over een rimpeltje meer of minder hebben gewoon een schop onder hun hol nodig.quote:Op maandag 17 december 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Welke flikker smeert er nu van die troep op z'n harses zeg.
Ja en? Klopt het toch dat er geen echte kerels meer rondlopen op aarde. Zijn allemaal aan het verwijven. Zalfjes.quote:Op maandag 17 december 2007 13:18 schreef dborhem het volgende:
[..]
Ten tweede voorkom je wel dat je als een uitgedroogd stuk fruit eruit gaat zien op je 40e.
Dat zeg ik. Mafketels.quote:Op maandag 17 december 2007 13:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een echte vent heeft gewoon groeven in z'n gezicht. Mannen die mieterig lopen te piepen over een rimpeltje meer of minder hebben gewoon een schop onder hun hol nodig.
Zou er markt zijn voor een zalfje (quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 13:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zou er markt zijn voor een zalfje () wat garandeert dat je er op je 50e bijloopt als Keith Richards?
Idem, ruim voldoende voor een manquote:Op maandag 17 december 2007 13:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Shampoo, zeep, deo en scheergel. Dat is wat ik in mijn badkamer heb staan. En uiteraard heb ik geen idee welke merken.
quote:Op maandag 17 december 2007 13:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een echte vent heeft gewoon groeven in z'n gezicht. Mannen die mieterig lopen te piepen over een rimpeltje meer of minder hebben gewoon een schop onder hun hol nodig.
Ja! Die man heeft geleefd. Zo hoort het en niet anders.quote:Op maandag 17 december 2007 13:29 schreef bangbang18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij ziet er liever zo uit?
Liever zo'n gezicht dan een nietszeggend, strakgetrokken en dichtgesmeerd 'Barbie-Ken' babyface ja.quote:Op maandag 17 december 2007 13:29 schreef bangbang18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij ziet er liever zo uit?
Mensen een minderwaardigheidscomplex aansmeren is geen leven.quote:Op maandag 17 december 2007 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Die man heeft geleefd. Zo hoort het en niet anders.
Denk het wel,koop een pond heroine,meng dat met menexpert en gebruik het dermaal,oraal en nasaal,dan loop je ook zo erbij als die zombie.quote:Op maandag 17 december 2007 13:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zou er markt zijn voor een zalfje () wat garandeert dat je er op je 50e bijloopt als Keith Richards?
Die man heeft geleefd IN KEUKENS,niet in de buitenwereld.quote:Op maandag 17 december 2007 13:31 schreef Armageddon het volgende:
Ja! Die man heeft geleefd. Zo hoort het en niet anders.
Kijk dat is weer zo'n ''ik praat dus ik heb gelijk ''antwoord,gewoon jaloers dat je over 20 jaar niet meer te redden bent en aangezien word voor de opa van je kind.quote:Op maandag 17 december 2007 13:21 schreef Armageddon het volgende:
Ja en?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |