Dirkh met een mening waar wij op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef Dirkh het volgende:
Hebben de oldbies allemaal een gezinnetje, vanavond vrienden op bezoek om te praten over de zus van de neef die bij de kapper werkt en straks op tijd naar bed gaan, want (insert willekeurige naam) staat morgenochtend weer aan bed te janken dat ze televisie wil kijken? Alleen maar onder de baas zijn tijd achter de pc zitten te fokken... oldbies met een leven
Jezes... en dat nog op een zaterdagnacht...quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
En dat oldbies snachts niet actief zijn. Watch me motherfucker! Waar ben jij?
Laat Yvonne van Hertum het maar niet horen.quote:Op zondag 16 december 2007 00:32 schreef Armageddon het volgende:
Dat het nu veel over kinderen gaat is niet erg verwonderlijk. Aangezien de mensen hier daar nu op het moment mee bezig zijn.
We gaan hier toch geen piemel-meet-wedstrijd van maken he, ik kan me namelijk weinig herinneren van de topics waar jij ook in de buurt kwam van het "er uit lullen".quote:Ik snap dan ook niet waar de comment van Dirkh over gaat. Dirkh. Ik heb je er als mod er al diverse malen uitgeluld en ben ook bereid om het nog een keer te doen.
Ik lag te pitten.quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat in de kroegquote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef Armageddon het volgende:
Nee wel afgevallen. Denk ik.quote:Op maandag 17 december 2007 08:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag het ja
Dus je bent door?
Mogguh trouwens!
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.quote:Op maandag 17 december 2007 09:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
@Dirkh: Oldbies doen traditioneel alleen overdag omdat het inhoudsloos is, maar wel tijdverdrijvend. 'S avonds heb ik een leven.
Ik las alleen de reactiesquote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef MUUS het volgende:
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.
Maakt niet uit. Beetje stangen is lachen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, dat was ook precies wat Dirkh bedoelde dus.
Da's veel te ver rijden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Kreator het volgende:
Had ik al gezegd dat een half surinaams meisje, die toch helemaal blank is (?), mij wil neuken. Ze woont in DH. De slet.
quote:Op maandag 17 december 2007 09:13 schreef Kreator het volgende:
Had ik al gezegd dat een half surinaams meisje, die toch helemaal blank is (?), mij wil neuken. Ze woont in DH. De slet.
Dan had ik langs kunnen komen, want mijn huis woonde bij het Lorentzplein.quote:Op maandag 17 december 2007 09:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga oud en nieuw bij de ballenmaker vieren op het Lorentzplein.
Wie zegt dat ik ga rijden.quote:Op maandag 17 december 2007 09:15 schreef MUUS het volgende:
Da's veel te ver rijden.
Ikea?quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef k_i_m het volgende:
De tering hee, had niemand me even kunnen waarschuwen dat een kastenwand in elkaar timmeren een heel weekend duurt?.
Oja. Géén goedemorgen.
Lopen duurt nog veel langer, Krea.quote:
Waarom doe je dat nou?quote:Op maandag 17 december 2007 09:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan had ik langs kunnen komen, want mijn huis woonde bij het Lorentzplein.
Maar ja, dit jaar ging ik verhozen.
Ja, inclusief suicide run op hendig sjieke opbergdozen gistermiddag. In Amsterdam. De enige IKEA die open was. We hadden beter moeten wetenquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ikea?
[..]
Lopen duurt nog veel langer, Krea.
Serieus.
Omdat het een pleurisbuurt is, A.quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef Vork het volgende:
Betrekkelijk goedemorgen iedereen.
*handjes in de lucht gooit*quote:Op maandag 17 december 2007 09:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Dag Muus.waarom is er eigenlijk nog geen Muus-smiley?
Okee.quote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Moggel...
Welke videoplank wizard kan mij helpen.. Zit te twijfelen over een Geforce 8600GT en een ATi X1950GT?
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!quote:Op maandag 17 december 2007 09:47 schreef Joene het volgende:
Waarom melden managers altijd pas op de dag dat er een nieuw persoon de toko inkomt, dat er een nieuw persoon komt en of er even een account + laptop geleverd kan worden binnen nu en snel.
Ik ben nu dus een oud kreng aan het formateren en xp sp2 erop aan het maken een sproetje ff.quote:Op maandag 17 december 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt overal zo. ICT heeft stapels laptops liggen en ze hebben de hele dag niets te doen, dus ze regelen het wel ff hoor, nee bel ze volgende week maar!
Bij ons heeft een nieuwe werknemen vaak 3-4 dagen geen PC of telefoon, gewoon omdat we het vertikken tegenwoordig dit soort meldingen.
Bedrijfspolicy is, nieuwe medewerkers 1 werkweek van te voren. klaar.
Geforcequote:Op maandag 17 december 2007 10:05 schreef n00cL30n het volgende:
Moggel...
Welke videoplank wizard kan mij helpen.. Zit te twijfelen over een Geforce 8600GT en een ATi X1950GT?
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorryquote:Op maandag 17 december 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben nu dus een oud kreng aan het formateren en xp sp2 erop aan het maken een sproetje ff.
ik maak deze dus nu ff , en komende week kriigt ie zn nieuwe 6020 welquote:Op maandag 17 december 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een tijd gedaan, maar ze zoeken het lekker uit tegenwoordig. Leg JIJ maar uit aan die nieuwe directeur communicatie dat je vergeten bent te melden dat ie komt werken hier. Mijn probleem niet, ik heb gewoon niets meer liggen, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |