ow zeg, die is wel erg gaaf!!!quote:
quote:
Ga je lekker met je tas bij je ma zitten! Optiefen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef k_i_m het volgende:
Als mijn vriend me door elkaar zou rammelen voor een tas, zou ik hem recht in zijn smoel slaan en naar mijn moeder gaan.
Ja, is gelamineerd. De tas die ik nu heb, zit los een kussen in. Aan de ene kant met rib en aan de andere kant met plastic. Maarja, als dat een keer misgaat heb ik dus toch een andere tas nodigquote:Op woensdag 12 december 2007 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ow zeg, die is wel erg gaaf!!!
![]()
Ik had gewoon zo'n, voor die tijd hippe, tas met het matje om je kind op te leggen als flap over heel de tas heen gewikkeld. Is jouw tasligkussen ook plastic gelamineerd?? Anders blijf je hem uitwassen namelijk, vanwege poep- en plassporen die onvermijdellijk op het ligmatje terecht komen.
Met een volle vuist he? Recht op de neusquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga je lekker met je tas bij je ma zitten! Optiefen.
Sjon?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
MUUS?
En? Ben je er al uit?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En borstvoeding. Daar moet ik nog even overna denken.
'Dinnetje gaat gewoon kijken hoe het gaat. Eerst proberen, lukt het niet of moeizaam, dan gaan we al snel over op de Nutrilon.quote:
Euh... Bedoel je niet de zin...?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:01 schreef Kreator het volgende:
Ja, maar ik ben de clit weer kwijt. Ik herhaal: Ja, maar.
En vooral zorgen dat ze geen schuldgevoel krijgt, n00cL30n. Wat niet gaat, gaat niet en als zij kapot gaat van de stress, krijgt het kind ook stress.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
'Dinnetje gaat gewoon kijken hoe het gaat. Eerst proberen, lukt het niet of moeizaam, dan gaan we al snel over op de Nutrilon.
Klopt.. Wat dat aangaat wil ik niet zo'n klootzak worden als mijn broer... DIe bij de eerste erop aandrong dat het de eerste paar weken moest...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
En vooral zorgen dat ze geen schuldgevoel krijgt, n00cL30n. Wat niet gaat, gaat niet en als zij kapot gaat van de stress, krijgt het kind ook stress.
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt.. Wat dat aangaat wil ik niet zo'n klootzak worden als mijn broer... DIe bij de eerste erop aandrong dat het de eerste paar weken moest...
Heb echt op het punt gestaan hem neer te hoeken toen.
Helaas hoorde ik dit ook pas achteraf. Maarja... Forceren en negeren schint het motto te zijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan had hij het lekker zelf moeten doen..
Heuhj!quote:
Nee. Die tyfusdingen doen nu al zo godsgruwelijk pijn dat ik me niet kan voorstellen dat er een kind aan kan hangen zonder dat ik ga gillen. Ik probeer het een keer, en zo snel mogelijk als het niet lukt hou ik ermee op denk ikquote:
Begin er dan maar niet aan. Seriously.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Die tyfusdingen doen nu al zo godsgruwelijk pijn dat ik me niet kan voorstellen dat er een kind aan kan hangen zonder dat ik ga gillen. Ik probeer het een keer, en zo snel mogelijk als het niet lukt hou ik ermee op denk ik.
Leuk voor je vent. Heb je eindelijk tieten, kan hij er nog niet mee spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik héb eindelijk borsten. How about that.
Hehe... Eindelijk weer op het juiste jesters niveau!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik héb eindelijk borsten. How about that.
Meen je niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Puur uit verveling ben ik op google op zoek gegaan naar afbeeldingen van personen uit mijn liefdesleven. De eerste zoen-dame heb ik gevonden.
Gelukkig slaat ie liever op mijn billenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Leuk voor je vent. Heb je eindelijk tieten, kan hij er nog niet mee spelen.
Die heb ik zelfs op MSN.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Puur uit verveling ben ik op google op zoek gegaan naar afbeeldingen van personen uit mijn liefdesleven. De eerste zoen-dame heb ik gevonden.
Ik héb zelfs geen MSNquote:
[H]quote:Op woensdag 12 december 2007 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik héb zelfs geen MSN
Of aanverwante artikelen.
Eerste zoen.. mennnn.. Volgens mij heeft die echt geeneens internet.quote:
Hoezo niet? Was dat in diep donker Afrika dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerste zoen.. mennnn.. Volgens mij heeft die echt geeneens internet.
Ook dat, maar verder heb ik de grootste tyfushekel aan chatten die je je maar voor kunt stellen. Als ik iemand iets te vertellen heb dan bel ik wel. Chattenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |