Sja, ga jij maar eens op je werkplek een heel telefoongesprek met je vriend/vriendin houden, ik kan haar nu evt zelfs ff vertellen dat ze bier moet halen na dr werkquote:Op woensdag 12 december 2007 15:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook dat, maar verder heb ik de grootste tyfushekel aan chatten die je je maar voor kunt stellen. Als ik iemand iets te vertellen heb dan bel ik wel. ChattenHet meest onpersoonlijke 'gesprek' dat je kunt hebben.
Dat vertel ik ook gewoon door de telefoon op mijn werk hoor. Lekker belangrijk. Heb laatst zelfs een "vriend" van me de tiefus gescholden live op het werk.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ga jij maar eens op je werkplek een heel telefoongesprek met je vriend/vriendin houden, ik kan haar nu evt zelfs ff vertellen dat ze bier moet halen na dr werk.
Neuh.. ze heeft familie op Urk.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoezo niet? Was dat in diep donker Afrika dan?
Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:46 schreef MUUS het volgende:
Sjon?
Ik heb laatst ook de jongen gevonden met wie ik voor het eerst gezoend hebquote:Op woensdag 12 december 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Puur uit verveling ben ik op google op zoek gegaan naar afbeeldingen van personen uit mijn liefdesleven. De eerste zoen-dame heb ik gevonden.
Ja, op MIJN werk, maar op het hare kan dat niet zomaarquote:Op woensdag 12 december 2007 15:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat vertel ik ook gewoon door de telefoon op mijn werk hoor. Lekker belangrijk. Heb laatst zelfs een "vriend" van me de tiefus gescholden live op het werk.
Neequote:Op woensdag 12 december 2007 15:07 schreef ElizabethR het volgende:
k_i_m! Heb je die tas nou onderhand besteld of nog steeds niet??
O maar dat doe ik rustig hoor, bellen op mijn werk. Zelfs naar mijn ouders in Nederland enzo. Maalt niemand om hier. Als mijn werk maar afkomt dan kan ik doen en laten wat ik wil.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ga jij maar eens op je werkplek een heel telefoongesprek met je vriend/vriendin houden, ik kan haar nu evt zelfs ff vertellen dat ze bier moet halen na dr werk.
Heeft je vriend geen creditcardquote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Eerst de bonus, dan de tas
.
Waarom ga je daar vanavond dan niet even rustig aan zitten?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Kreator het volgende:
Zo. Mijn inzending naar GS is gedaan. Ik gok dat het afgefikt wordt, want ik heb het in 10 minuten geschreven.. Inspiratie sucks. En ik moest notabene zelf een onderwerp bedenken..
.
Maar ja, je moet wat hè, dus we zien het wel.
Lees jij je pm wel eens?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is het al weekend?
Neequote:
Maak je niet drukquote:
5 kratten is niets. Wacht maar tot die kleine op een dag 6 keer verschoond moet worden aangezien ie alle voedingen vrolijk uitspuugdquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef k_i_m het volgende:
Alsjeblieft geen kleren meer, we hebben al 5 kratten vol.
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Nou ben ik wel eens te laat met dingen. Ik vergeet ook wel eens wat. Maar 5 jaar te laat?. Dat kan echt niet meer
.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!
LOLz... dat is echt te erg voor woorden...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:09 schreef Adelante het volgende:
"een uurtje zwemmen voor het werk is goed, daar krijg je energie van"
nu zit ik hier met spierpijn in m'n poten en ruikend naar een fles glorix
mogguh!
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Kreator het volgende:
Smorgens iets anders doen dan roken, koffie drinken en sjacherijnig zijn is sowieso al dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |