Tamelijk irritant nummer wat allang gearchiveerd had moeten zijnquote:
Idd een vervelend mensquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Wat een vervelend mens is dat, die CDA-boerin.
Natuurlijk is Paul okéquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Paul was ok, rest kon me niet boeien.
Prachtige nummer hoor !!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:48 schreef Aoristus het volgende:
Weer een Rene Klein moment.
Geweldig idd, was ook wel een zeldzaam domme opmerking van die KRO'erquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Moest wel lachen om de opmerking van Jeroen Pispik over die olifanten die niet naar school gaan
Brenda Schultz-McCarthy, Jenny Arean, Maarten 't Hart en Richard Gill.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Mainport het volgende:
Wie komen er vanavond?
Ik vind het wel mooi dat ze probeert terug te komen, de vraag is alleen of ze het niveau nog aankan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef Wup het volgende:
nou boeiend zo een uitgerangeerde tennister.......
ja ik oordeelde iets te snel, ze begon zo langdradig met een onzinverhaalquote:Op woensdag 12 december 2007 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ze probeert terug te komen, de vraag is alleen of ze het niveau nog aankan.
Is die PvdA'er nog niet rood genoeg dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
Nou, schiet eens op.
Ik zit op Jenny Arean te wachten.
Klikquote:Jeroen Pauw en Paul Witteman sluiten het jaar 2007 bijzonder af met hun talkshow op Nederland 1. Zo verzorgt Pauw & Witteman samen met PREMtime een avond vol discussie vanuit Slotervaart, blikt Karina Wolkers terug op het overlijden van haar man en staat Clarence Seedorf stil bij een roerig jaar. Ook de talkshow kan terugkijken op een goed jaar. “December 2007 is tot op heden de meest succesvolle maand in voor Pauw & Witteman“, vertelt een zegsvrouw.
“December 2007 is tot op heden de meest succesvolle maand, met een gemiddelde kijkdichtheid van 6,8 procent, wat neerkomt op 1 miljoen kijkers per avond. Het aantal kijkers van het programma is in anderhalf jaar tijd gegroeid is met bijna 55 procent.”
Op maandag 17 december wordt Pauw & Witteman in samenwerking met ‘PREMtime’ uitgezonden vanuit Slotervaart. Het draait deze avond om de vraag hoe de relatie tussen de straatjeugd en de autoriteiten hersteld kan worden. Aan tafel zitten onder anderen Minister Vogelaar (PvdA) van Wonen, Wijken en Integratie, Henk Kamp (VVD), Bernard Welten, hoofdcommissaris van de regiopolitie Amsterdam en Achmed Marcouch, voorzitter van het stadsdeel Amsterdam Slotervaart. Het publiek bestaat uit mensen uit de wijk: jongeren, ouders, leraren en jeugd- en buurtwerkers.
De volgende dag, dinsdag 18 december, is Karina Wolkers te gast bij Jeroen Pauw en Paul Witteman. Dit is de eerste keer dat zij een interview geeft na het overlijden van haar man, Jan Wolkers. Zij vertelt over het verleden, haar verwerking en haar toekomstplannen.
In de afsluitende week van Pauw & Witteman wordt ook aandacht besteed aan het proces tegen Holleeder. Gesproken wordt dan onder meer over de strafmaat die deze week bepaalt gaat worden. Ook Clarence Seedorf is nog te gast in ‘Pauw & Witteman’. Hij blikt terug op het afgelopen jaar, praat over zijn plek in het Nederlands elftal en wijst op het belang goede doelen.
Pauw & Witteman is om 23.00 uur te zien op Nederland 1.
ja dat verhaal ken ik nou ook wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Weer dat verhaal over Foekje Dillema.
Zoiets? Celebrity day job - electrocutionquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:10 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat Jeroen Pauw onder stroom wordt gezet
Ja, ik ook.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Ik sla die uitzendingen met Prem over. Ik ben zo allergisch voor die man en die stem van hem.
Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel. Maar ik ben niet bepaald fan van Prem.quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Ik sla die uitzendingen met Prem over. Ik ben zo allergisch voor die man en die stem van hem.
Ik heb ook allang uitgezet, vind Prem niet veel aanquote:Op maandag 17 december 2007 23:07 schreef Ronaldsen het volgende:
ik heb net 10 seconden gekeken, dit sla ik maar over denk ik
de aanwezigheid van P&W is dan ook vrij overbodigquote:Op maandag 17 december 2007 23:42 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vind wel dat ze hun best doen..........
Vraag me af of ik die discussie met die lui lang vol kan houden......
quote:Op maandag 17 december 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
veel te links
Nee, want ik kijk niet.quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat Henk Kamp gast is in een televisieprogramma, terwijl Vogelaar een gesprek met Slotervaarters heeft dat toevallig wordt uitgezonden?
nee, compleet niet. Vogelaar is in totaal nog geen 5% van de tijd aan het woord geweest. Terecht overigens, want zoveel nuttigs zegt ze niet.quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat Henk Kamp gast is in een televisieprogramma, terwijl Vogelaar een gesprek met Slotervaarters heeft dat toevallig wordt uitgezonden?
quote:Op maandag 17 december 2007 23:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
Kamp spreekt tegen een muur van onbegripquote:Op maandag 17 december 2007 23:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Kamp loopt gewoon een verkiezingspraatje te houden.
Ik denk dat Prem hem helemaal had ingeblikt en afgemaaktquote:Op maandag 17 december 2007 23:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
misschien hadden ze idd als tegengeluid Wilders de hele tijd "het komt door de Koran en iedere crimineel moet inclusief familie en buren en kennissen die ook moslim zijn het land uit" kunnen schreeuwen, maar hé, dat draagt niet echt zo heel veel bij aan de discussie.
Kamp denkt alleen maar in cijfers. Vreemd eigenlijk voor iemand die namens een volkspartij spreekt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:01 schreef ijsbrekertje het volgende:
Er zijn zo veel mensen, dat niemand lang aan het woord kan zijn.
Ik heb het idee dat Kamp vooral antwoord geeft aan P&W en voor de camera, terwijl Vogelaar spontaan reageert op wat er vanuit de zaal geroepen wordt. Dat laatste vind ik wel sympathiek, maar als tv-kijker vind ik het eigenlijk maar irritant.
Omdat ie niet luistert, maar alleen zijn eigen verhaaltje steeds loopt te houden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:00 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Kamp spreekt tegen een muur van onbegrip
Het is juist de zaal die het probleem complex maakt. Zij schuiven alles op een hoop en ja, dan wordt de zaak inderdaad complex. Het is zaak om de problemen uit te splitsen en dat is waar Kamp mee bezig is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:15 schreef venomsnake het volgende:
Omdat ie niet luistert, maar alleen zijn eigen verhaaltje steeds loopt te houden.
Harder aanpakken, strafkampen, dreigen met intrekken van verblijfsvergunning etc etc...
Tuurlijk moet er op sommige punten dingen harder aangepakt worden, maar dat alleen lost de problemen niet op. Probleem is vele malen complexer, je heb te maken met vele culturen en (mede door armoede) een enorme variatie aan problemen in die wijk. Dat los niet niet even op door wat harder op te treden.
Daarom irriteert men zich in de zaal aan hem, hij vertelt zijn eigen verhaal maar gaat niet dieper in op sommige vragen of geluiden uit de zaal.
WAnt jij hebt bestuurskunde gestudeerd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is juist de zaal die het probleem complex maakt. Zij schuiven alles op een hoop en ja, dan wordt de zaak inderdaad complex. Het is zaak om de problemen uit te splitsen en dat is waar Kamp mee bezig is.
Kamp stelt dat er aan de strafrechtelijke kant veel meer ad-rem moet worden opgetreden, we hebben hebben dat strafrecht niet voor niks. (1)
Vervolgens is er dan nog een groep mensen die geen strafbaar feit hebben begaan of de straf hebben uitgezeten maar waarvan het waarschijnlijk is dat zij zich daar wel schuldig aan kunnen gaan maken. Deze groep moet zeer intensief begeleid worden, zie bijvoorbeeld het 8 tot 8 arrangement dat Cohen voorstelde of zelfs een nog ingrijpender maatregel waarbij deze jongeren in een internaat worden geplaatst. Natuurlijk zijn de jongeren hier zelf tegen maar goed dat is een kenmerk van de meeste pubers. (2)
Dan is er nog een langer termijn visie nodig, hoe zorgen we er op langer termijn voor dat de intensieve begeleiding binnen punt 2 minder vaak toegepast hoeft te worden. Bijvoorbeeld door het economisch vooruitzicht in een bepaald probleemgebied te stimuleren. (3)
En dan nog een vierde punt, hoe moet al deze begeleiding geregeld worden vanuit de overheid. Er is nu een bestuurlijk gedrocht ontstaan van maar liefst 22 instanties die zaken als begeleiding en preventie op zich nemen. Dat is absurd en daar zal wat aan gedaan moeten worden. Fuseren die hap tot 2 of 3 organisaties. (4)
Zo zie je dat je eerst structuur moet geven aan de materie voordat oplossingen zich aan kunnen dienen. En dat is gelijk ook mij bezwaar tegen de uitzending zoals die vandaag plaats heeft gevonden. Dit was een ongeleide brainstormsessie waarin iedereen wild voor zich uit aan het denken is, en dan zien we het resultaat, dat is gelijk aan nul. Er moet echt veel meer structuur in de discussie komen voordat je ook echt gericht toe kunt werken naar een nu nog onbekend resultaat. Dat is zo ongeveer les 1 die men leert binnen iedere managementopleiding.
Nee, maar wel economie en twee technische studies. Bij alle drie wordt er veel aandacht besteed aan management (soms zelfs teveel vind ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
WAnt jij hebt bestuurskunde gestudeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |