En mijn vraag aan Qwea of zij het ook al eens gehad heeft dat er iets gekrakt moest worden en of ze dat dan niet eng vondquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:22 schreef Greys het volgende:
Hahahaha Senesta wat erg!![]()
Ik ben vreselijk blij dat ik mijn wederhelft op Kerstavond heb ontmoet, da's lekker makkelijk onthouden![]()
Fysio net, in een poging om me af te leiden omdat ik me veel te veel aan het schrap zetten was: "Hoe heet ik eigenlijk?".
Greys, nog steeds schrap zettend want ik trap niet in dat soort geintjes: "Huh? Euh...."
Fysio: "Ik heet Michel/Marcel nogwat" (Ben het dus nu alweer vergeten he)
Greys: "Oh... " *schrap zet*
Fysio: "Nou, ga maar zitten, want dit gaat niet werken zo".
Greys: "sorry"
Fysio: "En hou nou eens op met steeds maar sorry zeggen".
Greys: "Sorry".
Wij hebben een leuke relatie, de fysio en ik
Heb je er dan niet van vorig jaar nog een paar over? Of had je toen wel een courant aantal?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap niet dat ze die kerstzegels niet gewoon per stuk of 5 of 10 verkopen.
Ik heb dus net weer 41 kaarten
Geen idee hoe vaak ik nog moet, dit was (pas?) de tweede keer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik alweer!
Greys, knapt het wel op dan door die fysiotherapie? Hoe vaak moet je (nog)?
De vriend van een vriendinnetje van mij moest ook es heen voor de rug en kon zich ook niet ontspannen.
Uiteindelijk had de fsyio hem zover dat hij er relaxed bij lag en toen wassie dus iets te ontspannen en liet een scheet!![]()
Erg lullig als je in je onderbroekie ligt met je kont omhoog.
Nog wel eentje op een envelop die op het laatst toch maar niet heb verstuurd, dan zou ik die moeten uitknippen en er op lijmen, Dat staat zo zuinig! Maar idd...opa en oma vinden dat vast niet erg!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er dan niet van vorig jaar nog een paar over? Of had je toen wel een courant aantal?
ze hebben mn nek toen moeten kraken. Haar handen aan weerskanten van mn hoofd, en trekken/buigen en duwen maar. Het deed wel wat pijn, maar eng niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:50 schreef Greys het volgende:
Nog ff mijn laatste uit het vorige topic:
[..]
En mijn vraag aan Qwea of zij het ook al eens gehad heeft dat er iets gekrakt moest worden en of ze dat dan niet eng vond
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:14 schreef nokwanda het volgende:
Moest je het er ook nog afkrabben of was het wel los spul?
ik heb mezelf afgeleerd met borden en bestek achter de pc te zitten, hele stapels vielen afentoe van mn bureau inclusief borden enzo, messen die rondvliegen door de kamerquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:26 schreef Qwea het volgende:
mijn bureau is ook altijd een tering bende
Met heul veul papier, borden, lepels, messen, ect ect. Als ik het opruim heb ik ook altijd een zak vol
*smeerkees is
Wat ga je voor ons koken dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:50 schreef nokwanda het volgende:
Moge de mensen met een schoonmaak manie een weekendje hier komen logeren
Dat wil ik dan wel doenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef nokwanda het volgende:
Moet alleen wel eerst de afwas weg
*is zeer blij met vaatwassertjequote:
wij hebben ook een vaatwasserquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*is zeer blij met vaatwassertje
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Iets zegt mij dat ze dat vast al een keer geprobeerd heeft en hij inmiddels zijn going rates verhoogd heeft naar een euro of 40 ofzo
Pakjes is toch ook voor Mudhle?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef Greys het volgende:
Ahhhhh Mudhle, jouw naam staat ook ECHT op het pakje hoor! Dus nog eeeeven geduld!![]()
De postdame vroeg wie dat allemaal waren
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Morretje het volgende:
Heb trouwens last van m'n handen en rechterarm, van het typen bij TNT. Morgen laatste trainingsdag, ziet er somber uit. Heb zo'n moeite om de rij toetsen asdf enz als nummertoetsen te gebruiken..
half. De kerstboom staat al, de ramen zijn ook al hoerig verlicht, en ik draai kerstmuziek. Alleen het ECHTE kerstgevoel heb ik nog nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef Morretje het volgende:
Dank Qwea...![]()
Ben je al in de kerstmood?? Hier nog geen kerstboom, ga echt m'n best doen dat deze week te regelen.. t Ziet er altijd zo gezellie uit!
die van haar fysioquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef Morretje het volgende:
Eh, Greys? Ik lees nu pas de TT eig, over welke afleidingsmanoeuvres heb je het??
Je ziet morgen wel wat ik gedaan hebquote:
Neeeequote:Oh, op de H&M site kan je nu een paspop van jezelf creëren, zodat je daarop kleding kunt 'aanzien' hoe het je staat. Lijk ik een beetje?
quote:ik moet kerstkaarten bijkopen
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet morgen wel wat ik gedaan heb![]()
Waar op de H&M site doe je dat?quote:Oh, op de H&M site kan je nu een paspop van jezelf creëren, zodat je daarop kleding kunt 'aanzien' hoe het je staat. Lijk ik een beetje?![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik kon het ook al niet vindenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
10 namen + achternaam. Hoop dat je niet alle vlooien postuum ook hebt vernoemd
[..]
Waar op de H&M site doe je dat?
Zit ik hier al daaaaaagen bij de brievenbus op een kaartje van Morretje te wachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Neeee![]()
[..]
Ik doe niet aan kerstkaarten.. Vind het een stom idee, iedereen die ik groeten wil, spreek of zie ik meestal nog wel ruimschoots voor die tijd.. (Stom he)
quote:
Meneer Morretje gaat idd heen, Morretje niet. Ik kan niet zo goed tegen grote mensenmassa's, en zeker niet als ik moet staan. Dan ga ik geheid onderuit. Bovendien ben ik nou ik weer niet zo'n fan, dan heb ik liever dat hij met iemand heen gaat die het minstens net zo leuk vindt..quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Heb de kaartjes voor Radiohead eindelijk besteld! Ga jij ook nog met meneer Morretje heen? Of vindt je het vreselijk?
Woon je een beetje vlakbij een van de Isala-klinieken?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:39 schreef Morretje het volgende:
Hmm, 1 slokje.. kan niet veel kwaad, toch?
Isala Klinieken, Oh Boyquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Woon je een beetje vlakbij een van de Isala-klinieken?![]()
Jup, bijna om de hoek.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Woon je een beetje vlakbij een van de Isala-klinieken?![]()
nah ja, je dacht toch over een katquote:
Ja, we denken nog steeds. Vind het nog steeds het allerleukste om zaterdag met hem naar het asiel te gaan en te zeggen: zoek maar uit.. Maar er is nog niet genoeg geld om dat te kunnen doen..quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah ja, je dacht toch over een kat
Geen geld om aan te schaffen bedoel je? Of om te kunnen onderhouden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, we denken nog steeds. Vind het nog steeds het allerleukste om zaterdag met hem naar het asiel te gaan en te zeggen: zoek maar uit.. Maar er is nog niet genoeg geld om dat te kunnen doen..
Nou js, aanschaf is natuurlijk best een hap. En als ik alle topics een beetje doorgelezen heb, kunnen de onderhoudskosten ook niet mis zijn.. Als het 1 niet kan, dan ook het ander niet he.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen geld om aan te schaffen bedoel je? Of om te kunnen onderhouden?
Moeten we even een Help-Morretje-Aan-Een-Kat-Actie opzetten?
MEER,MEER,MEERquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:19 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
*chocolade muffins uitdeelt*
c1000?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Non!
Mams belde net vanuit de supermarkt dat er een proefavond was. Allemaal lekker hapjes, kaasjes, ijs, toetjes, wijntjes en een chocoladefondue. Dus ik wist niet hoe rap ik op de fiets moest springen!![]()
Nu buikje wel erg vol...maar het was allemaal zo lekker.
Morretje: ik heb vlakbij het Sofia gewerkt en ben vaak bij de Weezenlanden geweest; beroepsmatig dan.
dieren kunnen een flinke duit kosten ja. Poeh. Als ik zie wat Baloe me de afgelopen 2 jaar heeft gekost zal dat zo'n kleine 2000 euro zijn geweestquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou js, aanschaf is natuurlijk best een hap. En als ik alle topics een beetje doorgelezen heb, kunnen de onderhoudskosten ook niet mis zijn.. Als het 1 niet kan, dan ook het ander niet he.![]()
* Morretje wil actie!!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou js, aanschaf is natuurlijk best een hap. En als ik alle topics een beetje doorgelezen heb, kunnen de onderhoudskosten ook niet mis zijn.. Als het 1 niet kan, dan ook het ander niet he.![]()
* Morretje wil actie!!
Alles wat ze te eten hadden was jummiequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef Morretje het volgende:
Was lekker dus Ing?
Wat kun je aanbevelen voor de kerst?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
EDIT. Sorry, ik moet niet zomaar dat soort ideeën in de groep gooien.
Greys!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wist ook niet zo goed wat ik daar op moest zeggen..
Nee, anders kun je er nooit 1 bij nemenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Morretje het volgende:
Op zich is het dus slimmer een kat uit te zoeken die alleen wil zijn!!
Jaaaa, balen.Nou kan ik dus niet meer slapen omdat ik niet weet wat jij nou in de groep had willen gooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
EDIT. Sorry, ik moet niet zomaar dat soort ideeën in de groep gooien.
Geeft niets, anders had je mss ook niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, balen.Nou kan ik dus niet meer slapen omdat ik niet weet wat jij nou in de groep had willen gooien
Je neemt een ouwe die alleen wil zijn en na een aantal jaar en een gelukkig leven is de ouwe poes er niet meer en neem je een koppeltjequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef Morretje het volgende:
Trusten Qwea!
Ja maar, Ing...... ja maar.. (verdikke, nog steeds geen dilemma opgelost![]()
)
Nou maak je het nog erger, want nu wil ik het helemaaaaal wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geeft niets, anders had je mss ook niet kunnen slapen
grrrrrquote:
Wat een ontvangst!quote:
quote:
Maar zou je er ivm de centjes dan niet ook over denken om er eentje te nemen, die juist wel graag alleen is? En dat is niet als bemoeienis bedoeld (geloof me, geloof me!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
Misschien ga ik gewoon wel zaterdag naar het asiel, met de belofte dat hij er een mag uitzoeken... Niet perse zaterdag dus. We hebben nu bedacht dat we er elk 1 uit mogen zoeken..
Wij weten niet hoe je haar er in het echt uit ziet natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat een ontvangst!Ik ben snel weer weg hoor (slapen enzo), maar wilde jullie wel even laten zien hoe lelijk de H&M mijn haar maakt.
Ik kreeg niks anders aangetrokken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]Hahahaha! Elseetje doet sportief solidair ook in d'r undies!
Leuk om een idee te krijgen hoe iemand er ongeveer uitziet! Wie volgt?
Zoiets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij weten niet hoe je haar er in het echt uit ziet natuurlijk
Zodra het kouder begon te worden dit jaar, ging ik ook vanzelf afvallenquote:
wauw! Wat mooi haar zeg.. Dan lijkt het plaatje van de H&M idd niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zou je er ivm de centjes dan niet ook over denken om er eentje te nemen, die juist wel graag alleen is? En dat is niet als bemoeienis bedoeld (geloof me, geloof me!) maar die katten zijn er ook, natuurlijk
En da's ook weer wat voordeliger om te onderhouden
* Greys zet bemoeimodus uit
Dat soort katten zitten er ook in het asiel, toch?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:47 schreef Morretje het volgende:Mijn neef heeft in zijn msn-naam deze link staan: http://www.downrangerock.com/files/mmeoww.swf
Alles klaar, moet ik een log in gevenquote:
Ik ben benieuwd! Ik ga even kijken wat ik van jou zou maken en dan kijken of het klopt met wat jij hier plaatstquote:
Ik heb gewoon een log in aangemaakt, kan toch ook? Gewoon eentje verzinnen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles klaar, moet ik een log in geven
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:54 schreef Morretje het volgende:Je dierenarts wil er geen vergoeding voor hebben?
quote:Nu vragen wij voor onze herplaatsingen alleen veel liefde en een goed huis, dus daar komt
geen geld binnen. We proberen via de koffie in de wachtkamer en de fooienpot geld in
te zamelen voor ons mooie doel. Hier en daar komt een geweldige gift binnen, die we
dan in onze speciale spaarpot doen.
Ook speelmuizen en speelattributen worden met regelmaat gedoneerd…zeer welkom!
Ja het spaart je kosten uit bij aanschaf, en je helpt haar door een kat te nemen. Win-win situatie lijkt mequote:Op woensdag 12 december 2007 11:28 schreef Morretje het volgende:
Ehm ehm, ja heb de OP wel gelezen, maar dat deel was niet tot me door gedrongen denk ik. Ben ondertussen ook al op de site van Makatsi geweest idd.. Klinkt wel als een goed alternatief voor ons..
Ben trouwens bij m'n mams nog even op zolder geweest, ik denk dat wij wel wat dekens e.d. kunnen doneren. Zoek ik nog ff uit, op tijd.
Nok:die Greys... De postbode zal wel gedacht hebben...
Uigebreide fotoreportage volgt.quote:
Op de een of andere manier is jouw hartje in de foto van Merlijn en Karel terecht gekomenquote:
Arme MMquote:Op woensdag 12 december 2007 12:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben vlieft op Jochem
ennu?een kat erbij gaat nie
En echt dezelfde, he!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef Greys het volgende:![]()
(Ik moest stiekem lachen Nok, toen jij het gisteravond hier over chocomel en slagroom had).
quote:
Ik had al dik 7 opdrachten klaar kunnen hebben als het boek wat ik nodig heb er zou zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 12:21 schreef Morretje het volgende:
Poeh, dat doet je snel!
Ik ben verdikke nog steeds die stomme training aan het vooroefenen.. straks om 1 uur mag ik weer heen..
vaag, bij mij is alles gewoon goedquote:Op woensdag 12 december 2007 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is jouw hartje in de foto van Merlijn en Karel terecht gekomen
Ligt dat aan de snelheid waarmee de pagina laadt?
Is dat alleen bij mij?
Heb je het nou over MM of over Balou?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Strax mn dikkie weer zien
Heb die lobbes wel gemist hoor
![]()
hier nu ook weer. Was wel een grappig effect miden in een lieve fotoquote:Op woensdag 12 december 2007 12:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
vaag, bij mij is alles gewoon goed
Over die blonde harige golden tijger van mequote:Op woensdag 12 december 2007 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je het nou over MM of over Balou?
en heb je makatsi al gebeld?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Morretje het volgende:
Bij mij ook.. Maar heb het wel eens, als de pagina niet goed laadt, dat teksten dan door elkaar lopen.. Kwestie van opnieuw laden dan..
Zou ik niet doen. Je zou mee kunnen gaan met de actie, een poes kijken, vast laten houden en die na oud en nieuw ophalen?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef Morretje het volgende:
Nee, eerst nog ff goed bedenken wanneer een poezel ophalen nu goed uitkomt, omdat we nog regelmatig een weekend in Stadskanaal zitten. Dat kan wel tijdelijk bekort worden tot 1 nachtje afwezig zijn, maar het weekend voor oud en nieuw zitten we in Duinrell.. Kan een kat, die je nog maar net hebt, het dan wel alleen redden in huis en is dat verstandig?
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef Morretje het volgende:
Nou.. ik wil wel mee naar Makatsi, maaaaaarrrr, zaterdagochtend heb ik altijd een vast programma in Stadskanaal. (Ja,, ik weet het das om de hoek bij Makatsi) Dus voordat ik kan zeggen of ik mee kan, zou ik eerst moeten weten hoe laat je daar bent, en of ik evt m'n vaste programma kan omdraaien o.i.d...
2 Jochempoezen tog ?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou wel de bekroning op de actie zijn, een Jochempoezz naar Morretje
12u gaan we naar Makatsiquote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef Morretje het volgende:
Nou.. ik wil wel mee naar Makatsi, maaaaaarrrr, zaterdagochtend heb ik altijd een vast programma in Stadskanaal. (Ja,, ik weet het das om de hoek bij Makatsi) Dus voordat ik kan zeggen of ik mee kan, zou ik eerst moeten weten hoe laat je daar bent, en of ik evt m'n vaste programma kan omdraaien o.i.d...
Oeh oeh, dat zou haalbaar kunnen zijn!! Vanaf waar vertrekken jullie dan?quote:
Mijn huis. 3 min lopen bij makatsi vandaan. Ik doe er 6 over, ik loop niet zo hardquote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh oeh, dat zou haalbaar kunnen zijn!! Vanaf waar vertrekken jullie dan?
Qwea's huisquote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh oeh, dat zou haalbaar kunnen zijn!! Vanaf waar vertrekken jullie dan?
GMTAquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
GMTA
Had ik je mn adres al GePMT btw?
Hehehe DA ook al, ik kreeg al een hele stapel entreekaarten voor de Kruidvat vanaaf voor de VIPavondquote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Betekent dat dat je er niet aan het werk kan?
En zaterdag dus een poezzie uitzoeken? Is dat een verrassing of mag ie mee?
Hier staat de boerenkool te pruttelen, straks ff gauw eten en dan naar de kerstkoopavond van de DA (drogist dan he?)
Ik heb connecties binnen TNT Zwollequote:Op woensdag 12 december 2007 17:59 schreef Morretje het volgende:
En idd, ik kan dus niet als datatypist aan de gang.. Maar, ik heb ze wel gevraagd of er nog wat anders te doen is, en de kans is groot dat dat zo is, ivm de kerstdrukte..
En hoe lang doet ie daar mee? Kun je niet wachten tot volgende week zaterdag?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:01 schreef Qwea het volgende:
ik moet naar de DA pillen voor boef halen, maar heb geen zindenk dak morgen ga. Hij heeft nog 42
De opperpostbode is de man van een ex-collega van mij. Z'n zoon werkt er nu geloof ik ook tijdelijk.quote:
ja kan ook. Ik moet iig extra pillen inslaan voor dat we zaterdag weggaan. Alleen als wij zatredag gaan is de praktijk officieel dicht voor klanten. Dus ik mot mn pillen eerder halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
En hoe lang doet ie daar mee? Kun je niet wachten tot volgende week zaterdag?
Hmmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De opperpostbode is de man van een ex-collega van mij. Z'n zoon werkt er nu geloof ik ook tijdelijk.
Niets fancy dus
hier ook lalalaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Qwea het volgende:
lalala
Als ik dat doe ben ik echt weg.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga eerst maar ff lekker douchen en mss dat ik daarna heul stiekem de beentjes een half uurtje onder het dekbed steek.
En dan na een half uurtje er weer uit ?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga eerst maar ff lekker douchen en mss dat ik daarna heul stiekem de beentjes een half uurtje onder het dekbed steek.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:58 schreef Greys het volgende:
Ja dat kan ik ook niet hoor, dan word ik daarna echt niet meer wakker vanavond
Even heel wat anders, maar dat jongetje dat overreden zou zijn en onder de auto was meegesleurd... die lag al plat op de weg. Die vrouw heeft hem dus niet overreden, hij is wel onder haar auto blijven hangen. Maar kan me nu wel beter voorstellen dat ze niets gevoeld heeft
Het schijnt dat hij rende en struikelde, het ging allemaal in een flits. Hij was weggelopen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en niemand die hem heeft zien liggen ?!
![]()
My gawd
Toch vreselijk als je zo een jongetje onder je auto vindquote:Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij rende en struikelde, het ging allemaal in een flits. Hij was weggelopen.
Maar vast staat in elk geval dat de vrouw hem niet aangereden heeft.
Vermist jongetje dood gevonden
Ik ben ooit ook es gestruikeld op de weg en toen ik viel kwamen de handjes onder een rijdende auto.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Toch vreselijk als je zo een jongetje onder je auto vind![]()
Ik hoop dat ze degene nog vinden die hem wel heeft aangereden dan.
Ai ai ai.. het verhaal wordt eig steeds vreemder. Ik vond het al een walgelijk idee dat zo'n kind kilometers meegesleurd was..quote:Op woensdag 12 december 2007 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook es gestruikeld op de weg en toen ik viel kwamen de handjes onder een rijdende auto.
Die man is wel gestopt ovv omstanders, maar hij had me nooit gezien.
Dus mss istie niet eens aangereden.
Het is niet logisch dat ie eerder aangereden is door een ander. Getuigen zagen hem eerder rennen. het is dus waarschijnlijker dat ie is gevallen en even bleef liggen. Haar auto is aan de onderkant niet afgewerkt met een afdekplaat en het kind is met de kleren blijven hangen aan een onderdeel van het motorblok.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Toch vreselijk als je zo een jongetje onder je auto vind![]()
Ik hoop dat ze degene nog vinden die hem wel heeft aangereden dan.
Het blijft slikken, hoe dan ook. Als je niet volgepropt wordt met vreten dan wel met de issues van anderfenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis sowieso een belachelijk systeem; er worden 4 lootjes opgestuurd naar m'n schoonouders, dus zus en zus hebben mooi zelf al lopen zoeken en de rest naar ons opgestuurd.
Daar cadeautjes doen is op zich al niet feestelijk, aangezien ze allemaal geen geduld in de kont hebben.
als schoonpaps het te lang vindt duren, duwt ie zo bij ieder een paar cadeautjes op schoot.![]()
Kerstfeest
Klinkt stom, zo lootjes trekken..quote:Op woensdag 12 december 2007 20:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis sowieso een belachelijk systeem; er worden 4 lootjes opgestuurd naar m'n schoonouders, dus zus en zus hebben mooi zelf al lopen zoeken en de rest naar ons opgestuurd.
Daar cadeautjes doen is op zich al niet feestelijk, aangezien ze allemaal geen geduld in de kont hebben.
als schoonpaps het te lang vindt duren, duwt ie zo bij ieder een paar cadeautjes op schoot.![]()
Kerstfeest
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het blijft slikken, hoe dan ook. Als je niet volgepropt wordt met vreten dan wel met de issues van anderfen
Smakelijk.
Het is geen wonder eigenlijk, dat mensen zich juist dan zo decadent volproppen. Comfort eating.
Zo... en nu ga ik heel comfi aan de hete chocomel met whipped crrreammm
Mijn mams zou zeggen: 'Dan istie nog niet rijp..'quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
aaaaaarg ik heb zo'n grote puist op mn hoofdmn moeder met dr goede ideeen "niet uitknijpen hoor, smeer dit er maar op, istie morgen uitgedroogd" hij was de volgende dag 2x zo groot en kei hard. Vanmiddag werd ik er zo para van dat ik hem toch maar ging uitknijpen, kwam er alleen maar doorzichtig vocht
En nu doettie nog veel meer pijn
Die ga ik zeker kijken ja!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef Morretje het volgende:
Zag net een voorfilmpje van Finding Neverland.. Iemand die al gezien? Komt morgen op tv.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Op dit moment wordt hier een grote wuppie gruwelijk verkracht en doodvermoord door moeder , dochter en zoon
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Op dit moment wordt hier een grote wuppie gruwelijk verkracht en doodvermoord door moeder , dochter en zoon
Ik zit dan in de auto denk ik, moet vrijdagmorgen om 9.00 uur bij de tandarts in Stadskanaal zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik zeker kijken ja!Had het ook al gezien dat hij komt!
Nok, ga jij ook kijken? Niet dat je een uur later roept dat je hem ook graag had willen zien?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan hadden we met Sinterklaas en ook nog es Kerst heen gemoeten.
Doen we niet he?![]()
En ik kan ook zonder kerst wel decadent vreten heur Nok
Ehm, je zit morgenavond om 20.30 uur in de auto omdat je om 9.00 uur bij de tandarts moet zijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zit dan in de auto denk ik, moet vrijdagmorgen om 9.00 uur bij de tandarts in Stadskanaal zijnMaar ik ben em aant downloaden..
In zn aarsje?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
MM beveelt om hem te downloadenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik zeker kijken ja!Had het ook al gezien dat hij komt!
Nok, ga jij ook kijken? Niet dat je een uur later roept dat je hem ook graag had willen zien?
Ja, anders moet ik al om 7.50 in de auto zitten voor alleen de tandarts.. Als ik morgenavond ga, kan ik nog ff lekker met m'n mams op de bank zitten.. (beppen dus)quote:Op woensdag 12 december 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, je zit morgenavond om 20.30 uur in de auto omdat je om 9.00 uur bij de tandarts moet zijn?
Misschien heel stom ook, en ook helemaal niet mn zaak natuulk... maar je woont in zwolle en hebt een tandarts in stadskanaal?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zit dan in de auto denk ik, moet vrijdagmorgen om 9.00 uur bij de tandarts in Stadskanaal zijnMaar ik ben em aant downloaden..
Een kusje op mn aarsje?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, neem er zelf ook eentje
Aarsje
Dan ga je bij je mams slapen dus?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik al om 7.50 in de auto zitten voor alleen de tandarts.. Als ik morgenavond ga, kan ik nog ff lekker met m'n mams op de bank zitten.. (beppen dus)
Komen eraan. Het is een stevige wup. Staat z'n mannetje wel.quote:
Da ken nie, er was toch maar 1 piemel bij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Qwea het volgende:
Heel die wup straks pijn in zn reet van het anaal penetreren van die kattenpiem0ls
quote:
jaquote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
Qwea: ja, maar ik woon pas sinds mei in Zwolle... (Goed excuus?)
Greys: ja, dat doen we ook in het weekend.. Heb daar nog steeds een 2 persoonsbed staan![]()
Nou ... Merlijn kan er ook iets van. En reken maar dat ie hem laat zien. Tis een echte potloodventer, die Merlijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Da ken nie, er was toch maar 1 piemel bij?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Waar zit het aarsje van een wuppie?
Moet nu denken aan meneer Cactus; waar zitten de lurven en de kladden?
geef hem een stuk papier danquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ... Merlijn kan er ook iets van. En reken maar dat ie hem laat zien. Tis een echte potloodventer, die Merlijn.
en weet je wel wat een piemol anaal kan aanrichten?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dan was ie vast kei groot en monsterlijk dik!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan net onder dat witte. Dat noemt men een "wuppe sterretje" gebleekt en al!
Hmmm, zo'n lekker bruin korstensterretjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
Qwea is een beetje (?!) anaal gefixeerd vandaag, geloof ik?
Ik ook al. Kijken wie hem divhtmiktquote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de titel al in gedachten voor het volgende topic
[SC] Deel 79. Met aangerande Wuppen en gebleekte ani?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Iets met anale verkrachtingen van wuppies?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
he, bahquote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC] Deel 79. Met aangerande Wuppen en gebleekte ani?
Neej, vrijdagavond 17.00 pas weer.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Heb je morgen of overmorgen nog vrij, Ing?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Greys het volgende:
Nohokkkk, heb je nou gezien dat Finding Neverland morgen komt?
WAAROM google je mij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik kom vet ranzige plaatjes tegen als ik op Greys google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |