Je ziet morgen wel wat ik gedaan hebquote:
Neeeequote:Oh, op de H&M site kan je nu een paspop van jezelf creëren, zodat je daarop kleding kunt 'aanzien' hoe het je staat. Lijk ik een beetje?
quote:ik moet kerstkaarten bijkopen
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet morgen wel wat ik gedaan heb![]()
Waar op de H&M site doe je dat?quote:Oh, op de H&M site kan je nu een paspop van jezelf creëren, zodat je daarop kleding kunt 'aanzien' hoe het je staat. Lijk ik een beetje?![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik kon het ook al niet vindenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
10 namen + achternaam. Hoop dat je niet alle vlooien postuum ook hebt vernoemd
[..]
Waar op de H&M site doe je dat?
Zit ik hier al daaaaaagen bij de brievenbus op een kaartje van Morretje te wachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:19 schreef Morretje het volgende:
[..]
Neeee![]()
[..]
Ik doe niet aan kerstkaarten.. Vind het een stom idee, iedereen die ik groeten wil, spreek of zie ik meestal nog wel ruimschoots voor die tijd.. (Stom he)
quote:
Meneer Morretje gaat idd heen, Morretje niet. Ik kan niet zo goed tegen grote mensenmassa's, en zeker niet als ik moet staan. Dan ga ik geheid onderuit. Bovendien ben ik nou ik weer niet zo'n fan, dan heb ik liever dat hij met iemand heen gaat die het minstens net zo leuk vindt..quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Heb de kaartjes voor Radiohead eindelijk besteld! Ga jij ook nog met meneer Morretje heen? Of vindt je het vreselijk?
Woon je een beetje vlakbij een van de Isala-klinieken?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:39 schreef Morretje het volgende:
Hmm, 1 slokje.. kan niet veel kwaad, toch?
Isala Klinieken, Oh Boyquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Woon je een beetje vlakbij een van de Isala-klinieken?![]()
Jup, bijna om de hoek.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Woon je een beetje vlakbij een van de Isala-klinieken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |