Hehehe DA ook al, ik kreeg al een hele stapel entreekaarten voor de Kruidvat vanaaf voor de VIPavondquote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Betekent dat dat je er niet aan het werk kan?
En zaterdag dus een poezzie uitzoeken? Is dat een verrassing of mag ie mee?
Hier staat de boerenkool te pruttelen, straks ff gauw eten en dan naar de kerstkoopavond van de DA (drogist dan he?)
Ik heb connecties binnen TNT Zwollequote:Op woensdag 12 december 2007 17:59 schreef Morretje het volgende:
En idd, ik kan dus niet als datatypist aan de gang.. Maar, ik heb ze wel gevraagd of er nog wat anders te doen is, en de kans is groot dat dat zo is, ivm de kerstdrukte..
En hoe lang doet ie daar mee? Kun je niet wachten tot volgende week zaterdag?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:01 schreef Qwea het volgende:
ik moet naar de DA pillen voor boef halen, maar heb geen zindenk dak morgen ga. Hij heeft nog 42
De opperpostbode is de man van een ex-collega van mij. Z'n zoon werkt er nu geloof ik ook tijdelijk.quote:
ja kan ook. Ik moet iig extra pillen inslaan voor dat we zaterdag weggaan. Alleen als wij zatredag gaan is de praktijk officieel dicht voor klanten. Dus ik mot mn pillen eerder halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
En hoe lang doet ie daar mee? Kun je niet wachten tot volgende week zaterdag?
Hmmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De opperpostbode is de man van een ex-collega van mij. Z'n zoon werkt er nu geloof ik ook tijdelijk.
Niets fancy dus
hier ook lalalaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Qwea het volgende:
lalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |