hier nu ook weer. Was wel een grappig effect miden in een lieve fotoquote:Op woensdag 12 december 2007 12:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
vaag, bij mij is alles gewoon goed
Over die blonde harige golden tijger van mequote:Op woensdag 12 december 2007 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je het nou over MM of over Balou?
en heb je makatsi al gebeld?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef Morretje het volgende:
Bij mij ook.. Maar heb het wel eens, als de pagina niet goed laadt, dat teksten dan door elkaar lopen.. Kwestie van opnieuw laden dan..
Zou ik niet doen. Je zou mee kunnen gaan met de actie, een poes kijken, vast laten houden en die na oud en nieuw ophalen?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef Morretje het volgende:
Nee, eerst nog ff goed bedenken wanneer een poezel ophalen nu goed uitkomt, omdat we nog regelmatig een weekend in Stadskanaal zitten. Dat kan wel tijdelijk bekort worden tot 1 nachtje afwezig zijn, maar het weekend voor oud en nieuw zitten we in Duinrell.. Kan een kat, die je nog maar net hebt, het dan wel alleen redden in huis en is dat verstandig?
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef Morretje het volgende:
Nou.. ik wil wel mee naar Makatsi, maaaaaarrrr, zaterdagochtend heb ik altijd een vast programma in Stadskanaal. (Ja,, ik weet het das om de hoek bij Makatsi) Dus voordat ik kan zeggen of ik mee kan, zou ik eerst moeten weten hoe laat je daar bent, en of ik evt m'n vaste programma kan omdraaien o.i.d...
2 Jochempoezen tog ?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou wel de bekroning op de actie zijn, een Jochempoezz naar Morretje
12u gaan we naar Makatsiquote:Op woensdag 12 december 2007 12:51 schreef Morretje het volgende:
Nou.. ik wil wel mee naar Makatsi, maaaaaarrrr, zaterdagochtend heb ik altijd een vast programma in Stadskanaal. (Ja,, ik weet het das om de hoek bij Makatsi) Dus voordat ik kan zeggen of ik mee kan, zou ik eerst moeten weten hoe laat je daar bent, en of ik evt m'n vaste programma kan omdraaien o.i.d...
Oeh oeh, dat zou haalbaar kunnen zijn!! Vanaf waar vertrekken jullie dan?quote:
Mijn huis. 3 min lopen bij makatsi vandaan. Ik doe er 6 over, ik loop niet zo hardquote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh oeh, dat zou haalbaar kunnen zijn!! Vanaf waar vertrekken jullie dan?
Qwea's huisquote:Op woensdag 12 december 2007 17:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh oeh, dat zou haalbaar kunnen zijn!! Vanaf waar vertrekken jullie dan?
GMTAquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
GMTA
Had ik je mn adres al GePMT btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |