nah ja, je dacht toch over een katquote:
Ja, we denken nog steeds. Vind het nog steeds het allerleukste om zaterdag met hem naar het asiel te gaan en te zeggen: zoek maar uit.. Maar er is nog niet genoeg geld om dat te kunnen doen..quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nah ja, je dacht toch over een kat
Geen geld om aan te schaffen bedoel je? Of om te kunnen onderhouden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, we denken nog steeds. Vind het nog steeds het allerleukste om zaterdag met hem naar het asiel te gaan en te zeggen: zoek maar uit.. Maar er is nog niet genoeg geld om dat te kunnen doen..
Nou js, aanschaf is natuurlijk best een hap. En als ik alle topics een beetje doorgelezen heb, kunnen de onderhoudskosten ook niet mis zijn.. Als het 1 niet kan, dan ook het ander niet he.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen geld om aan te schaffen bedoel je? Of om te kunnen onderhouden?
Moeten we even een Help-Morretje-Aan-Een-Kat-Actie opzetten?
MEER,MEER,MEERquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:19 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
*chocolade muffins uitdeelt*
c1000?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Non!
Mams belde net vanuit de supermarkt dat er een proefavond was. Allemaal lekker hapjes, kaasjes, ijs, toetjes, wijntjes en een chocoladefondue. Dus ik wist niet hoe rap ik op de fiets moest springen!![]()
Nu buikje wel erg vol...maar het was allemaal zo lekker.
Morretje: ik heb vlakbij het Sofia gewerkt en ben vaak bij de Weezenlanden geweest; beroepsmatig dan.
dieren kunnen een flinke duit kosten ja. Poeh. Als ik zie wat Baloe me de afgelopen 2 jaar heeft gekost zal dat zo'n kleine 2000 euro zijn geweestquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou js, aanschaf is natuurlijk best een hap. En als ik alle topics een beetje doorgelezen heb, kunnen de onderhoudskosten ook niet mis zijn.. Als het 1 niet kan, dan ook het ander niet he.![]()
* Morretje wil actie!!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou js, aanschaf is natuurlijk best een hap. En als ik alle topics een beetje doorgelezen heb, kunnen de onderhoudskosten ook niet mis zijn.. Als het 1 niet kan, dan ook het ander niet he.![]()
* Morretje wil actie!!
Alles wat ze te eten hadden was jummiequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef Morretje het volgende:
Was lekker dus Ing?
Wat kun je aanbevelen voor de kerst?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
EDIT. Sorry, ik moet niet zomaar dat soort ideeën in de groep gooien.
Greys!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wist ook niet zo goed wat ik daar op moest zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |