Nee, anders kun je er nooit 1 bij nemenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef Morretje het volgende:
Op zich is het dus slimmer een kat uit te zoeken die alleen wil zijn!!
Jaaaa, balen.Nou kan ik dus niet meer slapen omdat ik niet weet wat jij nou in de groep had willen gooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Greys het volgende:
EDIT. Sorry, ik moet niet zomaar dat soort ideeën in de groep gooien.
Geeft niets, anders had je mss ook niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, balen.Nou kan ik dus niet meer slapen omdat ik niet weet wat jij nou in de groep had willen gooien
Je neemt een ouwe die alleen wil zijn en na een aantal jaar en een gelukkig leven is de ouwe poes er niet meer en neem je een koppeltjequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef Morretje het volgende:
Trusten Qwea!
Ja maar, Ing...... ja maar.. (verdikke, nog steeds geen dilemma opgelost![]()
)
Nou maak je het nog erger, want nu wil ik het helemaaaaal wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geeft niets, anders had je mss ook niet kunnen slapen
grrrrrquote:
Wat een ontvangst!quote:
quote:
Maar zou je er ivm de centjes dan niet ook over denken om er eentje te nemen, die juist wel graag alleen is? En dat is niet als bemoeienis bedoeld (geloof me, geloof me!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
Misschien ga ik gewoon wel zaterdag naar het asiel, met de belofte dat hij er een mag uitzoeken... Niet perse zaterdag dus. We hebben nu bedacht dat we er elk 1 uit mogen zoeken..
Wij weten niet hoe je haar er in het echt uit ziet natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat een ontvangst!Ik ben snel weer weg hoor (slapen enzo), maar wilde jullie wel even laten zien hoe lelijk de H&M mijn haar maakt.
Ik kreeg niks anders aangetrokken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]Hahahaha! Elseetje doet sportief solidair ook in d'r undies!
Leuk om een idee te krijgen hoe iemand er ongeveer uitziet! Wie volgt?
Zoiets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij weten niet hoe je haar er in het echt uit ziet natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |