quote:
Niet als je bij de lokale Jostiband in de groep zit heur.quote:
Stuur em even bij mij langs. Het lijken verdomme wel weeen op het momentquote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef Qwea het volgende:
EHBO is leeeeuk
MM heeft mn bek net gemasseerd. Nu heb ik geen pijn meer![]()
OMG ER STAAT ECHT GEWOON BEKquote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef Qwea het volgende:
EHBO is leeeeuk
MM heeft mn bek net gemasseerd. Nu heb ik geen pijn meer![]()
Ik zag het gewoon echt nietquote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ER STAAT ECHT GEWOON BEK
Ik bedoel natuurlijk NEK
Dat mag ik hopen ja. We hebben nog 3 wekenquote:Op maandag 10 december 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht al...hebbie kiespijn ofzo?![]()
EHBO is eindelijk klaar voor het hele jaar!
quote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ER STAAT ECHT GEWOON BEK
Ik bedoel natuurlijk NEK
in geval van een zere kies gewoon met volle vuist natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik was me al voorzichtig aan het afvragen hoe hij je bek dan gemasseerd zou hebben![]()
Nok, ik heb een doosje gevonden, Wuppeflup gaat op reis morgen!![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Of hij zingt "Meeeiiiiiiiiiiiiiiiiiisjuuuuuuuuuuuuuus met rode haaaaaaaaaaaaaaaren"![]()
Of is dat niet lief?
Ik heb me voorgenomen morgenavond alle kerstkaarten te gaan schrijven. Heb er vandaag 50 gekocht voor 3 euro.
'O Soooooooooleeeee MIAAAAAAAUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWW'quote:Op maandag 10 december 2007 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Kan iemand hier tekst bij bedenken?
[ afbeelding ]
ik koop ze meestal heel vroeg, en uiteindelijk gaan ze echt een paar dagen voor (of naquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet eens kerstkaarten gekocht
ja zo'n super handig bakje hadden wij ook, netjes allemaal zo'n kaartje, op alfabet enz... tot we 2 duivelse puppies kregen en die alles vernieldenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een bakkie met daarin een adreslijst en verhuisberichten. En nog een aantal kladjes.
Er zijn alleen weer een aantal mensen bijgekomen, neefjes en nichtjes die het huis uitgegaan zijn enzo.
Oeh, herkenbaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:38 schreef Nonneke het volgende:
Oja, adressen ook zoiets![]()
ipv dat je die gewoon 1x netjes allemaal ergens opschrijft of opslaatMaar elk jaar weer moet ik aan mn tante vragen om de adressen van mn neven en nichten
![]()
Ik heb een hele trouwe vriend en die stuurt elk jaar op onze trouwdag een kaartje of smsje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
jezus, das wel heul erg je eigen trouwdag vergeten Senesta
Ik ben altijd heel stipt met dat soort dingenWeeeeeeken van te voren al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |