Mijn mams zou zeggen: 'Dan istie nog niet rijp..'quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
aaaaaarg ik heb zo'n grote puist op mn hoofdmn moeder met dr goede ideeen "niet uitknijpen hoor, smeer dit er maar op, istie morgen uitgedroogd" hij was de volgende dag 2x zo groot en kei hard. Vanmiddag werd ik er zo para van dat ik hem toch maar ging uitknijpen, kwam er alleen maar doorzichtig vocht
En nu doettie nog veel meer pijn
Die ga ik zeker kijken ja!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:45 schreef Morretje het volgende:
Zag net een voorfilmpje van Finding Neverland.. Iemand die al gezien? Komt morgen op tv.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Op dit moment wordt hier een grote wuppie gruwelijk verkracht en doodvermoord door moeder , dochter en zoon
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Op dit moment wordt hier een grote wuppie gruwelijk verkracht en doodvermoord door moeder , dochter en zoon
Ik zit dan in de auto denk ik, moet vrijdagmorgen om 9.00 uur bij de tandarts in Stadskanaal zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik zeker kijken ja!Had het ook al gezien dat hij komt!
Nok, ga jij ook kijken? Niet dat je een uur later roept dat je hem ook graag had willen zien?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan hadden we met Sinterklaas en ook nog es Kerst heen gemoeten.
Doen we niet he?![]()
En ik kan ook zonder kerst wel decadent vreten heur Nok
Ehm, je zit morgenavond om 20.30 uur in de auto omdat je om 9.00 uur bij de tandarts moet zijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zit dan in de auto denk ik, moet vrijdagmorgen om 9.00 uur bij de tandarts in Stadskanaal zijnMaar ik ben em aant downloaden..
In zn aarsje?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef nokwanda het volgende:
MM beveelt om hem te downloadenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik zeker kijken ja!Had het ook al gezien dat hij komt!
Nok, ga jij ook kijken? Niet dat je een uur later roept dat je hem ook graag had willen zien?
Ja, anders moet ik al om 7.50 in de auto zitten voor alleen de tandarts.. Als ik morgenavond ga, kan ik nog ff lekker met m'n mams op de bank zitten.. (beppen dus)quote:Op woensdag 12 december 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, je zit morgenavond om 20.30 uur in de auto omdat je om 9.00 uur bij de tandarts moet zijn?
Misschien heel stom ook, en ook helemaal niet mn zaak natuulk... maar je woont in zwolle en hebt een tandarts in stadskanaal?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zit dan in de auto denk ik, moet vrijdagmorgen om 9.00 uur bij de tandarts in Stadskanaal zijnMaar ik ben em aant downloaden..
Een kusje op mn aarsje?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, neem er zelf ook eentje
Aarsje
Dan ga je bij je mams slapen dus?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik al om 7.50 in de auto zitten voor alleen de tandarts.. Als ik morgenavond ga, kan ik nog ff lekker met m'n mams op de bank zitten.. (beppen dus)
Komen eraan. Het is een stevige wup. Staat z'n mannetje wel.quote:
Da ken nie, er was toch maar 1 piemel bij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Qwea het volgende:
Heel die wup straks pijn in zn reet van het anaal penetreren van die kattenpiem0ls
quote:
jaquote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
Qwea: ja, maar ik woon pas sinds mei in Zwolle... (Goed excuus?)
Greys: ja, dat doen we ook in het weekend.. Heb daar nog steeds een 2 persoonsbed staan![]()
Nou ... Merlijn kan er ook iets van. En reken maar dat ie hem laat zien. Tis een echte potloodventer, die Merlijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Da ken nie, er was toch maar 1 piemel bij?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]Waar zit het aarsje van een wuppie?
Moet nu denken aan meneer Cactus; waar zitten de lurven en de kladden?
geef hem een stuk papier danquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ... Merlijn kan er ook iets van. En reken maar dat ie hem laat zien. Tis een echte potloodventer, die Merlijn.
en weet je wel wat een piemol anaal kan aanrichten?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dan was ie vast kei groot en monsterlijk dik!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan net onder dat witte. Dat noemt men een "wuppe sterretje" gebleekt en al!
Hmmm, zo'n lekker bruin korstensterretjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:29 schreef Greys het volgende:
Qwea is een beetje (?!) anaal gefixeerd vandaag, geloof ik?
Ik ook al. Kijken wie hem divhtmiktquote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de titel al in gedachten voor het volgende topic
[SC] Deel 79. Met aangerande Wuppen en gebleekte ani?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Iets met anale verkrachtingen van wuppies?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
he, bahquote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
[SC] Deel 79. Met aangerande Wuppen en gebleekte ani?
Neej, vrijdagavond 17.00 pas weer.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Heb je morgen of overmorgen nog vrij, Ing?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Greys het volgende:
Nohokkkk, heb je nou gezien dat Finding Neverland morgen komt?
WAAROM google je mij?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik kom vet ranzige plaatjes tegen als ik op Greys google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |