quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef nokwanda het volgende:
Moet alleen wel eerst de afwas weg
*is zeer blij met vaatwassertjequote:
wij hebben ook een vaatwasserquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*is zeer blij met vaatwassertje
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:58 schreef Greys het volgende:
Iets zegt mij dat ze dat vast al een keer geprobeerd heeft en hij inmiddels zijn going rates verhoogd heeft naar een euro of 40 ofzo
Pakjes is toch ook voor Mudhle?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef Greys het volgende:
Ahhhhh Mudhle, jouw naam staat ook ECHT op het pakje hoor! Dus nog eeeeven geduld!![]()
De postdame vroeg wie dat allemaal waren
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Morretje het volgende:
Heb trouwens last van m'n handen en rechterarm, van het typen bij TNT. Morgen laatste trainingsdag, ziet er somber uit. Heb zo'n moeite om de rij toetsen asdf enz als nummertoetsen te gebruiken..
half. De kerstboom staat al, de ramen zijn ook al hoerig verlicht, en ik draai kerstmuziek. Alleen het ECHTE kerstgevoel heb ik nog nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:53 schreef Morretje het volgende:
Dank Qwea...![]()
Ben je al in de kerstmood?? Hier nog geen kerstboom, ga echt m'n best doen dat deze week te regelen.. t Ziet er altijd zo gezellie uit!
die van haar fysioquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef Morretje het volgende:
Eh, Greys? Ik lees nu pas de TT eig, over welke afleidingsmanoeuvres heb je het??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |