Een schijntjequote:Op zondag 9 december 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Kostat?
En ik maar een paar duitenquote:Op zondag 9 december 2007 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn, 'k heb slechts een habbekrats.
Nee hoor, hij ging naar de sauna en niet naar mijquote:Op zondag 9 december 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
Zondagen zuigen.
Zelfs geen appel en een eiquote:
MIsschien moet je die in Zakje stoppen?quote:
Wat een briljante woordspeling met een bitchy nasmaakjequote:Op zondag 9 december 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
MIsschien moet je die in Zakje stoppen?
hij ziet eruit als mijn exquote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Whoh! Ik wil mijn haar zoals die linkboven
Ik gebruik wax van Goldwell.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vol op de tong, romig tot achterin de keel.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een briljante woordspeling met een bitchy nasmaakje
Oeh das best mooi gedaan...quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je exquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je ex
Och, zo had ik 't vorige week nog. Het verveelt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
NUNO the Anaconda mannenverslinderquote:Op maandag 10 december 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je ex
quote:Op maandag 10 december 2007 10:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
NUNO the Anaconda mannenverslinder.
ik dacht dat Julefrokost iets typisch was voor alleen Denemarken?quote:Op maandag 10 december 2007 10:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens, de weken van kerstlunches gaan beginnen (hips)
Dat weet ik dan weer niet, maar er staan er wel veel op de planning dusquote:Op maandag 10 december 2007 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat Julefrokost iets typisch was voor alleen Denemarken?
Kloptquote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Weemz het volgende:
In bed blijven i.p.v. college. Heerlijk.
Jij sletquote:Op maandag 10 december 2007 12:45 schreef samjustme het volgende:
Ziek zijn is kut, ik ben nu nog zieker dan vorige week, terwijl ik op krachten moet komen voor nieuw date victim en spice girls concert. Ga dit keer anders aanpakken ga gewoon mee naar bed en als hij meer wil mooi meegenomen maar anders ook prima. Hij is te lekker om nee tegen te zeggen ''bloos''.
Hij heeft best wel gespierde armen, vind hem gewoon sexyquote:
ik heb gemist waar het mis gegaan is met je vriendje, tenminste je hebt/had met Pann Tilburg toch een vriendje?quote:Op maandag 10 december 2007 12:45 schreef samjustme het volgende:
Ziek zijn is kut, ik ben nu nog zieker dan vorige week, terwijl ik op krachten moet komen voor nieuw date victim en spice girls concert. Ga dit keer anders aanpakken ga gewoon mee naar bed en als hij meer wil mooi meegenomen maar anders ook prima. Hij is te lekker om nee tegen te zeggen ''bloos''.
uit ervaring weet ik dan weer wel dat er naderhand van werken niets meer komtquote:Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar er staan er wel veel op de planning dus
Hij was niet mijn vriendje, we waren erover eens dat we gewoon niet pasten bijelkaar that's all.quote:Op maandag 10 december 2007 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb gemist waar het mis gegaan is met je vriendje, tenminste je hebt/had met Pann Tilburg toch een vriendje?
Als alternatieve kerstversiering? Foto?quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist 120 lampjes een beetje tussen de luxaflex gemoffeld....
Maar 't is Kruidvat-zooi, dus uiteraard doen ca. 15 lampjes 't niet.
en volgende week vrijdag zijn de overige 100 ook stuk ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist 120 lampjes een beetje tussen de luxaflex gemoffeld....
Maar 't is Kruidvat-zooi, dus uiteraard doen ca. 15 lampjes 't niet.
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?quote:Op maandag 10 december 2007 15:39 schreef Zakje het volgende:
Wat zijn colleges toch tijdrovend, nouja, ik duik snel nog even de koopgoot in voordat de winkels sluiten.
Komt het niet in je op dat het al vreemd is wanneer je het opnoemt. Je moet natuurlijk zelf weten op wie je verliefd raakt, maar een dakloze is vrij kansloos en lijkt wel een aflevering uit een Mexicaanse soap.quote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?
ja ja en volgende week een zusje die een bril nodig heeft en de week daarna is oma gestorven ne moet begraven worden en dat kost 1000 euro en ga zo maar door. En hij heeft vast heel veel oma'squote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij heeft een moeder in een roemeens ziekenhuis die geopereerd worden en daar heeft ie 500 ¤ voor nodig
quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst mag dan vreselijk deprimerend zijn, het is WEL de tijd om aan engelenbeelden te komen!
Heb je die ene van de V&D nog gekocht?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst mag dan vreselijk deprimerend zijn, het is WEL de tijd om aan engelenbeelden te komen!
Nee nee, dat zie je verkeerdquote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je die ene van de V&D nog gekocht?
Zal ik 't zeggen? Zal ik? ZAL IK?quote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij heeft een moeder in een roemeens ziekenhuis die geopereerd worden en daar heeft ie 500 ¤ voor nodig
quote:
Ow dat laatste vind ik dan wel weer schattug klinkenquote:Op maandag 10 december 2007 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels welgeteld 7 engelenbeelden in huis staan (plus nog 1 Poeh-beer engel van Disney)
Ook als ik zeg dat ie van pluche is gemaakt (dat vale, met die kleine krulletjes), compleet met wit shirt, gouden viool en bewegende vleugels (gemaakt van die fiberglass sprietjes en vieren) en dat ie Silent Night kan spelen waarbij de vleugels heen en weer bewegen en van kleuren veranderen (door dat fiber glass)?quote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat laatste vind ik dan wel weer schattug klinken
quote:Op maandag 10 december 2007 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
die laatste is al heel vaak ontvoert geweest
daarom moet jij 500 euro overmaken op een roemeens bankrekeningnummer anders wordt winnie voor de kerst weer gebeernapt, heb ik gehoord.quote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Juist ja.
Winnie werd regelmatig gekidnapped!
Je neemt 'm maar mee!quote:Op maandag 10 december 2007 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom moet jij 500 euro overmaken op een roemeens bankrekeningnummer anders wordt winnie voor de kerst weer gebeernapt, heb ik gehoord.
ergens...
Ik?quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je neemt 'm maar mee!![]()
Hij was en is geen 500,- EUR waard!
Die koopgootroemeen wist VAST van iemand dat er een dure Winnie stond waar ik aan gehecht ben! En er zijn er maar wenig die dat, laat staaaaaaaaaaan iets met zwervers te maken willen hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik?
Ik neem hem maar mee?
Ik heb er niets mee te maken!
Nou ja, ik geef als eerlijke klokkenluider de geruchten door, en wat krijg je?
Stank voor dank, en ik wordt nog beschuldigt op de koop toe ook nog, bah!!!
I will miss youquote:
Ah joh, niet zo zeikenquote:
Doe niet zo scheinheilig man jeezzzquote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef samjustme het volgende:
Hmm intressante wending op gay.nl van ene jongen krijg ik bericht ik wou je nooit kwetsen meen ik het echt, is te laat. Een ander love interests noemt hem vervolgens lelijk en hoer haha.
Ik weet niet nieuwe vlam, of ouwe vlam. Na 9 maanden wil hij me nog steeds hehe.
Ga je mee? Kun je het ook een keer meemakenquote:
*film aanzwengel*quote:
It was a great movie. The ambiance was brilliant, the film was well-shot, the characters were cheesy and over-the-top, the monster ripped out hearts... Basically, this movie was what Predator 2 WANTED to be. And failed. The monster was scary looking. Its death was appropriate. The symbols carved into people's chests were freaky. EVERYTHING was awesome. But don't watch this movie if you don't like cheese. This movie has no shame about going way, way over the top. Towards the end, it starts to resemble Big Trouble in Little China. Which is, as we all know, a good thing.
Welke is dat?quote:
De kaarten zijn steeds op.quote:Op maandag 10 december 2007 22:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je mee? Kun je het ook een keer meemaken
Er zijn nog 2 verkooprondes, beetje moeite doen is heus niet erg luilakquote:Op maandag 10 december 2007 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De kaarten zijn steeds op.
OMG. Are you for real?!quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He's seen the future... now he has to kill it.
He'll need bigger guns.
En bovendien steel jij iedereen voor mijn neus weg.quote:Op maandag 10 december 2007 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 verkooprondes, beetje moeite doen is heus niet erg luilak
rollebollen maybequote:Op maandag 10 december 2007 22:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je mee? Kun je het ook een keer meemaken
Niks mis met een heerlijke B-film met Rutger Hauerquote:
quote:Captain: Are you telling me there's something running around loose in the city, ripping out people's hearts and eating them so he can take their souls back to hell?
Dick Durkin: Looks that way.
Stone: Hallelujah.
Neuh, je gaat me nog laten zien hoe je danst!quote:Op maandag 10 december 2007 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En bovendien steel jij iedereen voor mijn neus weg.
Ik geef het toe. Ik vind hem te geilquote:
R komt net uit de douchequote:Op maandag 10 december 2007 23:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik geef het toe. Ik vind hem te geil
Rutgerquote:Op maandag 10 december 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niks mis met een heerlijke B-film met Rutger Hauer.
[..]
dat nummer inside vind ik geweldigquote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk zijn die soundtrack cd's van QAF best wel erg lekker dansbaar. Zeker die van season 3 doet niet onder voor een lekkere Hed Kandi cd
Ja voor dat nr heb ik dus alle soundtracks gedownloadquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat nummer inside vind ik geweldig
act te feeeeeeeeeeeeel alive
Zolang het Winnie is, issie goedquote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat ie van pluche is gemaakt (dat vale, met die kleine krulletjes), compleet met wit shirt, gouden viool en bewegende vleugels (gemaakt van die fiberglass sprietjes en vieren) en dat ie Silent Night kan spelen waarbij de vleugels heen en weer bewegen en van kleuren veranderen (door dat fiber glass)?
Alles goed daar in Tilburg???quote:Op maandag 10 december 2007 22:42 schreef Cairon het volgende:
...
...
...
...
nee
...
...
...
gewoon...
...
...
nee...
...
...
die file van ruim 500 Mb met alle seizoenen en ridiculesly romantic en Thumpa Thumpa ???quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor dat nr heb ik dus alle soundtracks gedownload![]()
Nou ja, wist natuurlijk dat het van S3 was, maar zag de complete package.
http://www.youtube.com/watch?v=0XUniYe6GE4
Heerlijk nummer inderdaad
hi...quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Houd op...quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
denk ff... nog een paar dagen en dan zit je in Londen en ga je naar de spice girls en zo...
Heej... rustig aan joh...quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Houd op...
Ik moet nog zoveeeel, en ben moeee, en gefrustreerd, en vol nieuwe ideeen en chago en eenzaam en van alles.
M'n hoofd kan het even niet meer aan zeg maar (leuk hoor die ADhD)
naja dan niet zeurenquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja m'n normale routing moet juist wijken11.00 eruit en om 04.30 pas slapen enzo werkt niet
M'n hoofd moet gewoon even alles verwerken
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het moet ook wel met deadlines enzomaar vnv duik k met een kop thee en House mn bed in!
Beiden intresseren me vrij weinig eerlijk gezegd.quote:
Ik heb ze als het goed is ookquote:
Moest je gisteravond mee komen, toen had ik echt ff dipje. Viel zowat in slaap nadat ik avondeten op hadquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:36 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
Nou moet ook toegeven dat m'n bank heerlijk ligt hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moest je gisteravond mee komen, toen had ik echt ff dipje. Viel zowat in slaap nadat ik avondeten op had
sorry maar toen zat ik 2 uur opgesloten in een trein aangezien er iemand besloten had om voor die van ons te gaan wandelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moest je gisteravond mee komen, toen had ik echt ff dipje. Viel zowat in slaap nadat ik avondeten op had
dan moet het wel een 3 zitter zijn ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nou moet ook toegeven dat m'n bank heerlijk ligt hoor.
ook voor TMM een Goeden morgen deze morgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedenmorgen
goh dat is vreemd dat jij om een foto vraagt, wil jij soms zien hoe datgene er uit ziet wat je gaat beernappen?quote:Op maandag 10 december 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zolang het Winnie is, issie goed
heb je een foto?
quote:Op maandag 10 december 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zolang het Winnie is, issie goed
heb je een foto?
Hoekbankquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet het wel een 3 zitter zijn ?
Blijf je dan hier ook weg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn jullie voornemens voor 2008?
Die van mij eigenlijk kappen met g. uitgaan en becoming straight.
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Van jou zal ik altijd afblijvenquote:
Fijn. Maar dat vrieg ik niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Van jou zal ik altijd afblijven.
I dont carequote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef samjustme het volgende:
vlak voor schubbenkutterveen waar ook de grote rode roerganger Jan marijnissen woontquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoekbank
En kut van je treinreisWaar was het ergens?
Vorig jaar ging ik 3 maanden niet uit. En iets zegt me dat je me helemaal niet kentquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
... again?
iets zegt me dat je dit net zo lang vol gaat houden als je andere voornemens...
5 minuten ofzo.
Oh dank je. Maar wie was de R. die uit je douche kwam ? Goedemorgen trouwensquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Beiden intresseren me vrij weinig eerlijk gezegd.
ja ik mag hopen voor je dat het een andere dan jouw R isquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh dank je. Maar wie was de R. die uit je douche kwam ? Goedemorgen trouwens
Dat mag R helemaal zelf weten, maar ik denk dat het toch een ander is tenzij R gisteren het vliegtuig heeft genomen naar NLquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik mag hopen voor je dat het een andere dan jouw R is
ja en dan zou het wel heef flauw van hem zijn als hij dat niet aan je verteld heeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat mag R helemaal zelf weten, maar ik denk dat het toch een ander is tenzij R gisteren het vliegtuig heeft genomen naar NL
Bestuurslid Marketing, Sales en Communicatie lijkt me wel heel tof, maar ik woon echt te ver wegquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Expreszo zoekt bestuursleden!!!
Ga ik volgend jaar weer aan wagen. Rijbewijs dan en volgend jaar woon je weer in Amsterdam dus why not. Misschien ga ik volgend jaar in Amsterdam werkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef MisterO het volgende:
Goede voornemens... die heb ik nooit, maar ik zal er nog ff over nadenken!
roken doe ik niet...
afvallen hoef ik niet...
hmmm...
Mn rijbewijs halen!
leuk zo'n blog op hyvesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
De beerput gaat nu dan toch eindelijk open in de Nuenense politiek, Stroekie, in het ED staat ook een interview met het echtpaar, als je het niet hebt wil ik het je wel opsturen
http://www.ed.nl/eindhove(...)nse-ex-wethouder.ece
http://joostwkvandeven.hyves.nl/blog/
Oh kut! Ben je er nog op ingegaan? eisen gesteld?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga ik volgend jaar weer aan wagen. Rijbewijs dan en volgend jaar woon je weer in Amsterdam dus why not. Misschien ga ik volgend jaar in Amsterdam werken. Het aanbod bij mijn huidige werkgever is minder helaas.
Jammer! Maar zegt het voortquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef MisterO het volgende:
Bestuurslid Marketing, Sales en Communicatie lijkt me wel heel tof, maar ik woon echt te ver weg
Volgende week vakantie en dan pas over 2 maanden nog eens een poging wagen, als men niet op in gaat dan dont.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh kut! Ben je er nog op ingegaan? eisen gesteld?
Ik ga volgend jaar echt proberen wat te veranderen aan mijn instelling, volgens mijn vader kom ik nog een beetje te afstandelijk en uit de hoogte over op mensen die ik niet zo goed ken.,en dat vind ik geen schone zaak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Vond je toch down to earth en mwa je komt misschien wat sletterig over van buitenaf:D.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar echt proberen wat te veranderen aan mijn instelling, volgens mijn vader kom ik nog een beetje te afstandelijk en uit de hoogte over op mensen die ik niet zo goed ken.,en dat vind ik geen schone zaak.
Ja, maar ik mocht/mag jou ook welquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vond je toch down to earth en mwa je komt misschien wat sletterig over van buitenaf:D.
Trouwens ben je al wezen stappen in Palace? 23 december hebben ze een ander groot feest ala Villa ook op zondag. Ben eff de naam kwijt. Maar ja aanstaande zaterdag Pann, volgende week Spice Girls en dan de 30e Villa
.
ik denk niet dat je je voornemen ook maar 2 weken zal volhoudenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vond je toch down to earth en mwa je komt misschien wat sletterig over van buitenaf:D.
Trouwens ben je al wezen stappen in Palace? 23 december hebben ze een ander groot feest ala Villa ook op zondag. Ben eff de naam kwijt. Maar ja aanstaande zaterdag Pann, volgende week Spice Girls en dan de 30e Villa
.
Heb ik jou iets gevraagdquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk niet dat je je voornemen ook maar 2 weken zal volhouden
Waar in Amsterdam? Ben zelf ook daar laats wezen stappen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, maar ik mocht/mag jou ook wel.
En stappen in de Palace helaas nog niet, ik ben de afgelopen weken in Amsterdam uitgegaan, maar misschien zaterdag. Nieuwjaar heb ik eerst een huisfeestje bij een goede vriendin,maar daarna gaan we met de groep naar de Palace
Had je het niet moeten posten.quote:
Aandacht he.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je het niet moeten posten.
De exit, de You II en de cockring vooralquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam? Ben zelf ook daar laats daar wezen stappen.
You2 is fun op zich, Exit zit vol met Chinezen en ouwe mannen is geen moer aan en muziek is echt bagger elke keer dezelfde beat en in de laatste ben ik nooit uitgeweest. Lijkt me een schuinig tent.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
De exit, de You II en de cockring vooral
Een beetje vunzig is best leukquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
You2 is fun op zich, Exit zit vol met Chinezen en ouwe mannen is geen moer aan en muziek is echt bagger elke keer dezelfde beat en in de laatste ben ik nooit uitgeweest. Lijkt me een schuinig tent.
@CDP Mawnin.
Doe mij maar DVD profiler. http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Twoflowerquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.collectorz.com/movie/
Dergelijke software (NL makelij!) zou ik nog overwegen om tzt te gaan kopen ook!.
Eerst nog effe verder experimenteren met de 'gratis' versie.
Een export maken gaat iig gemakkelijk (vormgeving is gelukkig aan te passen)!
Klein deeltje van dvd/divx-collectie: http://home.casema.nl/jan.pieter/movies/
De cockring!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
De exit, de You II en de cockring vooral
Dat is zelf toch ook wel te maken met wat databases en deze aan elkaar te koppelen, mooie plaatjes eroverheen en klaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.collectorz.com/movie/
Dergelijke software (NL makelij!) zou ik nog overwegen om tzt te gaan kopen ook!.
Eerst nog effe verder experimenteren met de 'gratis' versie.
Een export maken gaat iig gemakkelijk (vormgeving is gelukkig aan te passen)!
Klein deeltje van dvd/divx-collectie: http://home.casema.nl/jan.pieter/movies/
Die heb ik heel vroeger wel 's geprobeerd... weet niet meer wat ik ervan vond eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:58 schreef Twoflower het volgende:
Doe mij maar DVD profiler. http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Twoflower
Als je een nerd bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:04 schreef Tomasso het volgende:
Dat is zelf toch ook wel te maken met wat databases en deze aan elkaar te koppelen, mooie plaatjes eroverheen en klaar
Ben je daar vaste klantquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De cockring!!!
Zakje!!!
Daar zou ik jou nou nooit gezocht hebben, je bent echt een wolf in schaapskleren
Meestal heb je een kerst lunch na je werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
* hips, burp * zo dat was de 1e kerst lunch. Nu nog werken wordt wat moeilijk
Lunch is Lunch en dus om 12 uur 's middags, deze week 3 keer en volgende week ook 3 geloof ik. Wat jij bedoelt is kerst dinner en daar heb ik er 2 van. En ja we zuipen drinken gewoon wijn bij de lunchquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Meestal heb je een kerst lunch na je werkHeb aankomend vrijdag ook een, in een luxeus restaurant in Rotterdam
.
Oeps mijn mistake. Ben nu Christmas radio station aan het beluisterenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lunch is Lunch en dus om 12 uur 's middags, deze week 3 keer en volgende week ook 3 geloof ik. Wat jij bedoelt is kerst dinner en daar heb ik er 2 van. En ja we zuipen drinken gewoon wijn bij de lunch
arme jij,quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
* hips, burp * zo dat was de 1e kerst lunch. Nu nog werken wordt wat moeilijk
ja produktiviteit daalt natuurlijk wel dramatisch in die uren daarnaquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lunch is Lunch en dus om 12 uur 's middags, deze week 3 keer en volgende week ook 3 geloof ik. Wat jij bedoelt is kerst dinner en daar heb ik er 2 van. En ja we zuipen drinken gewoon wijn bij de lunch
*PROEST*quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
En jij wijzen enzo, van: daar staat-ie.
Het ligt eraan of je rechten blijft doen, zo ja: hockey'en.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:50 schreef Zakje het volgende:
Ohja, nog een goed voornemen voor volgend jaar, ik ga weer actief sporten, het liefst in teamverband. Ik merk dat ik de wedstrijden erg mis,een spannende wedstrijd was altijd iets om naar uit te kijken, en een moeilijke wedstrijd winnen vond ik altijd fantastisch, alleen of ik mijn stick van zolder haal weet ik nog niet zeker
.
Paardrijden lijkt me ook wel leuk, met zo'n cap en ruiter-outfit, misschien eens langs de manege gaan om te kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je rechten blijft doen, zo ja: hockey'en.
Wat kunstmensen doen, weet ik eigenlijk niet zo. Zaklopen?
Ik heb het ook hoor, voetbal nu al een jaar of 3 niet meer, maar mis het echt. Op een koude zaterdagochtend op een waardeloos veld lekker ballen en glijden over het veld heenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:50 schreef Zakje het volgende:
Ohja, nog een goed voornemen voor volgend jaar, ik ga weer actief sporten, het liefst in teamverband. Ik merk dat ik de wedstrijden erg mis,een spannende wedstrijd was altijd iets om naar uit te kijken, en een moeilijke wedstrijd winnen vond ik altijd fantastisch, alleen of ik mijn stick van zolder haal weet ik nog niet zeker
.
Ik mis vooral de kick van het jagen op de bal erg, ik was altijd erg fanatiek en een beetje valsquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor, voetbal nu al een jaar of 3 niet meer, maar mis het echt. Op een koude zaterdagochtend op een waardeloos veld lekker ballen en glijden over het veld heen
Op de mac heb ik een programma dat via de webcam de streepjescode kan scannen. Erg handig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
moet je nog al je filmtitels handmatig invoeren, als ie dat nou zelf eens zou uitzoeken
Maar da's dan nauwelijks in teamverband.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Paardrijden lijkt me ook wel leuk, met zo'n cap en ruiter-outfit, misschien eens langs de manege gaan om te kijken. Dan kun je er ook lekker op uit met je paard, naar het bos of het strand
.
Niet persé, al zit het wel vol van die types. Army, Leather, breed en kaalgeschoren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
De Cockring is toch een leertent?
Ik durf er niet eens naar binnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet persé, al zit het wel vol van die types. Army, Leather, breed en kaalgeschoren.
Ben er een x op stap geweest met een vriendHeb me eigenlijk best vermaakt
Ja, dat is ook het gene wat is mis. Gewoon het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mis vooral de kick van het jagen op de bal erg, ik was altijd erg fanatiek en een beetje vals, maar de voldoening was altijd zo groot als ik de bal dan te pakken kreeg
.
Hadden we maar een Babylonquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet persé, al zit het wel vol van die types. Army, Leather, breed en kaalgeschoren.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft een beetje een sleazy randje, wat al te raden was aan de naam. Maar de muziek was er erg lekker en al voel je je als 2 lange slanke blonde jongens heeeeeel smal ... aan aandacht geen gebrekquote:
Ah, het type tent waar ik met een enorme boog omheen loop.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet en je wou afgelopen keer wel heenquote:
quote:
Nederlands is nou eenmaal niet zijn sterkste punt. Ik denk ook nog steeds dat 't een allochtoon isquote:
En al die oningewijden (ook wel bekend als hetero's) maar zeggen dat alle homo's hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft een beetje een sleazy randje, wat al te raden was aan de naam. Maar de muziek was er erg lekker en al voel je je als 2 lange slanke blonde jongens heeeeeel smal ... aan aandacht geen gebrekEn aan humor ook niet! Als contrast waren we daarna even naar de Soho gegaan
Ben toch ook lol.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederlands is nou eenmaal niet zijn sterkste punt. Ik denk ook nog steeds dat 't een allochtoon is
ikke wel ja, maar dat wist jequote:
schermen misschien?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Paardrijden lijkt me ook wel leuk, met zo'n cap en ruiter-outfit, misschien eens langs de manege gaan om te kijken. Dan kun je er ook lekker op uit met je paard, naar het bos of het strand
.
Daar heb ik ooit via school 4 kennismakingslessen van gehad ( sportorientatie ), en dan met de sabel. Op zich was het wel leuk, maar ik vond het heel vervelend dat je met een minimale aanraking al een punt kon scorenquote:
Ook handig, klein targetquote:
Oh, ik kan een keer mee met een vriend van me naar de Cockringquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat op m'n werk..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er toevallig iemand van hier tegenover me in de trein vandaag (Utrecht-Eindhoven)? Want er zat iemand tegenover me die me vaag bekend voorkwam.
Mijn fototoestel is kapot en mijn telefoon maakt te slechte foto's in 't donker voor de lempkesquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niet over ordelen. Xinix!
quote:
Geef eens een beschrijving.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er toevallig iemand van hier tegenover me in de trein vandaag (Utrecht-Eindhoven)? Want er zat iemand tegenover me die me vaag bekend voorkwam.
sounds like DM?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Blond, bril, pak, jasje aan het haakje, wit overhemd, stropdas met diagonale marineblauwe/roze strepen, iPod.
Maar die is toch niet blond? Want daar dacht ik namelijk ook even aanquote:
en ik blunders zoals 2 uur alleen opgesloten zitten op een rangeerterrein of in slaap vallen en in haarlem wakker worden terwijl ik in Den Bosch had moeten overstappenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef Tomasso het volgende:
Meeten in de trein
Heb nog leuke verhalen over gehouden aan verschillende treinreizen
Dat is ook maar een paar stations verder gelukkigquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of in slaap vallen en in haarlem wakker worden terwijl ik in Den Bosch had moeten overstappen
ja maar wel onhaalbaar als het 0.30 uur is en de laatste trein naar huis in Den Bosch om 0.07 vertrektquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is ook maar een paar stations verder gelukkig
Stukje lopen joh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar wel onhaalbaar als het 0.30 uur is en de laatste trein naar huis in Den Bosch om 0.07 vertrekt![]()
Tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
Oh en ik heb geluk samen met 200 anderen heb ik kaartjes geloot voor de try out van Theo Maassen. En er hadden 3500 mensen zich ingeschreven
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Blond, bril, pak, jasje aan het haakje, wit overhemd, stropdas met diagonale marineblauwe/roze strepen, iPod.
Ik zat ook niet in de trein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je komt in de buurt, maar ik denk toch dat het iemand anders was.
Ssssshtquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh dat is vreemd dat jij om een foto vraagt, wil jij soms zien hoe datgene er uit ziet wat je gaat beernappen?
Ga gewoon weer meidenavonden organisaren zoals vroeger haha.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet gay uitgaan is een zegen.
Aangepast.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:![]()
! Het lijkt nog best redelijk ook
. Alleen een iets rechthoekigere bril.
Kinderen voor kinderen - Meidengroepquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga gewoon weer meidenavonden organisaren zoals vroeger haha.
Treffend! Sprekend! Kloppend!quote:
Neeeeeequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen - Meidengroep
Jeetje wat scherp zegquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Vliegende Panters - Slecht Zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
doe een jas aanquote:
cockring is best wel leuk en ik ben toch ook niet het type leather/kort geschoren (proest) en trouwens @ wonderer vrouwen worden niet toegelatenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, het type tent waar ik met een enorme boog omheen loop.
Zelfde als in de Red & Blue, Antwerpen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
cockring is best wel leuk en ik ben toch ook niet het type leather/kort geschoren (proest) en trouwens @ wonderer vrouwen worden niet toegelaten
af en toe jammer ja maar soms een geluk als van die vrijzellige huppelkutjes op hun vrijgellen avondje in playboy bunny outfit naar binnen wil omdat "het zo leuk is met gay boys"quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfde als in de Red & Blue, Antwerpen.
Af en toe wel jammer.
Truequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
af en toe jammer ja maar soms een geluk als van die vrijzellige huppelkutjes op hun vrijgellen avondje in playboy bunny outfit naar binnen wil omdat "het zo leuk is met gay boys"
Hij zit bij de laatste 18 van Idols 4 nuquote:
je slaapkamer ?quote:
Hij woont in Eindhoven?quote:
Heet ik Nuno?quote:
Leuk wakker wordenquote:
Ben je daar zo lang mee bezigquote:Op woensdag 12 december 2007 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
*uitrek*
Lucky you. Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, met mijn iets meer dan 1m80 ben ik daar zo mee klaar.
'k Zou niet willen ruilenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Tomasso het volgende:
Lucky you. Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid.
je hebt je voornemen nu al aangepastquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef samjustme het volgende:
Ben een aantal mensen aan het informen dat ik volgend jaar minstens een maandje of 2 niet gay uit wil. De vaste groep. Juist omdat men niet gelooft dat ik in slag, zal ik het tegendeel bewijzen.
Maar verder biedt het wel heel veel voordelenquote:
Nee ik heb gezegd dat ik volgend jaar voorlopig niet uit wil en trouwens lukt het nog met afvallen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt je voornemen nu al aangepast
Je bent hugequote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar verder biedt het wel heel veel voordelen
Behalve een goed uitzicht kan ik me er niets bij voorstellen,quote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Maar verder biedt het wel heel veel voordelen
Iedereen kijkt tegen je op (letterlijk), je straalt meer uit (mits je recht loopt dan), je krijgt sneller stoelen met extra beenruimte in het vliegtuigquote:Op woensdag 12 december 2007 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Behalve een goed uitzicht kan ik me er niets bij voorstellen,.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef DennisMoore het volgende:
En *ARGH!*... ik ben in staat om nu al mijn sokken weg te gooien en dan 20 paar exact identieke zwarte sokken te kopen!
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef DennisMoore het volgende:
En *ARGH!*... ik ben in staat om nu al mijn sokken weg te gooien en dan 20 paar exact identieke zwarte sokken te kopen!
Als ik zo moet gokken heeft hij ongeveer 20 paar verschillende zwarte sokken, die precies niet bij elkaar horen. En dat uitzoeken is vervelend.quote:
Ik heb liever helemaal geen extra beenruimte nodig, veel handigerquote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef Tomasso het volgende:
Iedereen kijkt tegen je op (letterlijk), je straalt meer uit (mits je recht loopt dan), je krijgt sneller stoelen met extra beenruimte in het vliegtuig, makkelijker herkenningspunt, ik hoef niet zo snel een trappetje te pakken om dingen te pakken die ergens hoog staan, enzo.
Mja, zwarte, donkerblauw, iets minder donkerblauw, donkergrijze, met en zonder ribbeltje, lang en kort, gladde stof of wat groffer. En dat dan allemaal bij elkaar proberen te zoeken en uiteindelijk met 10 verschillende afzonderlijke sokken zitten...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zo moet gokken heeft hij ongeveer 20 paar verschillende zwarte sokken, die precies niet bij elkaar horen. En dat uitzoeken is vervelend.
Op die fiets. Herkenbaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik zo moet gokken heeft hij ongeveer 20 paar verschillende zwarte sokken, die precies niet bij elkaar horen. En dat uitzoeken is vervelend.
Me want.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
On a functional level, it makes a handy, low-maintenance security light. On a frivolous level, it's a jolly nice talking piece for people who like to talk in dark rooms.
Zo graag hoef ik hem ook weer nietquote:
Vroeger vond ik zulke dingen helemaal geweldig en moest en zou ik ze krijgen van m'n ouders. En dan kreeg ik uiteindelijk eens 1 dingetje, helemaal blij, 2 uur later verveelde het me het alweer en gebruikte ik het nooit meerquote:Op woensdag 12 december 2007 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan ook wel weer grappig....
Afstandsbediening in de vorm van een revolver.
Exclusief afaik.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
Het gewicht van een poststuk he? Ter bepaling van het aantal postzegels... Is dat inclusief of exclusief de postzegels?
Geknakte luxaflexquote:Op woensdag 12 december 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
En dan wat voor zich uit zitten brabbelen.
Dat veert meteen weer terug.quote:
Afhankelijk van z'n bui zet ie z'n veren op een bepaalde manier op, en lijkt ie dik. (Echt grappig hoe je zo kunt zien hoe ie zich voelt.) Je zou 'm eens nat moeten zien, blijft niks van over, dus voor de kerst heb ik er niks anquote:
LOL, je moet wel vreemde taferelen uithalen lijkt me.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:29 schreef Cairon het volgende:
je kunt beter een geknakte luxaflex hebben dan een geknakte pielemoos... want dat is auw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |