hi...quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Houd op...quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
denk ff... nog een paar dagen en dan zit je in Londen en ga je naar de spice girls en zo...
Heej... rustig aan joh...quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Houd op...
Ik moet nog zoveeeel, en ben moeee, en gefrustreerd, en vol nieuwe ideeen en chago en eenzaam en van alles.
M'n hoofd kan het even niet meer aan zeg maar (leuk hoor die ADhD)
naja dan niet zeurenquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja m'n normale routing moet juist wijken11.00 eruit en om 04.30 pas slapen enzo werkt niet
M'n hoofd moet gewoon even alles verwerken
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het moet ook wel met deadlines enzomaar vnv duik k met een kop thee en House mn bed in!
Beiden intresseren me vrij weinig eerlijk gezegd.quote:
Ik heb ze als het goed is ookquote:
Moest je gisteravond mee komen, toen had ik echt ff dipje. Viel zowat in slaap nadat ik avondeten op hadquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:36 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar
Nou moet ook toegeven dat m'n bank heerlijk ligt hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moest je gisteravond mee komen, toen had ik echt ff dipje. Viel zowat in slaap nadat ik avondeten op had
sorry maar toen zat ik 2 uur opgesloten in een trein aangezien er iemand besloten had om voor die van ons te gaan wandelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moest je gisteravond mee komen, toen had ik echt ff dipje. Viel zowat in slaap nadat ik avondeten op had
dan moet het wel een 3 zitter zijn ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nou moet ook toegeven dat m'n bank heerlijk ligt hoor.
ook voor TMM een Goeden morgen deze morgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedenmorgen
goh dat is vreemd dat jij om een foto vraagt, wil jij soms zien hoe datgene er uit ziet wat je gaat beernappen?quote:Op maandag 10 december 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zolang het Winnie is, issie goed
heb je een foto?
quote:Op maandag 10 december 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zolang het Winnie is, issie goed
heb je een foto?
Hoekbankquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet het wel een 3 zitter zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|