Iedereen kijkt tegen je op (letterlijk), je straalt meer uit (mits je recht loopt dan), je krijgt sneller stoelen met extra beenruimte in het vliegtuigquote:Op woensdag 12 december 2007 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Behalve een goed uitzicht kan ik me er niets bij voorstellen,.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef DennisMoore het volgende:
En *ARGH!*... ik ben in staat om nu al mijn sokken weg te gooien en dan 20 paar exact identieke zwarte sokken te kopen!
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef DennisMoore het volgende:
En *ARGH!*... ik ben in staat om nu al mijn sokken weg te gooien en dan 20 paar exact identieke zwarte sokken te kopen!
Als ik zo moet gokken heeft hij ongeveer 20 paar verschillende zwarte sokken, die precies niet bij elkaar horen. En dat uitzoeken is vervelend.quote:
Ik heb liever helemaal geen extra beenruimte nodig, veel handigerquote:Op woensdag 12 december 2007 13:07 schreef Tomasso het volgende:
Iedereen kijkt tegen je op (letterlijk), je straalt meer uit (mits je recht loopt dan), je krijgt sneller stoelen met extra beenruimte in het vliegtuig, makkelijker herkenningspunt, ik hoef niet zo snel een trappetje te pakken om dingen te pakken die ergens hoog staan, enzo.
Mja, zwarte, donkerblauw, iets minder donkerblauw, donkergrijze, met en zonder ribbeltje, lang en kort, gladde stof of wat groffer. En dat dan allemaal bij elkaar proberen te zoeken en uiteindelijk met 10 verschillende afzonderlijke sokken zitten...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zo moet gokken heeft hij ongeveer 20 paar verschillende zwarte sokken, die precies niet bij elkaar horen. En dat uitzoeken is vervelend.
Op die fiets. Herkenbaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik zo moet gokken heeft hij ongeveer 20 paar verschillende zwarte sokken, die precies niet bij elkaar horen. En dat uitzoeken is vervelend.
Me want.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
On a functional level, it makes a handy, low-maintenance security light. On a frivolous level, it's a jolly nice talking piece for people who like to talk in dark rooms.
Zo graag hoef ik hem ook weer nietquote:
Vroeger vond ik zulke dingen helemaal geweldig en moest en zou ik ze krijgen van m'n ouders. En dan kreeg ik uiteindelijk eens 1 dingetje, helemaal blij, 2 uur later verveelde het me het alweer en gebruikte ik het nooit meerquote:Op woensdag 12 december 2007 14:01 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan ook wel weer grappig....
Afstandsbediening in de vorm van een revolver.
Exclusief afaik.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
Het gewicht van een poststuk he? Ter bepaling van het aantal postzegels... Is dat inclusief of exclusief de postzegels?
Geknakte luxaflexquote:Op woensdag 12 december 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
En dan wat voor zich uit zitten brabbelen.
Dat veert meteen weer terug.quote:
Afhankelijk van z'n bui zet ie z'n veren op een bepaalde manier op, en lijkt ie dik. (Echt grappig hoe je zo kunt zien hoe ie zich voelt.) Je zou 'm eens nat moeten zien, blijft niks van over, dus voor de kerst heb ik er niks anquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |