zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?quote:Op maandag 10 december 2007 15:39 schreef Zakje het volgende:
Wat zijn colleges toch tijdrovend, nouja, ik duik snel nog even de koopgoot in voordat de winkels sluiten.
Komt het niet in je op dat het al vreemd is wanneer je het opnoemt. Je moet natuurlijk zelf weten op wie je verliefd raakt, maar een dakloze is vrij kansloos en lijkt wel een aflevering uit een Mexicaanse soap.quote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?
ja ja en volgende week een zusje die een bril nodig heeft en de week daarna is oma gestorven ne moet begraven worden en dat kost 1000 euro en ga zo maar door. En hij heeft vast heel veel oma'squote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij heeft een moeder in een roemeens ziekenhuis die geopereerd worden en daar heeft ie 500 ¤ voor nodig
quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst mag dan vreselijk deprimerend zijn, het is WEL de tijd om aan engelenbeelden te komen!
Heb je die ene van de V&D nog gekocht?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst mag dan vreselijk deprimerend zijn, het is WEL de tijd om aan engelenbeelden te komen!
Nee nee, dat zie je verkeerdquote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je die ene van de V&D nog gekocht?
Zal ik 't zeggen? Zal ik? ZAL IK?quote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij heeft een moeder in een roemeens ziekenhuis die geopereerd worden en daar heeft ie 500 ¤ voor nodig
quote:
Ow dat laatste vind ik dan wel weer schattug klinkenquote:Op maandag 10 december 2007 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels welgeteld 7 engelenbeelden in huis staan (plus nog 1 Poeh-beer engel van Disney)
Ook als ik zeg dat ie van pluche is gemaakt (dat vale, met die kleine krulletjes), compleet met wit shirt, gouden viool en bewegende vleugels (gemaakt van die fiberglass sprietjes en vieren) en dat ie Silent Night kan spelen waarbij de vleugels heen en weer bewegen en van kleuren veranderen (door dat fiber glass)?quote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat laatste vind ik dan wel weer schattug klinken
quote:Op maandag 10 december 2007 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
die laatste is al heel vaak ontvoert geweest
daarom moet jij 500 euro overmaken op een roemeens bankrekeningnummer anders wordt winnie voor de kerst weer gebeernapt, heb ik gehoord.quote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Juist ja.
Winnie werd regelmatig gekidnapped!
Je neemt 'm maar mee!quote:Op maandag 10 december 2007 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom moet jij 500 euro overmaken op een roemeens bankrekeningnummer anders wordt winnie voor de kerst weer gebeernapt, heb ik gehoord.
ergens...
Ik?quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je neemt 'm maar mee!![]()
Hij was en is geen 500,- EUR waard!
Die koopgootroemeen wist VAST van iemand dat er een dure Winnie stond waar ik aan gehecht ben! En er zijn er maar wenig die dat, laat staaaaaaaaaaan iets met zwervers te maken willen hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik?
Ik neem hem maar mee?
Ik heb er niets mee te maken!
Nou ja, ik geef als eerlijke klokkenluider de geruchten door, en wat krijg je?
Stank voor dank, en ik wordt nog beschuldigt op de koop toe ook nog, bah!!!
I will miss youquote:
Ah joh, niet zo zeikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |