Een schijntjequote:Op zondag 9 december 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Kostat?
En ik maar een paar duitenquote:Op zondag 9 december 2007 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn, 'k heb slechts een habbekrats.
Nee hoor, hij ging naar de sauna en niet naar mijquote:Op zondag 9 december 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
Zondagen zuigen.
Zelfs geen appel en een eiquote:
MIsschien moet je die in Zakje stoppen?quote:
Wat een briljante woordspeling met een bitchy nasmaakjequote:Op zondag 9 december 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
MIsschien moet je die in Zakje stoppen?
hij ziet eruit als mijn exquote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Whoh! Ik wil mijn haar zoals die linkboven
Ik gebruik wax van Goldwell.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vol op de tong, romig tot achterin de keel.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een briljante woordspeling met een bitchy nasmaakje
Oeh das best mooi gedaan...quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je exquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je ex
Och, zo had ik 't vorige week nog. Het verveelt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
NUNO the Anaconda mannenverslinderquote:Op maandag 10 december 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je ex
quote:Op maandag 10 december 2007 10:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
NUNO the Anaconda mannenverslinder.
ik dacht dat Julefrokost iets typisch was voor alleen Denemarken?quote:Op maandag 10 december 2007 10:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens, de weken van kerstlunches gaan beginnen (hips)
Dat weet ik dan weer niet, maar er staan er wel veel op de planning dusquote:Op maandag 10 december 2007 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat Julefrokost iets typisch was voor alleen Denemarken?
Kloptquote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Weemz het volgende:
In bed blijven i.p.v. college. Heerlijk.
Jij sletquote:Op maandag 10 december 2007 12:45 schreef samjustme het volgende:
Ziek zijn is kut, ik ben nu nog zieker dan vorige week, terwijl ik op krachten moet komen voor nieuw date victim en spice girls concert. Ga dit keer anders aanpakken ga gewoon mee naar bed en als hij meer wil mooi meegenomen maar anders ook prima. Hij is te lekker om nee tegen te zeggen ''bloos''.
Hij heeft best wel gespierde armen, vind hem gewoon sexyquote:
ik heb gemist waar het mis gegaan is met je vriendje, tenminste je hebt/had met Pann Tilburg toch een vriendje?quote:Op maandag 10 december 2007 12:45 schreef samjustme het volgende:
Ziek zijn is kut, ik ben nu nog zieker dan vorige week, terwijl ik op krachten moet komen voor nieuw date victim en spice girls concert. Ga dit keer anders aanpakken ga gewoon mee naar bed en als hij meer wil mooi meegenomen maar anders ook prima. Hij is te lekker om nee tegen te zeggen ''bloos''.
uit ervaring weet ik dan weer wel dat er naderhand van werken niets meer komtquote:Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar er staan er wel veel op de planning dus
Hij was niet mijn vriendje, we waren erover eens dat we gewoon niet pasten bijelkaar that's all.quote:Op maandag 10 december 2007 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb gemist waar het mis gegaan is met je vriendje, tenminste je hebt/had met Pann Tilburg toch een vriendje?
Als alternatieve kerstversiering? Foto?quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist 120 lampjes een beetje tussen de luxaflex gemoffeld....
Maar 't is Kruidvat-zooi, dus uiteraard doen ca. 15 lampjes 't niet.
en volgende week vrijdag zijn de overige 100 ook stuk ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist 120 lampjes een beetje tussen de luxaflex gemoffeld....
Maar 't is Kruidvat-zooi, dus uiteraard doen ca. 15 lampjes 't niet.
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?quote:Op maandag 10 december 2007 15:39 schreef Zakje het volgende:
Wat zijn colleges toch tijdrovend, nouja, ik duik snel nog even de koopgoot in voordat de winkels sluiten.
Komt het niet in je op dat het al vreemd is wanneer je het opnoemt. Je moet natuurlijk zelf weten op wie je verliefd raakt, maar een dakloze is vrij kansloos en lijkt wel een aflevering uit een Mexicaanse soap.quote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?
ja ja en volgende week een zusje die een bril nodig heeft en de week daarna is oma gestorven ne moet begraven worden en dat kost 1000 euro en ga zo maar door. En hij heeft vast heel veel oma'squote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij heeft een moeder in een roemeens ziekenhuis die geopereerd worden en daar heeft ie 500 ¤ voor nodig
quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst mag dan vreselijk deprimerend zijn, het is WEL de tijd om aan engelenbeelden te komen!
Heb je die ene van de V&D nog gekocht?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst mag dan vreselijk deprimerend zijn, het is WEL de tijd om aan engelenbeelden te komen!
Nee nee, dat zie je verkeerdquote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zielug he, mijn daklozenliefde, zal ik hem dan toch maar binnen halen?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je die ene van de V&D nog gekocht?
Zal ik 't zeggen? Zal ik? ZAL IK?quote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij heeft een moeder in een roemeens ziekenhuis die geopereerd worden en daar heeft ie 500 ¤ voor nodig
quote:
Ow dat laatste vind ik dan wel weer schattug klinkenquote:Op maandag 10 december 2007 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels welgeteld 7 engelenbeelden in huis staan (plus nog 1 Poeh-beer engel van Disney)
Ook als ik zeg dat ie van pluche is gemaakt (dat vale, met die kleine krulletjes), compleet met wit shirt, gouden viool en bewegende vleugels (gemaakt van die fiberglass sprietjes en vieren) en dat ie Silent Night kan spelen waarbij de vleugels heen en weer bewegen en van kleuren veranderen (door dat fiber glass)?quote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat laatste vind ik dan wel weer schattug klinken
quote:Op maandag 10 december 2007 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
die laatste is al heel vaak ontvoert geweest
daarom moet jij 500 euro overmaken op een roemeens bankrekeningnummer anders wordt winnie voor de kerst weer gebeernapt, heb ik gehoord.quote:Op maandag 10 december 2007 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Juist ja.
Winnie werd regelmatig gekidnapped!
Je neemt 'm maar mee!quote:Op maandag 10 december 2007 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom moet jij 500 euro overmaken op een roemeens bankrekeningnummer anders wordt winnie voor de kerst weer gebeernapt, heb ik gehoord.
ergens...
Ik?quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je neemt 'm maar mee!![]()
Hij was en is geen 500,- EUR waard!
Die koopgootroemeen wist VAST van iemand dat er een dure Winnie stond waar ik aan gehecht ben! En er zijn er maar wenig die dat, laat staaaaaaaaaaan iets met zwervers te maken willen hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik?
Ik neem hem maar mee?
Ik heb er niets mee te maken!
Nou ja, ik geef als eerlijke klokkenluider de geruchten door, en wat krijg je?
Stank voor dank, en ik wordt nog beschuldigt op de koop toe ook nog, bah!!!
I will miss youquote:
Ah joh, niet zo zeikenquote:
Doe niet zo scheinheilig man jeezzzquote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef samjustme het volgende:
Hmm intressante wending op gay.nl van ene jongen krijg ik bericht ik wou je nooit kwetsen meen ik het echt, is te laat. Een ander love interests noemt hem vervolgens lelijk en hoer haha.
Ik weet niet nieuwe vlam, of ouwe vlam. Na 9 maanden wil hij me nog steeds hehe.
Ga je mee? Kun je het ook een keer meemakenquote:
*film aanzwengel*quote:
It was a great movie. The ambiance was brilliant, the film was well-shot, the characters were cheesy and over-the-top, the monster ripped out hearts... Basically, this movie was what Predator 2 WANTED to be. And failed. The monster was scary looking. Its death was appropriate. The symbols carved into people's chests were freaky. EVERYTHING was awesome. But don't watch this movie if you don't like cheese. This movie has no shame about going way, way over the top. Towards the end, it starts to resemble Big Trouble in Little China. Which is, as we all know, a good thing.
Welke is dat?quote:
De kaarten zijn steeds op.quote:Op maandag 10 december 2007 22:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je mee? Kun je het ook een keer meemaken
Er zijn nog 2 verkooprondes, beetje moeite doen is heus niet erg luilakquote:Op maandag 10 december 2007 23:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De kaarten zijn steeds op.
OMG. Are you for real?!quote:Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He's seen the future... now he has to kill it.
He'll need bigger guns.
En bovendien steel jij iedereen voor mijn neus weg.quote:Op maandag 10 december 2007 23:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 verkooprondes, beetje moeite doen is heus niet erg luilak
rollebollen maybequote:Op maandag 10 december 2007 22:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga je mee? Kun je het ook een keer meemaken
Niks mis met een heerlijke B-film met Rutger Hauerquote:
quote:Captain: Are you telling me there's something running around loose in the city, ripping out people's hearts and eating them so he can take their souls back to hell?
Dick Durkin: Looks that way.
Stone: Hallelujah.
Neuh, je gaat me nog laten zien hoe je danst!quote:Op maandag 10 december 2007 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En bovendien steel jij iedereen voor mijn neus weg.
Ik geef het toe. Ik vind hem te geilquote:
R komt net uit de douchequote:Op maandag 10 december 2007 23:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik geef het toe. Ik vind hem te geil
Rutgerquote:Op maandag 10 december 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niks mis met een heerlijke B-film met Rutger Hauer.
[..]
dat nummer inside vind ik geweldigquote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk zijn die soundtrack cd's van QAF best wel erg lekker dansbaar. Zeker die van season 3 doet niet onder voor een lekkere Hed Kandi cd
Ja voor dat nr heb ik dus alle soundtracks gedownloadquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat nummer inside vind ik geweldig
act te feeeeeeeeeeeeel alive
Zolang het Winnie is, issie goedquote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat ie van pluche is gemaakt (dat vale, met die kleine krulletjes), compleet met wit shirt, gouden viool en bewegende vleugels (gemaakt van die fiberglass sprietjes en vieren) en dat ie Silent Night kan spelen waarbij de vleugels heen en weer bewegen en van kleuren veranderen (door dat fiber glass)?
Alles goed daar in Tilburg???quote:Op maandag 10 december 2007 22:42 schreef Cairon het volgende:
...
...
...
...
nee
...
...
...
gewoon...
...
...
nee...
...
...
die file van ruim 500 Mb met alle seizoenen en ridiculesly romantic en Thumpa Thumpa ???quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor dat nr heb ik dus alle soundtracks gedownload![]()
Nou ja, wist natuurlijk dat het van S3 was, maar zag de complete package.
http://www.youtube.com/watch?v=0XUniYe6GE4
Heerlijk nummer inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |