Neeee sorry...quote:Op donderdag 6 december 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
ennu bedankt Bart, dat je post 300 voor m'n neus wegkaapt![]()
maar ik was toch inspiratieloos![]()
en ja ik ga pitten
is al lang goed johquote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeee sorry...
ik had me reuze verteld... ik dacht... jeej ik post lekker de 299e zodat jij aan t werk mag...
Slaap lekker!
de 12 landen die op 1 januari de euro invoerden als betaalmiddelquote:Op donderdag 6 december 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
Wat was dingflofbips ook alweer? EU landen of zo?
Daar kom ik ook net vandaanquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even langs Fame en dan deze film zien
Ze hebben het echte einde van deel 1 wel gefilmd, maar besloten het niet in dit deel te stoppen zodat mensen lekker werden gemaakt voor deel 2, waar dan dus het einde van deel 1 in zitquote:Op donderdag 6 december 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Golden Compass valt ietsie tegen.
Dat kind is echt niet het acteer-mirakel zoals iedereen zegt (de scenes waarin ze verdrietig moet zijn, zijn écht tenenkrommend) en je leeft ook helemaal in bij de meeste karakters.
Ook wondie, het einde schijnt eerder te zijn dan waar boek 1 stopt..so be warned.
Het daemon-idee vond ik erg mooi en ze waren ook erg mooi vormgegeven. Verder vond ik dat ze iets te veel in iets te weinig tijd er doorheen stampten qua karakters en uitleg. Dat was de eerste 2 minuten al. Ik haat mondelinge uitleg van dat soort dingen. Maar ik vond hem verder wel vermakelijk.quote:
Neuh inderdaad. Maar Narnia deed dat bij mij ook al niet. Vond ze beide symbolisch wel mooi. De ene godsdienstig, de ander er juist tegen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vermakelijk issie zeker, maar ik werd er niet echt emotioneel in meegesleurd zoals een LOTR en zelfs Narnia wel lukte.
Woensdag voorpremiere geweest en vanaf gister gewoon normaalquote:Op vrijdag 7 december 2007 02:57 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens meer precies hoe het afloopt, het is alweer een tijdje terug dat ik ze gelezen heb. Maar is ie in Nederland al officieel uit? Hier komt hij morgen pas.
Belachelijk, Europa eerder dan wijquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woensdag voorpremiere geweest en vanaf gister gewoon normaal
Zo hoort het ook. We are "The Old Country". Heb respect voor onsquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Belachelijk, Europa eerder dan wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |