Ja, ik gebruik hem alleen te weinigquote:Op donderdag 6 december 2007 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach, zo af en toe is een camera op je telefoon best een toffe functie.
sinds wanneer val jij op Guy verhofstadtquote:Op donderdag 6 december 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik heb mijn sinterklaas/kerst kado gekregen van pap en mam, deze maand dubbel salaris en 2 maanden overwerk uitbetaald.... die telefoonrekening moet er af kunnen aan 't einde van de maand. En anders moet ik m'n Belgische kroonprins cq runner up in de verkiezing tot premier van België toch maar eens iets eerder strikken dan ik van plan was
I won't.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet gaan wennen aan die complimenten hé?
ja maar dat wil niet zeggen dat hij geen premier van Belgie kan worden, ik bedoel, wij hebben Jan Peter, ook niet bepaald een winnerquote:Op donderdag 6 december 2007 19:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verhofstadt is een verliezer.
"Ja, maar dat betekent niet dat ik op jouw snor geil."quote:Op donderdag 6 december 2007 19:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben jij trouwens homo?
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
"Ja, maar dat betekent niet dat ik op jouw snor geil."
Mijn neefje en nichtje hadden zondag gigantisch pret met die camera. Had eerst wel even tijd nodig om bepaalde foto's te verplaatsen..quote:Op donderdag 6 december 2007 19:22 schreef Tomasso het volgende:
Ja, ik gebruik hem alleen te weinigOf op de verkeerde momenten...
Daarom heb ik me ook geschoren.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
"Ja, maar dat betekent niet dat ik op jouw snor geil."
Geil! Neuken? *hips* [/vlarp]quote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daarom heb ik me ook geschoren.
Die is mooi jaquote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/gjkooijman/2064051014/
Het laatste wat bij mij gefilmd is, is dat er 2 RC helicopters door de collegezaal vlogen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn neefje en nichtje hadden zondag gigantisch pret met die camera. Had eerst wel even tijd nodig om bepaalde foto's te verplaatsen..
Hier mijn neefje die een mop vertelt.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Tomasso het volgende:
Het laatste wat bij mij gefilmd is, is dat er 2 RC helicopters door de collegezaal vlogen.
It's a mystery to me too!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je best een rond (niet dik) gezicht hebt terwijl je zo mager bent. Dat valt op deze foto nogal op.
Ik heb er zin in! De boeken waren echt vet (volgens mij de laatste keer dat ik heb zitten janken om een boek). Ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even langs Fame en dan deze film zien
TGC ligt hier nog en staat op het lijstje voor m'n trip naar London om te verslinden.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
Ik heb er zin in! De boeken waren echt vet (volgens mij de laatste keer dat ik heb zitten janken om een boek). Ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.
Have funquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even langs Fame en dan deze film zien
Ik vond het al zo vreemd dat hij bij mij niet online is.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal MrO al allemaal mensen aan het blokkeren zijn?
Er komt een dag dat een afgewezen homo met een AK-47 en homotent ingaan om een paar nichten af te knallen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat hij bij mij niet online is.
Hoewel dat waarschijnlijk een andere reden heeft
Hequote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt een dag dat een afgewezen homo met een AK-47 en homotent ingaan om een paar nichten af te knallen.
Heb je ook een boterhammesje bij je?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles is kut!
Zo'n AK-47 is natuurlijk niet echt homo-achtig. Handtasrevolvertje of zo?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt een dag dat een afgewezen homo met een AK-47 en homotent ingaan om een paar nichten af te knallen.
Bazooka bekleed met roze nepbont.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n AK-47 is natuurlijk niet echt homo-achtig. Handtasrevolvertje of zo?
Ik vrees dat het aan haren trek praktijken worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n AK-47 is natuurlijk niet echt homo-achtig. Handtasrevolvertje of zo?
Ik heb ooit quasi-expres een drankje over iemand gegooid die ik absoluut niet mag, Coeberghquote:Op donderdag 6 december 2007 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vrees dat het aan haren trek praktijken worden.
Oh, damn.. ik helemaal graven net op Flickrquote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/gjkooijman/2064051014/
Over een wit shirt zeker?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb ooit quasi-expres een drankje over iemand gegooid die ik absoluut niet mag, Coebergh.
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, damn.. ik helemaal graven net op Flickr
Een glas Coebergh over mijn witte A&F shirt?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wens je iets naars en pijnlijks toe
Ja maar, nu stoot ik een fles chocoladesaus over je heenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan doe ik hem wel uit
[ afbeelding ]
Valt nog mee dat het geen slagroom is.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja maar, nu stoot ik een fles chocoladesaus over je heen
Dat werd dus beschamend deppen?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:23 schreef Tomasso het volgende:
En een bakje knoflooksaus over je broek!
Ja, dat gebeurde mij tijdens werkenOpeens was m'n donkerblauwe sloof voor de helft wit, op een paar verdachte plekken
Alles op z'n tijdquote:Op donderdag 6 december 2007 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het geen slagroom is.
Gelukkig gebeurde het niet midden in de brasserie, maar net achter de deuren. Vervelende was dat op dat moment zo ongeveer de helft van het personeel ervan kon genieten...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat werd dus beschamend deppen?
A&F is zooooo 2006quote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een glas Coebergh over mijn witte A&F shirt?
Ach, ik heb nog wel eens een handwasje op kantoor gedaan aangezien ik bij het koffie drinken mijn mond miste.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd
[..]
Gelukkig gebeurde het niet midden in de brasserie, maar net achter de deuren. Vervelende was dat op dat moment zo ongeveer de helft van het personeel ervan kon genieten...
Ik kan nu een bepaald plaatje posten als reactie.. ........quote:Op donderdag 6 december 2007 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog wel eens een handwasje op kantoor gedaan aangezien ik bij het koffie drinken mijn mond miste.
Dat is nog sneller dan VonDutchquote:
quote:Overigens is het dit keer niet de drank. Ben nu gewoon doodmoe van gisteren hele dag in theater
Waar zat je aan te denken?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan nu een bepaald plaatje posten als reactie.. ........
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog wel eens een handwasje op kantoor gedaan aangezien ik bij het koffie drinken mijn mond miste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |