Hequote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt een dag dat een afgewezen homo met een AK-47 en homotent ingaan om een paar nichten af te knallen.
Heb je ook een boterhammesje bij je?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles is kut!
Zo'n AK-47 is natuurlijk niet echt homo-achtig. Handtasrevolvertje of zo?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er komt een dag dat een afgewezen homo met een AK-47 en homotent ingaan om een paar nichten af te knallen.
Bazooka bekleed met roze nepbont.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n AK-47 is natuurlijk niet echt homo-achtig. Handtasrevolvertje of zo?
Ik vrees dat het aan haren trek praktijken worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n AK-47 is natuurlijk niet echt homo-achtig. Handtasrevolvertje of zo?
Ik heb ooit quasi-expres een drankje over iemand gegooid die ik absoluut niet mag, Coeberghquote:Op donderdag 6 december 2007 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vrees dat het aan haren trek praktijken worden.
Oh, damn.. ik helemaal graven net op Flickrquote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/gjkooijman/2064051014/
Over een wit shirt zeker?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb ooit quasi-expres een drankje over iemand gegooid die ik absoluut niet mag, Coebergh.
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, damn.. ik helemaal graven net op Flickr
Een glas Coebergh over mijn witte A&F shirt?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wens je iets naars en pijnlijks toe
Ja maar, nu stoot ik een fles chocoladesaus over je heenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan doe ik hem wel uit
[ afbeelding ]
Valt nog mee dat het geen slagroom is.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja maar, nu stoot ik een fles chocoladesaus over je heen
Dat werd dus beschamend deppen?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:23 schreef Tomasso het volgende:
En een bakje knoflooksaus over je broek!
Ja, dat gebeurde mij tijdens werkenOpeens was m'n donkerblauwe sloof voor de helft wit, op een paar verdachte plekken
Alles op z'n tijdquote:Op donderdag 6 december 2007 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Valt nog mee dat het geen slagroom is.
Gelukkig gebeurde het niet midden in de brasserie, maar net achter de deuren. Vervelende was dat op dat moment zo ongeveer de helft van het personeel ervan kon genieten...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat werd dus beschamend deppen?
A&F is zooooo 2006quote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een glas Coebergh over mijn witte A&F shirt?
Ach, ik heb nog wel eens een handwasje op kantoor gedaan aangezien ik bij het koffie drinken mijn mond miste.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd
[..]
Gelukkig gebeurde het niet midden in de brasserie, maar net achter de deuren. Vervelende was dat op dat moment zo ongeveer de helft van het personeel ervan kon genieten...
Ik kan nu een bepaald plaatje posten als reactie.. ........quote:Op donderdag 6 december 2007 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog wel eens een handwasje op kantoor gedaan aangezien ik bij het koffie drinken mijn mond miste.
Dat is nog sneller dan VonDutchquote:
quote:Overigens is het dit keer niet de drank. Ben nu gewoon doodmoe van gisteren hele dag in theater
Waar zat je aan te denken?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan nu een bepaald plaatje posten als reactie.. ........
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog wel eens een handwasje op kantoor gedaan aangezien ik bij het koffie drinken mijn mond miste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |