Een schijntjequote:Op zondag 9 december 2007 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
Kostat?
En ik maar een paar duitenquote:Op zondag 9 december 2007 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn, 'k heb slechts een habbekrats.
Nee hoor, hij ging naar de sauna en niet naar mijquote:Op zondag 9 december 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
Zondagen zuigen.
Zelfs geen appel en een eiquote:
MIsschien moet je die in Zakje stoppen?quote:
Wat een briljante woordspeling met een bitchy nasmaakjequote:Op zondag 9 december 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
MIsschien moet je die in Zakje stoppen?
hij ziet eruit als mijn exquote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Whoh! Ik wil mijn haar zoals die linkboven
Ik gebruik wax van Goldwell.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vol op de tong, romig tot achterin de keel.quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een briljante woordspeling met een bitchy nasmaakje
Oeh das best mooi gedaan...quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je exquote:
quote:Op maandag 10 december 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je ex
Och, zo had ik 't vorige week nog. Het verveelt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
NUNO the Anaconda mannenverslinderquote:Op maandag 10 december 2007 07:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja met de mannen die jij verslindt ziet iedereen er wel ene keer uit als je ex
quote:Op maandag 10 december 2007 10:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
NUNO the Anaconda mannenverslinder.
ik dacht dat Julefrokost iets typisch was voor alleen Denemarken?quote:Op maandag 10 december 2007 10:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens, de weken van kerstlunches gaan beginnen (hips)
Dat weet ik dan weer niet, maar er staan er wel veel op de planning dusquote:Op maandag 10 december 2007 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat Julefrokost iets typisch was voor alleen Denemarken?
Kloptquote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Weemz het volgende:
In bed blijven i.p.v. college. Heerlijk.
Jij sletquote:Op maandag 10 december 2007 12:45 schreef samjustme het volgende:
Ziek zijn is kut, ik ben nu nog zieker dan vorige week, terwijl ik op krachten moet komen voor nieuw date victim en spice girls concert. Ga dit keer anders aanpakken ga gewoon mee naar bed en als hij meer wil mooi meegenomen maar anders ook prima. Hij is te lekker om nee tegen te zeggen ''bloos''.
Hij heeft best wel gespierde armen, vind hem gewoon sexyquote:
ik heb gemist waar het mis gegaan is met je vriendje, tenminste je hebt/had met Pann Tilburg toch een vriendje?quote:Op maandag 10 december 2007 12:45 schreef samjustme het volgende:
Ziek zijn is kut, ik ben nu nog zieker dan vorige week, terwijl ik op krachten moet komen voor nieuw date victim en spice girls concert. Ga dit keer anders aanpakken ga gewoon mee naar bed en als hij meer wil mooi meegenomen maar anders ook prima. Hij is te lekker om nee tegen te zeggen ''bloos''.
uit ervaring weet ik dan weer wel dat er naderhand van werken niets meer komtquote:Op maandag 10 december 2007 12:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar er staan er wel veel op de planning dus
Hij was niet mijn vriendje, we waren erover eens dat we gewoon niet pasten bijelkaar that's all.quote:Op maandag 10 december 2007 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb gemist waar het mis gegaan is met je vriendje, tenminste je hebt/had met Pann Tilburg toch een vriendje?
Als alternatieve kerstversiering? Foto?quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist 120 lampjes een beetje tussen de luxaflex gemoffeld....
Maar 't is Kruidvat-zooi, dus uiteraard doen ca. 15 lampjes 't niet.
en volgende week vrijdag zijn de overige 100 ook stuk ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist 120 lampjes een beetje tussen de luxaflex gemoffeld....
Maar 't is Kruidvat-zooi, dus uiteraard doen ca. 15 lampjes 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |