Waar in Amsterdam? Ben zelf ook daar laats wezen stappen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, maar ik mocht/mag jou ook wel.
En stappen in de Palace helaas nog niet, ik ben de afgelopen weken in Amsterdam uitgegaan, maar misschien zaterdag. Nieuwjaar heb ik eerst een huisfeestje bij een goede vriendin,maar daarna gaan we met de groep naar de Palace
Had je het niet moeten posten.quote:
Aandacht he.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je het niet moeten posten.
De exit, de You II en de cockring vooralquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam? Ben zelf ook daar laats daar wezen stappen.
You2 is fun op zich, Exit zit vol met Chinezen en ouwe mannen is geen moer aan en muziek is echt bagger elke keer dezelfde beat en in de laatste ben ik nooit uitgeweest. Lijkt me een schuinig tent.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
De exit, de You II en de cockring vooral
Een beetje vunzig is best leukquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
You2 is fun op zich, Exit zit vol met Chinezen en ouwe mannen is geen moer aan en muziek is echt bagger elke keer dezelfde beat en in de laatste ben ik nooit uitgeweest. Lijkt me een schuinig tent.
@CDP Mawnin.
Doe mij maar DVD profiler. http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Twoflowerquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.collectorz.com/movie/
Dergelijke software (NL makelij!) zou ik nog overwegen om tzt te gaan kopen ook!.
Eerst nog effe verder experimenteren met de 'gratis' versie.
Een export maken gaat iig gemakkelijk (vormgeving is gelukkig aan te passen)!
Klein deeltje van dvd/divx-collectie: http://home.casema.nl/jan.pieter/movies/
De cockring!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
De exit, de You II en de cockring vooral
Dat is zelf toch ook wel te maken met wat databases en deze aan elkaar te koppelen, mooie plaatjes eroverheen en klaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.collectorz.com/movie/
Dergelijke software (NL makelij!) zou ik nog overwegen om tzt te gaan kopen ook!.
Eerst nog effe verder experimenteren met de 'gratis' versie.
Een export maken gaat iig gemakkelijk (vormgeving is gelukkig aan te passen)!
Klein deeltje van dvd/divx-collectie: http://home.casema.nl/jan.pieter/movies/
Die heb ik heel vroeger wel 's geprobeerd... weet niet meer wat ik ervan vond eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:58 schreef Twoflower het volgende:
Doe mij maar DVD profiler. http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Twoflower
Als je een nerd bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:04 schreef Tomasso het volgende:
Dat is zelf toch ook wel te maken met wat databases en deze aan elkaar te koppelen, mooie plaatjes eroverheen en klaar
Ben je daar vaste klantquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De cockring!!!
Zakje!!!
Daar zou ik jou nou nooit gezocht hebben, je bent echt een wolf in schaapskleren
Meestal heb je een kerst lunch na je werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
* hips, burp * zo dat was de 1e kerst lunch. Nu nog werken wordt wat moeilijk
Lunch is Lunch en dus om 12 uur 's middags, deze week 3 keer en volgende week ook 3 geloof ik. Wat jij bedoelt is kerst dinner en daar heb ik er 2 van. En ja we zuipen drinken gewoon wijn bij de lunchquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Meestal heb je een kerst lunch na je werkHeb aankomend vrijdag ook een, in een luxeus restaurant in Rotterdam
.
Oeps mijn mistake. Ben nu Christmas radio station aan het beluisterenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lunch is Lunch en dus om 12 uur 's middags, deze week 3 keer en volgende week ook 3 geloof ik. Wat jij bedoelt is kerst dinner en daar heb ik er 2 van. En ja we zuipen drinken gewoon wijn bij de lunch
arme jij,quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
* hips, burp * zo dat was de 1e kerst lunch. Nu nog werken wordt wat moeilijk
ja produktiviteit daalt natuurlijk wel dramatisch in die uren daarnaquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Lunch is Lunch en dus om 12 uur 's middags, deze week 3 keer en volgende week ook 3 geloof ik. Wat jij bedoelt is kerst dinner en daar heb ik er 2 van. En ja we zuipen drinken gewoon wijn bij de lunch
*PROEST*quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:18 schreef DennisMoore het volgende:
En jij wijzen enzo, van: daar staat-ie.
Het ligt eraan of je rechten blijft doen, zo ja: hockey'en.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:50 schreef Zakje het volgende:
Ohja, nog een goed voornemen voor volgend jaar, ik ga weer actief sporten, het liefst in teamverband. Ik merk dat ik de wedstrijden erg mis,een spannende wedstrijd was altijd iets om naar uit te kijken, en een moeilijke wedstrijd winnen vond ik altijd fantastisch, alleen of ik mijn stick van zolder haal weet ik nog niet zeker
.
Paardrijden lijkt me ook wel leuk, met zo'n cap en ruiter-outfit, misschien eens langs de manege gaan om te kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je rechten blijft doen, zo ja: hockey'en.
Wat kunstmensen doen, weet ik eigenlijk niet zo. Zaklopen?
Ik heb het ook hoor, voetbal nu al een jaar of 3 niet meer, maar mis het echt. Op een koude zaterdagochtend op een waardeloos veld lekker ballen en glijden over het veld heenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:50 schreef Zakje het volgende:
Ohja, nog een goed voornemen voor volgend jaar, ik ga weer actief sporten, het liefst in teamverband. Ik merk dat ik de wedstrijden erg mis,een spannende wedstrijd was altijd iets om naar uit te kijken, en een moeilijke wedstrijd winnen vond ik altijd fantastisch, alleen of ik mijn stick van zolder haal weet ik nog niet zeker
.
Ik mis vooral de kick van het jagen op de bal erg, ik was altijd erg fanatiek en een beetje valsquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoor, voetbal nu al een jaar of 3 niet meer, maar mis het echt. Op een koude zaterdagochtend op een waardeloos veld lekker ballen en glijden over het veld heen
Op de mac heb ik een programma dat via de webcam de streepjescode kan scannen. Erg handig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
moet je nog al je filmtitels handmatig invoeren, als ie dat nou zelf eens zou uitzoeken
Maar da's dan nauwelijks in teamverband.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Paardrijden lijkt me ook wel leuk, met zo'n cap en ruiter-outfit, misschien eens langs de manege gaan om te kijken. Dan kun je er ook lekker op uit met je paard, naar het bos of het strand
.
Niet persé, al zit het wel vol van die types. Army, Leather, breed en kaalgeschoren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
De Cockring is toch een leertent?
Ik durf er niet eens naar binnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet persé, al zit het wel vol van die types. Army, Leather, breed en kaalgeschoren.
Ben er een x op stap geweest met een vriendHeb me eigenlijk best vermaakt
Ja, dat is ook het gene wat is mis. Gewoon het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mis vooral de kick van het jagen op de bal erg, ik was altijd erg fanatiek en een beetje vals, maar de voldoening was altijd zo groot als ik de bal dan te pakken kreeg
.
Hadden we maar een Babylonquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet persé, al zit het wel vol van die types. Army, Leather, breed en kaalgeschoren.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft een beetje een sleazy randje, wat al te raden was aan de naam. Maar de muziek was er erg lekker en al voel je je als 2 lange slanke blonde jongens heeeeeel smal ... aan aandacht geen gebrekquote:
Ah, het type tent waar ik met een enorme boog omheen loop.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet en je wou afgelopen keer wel heenquote:
quote:
Nederlands is nou eenmaal niet zijn sterkste punt. Ik denk ook nog steeds dat 't een allochtoon isquote:
En al die oningewijden (ook wel bekend als hetero's) maar zeggen dat alle homo's hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft een beetje een sleazy randje, wat al te raden was aan de naam. Maar de muziek was er erg lekker en al voel je je als 2 lange slanke blonde jongens heeeeeel smal ... aan aandacht geen gebrekEn aan humor ook niet! Als contrast waren we daarna even naar de Soho gegaan
Ben toch ook lol.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederlands is nou eenmaal niet zijn sterkste punt. Ik denk ook nog steeds dat 't een allochtoon is
ikke wel ja, maar dat wist jequote:
schermen misschien?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Paardrijden lijkt me ook wel leuk, met zo'n cap en ruiter-outfit, misschien eens langs de manege gaan om te kijken. Dan kun je er ook lekker op uit met je paard, naar het bos of het strand
.
Daar heb ik ooit via school 4 kennismakingslessen van gehad ( sportorientatie ), en dan met de sabel. Op zich was het wel leuk, maar ik vond het heel vervelend dat je met een minimale aanraking al een punt kon scorenquote:
Ook handig, klein targetquote:
Oh, ik kan een keer mee met een vriend van me naar de Cockringquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat op m'n werk..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er toevallig iemand van hier tegenover me in de trein vandaag (Utrecht-Eindhoven)? Want er zat iemand tegenover me die me vaag bekend voorkwam.
Mijn fototoestel is kapot en mijn telefoon maakt te slechte foto's in 't donker voor de lempkesquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niet over ordelen. Xinix!
quote:
Geef eens een beschrijving.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er toevallig iemand van hier tegenover me in de trein vandaag (Utrecht-Eindhoven)? Want er zat iemand tegenover me die me vaag bekend voorkwam.
sounds like DM?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Blond, bril, pak, jasje aan het haakje, wit overhemd, stropdas met diagonale marineblauwe/roze strepen, iPod.
Maar die is toch niet blond? Want daar dacht ik namelijk ook even aanquote:
en ik blunders zoals 2 uur alleen opgesloten zitten op een rangeerterrein of in slaap vallen en in haarlem wakker worden terwijl ik in Den Bosch had moeten overstappenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef Tomasso het volgende:
Meeten in de trein
Heb nog leuke verhalen over gehouden aan verschillende treinreizen
Dat is ook maar een paar stations verder gelukkigquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of in slaap vallen en in haarlem wakker worden terwijl ik in Den Bosch had moeten overstappen
ja maar wel onhaalbaar als het 0.30 uur is en de laatste trein naar huis in Den Bosch om 0.07 vertrektquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is ook maar een paar stations verder gelukkig
Stukje lopen joh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar wel onhaalbaar als het 0.30 uur is en de laatste trein naar huis in Den Bosch om 0.07 vertrekt![]()
Tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
Oh en ik heb geluk samen met 200 anderen heb ik kaartjes geloot voor de try out van Theo Maassen. En er hadden 3500 mensen zich ingeschreven
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Blond, bril, pak, jasje aan het haakje, wit overhemd, stropdas met diagonale marineblauwe/roze strepen, iPod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |