Ook handig, klein targetquote:
Oh, ik kan een keer mee met een vriend van me naar de Cockringquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet persé, al zit het wel vol van die types. Army, Leather, breed en kaalgeschoren.
Ben er een x op stap geweest met een vriendHeb me eigenlijk best vermaakt
Ik zat op m'n werk..quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er toevallig iemand van hier tegenover me in de trein vandaag (Utrecht-Eindhoven)? Want er zat iemand tegenover me die me vaag bekend voorkwam.
Mijn fototoestel is kapot en mijn telefoon maakt te slechte foto's in 't donker voor de lempkesquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niet over ordelen. Xinix!
quote:
Geef eens een beschrijving.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat er toevallig iemand van hier tegenover me in de trein vandaag (Utrecht-Eindhoven)? Want er zat iemand tegenover me die me vaag bekend voorkwam.
sounds like DM?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Blond, bril, pak, jasje aan het haakje, wit overhemd, stropdas met diagonale marineblauwe/roze strepen, iPod.
Maar die is toch niet blond? Want daar dacht ik namelijk ook even aanquote:
en ik blunders zoals 2 uur alleen opgesloten zitten op een rangeerterrein of in slaap vallen en in haarlem wakker worden terwijl ik in Den Bosch had moeten overstappenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:10 schreef Tomasso het volgende:
Meeten in de trein
Heb nog leuke verhalen over gehouden aan verschillende treinreizen
Dat is ook maar een paar stations verder gelukkigquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of in slaap vallen en in haarlem wakker worden terwijl ik in Den Bosch had moeten overstappen
ja maar wel onhaalbaar als het 0.30 uur is en de laatste trein naar huis in Den Bosch om 0.07 vertrektquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is ook maar een paar stations verder gelukkig
Stukje lopen joh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar wel onhaalbaar als het 0.30 uur is en de laatste trein naar huis in Den Bosch om 0.07 vertrekt![]()
Tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef Stroekie het volgende:
Oh en ik heb geluk samen met 200 anderen heb ik kaartjes geloot voor de try out van Theo Maassen. En er hadden 3500 mensen zich ingeschreven
Zegt me niets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Blond, bril, pak, jasje aan het haakje, wit overhemd, stropdas met diagonale marineblauwe/roze strepen, iPod.
Ik zat ook niet in de trein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je komt in de buurt, maar ik denk toch dat het iemand anders was.
Ssssshtquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh dat is vreemd dat jij om een foto vraagt, wil jij soms zien hoe datgene er uit ziet wat je gaat beernappen?
Ga gewoon weer meidenavonden organisaren zoals vroeger haha.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet gay uitgaan is een zegen.
Aangepast.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:![]()
! Het lijkt nog best redelijk ook
. Alleen een iets rechthoekigere bril.
Kinderen voor kinderen - Meidengroepquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga gewoon weer meidenavonden organisaren zoals vroeger haha.
Treffend! Sprekend! Kloppend!quote:
Neeeeeequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen - Meidengroep
Jeetje wat scherp zegquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Vliegende Panters - Slecht Zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
doe een jas aanquote:
cockring is best wel leuk en ik ben toch ook niet het type leather/kort geschoren (proest) en trouwens @ wonderer vrouwen worden niet toegelatenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, het type tent waar ik met een enorme boog omheen loop.
Zelfde als in de Red & Blue, Antwerpen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
cockring is best wel leuk en ik ben toch ook niet het type leather/kort geschoren (proest) en trouwens @ wonderer vrouwen worden niet toegelaten
af en toe jammer ja maar soms een geluk als van die vrijzellige huppelkutjes op hun vrijgellen avondje in playboy bunny outfit naar binnen wil omdat "het zo leuk is met gay boys"quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfde als in de Red & Blue, Antwerpen.
Af en toe wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |