Truequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
af en toe jammer ja maar soms een geluk als van die vrijzellige huppelkutjes op hun vrijgellen avondje in playboy bunny outfit naar binnen wil omdat "het zo leuk is met gay boys"
Hij zit bij de laatste 18 van Idols 4 nuquote:
je slaapkamer ?quote:
Hij woont in Eindhoven?quote:
Heet ik Nuno?quote:
Leuk wakker wordenquote:
Ben je daar zo lang mee bezigquote:Op woensdag 12 december 2007 10:04 schreef DennisMoore het volgende:
*uitrek*
Lucky you. Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, met mijn iets meer dan 1m80 ben ik daar zo mee klaar.
'k Zou niet willen ruilenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Tomasso het volgende:
Lucky you. Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid.
je hebt je voornemen nu al aangepastquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef samjustme het volgende:
Ben een aantal mensen aan het informen dat ik volgend jaar minstens een maandje of 2 niet gay uit wil. De vaste groep. Juist omdat men niet gelooft dat ik in slag, zal ik het tegendeel bewijzen.
Maar verder biedt het wel heel veel voordelenquote:
Nee ik heb gezegd dat ik volgend jaar voorlopig niet uit wil en trouwens lukt het nog met afvallen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt je voornemen nu al aangepast
Je bent hugequote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar verder biedt het wel heel veel voordelen
Behalve een goed uitzicht kan ik me er niets bij voorstellen,quote:Op woensdag 12 december 2007 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Maar verder biedt het wel heel veel voordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |