Blijf je dan hier ook weg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn jullie voornemens voor 2008?
Die van mij eigenlijk kappen met g. uitgaan en becoming straight.
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Van jou zal ik altijd afblijvenquote:
Fijn. Maar dat vrieg ik niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Van jou zal ik altijd afblijven.
I dont carequote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef samjustme het volgende:
vlak voor schubbenkutterveen waar ook de grote rode roerganger Jan marijnissen woontquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoekbank
En kut van je treinreisWaar was het ergens?
Vorig jaar ging ik 3 maanden niet uit. En iets zegt me dat je me helemaal niet kentquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
... again?
iets zegt me dat je dit net zo lang vol gaat houden als je andere voornemens...
5 minuten ofzo.
Oh dank je. Maar wie was de R. die uit je douche kwam ? Goedemorgen trouwensquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Beiden intresseren me vrij weinig eerlijk gezegd.
ja ik mag hopen voor je dat het een andere dan jouw R isquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh dank je. Maar wie was de R. die uit je douche kwam ? Goedemorgen trouwens
Dat mag R helemaal zelf weten, maar ik denk dat het toch een ander is tenzij R gisteren het vliegtuig heeft genomen naar NLquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik mag hopen voor je dat het een andere dan jouw R is
ja en dan zou het wel heef flauw van hem zijn als hij dat niet aan je verteld heeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat mag R helemaal zelf weten, maar ik denk dat het toch een ander is tenzij R gisteren het vliegtuig heeft genomen naar NL
Bestuurslid Marketing, Sales en Communicatie lijkt me wel heel tof, maar ik woon echt te ver wegquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Expreszo zoekt bestuursleden!!!
Ga ik volgend jaar weer aan wagen. Rijbewijs dan en volgend jaar woon je weer in Amsterdam dus why not. Misschien ga ik volgend jaar in Amsterdam werkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef MisterO het volgende:
Goede voornemens... die heb ik nooit, maar ik zal er nog ff over nadenken!
roken doe ik niet...
afvallen hoef ik niet...
hmmm...
Mn rijbewijs halen!
leuk zo'n blog op hyvesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
De beerput gaat nu dan toch eindelijk open in de Nuenense politiek, Stroekie, in het ED staat ook een interview met het echtpaar, als je het niet hebt wil ik het je wel opsturen
http://www.ed.nl/eindhove(...)nse-ex-wethouder.ece
http://joostwkvandeven.hyves.nl/blog/
Oh kut! Ben je er nog op ingegaan? eisen gesteld?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga ik volgend jaar weer aan wagen. Rijbewijs dan en volgend jaar woon je weer in Amsterdam dus why not. Misschien ga ik volgend jaar in Amsterdam werken. Het aanbod bij mijn huidige werkgever is minder helaas.
Jammer! Maar zegt het voortquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef MisterO het volgende:
Bestuurslid Marketing, Sales en Communicatie lijkt me wel heel tof, maar ik woon echt te ver weg
Volgende week vakantie en dan pas over 2 maanden nog eens een poging wagen, als men niet op in gaat dan dont.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh kut! Ben je er nog op ingegaan? eisen gesteld?
Ik ga volgend jaar echt proberen wat te veranderen aan mijn instelling, volgens mijn vader kom ik nog een beetje te afstandelijk en uit de hoogte over op mensen die ik niet zo goed ken.,en dat vind ik geen schone zaak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef samjustme het volgende:
Goeiemorgen trouwens allemaal.
Vond je toch down to earth en mwa je komt misschien wat sletterig over van buitenaf:D.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar echt proberen wat te veranderen aan mijn instelling, volgens mijn vader kom ik nog een beetje te afstandelijk en uit de hoogte over op mensen die ik niet zo goed ken.,en dat vind ik geen schone zaak.
Ja, maar ik mocht/mag jou ook welquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vond je toch down to earth en mwa je komt misschien wat sletterig over van buitenaf:D.
Trouwens ben je al wezen stappen in Palace? 23 december hebben ze een ander groot feest ala Villa ook op zondag. Ben eff de naam kwijt. Maar ja aanstaande zaterdag Pann, volgende week Spice Girls en dan de 30e Villa
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |