game on!quote:Op zondag 9 december 2007 14:16 schreef Aventura het volgende:
Met mams, voormalig model Christina Fulton.
Met paps en stiefmoeder in 2004. Sindsdien is hij ietwat veranderd.
mijn eerste gedacht exact!quote:Op zondag 9 december 2007 16:23 schreef MUUS het volgende:
Ik dacht heel even dat de stiefmoeder Lucy Liu was.
Ik vind dit wel een leuke fotoquote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Smash-it het volgende:
Bij wijze van tvp,
Paris met een pruik en een hondje dat verkleed is als ehm .. rendiertje? Dat heeft haar hondje toch weer mooi voor op die van Britney
[ afbeelding ]
OMG, hoe krijgt ze het voor elkaar om er zo oud uit te zien?quote:Op zondag 9 december 2007 16:42 schreef Ephemera het volgende:
Nicole Kidman in close-up. Zo jammer, want ik vind het eigenlijk een vreselijk mooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
quote:
Jij ziet er beter uit!quote:Op zondag 9 december 2007 17:07 schreef Jane het volgende:
[..]
OMG, hoe krijgt ze het voor elkaar om er zo oud uit te zien?En dat ondanks alle botox! (Of misschien wel: vandaar al die botox?
) Die hals lijkt wel van een 60-jarige.
Ik schrik er gewoon van. Ze is even oud als ik.
ja dat arme beest, al vind k het rendier pakje wel te cute staanquote:Op zondag 9 december 2007 18:29 schreef Grimm het volgende:
haha paris met dat hondje
In South Park plegen alle hondjes van Paris Hilton zelfmoord, vanwege deze verkleedpartijtjesquote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Sharapova het volgende:
ja dat arme beest, al vind k het rendier pakje wel te cute staan
toch is het dierenmishandeling
Niet eens oud, eerder alien. Alsof ze stuiterballen onder haar jukbeenderen heeft laten aanbrengen, en alles zo strakgespannen. Op dat voorhoofd kun je kunstschaatsenquote:Op zondag 9 december 2007 17:07 schreef Jane het volgende:
OMG, hoe krijgt ze het voor elkaar om er zo oud uit te zien?En dat ondanks alle botox! (Of misschien wel: vandaar al die botox?
) Die hals lijkt wel van een 60-jarige.
Ik schrik er gewoon van. Ze is even oud als ik.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
In South Park plegen alle hondjes van Paris Hilton zelfmoord, vanwege deze verkleedpartijtjes.
al die botox en het helpt geen zier, ja, een glad en glimmend voorhoofd, maar de kaaklijn zakt alsnog , dankzij of ondanks al dat geinjecteerde gif.quote:Op zondag 9 december 2007 16:42 schreef Ephemera het volgende:
Nicole Kidman in close-up. Zo jammer, want ik vind het eigenlijk een vreselijk mooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 17:23 schreef MUUS het volgende:
[..]. Ze heeft een broek aan.
.
. Ze heeft een broek aan.
.
. Niet alleen een truitje, maar ook een broek.
.
Ik zou der alsnog doen, denk ik.quote:Op maandag 10 december 2007 07:54 schreef milagro het volgende:
[..]
al die botox en het helpt geen zier, ja, een glad en glimmend voorhoofd, maar de kaaklijn zakt alsnog , dankzij of ondanks al dat geinjecteerde gif.
snap niet dat die vrouwen, met voorbeelden té over , niet door hebben dat ze er niet jonger van gaan uitzien, gladder, ja, jonger uhuh, soms eerder het tegendeel, ben je 40 , na je botoxsessie zie je er ineens uit als opgekalefaterde 55+ er
Whehehe!quote:Op maandag 10 december 2007 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog iemand die vergeten is om een broek aan te trekken: Shi Shi, het zusje van Ashanti (ok, ok, hardly nog een celeb maar toch):
[ afbeelding ]
Exact!!! Zo ziet ze er uit! Als een oud mens dat zich heeft laten gladspuiten. En dat op je 40ste.quote:Op maandag 10 december 2007 07:54 schreef milagro het volgende:
snap niet dat die vrouwen, met voorbeelden té over , niet door hebben dat ze er niet jonger van gaan uitzien, gladder, ja, jonger uhuh, soms eerder het tegendeel, ben je 40 , na je botoxsessie zie je er ineens uit als opgekalefaterde 55+ er
Ik kan niet geloven dat dit de familie is van Elvis.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:00 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
lekker stelletje die Presleys
wie is die vent met dat rare hoofd? (voor de kijker links)quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Oudjemaar beter als gewoon tvp.
Lisa Marie ziet er ouder uit dan haar moeder....quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:00 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
lekker stelletje die Presleys
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wie is die vent met dat rare hoofd? (voor de kijker links)
wat is daar in godsnaam mee gebeurd?
Dat is David Gest, de ex-man van Liza Minelli.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
wie is die vent met dat rare hoofd? (voor de kijker links)
wat is daar in godsnaam mee gebeurd?
Ja joh. Hij heeft haar zelfs aangeklaagd voor lichamelijke mishandeling.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:54 schreef DarkElf het volgende:
Oh zijn ze al weer uit elkaar?
(allang zeker?ik loop namelijk heel vaak achter
)
Oh? juicyquote:Op woensdag 12 december 2007 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja joh. Hij heeft haar zelfs aangeklaagd voor lichamelijke mishandeling.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:11 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Oudjemaar beter als gewoon tvp.
Haha, haar kont heb ik nu al zo vaak voorbij zien komen dat ik hem zelfs herken als ik alleen de foto's zie zonder dat ik de naam er bij ziequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, britney.
nee tis gewoon zo'n verspookt mensquote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef MagiLune het volgende:
Ik weet niet of Melanie hier onflatteus op de kiek staat of dat ze er altijd zo uitziet........
[ afbeelding ]
Zo fout dat rendierpakjequote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Smash-it het volgende:
Paris met een pruik en een hondje dat verkleed is als ehm .. rendiertje? Dat heeft haar hondje toch weer mooi voor op die van Britney
[ afbeelding ]
Die heb ik ook wel eens flatteuzer op de foto zien staan.quote:
Nou, hij staat er ook behoorlijk fout op. (mm, fout niet, het is eerder oud, net als zij, zij ziet er ook oud uit).quote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef MagiLune het volgende:
Ik weet niet of Melanie hier onflatteus op de kiek staat of dat ze er altijd zo uitziet........
[ afbeelding ]
Vieze vent.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Peter Andre met blonde spikes
iddquote:Op woensdag 12 december 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens flatteuzer op de foto zien staan.
WTFquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef mommychaos het volgende:
Ik weet niet zeker of dit nou hier of bij verspookte celebs hoort... de buik van Tara Reid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze lopen precies over dat, wat is het, littekenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef MisterO het volgende:
En wat zijn die 3 rondjes dan op haar buik
iets wat vast zit aan de rondjes op dr rug...... ze hebben zo te zien iets vastgeschroefd zodat ze niet totaal in elkaar stort...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef MisterO het volgende:
En wat zijn die 3 rondjes dan op haar buik
Dat is het ookquote:Op donderdag 13 december 2007 16:37 schreef MisterO het volgende:
Het lijkt ook wel op zo'n fashion sieraad dat je om je middel kan doen.
En dan staat de dollar ook nog zo laag.quote:Meanwhile, the 32-year-old has been forced to lower her appearance fee in recent times after a decline in bookings for the star. She once charged up to £13,000 per event, but is now accepting offers of just £1,500, according to the New York Post's Page Six.
Goh en ik vond haar tieten ook al zo eng.......zonde dat je hele lichaam gewoon verlept is. Zij is nu wel een beetje de vrouwelijke Mickey Rouke. Haar gezicht is ook al zo sneu.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:05 schreef Vicky het volgende:
die buik is echt erg...
Een "het" blijkbaar welquote:Op donderdag 13 december 2007 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Best gek eigenlijk dat Amanda Lepore cellulitis heeft. Of iig sneu. Want mannen hebben daar normaal toch niet zo veel last van?
Big BBBquote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef mommychaos het volgende:
[..]
iets wat vast zit aan de rondjes op dr rug...... ze hebben zo te zien iets vastgeschroefd zodat ze niet totaal in elkaar stort...![]()
[ afbeelding ]
Tara Reid once admitted to having liposuction in the hope of getting a perfectly toned torso, but the unfortunate results were on show for all to see after she stripped down to her bikini while on holiday in Australia.
The American Pie star has been left with a rippled and sagging stomach after the botched procedure.
The actress, whose career has flailed in recent years, is currently at the luxurious Palazzo Versace hotel on the Gold Coast. She is staying with her boyfriend, local musician Jay G Lyon.
Tara revealed last year: "I got lipo because even though I was skinny, I wanted – I'm not going to lie – a six-pack. "I had body contouring, but it all went wrong. My stomach became the most ripply, bulgy thing."
Tara's breast enlargement in 2004 also had less than pleasing results, and she underwent reconstructive surgery last year. She said: "I figured, I'm in Hollywood, I'm getting older, I'm going to fix them."
"First of all, I asked for big Bs, and [the doctor] did not give me big Bs. He gave me Cs, and I didn't want them. At all. Right after the surgery, I had some bumps along the edges of my nipples, but the doctor said, 'Don't worry, it's going to be better.' But after six months of 'it's going to get better,' it started to get worse and worse
Guys I was dating would be like, 'What's wrong with them? They look really bad. You know, you should really get them fixed.' So embarrassing. I mean, you definitely need to turn off the lights, that's for sure."
Meanwhile, the 32-year-old has been forced to lower her appearance fee in recent times after a decline in bookings for the star. She once charged up to £13,000 per event, but is now accepting offers of just £1,500, according to the New York Post's Page Six.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow, Hugh wordt echt ouder nu.
[ afbeelding ]
Ze zoekt zélf elke keer de publiciteit op, dan kun je dat verwachten. De andere kinderen van Bruce en Demi zie je veel minder in de media.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef milagro het volgende:
eigenlijk, hè.... is het bij Rumer een beetje flauw, ze heeft gewoon wat grovere trekken, te grof voor een meisje, ze lijkt wat dat betreft helaas teveel op papa, maar dat is nu eenmaal haar natuurlijke uiterlijk, het is geen kwestie van onflateus op de kiek staan, vanwege een foute outfit, rare of geen make up.... er is wat mij betreft eigenlijk niets mis met dat kind haar voorkomen, ze is niet moeders mooiste misschien, maar wel papa's mooiste
het idee dat ze op allerhande , ook engelse fora, afgezeken wordt, puur om haar eigen natuurlijke uiterlijk, is best sneu...vind ik dan.
Is dat zo? Hoewel ze meen ik wel met Lindsay Lohan (of Paris) is gesignaleerd, gedraagt ze zich redelijk netjes tot zover. Het is naar mijn mening geen mediaslet als een Paris Hilton. Zou het niet andersom zijn? Dat de paparazzi haar opzoeken - in ieder geval eerder dan haar zusjes - om nóg meer foto's te maken om haar af te kunnen zeiken op haar uiterlijk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze zoekt zélf elke keer de publiciteit op, dan kun je dat verwachten. De andere kinderen van Bruce en Demi zie je veel minder in de media.
Nou, da's een stuk beter dan dat dode blonde frizz haar. Goed gedaan Rumer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Rumer en heur haar:
[ afbeelding ]
gezien haar alcohol cq drugs inname gok ik zomaar dat ze zich niet aan de 'post-op regeltjes' gehouden heeft.... dan kan je dus alsnog je in principe geslaagde liposuctie naar zijn gallemiezen helpen, volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Cheiron het volgende:
Wat een zielig verhaal van Tara Reid eigenlijk. 2 operaties en allebei verprutst.. getsie
lekker, hè, lekker afserveren die handelquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:44 schreef lady-wrb het volgende:
wat ben je toch altijd lekker subtiel milagro
Shave Robbie, shave!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:54 schreef Smirnov het volgende:
[afbeelding]
Robbie + baard [afbeelding]
Helemaal niet verkeerd.quote:
GATVER!! wat is dat voor een levensvorm?quote:
Duh, dit is celebrities onflatteus op de kiek. niet een "toon hier je slechtste photoshop" topicquote:
OMG, het lijkt verdorie wel een balzakquote:
Sprakeloos.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef MagiLune het volgende:
[ afbeelding ]
duh... laat mensen gewoon ff lachen, het is niet zo dat er elke dag slechte fotoshops worden gepost ofzo.quote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Duh, dit is celebrities onflatteus op de kiek. niet een "toon hier je slechtste photoshop" topic
Gatverdamme, die dikzak puilt gewoon uit haar topje.quote:
Van wanneer zijn die foto's?quote:Op maandag 17 december 2007 15:55 schreef HareFratsheid het volgende:
Cindy Crawford
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij nu om zijn mond? Wasknijpers? Pleisters? Post-its met belangrijke boodschappenlijstjes?quote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
OMGHet is Michael Jackson btw
![]()
... en kinderen zijn ook zo absurd loyaal - ook aan ouders die compleet waanzinnig zijn. Kan ook niet anders, want ze zijn afhankelijk van volwassenen, maar het maakt het extra treurig...quote:Op maandag 17 december 2007 17:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
...En echt: die arme kinderen! Mij maak je niet wijs dat iemand die zo van zichzelf walgt een goed voorbeeld is voor zijn kinderen. Ook al lijkt hij een echte kindervriend.
Dus toch post-it notesquote:
Het zijn zonnepanelen.quote:
Of hij heeft heel erg veel moeite met scheren.quote:
echt vreemd, volgens mij drogen roodharigen altijd wel fris en fruitig op, die houden zo'n puur natuur smoeltje..... zou dit dan toch het lange termijn effect van teveel botox zijn? dat je je spieren net een paar keer te vaak heb laten lam leggen, zodat ze zelf niet meer de boel opgetrokken weten te houden, als de botox uitgewerkt is?quote:Op maandag 17 december 2007 21:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Zoveel geld hebben en er op je 40-ste toch 10 jaar ouder uit zien..
[ afbeelding ]
OMG Whahahaquote:Op maandag 17 december 2007 17:19 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
OMGHet is Michael Jackson btw
![]()
Weet je waar ze opeens op doet lijken.....(en dat is niet positief bedoeld) :quote:Op maandag 17 december 2007 21:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Zoveel geld hebben en er op je 40-ste toch 10 jaar ouder uit zien..
[ afbeelding ]
Ik zie daar dezelfde buik?quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van wanneer zijn die foto's?
Deze zijn nog geen maand oud: http://www.idontlikeyouin(...)an-thanksgiving.html
Ik zie toch echt een strakkere buik op die foto's van Idontlikeyouthatway.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik zie daar dezelfde buik?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een strakkere buik op die foto's van Idontlikeyouthatway.
ik vind dit eigenlijk nog een redelijk flatteuze foto, all things geconsidderd en zoquote:
In a galaxy far far away, was zij HET sexsymbool van Hollywoodquote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef arneaux het volgende:
Ik als jeugdige fokker weet niet eens wie of wat dat is.
Waar zie jij vet dan?quote:Op maandag 10 december 2007 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ricky Martin is geen Latin God meer, maar een Fat Bastard:
Sjahhhquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Smash-it het volgende:
Eigenlijk past iedere foto van Amy in dit topic. Welke maat broek zou zij hebben? En hij lubbert nog..
geloof dat ze haar boobs heeft laten opvullen anders zouden ze allang weg zijn lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
nou, er kan nog meer af, want ze heeft nog borsten... da's allemaal vet, dus weg ermee, op naar de 38 kilo! leve de brugkut!
mijn god, wat een ellende, van de ene verslaving naar de andere, niet eten
quote:
en het was zo'n ongelofelijk lekker ding!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid begint erg rap af te vallen...
[ afbeelding ]
Jeetje, ze lijkt op Meta uit Pittige Tijden!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Sjahhh
[ afbeelding ]
tis triest.
begint wel uit te dijen hoor! overigens vind ik hem zo wel lekkerder, hou wel van wat vlees...quote:
Die borsten heeft ze gekocht hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
nou, er kan nog meer af, want ze heeft nog borsten... da's allemaal vet, dus weg ermee, op naar de 38 kilo! leve de brugkut!
mijn god, wat een ellende, van de ene verslaving naar de andere, niet eten
The female formaly known as male heeft in iedergeval wat aan deze keer...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda Lepore is en blijft onflatteus!
Ja, precies, ik vind dit echt een lekker lijf.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
begint wel uit te dijen hoor! overigens vind ik hem zo wel lekkerder, hou wel van wat vlees...
God, hoeveel wil je er hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef Liquidootje het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's waar toeps onflatteus op staat?
Ik vind die enorme bobbel haar nog het engste op deze foto.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Smash-it het volgende:
Eigenlijk past iedere foto van Amy in dit topic. Welke maat broek zou zij hebben? En hij lubbert nog..
[afbeelding]
Buzz Lightyear!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
God, hoeveel wil je er hebben.Maar dit is celebs onflatteus op de kiek he...
Ach, vooruit:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe cover van de Linda al gezien?
I don't get the fucking picture..
[ afbeelding ]
Kon helaas geen grotere vinden.. maar deze was opzich al angstaanjagend genoeg.. alhoewel op de grote (kheb em irl gezien) haar buik wel wat minder was.. In hoevere dat kan..
Hijs homo, dus ik mag hem hebben hè!?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, precies, ik vind dit echt een lekker lijf.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind die enorme bobbel haar nog het engste op deze foto.
Net een celeb child actor jongetjequote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, vooruit:
[ afbeelding ]
Ik wist dat heul niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs homo, dus ik mag hem hebben hè!?
-> De lelijkste outfitjes.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wist dat heul niet!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hevig teleurgesteld nu.
Leuk koppeltje
[ afbeelding ]
IK zag hem gisteren bij TVE , Spaanse zender, en hij zag er idd niet verkeerd uitquote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, precies, ik vind dit echt een lekker lijf.
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
In een ander topic stond deze, maar hier past 'ie beter:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
In een ander topic stond deze, maar hier past 'ie beter:
[ afbeelding ]
Het lijkt of het regent en de druppels op het raam op haar gezicht weerspiegelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat echt britney spears
wow, dan had ik toch maar binnengebleven of een burka aangeschaft.
en kijk eens naar de TT .... goh!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:35 schreef frame-saw het volgende:
Nouja dat is gewoon een onflatteuze foto, als ze normaal keek was ze waarschijnlijk een stuk knapper geweest.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en kijk eens naar de TT .... goh!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik had het niet over de foto op zich, maar de reactie boven mij.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had het niet over de foto op zich, maar de reactie boven mij.
Think before you speak
komt ze toch ookquote:Op donderdag 20 december 2007 18:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat Britney?![]()
Zou zo van het woonwagenkamp kunnen komen.
24 dagen ouder dan ik benquote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef frame-saw het volgende:
Nou ze ziet er al beter uit dan op die foto, die waarschijnlijk wat ouder is.
Hoe oud is ze eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef frame-saw het volgende:
Nou ze ziet er al beter uit dan op die foto, die waarschijnlijk wat ouder is.
Hoe oud is ze eigenlijk?
Lesbo's zijn gemiddeld dikker dan hetero-vrouwen las ik ooit ergens. Dit omdat ze vaker een positief zelfbeeld hebben en gewoon tevreden zijn met zichzelf.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:34 schreef milagro het volgende:
Cher en dochter Chastity, wie de onflatteuze is laat ik in het midden voor nu
ja rightquote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lesbo's zijn gemiddeld dikker dan hetero-vrouwen las ik ooit ergens. Dit omdat ze vaker een positief zelfbeeld hebben en gewoon tevreden zijn met zichzelf.
Goed issie, hequote:
Sorry voor de zijsprongquote:Lesbische vrouwen hebben een grotere kans om dik te worden dan hetero's
Leuke parate kennis om mee te gooien op feesten en partijen: Lesbi's hebben twee keer zoveel kans op overgewicht dan heterovrouwen. Eerder bleek al dat homo en biseksuele mannen meer kans hebben het ontwikkelen van een eetstoornis. het is wat allemaal in de Gay-scene. De vraag is natuurlijk waarom lesbische vrouwen zoveel meer kans hebben om dikker te worden...
Het rapport van het Amerikaanse Journal of Public Health brengt de resultaten van het eerste grote onderzoek naar lesbiennes en zwaarlijvigheid. Men onderzocht meer dan 6000 vrouwen en het blijkt dus dat lesbiennes meer kans maken op het ontwikkelen van zwaarlijvigheid dan heteroseksuele vrouwen.
Hiermee komen volgens de onderzoekers, lesbische dames ook in aanraking met een hoger risico tot het ontwikkelen van diabetes of hartproblemen.
Volgens de onderzoekers zouden lesbiennes vaker dikker zijn omdat ze zich minder zouden aantrekken van hun looks, of dat het meer maatschappelijk aanvaard is dat lesbische vrouwen er potiger uit zien.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lesbo's zijn gemiddeld dikker dan hetero-vrouwen las ik ooit ergens. Dit omdat ze vaker een positief zelfbeeld hebben en gewoon tevreden zijn met zichzelf.
Volgens mij klopt dat eigenlijk wel, van dat zelfbeeld, als ik zo kijk naar de paar lesbo's die ik ken. Gaan allemaal lekker hun eigen gang zonder veel complexen en conventies, in tegenstelling tot veel hetero-stellen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n mooi voorbeeld. 30 foto's schieten, een lelijker eruit halen, lekker inzoomen zodat het allemaal vlekkerig wordt en hoppa... weer een afzeik Britney foto erbij.quote:
ja, dan kom je hier niet, het is een keuze, hè...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n mooi voorbeeld. 30 foto's schieten, een lelijker eruit halen, lekker inzoomen zodat het allemaal vlekkerig wordt en hoppa... weer een afzeik Britney foto erbij.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef SEMTEX het volgende:![]()
HA HA Sharon Stone HA HA
![]()
[ afbeelding ]
ja, maar dan moet je nog een tikkie dunner zijn, hoor, denk ik... Amy heeft gewoon veel haar, en niet alleen op haar koppie, dus blijkbaarquote:Op donderdag 20 december 2007 23:35 schreef rena het volgende:
Hebben anorexiapatienten op een gegeven moment niet dat ze donshaartjes krijgen?
nee, natuurlijk zit daar 'vulling' in, dat deed men vroegah ook zo immers, maar dan nog, als ze los haar heeft, ze heeft gewoon een flinke bos, lekker veel en dik haar, mooi, hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Het is grotendeels nep. Zo'n enorme beehive kun je met natuurlijk haar bijna nooit krijgen.
ik vergeet steeds weer om niet op jou te reagerenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dan kom je hier niet, het is een keuze, hè...
er is van iedereen een onflatteuze foto te maken, ja, Scanman, dat weten we, maar niet iedereen is een celeb en niet iedereen heeft er zijn beroep van gemaakt er altijd pico bello uit te zien en dus vooral dát te láten zien, en daarom is het zo leuk, lees verademing zo je wil, als je ziet dat ook die celebs hun mindere momenten hebben, en soms ook een mindere periodes, want, Scanman, soms is het ook voor een celeb gewoon een mindere dag, en ms is het soms zelfs wel zo, beste Scanman, dat de celeb er alleen maar leuk uitziet onder 123 juiste omstandigheden, zoals daar zijn make up, belichting, goede fotograaf, de juiste hoek en natuurlijk de fotosoep...
zo en nu maar weer terug naar je bank... hok , lekker mokken over al die laffe afzeikers hier
een reactie van het lichaam op te weinig (geen ) vet, puur om het warm te houden dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
waarom krijgen anorexia's donshaar???
Da's niet onflatteus, that's ZZ Top.quote:
Oké, ik ga nu een vraag stellen waar ik me meestal aan erger in dit topic. Hier komt ie: wat is hier onflatteus aan? Rumer staat er best voordelig op, dacht ik zo. Mja, smaken verschillen natuurlijk.quote:
Dit had ik liever niet gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:54 schreef HareFratsheid het volgende:
Gerard Depardieu, gatverredamme
[ afbeelding ]
Same herequote:
Wat is er onflatteus aan Katie? Ik vind mensen die deze vragen stellen zo irritant! Smet op dit topic, niet alleen jij hoor, gewoon in het algemeen. Post gewoon lekker foto's en de een is beter dan de ander in goede foto's vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, ik ga nu een vraag stellen waar ik me meestal aan erger in dit topic. Hier komt ie: wat is hier onflatteus aan? Rumer staat er best voordelig op, dacht ik zo. Mja, smaken verschillen natuurlijk.
Hier een bijna onherkenbare Katie Holmes:
[ afbeelding ]
Die is dus gesoept. Als je het blad had gelezen had je dat geweten..het thema is van dat nummer is "Broodje Aap"quote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe cover van de Linda al gezien?
I don't get the fucking picture..
[ afbeelding ]
Kon helaas geen grotere vinden.. maar deze was opzich al angstaanjagend genoeg.. alhoewel op de grote (kheb em irl gezien) haar buik wel wat minder was.. In hoevere dat kan..
Waarom zou ik me daarin verdiepen waarom jij dat wel of niet wil?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam de Linda willen lezen?
Haha, wat doet Sprookjesprinses daar naast jouquote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach, vooruit:
[ afbeelding ]
Hey, die is onherkenbaar jah!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, wat doet Sprookjesprinses daar naast jou
Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje etenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet bijgekomen van de Gérard Depardieu-shock.
Ik durf zelfs geen ballon meer op te blazenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje eten.
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef arneaux het volgende:
T was best-een-lekker-wijf.
Nou, het is meer dat ik altijd wel gecharmeerd was van Dépardieu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje eten.
En je had eigenlijk verwacht dat hij onder zijn kleren een strakke gespierde god zou zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik altijd wel gecharmeerd was van Dépardieu.
Dan vált het nog mee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Tom Sizemore, ooit een goed acteur, nu net uit de bak vanwege een Chrystal Meth-verslaving..
[ afbeelding ]
Nou, nee, niet direct, maar dit is echt niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En je had eigenlijk verwacht dat hij onder zijn kleren een strakke gespierde god zou zijn?
Waar moet ik hem van kennen ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:14 schreef HareFratsheid het volgende:
Kijk en huiver, Danny Bonaduce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd al een tijdje niet meer gezien op de buis.Vind hem wel een goede acteur.Maar crystal meth? Is dat niet meer iets voor mensen uit een achterbuurt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Tom Sizemore, ooit een goed acteur, nu net uit de bak vanwege een Chrystal Meth-verslaving..
[ afbeelding ]
De door mij gemaakte versie is shockerender.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
En nog een mooie voor en na:
[ afbeelding ]
Vroeger kindersterretje geweest in een Amerikaanse tvshow-hit. Toen, zoals zoveel kindsterretjes aan lager wal geraakt en heeft of had nu een eigen reallitysoap.quote:
* lady-wrb ziet het voor zichquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:26 schreef Isegrim het volgende:
Lijkt me lastig rennen met zo'n TV in je handen.
"die rooie" uit The Partridge Family.quote:
dat gebid, is dat echt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:54 schreef female81 het volgende:
[..]
De door mij gemaakte versie is shockerender.![]()
[ afbeelding ]
Nou, dat iemand zit te bidden, jeweettoch. Wel gek, ik zie hier alleen geen foto waarop iemand zit te bidden.quote:
Ik zie niksquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:14 schreef HareFratsheid het volgende:
Kijk en huiver, Danny Bonaduce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit ja die was aan lagerwal geraaktquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:59 schreef milagro het volgende:
[..]
"die rooie" uit The Partridge Family.
quote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt meer en meer een celeb afzeik topic. Komt erg jaloers over allemaal. Dat maakt het misschien juist wel komisch om te lezen. Bepaalde users blijven maar een bepaalde celeb steeds weer de grond in boren, wat weer heel erg veelzeggend is. Van iedere celeb zijn slechte foto's te vinden, maar er zijn users die er heel erg van genieten als er weer een nieuwe opduikt. Tja...
Deze topicreeks bestaat al jaren. Vind het gewoon leuk om zulke foto's van beroemdheden te bekijken en er om te lachen, maar kijk sowieso graag plaatjes, of mensen er nu flatteus of onflatteus op staan.quote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt meer en meer een celeb afzeik topic. Komt erg jaloers over allemaal. Dat maakt het misschien juist wel komisch om te lezen. Bepaalde users blijven maar een bepaalde celeb steeds weer de grond in boren, wat weer heel erg veelzeggend is. Van iedere celeb zijn slechte foto's te vinden, maar er zijn users die er heel erg van genieten als er weer een nieuwe opduikt. Tja...
Nee, hier kan ik niet aan tippen. Zag ik er op mijn beste dag maar zo uit.quote:Op maandag 24 december 2007 06:21 schreef Frappelsien het volgende:
Denk dat 99% van de mensen hier in dit topic niet eens kan tippen aan deze 'onflatteuze' foto's.
Wat een onzin, waarom zou je opeens niks van iemand mogen zeggen alleen om het feit dat je er zelf minder goed uitziet, en minder rijk bent dan diegene?quote:Op maandag 24 december 2007 06:21 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat zat ik me deze week ook te bedenken toen ik hier doorheen las.![]()
Denk dat 99% van de mensen hier in dit topic niet eens kan tippen aan deze 'onflatteuze' foto's.
Waarom zou je het anders nodig vinden om mensen zo grandioos de grond in te boren?
jaloers? nou echt niet. ik moet er niet aan denken dat elke handeling/beweging/actie van mij op foto op internet verschijnt, of die nou flatteus is of niet.quote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
100%quote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Vanaf nu een ban voor iedereen die zo loopt te zeiken om het topic te verpesten.
Who's with me
Won't you...quote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Vanaf nu een ban voor iedereen die zo loopt te zeiken om het topic te verpesten.
Who's with me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |