Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje etenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet bijgekomen van de Gérard Depardieu-shock.
Ik durf zelfs geen ballon meer op te blazenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje eten.
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef arneaux het volgende:
T was best-een-lekker-wijf.
Nou, het is meer dat ik altijd wel gecharmeerd was van Dépardieu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje eten.
En je had eigenlijk verwacht dat hij onder zijn kleren een strakke gespierde god zou zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik altijd wel gecharmeerd was van Dépardieu.
Dan vált het nog mee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Tom Sizemore, ooit een goed acteur, nu net uit de bak vanwege een Chrystal Meth-verslaving..
[ afbeelding ]
Nou, nee, niet direct, maar dit is echt niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En je had eigenlijk verwacht dat hij onder zijn kleren een strakke gespierde god zou zijn?
Waar moet ik hem van kennen ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:14 schreef HareFratsheid het volgende:
Kijk en huiver, Danny Bonaduce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd al een tijdje niet meer gezien op de buis.Vind hem wel een goede acteur.Maar crystal meth? Is dat niet meer iets voor mensen uit een achterbuurt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Tom Sizemore, ooit een goed acteur, nu net uit de bak vanwege een Chrystal Meth-verslaving..
[ afbeelding ]
De door mij gemaakte versie is shockerender.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
En nog een mooie voor en na:
[ afbeelding ]
Vroeger kindersterretje geweest in een Amerikaanse tvshow-hit. Toen, zoals zoveel kindsterretjes aan lager wal geraakt en heeft of had nu een eigen reallitysoap.quote:
* lady-wrb ziet het voor zichquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:26 schreef Isegrim het volgende:
Lijkt me lastig rennen met zo'n TV in je handen.
"die rooie" uit The Partridge Family.quote:
dat gebid, is dat echt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:54 schreef female81 het volgende:
[..]
De door mij gemaakte versie is shockerender.![]()
[ afbeelding ]
Nou, dat iemand zit te bidden, jeweettoch. Wel gek, ik zie hier alleen geen foto waarop iemand zit te bidden.quote:
Ik zie niksquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:14 schreef HareFratsheid het volgende:
Kijk en huiver, Danny Bonaduce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit ja die was aan lagerwal geraaktquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:59 schreef milagro het volgende:
[..]
"die rooie" uit The Partridge Family.
quote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt meer en meer een celeb afzeik topic. Komt erg jaloers over allemaal. Dat maakt het misschien juist wel komisch om te lezen. Bepaalde users blijven maar een bepaalde celeb steeds weer de grond in boren, wat weer heel erg veelzeggend is. Van iedere celeb zijn slechte foto's te vinden, maar er zijn users die er heel erg van genieten als er weer een nieuwe opduikt. Tja...
Deze topicreeks bestaat al jaren. Vind het gewoon leuk om zulke foto's van beroemdheden te bekijken en er om te lachen, maar kijk sowieso graag plaatjes, of mensen er nu flatteus of onflatteus op staan.quote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt meer en meer een celeb afzeik topic. Komt erg jaloers over allemaal. Dat maakt het misschien juist wel komisch om te lezen. Bepaalde users blijven maar een bepaalde celeb steeds weer de grond in boren, wat weer heel erg veelzeggend is. Van iedere celeb zijn slechte foto's te vinden, maar er zijn users die er heel erg van genieten als er weer een nieuwe opduikt. Tja...
Nee, hier kan ik niet aan tippen. Zag ik er op mijn beste dag maar zo uit.quote:Op maandag 24 december 2007 06:21 schreef Frappelsien het volgende:
Denk dat 99% van de mensen hier in dit topic niet eens kan tippen aan deze 'onflatteuze' foto's.
Wat een onzin, waarom zou je opeens niks van iemand mogen zeggen alleen om het feit dat je er zelf minder goed uitziet, en minder rijk bent dan diegene?quote:Op maandag 24 december 2007 06:21 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Dat zat ik me deze week ook te bedenken toen ik hier doorheen las.![]()
Denk dat 99% van de mensen hier in dit topic niet eens kan tippen aan deze 'onflatteuze' foto's.
Waarom zou je het anders nodig vinden om mensen zo grandioos de grond in te boren?
jaloers? nou echt niet. ik moet er niet aan denken dat elke handeling/beweging/actie van mij op foto op internet verschijnt, of die nou flatteus is of niet.quote:Op maandag 24 december 2007 03:24 schreef scanman01 het volgende:
100%quote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Vanaf nu een ban voor iedereen die zo loopt te zeiken om het topic te verpesten.
Who's with me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |