Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje etenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet bijgekomen van de Gérard Depardieu-shock.
Ik durf zelfs geen ballon meer op te blazenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje eten.
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef arneaux het volgende:
T was best-een-lekker-wijf.
Nou, het is meer dat ik altijd wel gecharmeerd was van Dépardieu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij kunt nooit meer op je gemak een knakworstje eten.
En je had eigenlijk verwacht dat hij onder zijn kleren een strakke gespierde god zou zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik altijd wel gecharmeerd was van Dépardieu.
Dan vált het nog mee!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Tom Sizemore, ooit een goed acteur, nu net uit de bak vanwege een Chrystal Meth-verslaving..
[ afbeelding ]
Nou, nee, niet direct, maar dit is echt niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En je had eigenlijk verwacht dat hij onder zijn kleren een strakke gespierde god zou zijn?
Waar moet ik hem van kennen ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:14 schreef HareFratsheid het volgende:
Kijk en huiver, Danny Bonaduce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd al een tijdje niet meer gezien op de buis.Vind hem wel een goede acteur.Maar crystal meth? Is dat niet meer iets voor mensen uit een achterbuurt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Tom Sizemore, ooit een goed acteur, nu net uit de bak vanwege een Chrystal Meth-verslaving..
[ afbeelding ]
De door mij gemaakte versie is shockerender.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
En nog een mooie voor en na:
[ afbeelding ]
Vroeger kindersterretje geweest in een Amerikaanse tvshow-hit. Toen, zoals zoveel kindsterretjes aan lager wal geraakt en heeft of had nu een eigen reallitysoap.quote:
* lady-wrb ziet het voor zichquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:26 schreef Isegrim het volgende:
Lijkt me lastig rennen met zo'n TV in je handen.
"die rooie" uit The Partridge Family.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |