Ik zie daar dezelfde buik?quote:Op maandag 17 december 2007 16:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van wanneer zijn die foto's?
Deze zijn nog geen maand oud: http://www.idontlikeyouin(...)an-thanksgiving.html
Ik zie toch echt een strakkere buik op die foto's van Idontlikeyouthatway.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik zie daar dezelfde buik?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een strakkere buik op die foto's van Idontlikeyouthatway.
ik vind dit eigenlijk nog een redelijk flatteuze foto, all things geconsidderd en zoquote:
In a galaxy far far away, was zij HET sexsymbool van Hollywoodquote:Op maandag 17 december 2007 15:30 schreef arneaux het volgende:
Ik als jeugdige fokker weet niet eens wie of wat dat is.
Waar zie jij vet dan?quote:Op maandag 10 december 2007 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ricky Martin is geen Latin God meer, maar een Fat Bastard:
Sjahhhquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Smash-it het volgende:
Eigenlijk past iedere foto van Amy in dit topic. Welke maat broek zou zij hebben? En hij lubbert nog..
geloof dat ze haar boobs heeft laten opvullen anders zouden ze allang weg zijn lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
nou, er kan nog meer af, want ze heeft nog borsten... da's allemaal vet, dus weg ermee, op naar de 38 kilo! leve de brugkut!
mijn god, wat een ellende, van de ene verslaving naar de andere, niet eten
quote:
en het was zo'n ongelofelijk lekker ding!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid begint erg rap af te vallen...
[ afbeelding ]
Jeetje, ze lijkt op Meta uit Pittige Tijden!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:50 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Sjahhh
[ afbeelding ]
tis triest.
begint wel uit te dijen hoor! overigens vind ik hem zo wel lekkerder, hou wel van wat vlees...quote:
Die borsten heeft ze gekocht hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
nou, er kan nog meer af, want ze heeft nog borsten... da's allemaal vet, dus weg ermee, op naar de 38 kilo! leve de brugkut!
mijn god, wat een ellende, van de ene verslaving naar de andere, niet eten
The female formaly known as male heeft in iedergeval wat aan deze keer...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda Lepore is en blijft onflatteus!
Ja, precies, ik vind dit echt een lekker lijf.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
begint wel uit te dijen hoor! overigens vind ik hem zo wel lekkerder, hou wel van wat vlees...
God, hoeveel wil je er hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef Liquidootje het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's waar toeps onflatteus op staat?
Ik vind die enorme bobbel haar nog het engste op deze foto.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:17 schreef Smash-it het volgende:
Eigenlijk past iedere foto van Amy in dit topic. Welke maat broek zou zij hebben? En hij lubbert nog..
[afbeelding]
Buzz Lightyear!quote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
God, hoeveel wil je er hebben.Maar dit is celebs onflatteus op de kiek he...
Ach, vooruit:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe cover van de Linda al gezien?
I don't get the fucking picture..
[ afbeelding ]
Kon helaas geen grotere vinden.. maar deze was opzich al angstaanjagend genoeg.. alhoewel op de grote (kheb em irl gezien) haar buik wel wat minder was.. In hoevere dat kan..
Hijs homo, dus ik mag hem hebben hè!?quote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, precies, ik vind dit echt een lekker lijf.
quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind die enorme bobbel haar nog het engste op deze foto.
Net een celeb child actor jongetjequote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
God, hoeveel wil je er hebben.Maar dit is celebs onflatteus op de kiek he...
Ach, vooruit:
[ afbeelding ]
Ik wist dat heul niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs homo, dus ik mag hem hebben hè!?
-> De lelijkste outfitjes.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wist dat heul niet!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hevig teleurgesteld nu.
Leuk koppeltje
[ afbeelding ]
IK zag hem gisteren bij TVE , Spaanse zender, en hij zag er idd niet verkeerd uitquote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, precies, ik vind dit echt een lekker lijf.
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
In een ander topic stond deze, maar hier past 'ie beter:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 07:36 schreef female81 het volgende:
In een ander topic stond deze, maar hier past 'ie beter:
[ afbeelding ]
Het lijkt of het regent en de druppels op het raam op haar gezicht weerspiegelen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat echt britney spears
wow, dan had ik toch maar binnengebleven of een burka aangeschaft.
en kijk eens naar de TT .... goh!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 17:35 schreef frame-saw het volgende:
Nouja dat is gewoon een onflatteuze foto, als ze normaal keek was ze waarschijnlijk een stuk knapper geweest.
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en kijk eens naar de TT .... goh!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik had het niet over de foto op zich, maar de reactie boven mij.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had het niet over de foto op zich, maar de reactie boven mij.
Think before you speak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |