quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en kijk eens naar de TT .... goh!!!!!!!
Ik had het niet over de foto op zich, maar de reactie boven mij.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en kijk eens naar de TT .... goh!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik had het niet over de foto op zich, maar de reactie boven mij.
Think before you speak
komt ze toch ookquote:Op donderdag 20 december 2007 18:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat Britney?![]()
Zou zo van het woonwagenkamp kunnen komen.
24 dagen ouder dan ik benquote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef frame-saw het volgende:
Nou ze ziet er al beter uit dan op die foto, die waarschijnlijk wat ouder is.
Hoe oud is ze eigenlijk?
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef frame-saw het volgende:
Nou ze ziet er al beter uit dan op die foto, die waarschijnlijk wat ouder is.
Hoe oud is ze eigenlijk?
Lesbo's zijn gemiddeld dikker dan hetero-vrouwen las ik ooit ergens. Dit omdat ze vaker een positief zelfbeeld hebben en gewoon tevreden zijn met zichzelf.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:34 schreef milagro het volgende:
Cher en dochter Chastity, wie de onflatteuze is laat ik in het midden voor nu
ja rightquote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lesbo's zijn gemiddeld dikker dan hetero-vrouwen las ik ooit ergens. Dit omdat ze vaker een positief zelfbeeld hebben en gewoon tevreden zijn met zichzelf.
Goed issie, hequote:
Sorry voor de zijsprongquote:Lesbische vrouwen hebben een grotere kans om dik te worden dan hetero's
Leuke parate kennis om mee te gooien op feesten en partijen: Lesbi's hebben twee keer zoveel kans op overgewicht dan heterovrouwen. Eerder bleek al dat homo en biseksuele mannen meer kans hebben het ontwikkelen van een eetstoornis. het is wat allemaal in de Gay-scene. De vraag is natuurlijk waarom lesbische vrouwen zoveel meer kans hebben om dikker te worden...
Het rapport van het Amerikaanse Journal of Public Health brengt de resultaten van het eerste grote onderzoek naar lesbiennes en zwaarlijvigheid. Men onderzocht meer dan 6000 vrouwen en het blijkt dus dat lesbiennes meer kans maken op het ontwikkelen van zwaarlijvigheid dan heteroseksuele vrouwen.
Hiermee komen volgens de onderzoekers, lesbische dames ook in aanraking met een hoger risico tot het ontwikkelen van diabetes of hartproblemen.
Volgens de onderzoekers zouden lesbiennes vaker dikker zijn omdat ze zich minder zouden aantrekken van hun looks, of dat het meer maatschappelijk aanvaard is dat lesbische vrouwen er potiger uit zien.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Lesbo's zijn gemiddeld dikker dan hetero-vrouwen las ik ooit ergens. Dit omdat ze vaker een positief zelfbeeld hebben en gewoon tevreden zijn met zichzelf.
Volgens mij klopt dat eigenlijk wel, van dat zelfbeeld, als ik zo kijk naar de paar lesbo's die ik ken. Gaan allemaal lekker hun eigen gang zonder veel complexen en conventies, in tegenstelling tot veel hetero-stellen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n mooi voorbeeld. 30 foto's schieten, een lelijker eruit halen, lekker inzoomen zodat het allemaal vlekkerig wordt en hoppa... weer een afzeik Britney foto erbij.quote:
ja, dan kom je hier niet, het is een keuze, hè...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n mooi voorbeeld. 30 foto's schieten, een lelijker eruit halen, lekker inzoomen zodat het allemaal vlekkerig wordt en hoppa... weer een afzeik Britney foto erbij.
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:42 schreef SEMTEX het volgende:![]()
HA HA Sharon Stone HA HA
![]()
[ afbeelding ]
ja, maar dan moet je nog een tikkie dunner zijn, hoor, denk ik... Amy heeft gewoon veel haar, en niet alleen op haar koppie, dus blijkbaarquote:Op donderdag 20 december 2007 23:35 schreef rena het volgende:
Hebben anorexiapatienten op een gegeven moment niet dat ze donshaartjes krijgen?
nee, natuurlijk zit daar 'vulling' in, dat deed men vroegah ook zo immers, maar dan nog, als ze los haar heeft, ze heeft gewoon een flinke bos, lekker veel en dik haar, mooi, hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Het is grotendeels nep. Zo'n enorme beehive kun je met natuurlijk haar bijna nooit krijgen.
ik vergeet steeds weer om niet op jou te reagerenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, dan kom je hier niet, het is een keuze, hè...
er is van iedereen een onflatteuze foto te maken, ja, Scanman, dat weten we, maar niet iedereen is een celeb en niet iedereen heeft er zijn beroep van gemaakt er altijd pico bello uit te zien en dus vooral dát te láten zien, en daarom is het zo leuk, lees verademing zo je wil, als je ziet dat ook die celebs hun mindere momenten hebben, en soms ook een mindere periodes, want, Scanman, soms is het ook voor een celeb gewoon een mindere dag, en ms is het soms zelfs wel zo, beste Scanman, dat de celeb er alleen maar leuk uitziet onder 123 juiste omstandigheden, zoals daar zijn make up, belichting, goede fotograaf, de juiste hoek en natuurlijk de fotosoep...
zo en nu maar weer terug naar je bank... hok , lekker mokken over al die laffe afzeikers hier
een reactie van het lichaam op te weinig (geen ) vet, puur om het warm te houden dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:35 schreef hierissieweer het volgende:
waarom krijgen anorexia's donshaar???
Da's niet onflatteus, that's ZZ Top.quote:
Oké, ik ga nu een vraag stellen waar ik me meestal aan erger in dit topic. Hier komt ie: wat is hier onflatteus aan? Rumer staat er best voordelig op, dacht ik zo. Mja, smaken verschillen natuurlijk.quote:
Dit had ik liever niet gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:54 schreef HareFratsheid het volgende:
Gerard Depardieu, gatverredamme
[ afbeelding ]
Same herequote:
Wat is er onflatteus aan Katie? Ik vind mensen die deze vragen stellen zo irritant! Smet op dit topic, niet alleen jij hoor, gewoon in het algemeen. Post gewoon lekker foto's en de een is beter dan de ander in goede foto's vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, ik ga nu een vraag stellen waar ik me meestal aan erger in dit topic. Hier komt ie: wat is hier onflatteus aan? Rumer staat er best voordelig op, dacht ik zo. Mja, smaken verschillen natuurlijk.
Hier een bijna onherkenbare Katie Holmes:
[ afbeelding ]
Die is dus gesoept. Als je het blad had gelezen had je dat geweten..het thema is van dat nummer is "Broodje Aap"quote:Op woensdag 19 december 2007 22:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
De nieuwe cover van de Linda al gezien?
I don't get the fucking picture..
[ afbeelding ]
Kon helaas geen grotere vinden.. maar deze was opzich al angstaanjagend genoeg.. alhoewel op de grote (kheb em irl gezien) haar buik wel wat minder was.. In hoevere dat kan..
Waarom zou ik me daarin verdiepen waarom jij dat wel of niet wil?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam de Linda willen lezen?
Haha, wat doet Sprookjesprinses daar naast jouquote:Op woensdag 19 december 2007 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
God, hoeveel wil je er hebben.Maar dit is celebs onflatteus op de kiek he...
Ach, vooruit:
[ afbeelding ]
Hey, die is onherkenbaar jah!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, wat doet Sprookjesprinses daar naast jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |