Haha, haar kont heb ik nu al zo vaak voorbij zien komen dat ik hem zelfs herken als ik alleen de foto's zie zonder dat ik de naam er bij ziequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, britney.
nee tis gewoon zo'n verspookt mensquote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef MagiLune het volgende:
Ik weet niet of Melanie hier onflatteus op de kiek staat of dat ze er altijd zo uitziet........
[ afbeelding ]
Zo fout dat rendierpakjequote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Smash-it het volgende:
Paris met een pruik en een hondje dat verkleed is als ehm .. rendiertje? Dat heeft haar hondje toch weer mooi voor op die van Britney
[ afbeelding ]
Die heb ik ook wel eens flatteuzer op de foto zien staan.quote:
Nou, hij staat er ook behoorlijk fout op. (mm, fout niet, het is eerder oud, net als zij, zij ziet er ook oud uit).quote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef MagiLune het volgende:
Ik weet niet of Melanie hier onflatteus op de kiek staat of dat ze er altijd zo uitziet........
[ afbeelding ]
Vieze vent.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Peter Andre met blonde spikes
iddquote:Op woensdag 12 december 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens flatteuzer op de foto zien staan.
WTFquote:Op donderdag 13 december 2007 07:42 schreef mommychaos het volgende:
Ik weet niet zeker of dit nou hier of bij verspookte celebs hoort... de buik van Tara Reid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze lopen precies over dat, wat is het, littekenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef MisterO het volgende:
En wat zijn die 3 rondjes dan op haar buik
iets wat vast zit aan de rondjes op dr rug...... ze hebben zo te zien iets vastgeschroefd zodat ze niet totaal in elkaar stort...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:28 schreef MisterO het volgende:
En wat zijn die 3 rondjes dan op haar buik
Dat is het ookquote:Op donderdag 13 december 2007 16:37 schreef MisterO het volgende:
Het lijkt ook wel op zo'n fashion sieraad dat je om je middel kan doen.
En dan staat de dollar ook nog zo laag.quote:Meanwhile, the 32-year-old has been forced to lower her appearance fee in recent times after a decline in bookings for the star. She once charged up to £13,000 per event, but is now accepting offers of just £1,500, according to the New York Post's Page Six.
Goh en ik vond haar tieten ook al zo eng.......zonde dat je hele lichaam gewoon verlept is. Zij is nu wel een beetje de vrouwelijke Mickey Rouke. Haar gezicht is ook al zo sneu.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:05 schreef Vicky het volgende:
die buik is echt erg...
Een "het" blijkbaar welquote:Op donderdag 13 december 2007 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Best gek eigenlijk dat Amanda Lepore cellulitis heeft. Of iig sneu. Want mannen hebben daar normaal toch niet zo veel last van?
Big BBBquote:Op donderdag 13 december 2007 16:22 schreef mommychaos het volgende:
[..]
iets wat vast zit aan de rondjes op dr rug...... ze hebben zo te zien iets vastgeschroefd zodat ze niet totaal in elkaar stort...![]()
[ afbeelding ]
Tara Reid once admitted to having liposuction in the hope of getting a perfectly toned torso, but the unfortunate results were on show for all to see after she stripped down to her bikini while on holiday in Australia.
The American Pie star has been left with a rippled and sagging stomach after the botched procedure.
The actress, whose career has flailed in recent years, is currently at the luxurious Palazzo Versace hotel on the Gold Coast. She is staying with her boyfriend, local musician Jay G Lyon.
Tara revealed last year: "I got lipo because even though I was skinny, I wanted – I'm not going to lie – a six-pack. "I had body contouring, but it all went wrong. My stomach became the most ripply, bulgy thing."
Tara's breast enlargement in 2004 also had less than pleasing results, and she underwent reconstructive surgery last year. She said: "I figured, I'm in Hollywood, I'm getting older, I'm going to fix them."
"First of all, I asked for big Bs, and [the doctor] did not give me big Bs. He gave me Cs, and I didn't want them. At all. Right after the surgery, I had some bumps along the edges of my nipples, but the doctor said, 'Don't worry, it's going to be better.' But after six months of 'it's going to get better,' it started to get worse and worse
Guys I was dating would be like, 'What's wrong with them? They look really bad. You know, you should really get them fixed.' So embarrassing. I mean, you definitely need to turn off the lights, that's for sure."
Meanwhile, the 32-year-old has been forced to lower her appearance fee in recent times after a decline in bookings for the star. She once charged up to £13,000 per event, but is now accepting offers of just £1,500, according to the New York Post's Page Six.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Wow, Hugh wordt echt ouder nu.
[ afbeelding ]
Ze zoekt zélf elke keer de publiciteit op, dan kun je dat verwachten. De andere kinderen van Bruce en Demi zie je veel minder in de media.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:42 schreef milagro het volgende:
eigenlijk, hè.... is het bij Rumer een beetje flauw, ze heeft gewoon wat grovere trekken, te grof voor een meisje, ze lijkt wat dat betreft helaas teveel op papa, maar dat is nu eenmaal haar natuurlijke uiterlijk, het is geen kwestie van onflateus op de kiek staan, vanwege een foute outfit, rare of geen make up.... er is wat mij betreft eigenlijk niets mis met dat kind haar voorkomen, ze is niet moeders mooiste misschien, maar wel papa's mooiste
het idee dat ze op allerhande , ook engelse fora, afgezeken wordt, puur om haar eigen natuurlijke uiterlijk, is best sneu...vind ik dan.
Is dat zo? Hoewel ze meen ik wel met Lindsay Lohan (of Paris) is gesignaleerd, gedraagt ze zich redelijk netjes tot zover. Het is naar mijn mening geen mediaslet als een Paris Hilton. Zou het niet andersom zijn? Dat de paparazzi haar opzoeken - in ieder geval eerder dan haar zusjes - om nóg meer foto's te maken om haar af te kunnen zeiken op haar uiterlijk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze zoekt zélf elke keer de publiciteit op, dan kun je dat verwachten. De andere kinderen van Bruce en Demi zie je veel minder in de media.
Nou, da's een stuk beter dan dat dode blonde frizz haar. Goed gedaan Rumer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Rumer en heur haar:
[ afbeelding ]
gezien haar alcohol cq drugs inname gok ik zomaar dat ze zich niet aan de 'post-op regeltjes' gehouden heeft.... dan kan je dus alsnog je in principe geslaagde liposuctie naar zijn gallemiezen helpen, volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Cheiron het volgende:
Wat een zielig verhaal van Tara Reid eigenlijk. 2 operaties en allebei verprutst.. getsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |