Kan het niet echt zien. Zou zomaar ook gewoon een zakdoekje kunnen zijn die ze langs haar neus haalt. Maar aan de andere kant, het is Amy, dus niet onwaarschijnlijk dat ze een kleine bump nam.quote:Op zondag 25 november 2007 11:03 schreef Lllaura het volgende:
Ook niet echt flatteus: Amy Winehouse die tijdens d'r concert een nakje neemt...
![]()
Of ze stopt, als een oud omaatje, haar zakdoekje in d'r mouw. Valt er minder snel uit dan een snuifbuisje.quote:Op zondag 25 november 2007 11:12 schreef Lllaura het volgende:
Ze heeft ook niet echt plek voor een zakdoekje. Volgens mij verstopt ze het in haar mouw en staat ze daarom met d'r handen achter d'r hoofd.
Ben ik nou blond of weet ik niet wie het is?quote:Op zondag 25 november 2007 10:52 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel donald duck met dat oranje mondje!!
Tevens TVP
Tis Lindsay, maar ze lijkt idd wel een klein beetje op Brooke (die 10x groter is dan Fergie)quote:Op zondag 25 november 2007 13:15 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ben ik nou blond of weet ik niet wie het is?
Dacht eerst aan Lindsay en toen aan die Brooke Hogan
Omg, wat een foto ook weer. 2 engerds op 1 foto, goed getroffenquote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Tis Lindsay, maar ze lijkt idd wel een klein beetje op Brooke (die 10x groter is dan Fergie)
[ afbeelding ]
God, die make upquote:Op zondag 25 november 2007 20:37 schreef lucky_birdie het volgende:
Brooke lijkt ook oud op die foto!
[afbeelding]
amy weer,,
als dat die dochter van hulk is, dan is ze erg langquote:Op maandag 26 november 2007 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik google net ff wat op de lengte van Fergie. Die is 1.63m.
Dus Brooke Hogan moet óf hoge hakken aanhebben of die is echt 1.88 oid
joepie daar issie weerquote:Op maandag 26 november 2007 17:50 schreef Smash-it het volgende:
Naast groot is ze ook oranje. En d'r moeder is gewoon eng
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |