gezien haar alcohol cq drugs inname gok ik zomaar dat ze zich niet aan de 'post-op regeltjes' gehouden heeft.... dan kan je dus alsnog je in principe geslaagde liposuctie naar zijn gallemiezen helpen, volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:31 schreef Cheiron het volgende:
Wat een zielig verhaal van Tara Reid eigenlijk. 2 operaties en allebei verprutst.. getsie
lekker, hè, lekker afserveren die handelquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:44 schreef lady-wrb het volgende:
wat ben je toch altijd lekker subtiel milagro
Shave Robbie, shave!quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:54 schreef Smirnov het volgende:
[afbeelding]
Robbie + baard [afbeelding]
Helemaal niet verkeerd.quote:
GATVER!! wat is dat voor een levensvorm?quote:
Duh, dit is celebrities onflatteus op de kiek. niet een "toon hier je slechtste photoshop" topicquote:
OMG, het lijkt verdorie wel een balzakquote:
Sprakeloos.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:01 schreef MagiLune het volgende:
Ik weet niet of Melanie hier onflatteus op de kiek staat of dat ze er altijd zo uitziet........
[ afbeelding ]
duh... laat mensen gewoon ff lachen, het is niet zo dat er elke dag slechte fotoshops worden gepost ofzo.quote:Op zondag 16 december 2007 12:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Duh, dit is celebrities onflatteus op de kiek. niet een "toon hier je slechtste photoshop" topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |