abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:26:32 #1
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55120827
ZO! weer een nieuw topic.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:28:42 #2
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55120852
Ik heb weer iets, te melden over, mijn mensen-training.

Vandaag gaan we, naar een bekend winkelcentrum, om te oefenen met in de rij te staan, wat je moet doen als er mensen vlak om je heen staan.
En wat, je moet doen als je in een rij staat. (Ik vergeet steeds om aan te sluiten en dan dringen mensen voor, en dan, word ik weer kwaad).

Misschien komen we nog wat kindjes tegen, dat is dan mooi meegenomen!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:45:14 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55121016
Spannend Oxy, ben benieuwd hoe het gaat!
Wel goed dat ze dit soort trainingen met jullie doen!
pi_55121047
Oxy dat is spannend! heel veel succes vandaag!

Grrrrrrrr hier is het ritme van het oord iets te goed ingeramd in 3 weken, ik was klaar wakker om 8 uur
pi_55121069
Ik vind het wel flauw! Ik had hem op slot gegooid dus mag ik een nieuwe openen. Elke keer als ik dat braaf doe is iemand me toch net voor. Boehoe!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:53:39 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55121094
Sorry!
Daar had ik niet naar gekeken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er een tijdje tussen had gezeten want meestal zie je anders niet dat een ander het doet.

Ehm... volgende keer mag jij op het knopje drukken, ok?
pi_55121100
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb al een virusje voor mezelf, en in plaats van een orgelman staat er aan de overkant iemand keihard te lachen naar iedere fietser die voorbijkomt. Ik dacht eerst dat er een geit in nood was
Geit in nood

Eh ik wil ook geen virusjes Ik moet opruimen. Berging uitmesten, afwassen, was doen. En vanavond uit eten & cocktails zag ik net in een sms

Orgelmannen wil ik ook niet, ik heb ambulances. Er zijn er al zeker drie langsgekomen vanmorgen.
En ik typ dit en daar komt nummer vier langs. Ik hoop altijd maar dat het meevalt voor de mensen die er in liggen, die sirenes klinken wel angsaanjagend.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55121111
Wat een zooi kan er trouwens in zo'n berginkje zeg
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:55:25 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55121114
Dat zijn nog eens leuke sms-jes Syrena!
pi_55121141
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry!
Daar had ik niet naar gekeken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er een tijdje tussen had gezeten want meestal zie je anders niet dat een ander het doet.

Ehm... volgende keer mag jij op het knopje drukken, ok?
J dat zei je de vorige keer ook
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55121143

Iemand stukje cake met glazuur en versieringen?
pi_55121154
m@x, sjattie, geef maar hier. Alleen die orgelman mag je houden. Ik ben toch al ziek, dus dan neem ik da virusje er ook nog wel bij. Maar die orgelman, nee, daar trek ik de grens.

tex, ik vind die foto van Noah in je avatar echt zo leuk, en die hele serie die je laatst postte in het fototopic ook Wat een ontzettend leuk mannetje
pi_55121168
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef _Ingrid_ het volgende:

Iemand stukje cake met glazuur en versieringen?
Nee dankje Ingrid, maar is Kim vandaag jarig? Gefeliciteerd dan!
pi_55121198
Ingrid gefeliciteerd met Kim!
Saartje
pi_55121227
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef Maggie het volgende:
m@x, sjattie, geef maar hier. Alleen die orgelman mag je houden. Ik ben toch al ziek, dus dan neem ik da virusje er ook nog wel bij. Maar die orgelman, nee, daar trek ik de grens.

tex, ik vind die foto van Noah in je avatar echt zo leuk, en die hele serie die je laatst postte in het fototopic ook Wat een ontzettend leuk mannetje
Dank je
Ik ben al een uur bezig met een kerst icoontje maar het wil nog niet zo goed lukken....
©Dumbo
pi_55121242
Tnx! Kim was 6 dec jarig, we vieren het vandaag. Was best een karwei alles te glazuren enzo, maar het is gelukt. De gevulde eieren liggen al in de koelkast te wachten.
Ben benieuwd wat Kim ervan vind.
pi_55121615
Vergeet geen fotos te maken Ingrid
pi_55121636
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Syrena het volgende:
Wat een zooi kan er trouwens in zo'n berginkje zeg
Zo hebben wij een berging boven onze woning van 14 x 6 meter en er staat zo veel troep dat je er een aardige rommelmarkt mee kan sponsoren. Als het straks voorjaar is dan duik ik toch weer eens naar boven om te gaan mesten want het gros wat daar ligt ligt er al jaren en wordt nooit naar omgekeken.
pi_55122091
hou op schei uit..wij zijn ruimer gaan wonen en hebben nu alweer ruimtegebrek
Saartje
pi_55122144
Het is ook zo makkelijk, iets wordt niet gebruikt dus dan verplaats je het naar zolder waar het vervolgens ligt stof te happen en je na tig maanden of jaren niet eens meer van weet dat je het hebt.
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:18:30 #21
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55122166
Eigenlijk moet ik van zolder nog een kinderwagen, badset en twee ledikantjes verkopen...

zou een hoop ruimte schelen. maar het is een flinke emotionele hobbel merk ik...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55122170
Isookzo! vandaar dat ik nu maar het speelgoed van de jongens waar ze nooit mee spelen weg doe, en al mijn kleding die te klein is maar ik bewaard heb 'voor het geval ik ooit nog weer eens zo slank ben als toen'
Saartje
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:20:04 #23
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55122188
Virussen hou ze maar ben al 2 wk bezig om van angina te herstellen

Orgelmannen ik haat orgels

Baal als een stekker heb ik de kerstboom in elkaar (ja ja een neppe) zijn plots de lampjes verdwenen
Aaaarrggghhh nu moet ik me eerst nog fatsoeneren om de stad in te gaan.

Suzie thnx voor je aanbod maar het was eigenlijk als grapje bedoelt voor mijn vriendin en vind ze wat overdreven duur als er ook nog verzendkosten overheen gaan komen.
pi_55122326
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isookzo! vandaar dat ik nu maar het speelgoed van de jongens waar ze nooit mee spelen weg doe, en al mijn kleding die te klein is maar ik bewaard heb 'voor het geval ik ooit nog weer eens zo slank ben als toen'
Die illusie heb ik al niet eens meer, ik gooi het meestal gelijk weg of in zo een bak voor naar Afrika ofzo. Ik heb een doos vol met foto's op zolder van o.a. mijn ex nog en als je ziet wat voor panharing ik toen was, maat 34 ! Nou draag ik maat 38. En we hebben aardig wat spullen van de kinderen op zolder idd, denk dat dat wel 2/3 van de zolder beslaat. Maar dat doe ik pas weg als ik zeker weet het niet meer nodig te hebben.
pi_55122348
Ach ik vind het wel wat hebben zo een orgel in de binnenstad maar ik vind dat gebedel met die bakkies onder je neus dus drie keer niks. En van mij mag Morgaine er ook alleen geld in doen als het nog een ouderwetse orgel is waar de persoon aan moet draaien, zo een electrisch ding geef ik geen geld aan.
pi_55122469
Nee, dat vind ik ook Faja! Die elektrische zijn voor mij ook niks waard. Dat mag de naam draaiorgel niet eens hebben, vind ik.

Bah, ik verveel me. Ik lig al bijna een hele week in bed, en heb het nu wel gehad met dvd kijken en slapen. Maar gisteren moest ik heel even naar de winkel die hier 50 meter verderop zit, en dat was geen geweldig succes. Dus er zit gewoon weinig anders op dan slapen en af en toe een beetje dvd kijken (om dan vervolgens weer in slaap te vallen ).
Het gaat al wel iets beter gelukkig, maar ik moet nu niet meer willen, want dan wordt het meteen weer erger.
pi_55122549
Hihi faja hier ook hetzelfde. De elektrische draaiorgels krijgen echt geen geld...
Maar als er dan eens zo'n ouderwets draaiding staat dan stop ik wel altijd geld in, wnat die mensen doen er tenminste nog moeite voor.
pi_55122700
Het is ook een beetje jeugd sentiment zo een ouderwetse draai-orgel. Als kind mocht ik ook geld in die bakkies doen.

Ik verveel me ook te pletter, ben alleen niet ziek. Wou net wat foto's in gaan plakken maar ik kan niet op de server waar alle foto's per maand (en datum) in mapjes staan zodat ik beetje chronologische volgorde aan kan houden. Loop een jaar achter met inplakken.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:18:34 #29
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55123170
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Loop een jaar achter met inplakken.
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?
pi_55123323
Dat is idd ook aardig wat plakwerk 2 jaar en 4 maanden.

Dacht net even dat we een nieuwe koel-vries combi aan moesten schaffen maar blijkt dat wij een koelkast hebben met zelfreinigende wanden en dat het water normaal door een plastic V vormig iets hebben waar het water in wordt opgevangen maar die zat verstopt. Gelukkig kwestie van doorprikken met sateprikker en probleem opgelost, scheelt weer een honderdje of 7.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:35:58 #31
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55123458
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

3 jaar en 2 maanden. Heb werkelijk nog geen enkele foto ingeplakt. Inmiddels is wel alles gebrand.

Kai is net vertrokken met mijn moeder. Aangezien jullie mijn virusje niet willen en ik sta te tollen op mijn benen leek het ons beter als hij daar een nachtje ging logeren zodat ik kan proberen uit te zieken. Dat ik nou uitgerekend in zijn weekend ziek moet zijn
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage zaterdag 8 december 2007 @ 14:01:22 #32
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_55123762
Even een fotootje van de mooi versierde cakes ter ere van Kims tweede verjaardag:

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_55123789
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:35 schreef m@x het volgende:

Aangezien jullie mijn virusje niet willen
Hmmpf
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:05:32 #34
3142 m@x
pi_55123802
Sorry mosseltje

Ingrid, je hebt flink je best gedaan. Heel leuk geworden hoor
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:09:46 #35
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55123872
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef Rottdog het volgende:
Virussen hou ze maar ben al 2 wk bezig om van angina te herstellen

Orgelmannen ik haat orgels

Baal als een stekker heb ik de kerstboom in elkaar (ja ja een neppe) zijn plots de lampjes verdwenen
Aaaarrggghhh nu moet ik me eerst nog fatsoeneren om de stad in te gaan.

Suzie thnx voor je aanbod maar het was eigenlijk als grapje bedoelt voor mijn vriendin en vind ze wat overdreven duur als er ook nog verzendkosten overheen gaan komen.
Mijn vriendin maakt trouwens altijd zelf dr shirtjes voor de kleine! Met van dat transfer papier.Plaatje printen met de printer en daarna op een shirtje strijken! Blijven meestal alleen niet zo heel lang mooi... maar voor een geintje kan het denk ik wel hardstikke goed werken!!
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:12:15 #36
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55123904
Wauw Ingrid! Wat mooi!
Nou baal ik wel een beetje dat we niet kunnen komen. Ik neem een virtueel stukje van de cake je hebt er zoveel moeite voor gedaan.

Maar Hanne wou net gewoon graag naar bed om te slapen.. Mijn klein ziek
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55123965
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

december 2003..dat maakt 4 jaar
Saartje
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:20:00 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55124015
Ingrid! Ziet er leuk uit!

m@x, balen dat je nu zo ziek bent joh... wel fijn dat je moeder in kan springen.

Ehm, foto's? Van ons trouwen hebben we een album gemaakt, daarna niks meer afgedrukt, dus 2 jaar nu.
Ik heb hele goeie voornemens mbt de baby... hopelijk kan ik me er een beetje aan houden.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:39:34 #39
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55124267
Foto's?
4 jaar, 7maanden, 1 week en 3 dagen..

Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:50:52 #40
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55124431
Vader en zoon zijn hier samen met de LEGO aan het spelen..

(en ik smeer per ongeluk sudo op m'n muis )
Maxi, Midi & Mini
pi_55125343
* _Bar_ is met giga buikpijn mijn bed uitgestrompeld,
straks maar weer werken tot sluit dus ergens in de vroege morgen strompel ik mijn bedje weer in....

Maar wat een prutweer zeg, maar goed
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:53:06 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55125421
Bar, loop jezelf niet al te hard voorbij he!
Ergens wel heel begrijpelijk, leuk nieuw werk en de perfecte afleiding, maar toch... beetje uitkijken voor jezelf.
pi_55125461
nee ik loop mezelf nog niet voorbij, daar pas ik wel voor op, heb het afgelopen jaar al genoeg voor mijn kiezen gehad, ging het super, word je zwanger is dat ook ineens helemaal weg....

Ik vind het alleen fijn dat ik op het werk gewoon kan knallen en dan thuis te komen en mezelf bij wijze van spreke in slaap te huilen en lekker zielig doen tegen mezelf....

Maar let wel goed op mezelf hoor, ben vrijdag maar alvast begonnen met het begin van de nieuwe studie lekker inlezen van de wijntjes en de bijbehorende streken enz enz
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:57:25 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55125489
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
nee ik loop mezelf nog niet voorbij, daar pas ik wel voor op, heb het afgelopen jaar al genoeg voor mijn kiezen gehad, ging het super, word je zwanger is dat ook ineens helemaal weg....

Ik vind het alleen fijn dat ik op het werk gewoon kan knallen en dan thuis te komen en mezelf bij wijze van spreke in slaap te huilen en lekker zielig doen tegen mezelf....
Dat lijkt me idd ook wel heel prettig. Je bent zo vol van je werk dat je je daar gewoon even lekker op kan storten. Zolang je het 2e deel dan idd ook maar doet.
Wil niet overkomen als een bemoeial, maar wilde het gewoon even zeggen.
quote:
Maar let wel goed op mezelf hoor, ben vrijdag maar alvast begonnen met het begin van de nieuwe studie lekker inlezen van de wijntjes en de bijbehorende streken enz enz
Nog proeverijtjes erbij?
pi_55125523
heb vanaf de foto's van het voorbereiden van onze bruiloft niets meer ingeplakt.... we zijn getrouwd in september 2002.....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55125525
Yep als je keertje uitgezwangerd enzo bent, enne je wijntjes lekker vind;) misschien keertje samen proeven lijkt me gezellig
pi_55125547
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*
Wil niet overkomen als een bemoeial, maar wilde het gewoon even zeggen.
[..]
Dat ben je niet hoor
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:02:07 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55125554
Helaasch, ik vind wijn niet lekker.
Zou het best willen, voel me altijd zo'n muts met mijn water als we sjiek uit eten zijn, maar ja... helaasch dus.
pi_55125556
Bar, ik wil je nog heel veel sterkte wensen
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55125740
Juist lekker een wit wijntje bij het eten. Ik drink amper rode wijn, rose lust ik wel weer maar ik hou alleen van zoete wijn. Geen droge voor mij.
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:26:21 #51
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55127174
Kom ik er net via een omweg achter dat de beste vriend van ex papa word...en om een of andere reden doet me dat veel.Wist al dat ze een tijdje bezig waren dus een verassing is het niet.. Maar heb een beetje erg veel moeite dat ik er via een omweg achter moet komen..

Je word weer ff met je neus op feiten gedrukt dat je dr niet meer bij hoort

Baal ervan dat het me zo raakt... t ging zo goed met me!!
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:43:08 #52
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55127627
Vanmiddag is alles goed, gegaan met winkelen.
Ik heb in de rij gestaan, bij de Hema, en na wat voordoen- en nadoen heb ik ook aangesloten en afgerekend (met pinpas).
Mijn begeleidster vroeg nog: vind je het niet erg, dat de mensen zo naar je kijken, als wij zo oefenen?
Ik, had niks door! Maar ik vind het niet zo leuk als mensen mij, schijnen aan te gapen.
Maar de begeleiding zegt, dat het wel apart is, zo'n training midden in de stad.

Ik zou mijn: ''Ik heb autisme'' button weer eens op gaan zoeken. Die had ik jaren geleden, op, toen we gingen winkelen. Zelf, heb ik dat aanstaren niet zo door, maar voor mijn ouders/begeleiding is het wel knap vervelend.

Ik wil, best uitleggen dat ik autisme heb hoor. Maar de meesten, durven er niet naar te vragen.
Of ze zien het zo wel (dat weet ik niet, of je het aan mij kan zien)...
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:47:47 #53
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55127742
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...

?
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:10:14 #54
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55128251
Ik vind het niet erg hoor Oxy!Het bankje is een plek waar zo ongeveer alles wel bespreekbaar is!

Fijn dat het zo goed gegaan is..en van die starende mensen moet jij en je begeleiders gewoon niets aantrekken...al is dat makkelijker gezegd als gedaan
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:23:49 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55128589
Nee hoor, helemaal niet Oxy. Ik vind het en eerste heel dapper dat je het hier allemaal zo openhartig vertelt en ten tweede erg leerzaam, je geeft ons een hele bijzonder kijk op hoe dingen voor jou (en mensen zoals jij) werken.

Toevallig zat stinkie vanmorgen dit topic te lezen (op zoek naar mijn post over het opruimen en schoonmaken wat hij toch echt zelf gedaan had en niet zijn moeder ) en die zei toen ook ineens 'wat bijzonder dat zij daar zo open over post'.
  Jubileum moderator zaterdag 8 december 2007 @ 18:24:11 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55128596
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:

?
Nee absoluut niet Oxy, naast dat ik er erg veel van leer wat ik zeker wat met Eva aan heb, vind ik het ook geweldig interessant om te lezen hoe jij de wereld om je heen ervaart.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55128683
Ik ook Oxy, ik lees je verhalen altijd met heel veel interesse!
pi_55128827
Ik lees je verhalen ook altijd Oxy! Vind het erg interessant om te lezen hoe jij de dingen ervaart die voor ons juist zo gewoon zijn. Lekker doorgaan met posten hierover hoor

En jeetje, wat is het vies weer Wil ik lekker met mijn dochter gaan pronken in de supermarkt enzo is het gewoon veel te koud om naar buiten te gaan..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55129281
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Noli. het volgende:
Wauw Ingrid! Wat mooi!
Nou baal ik wel een beetje dat we niet kunnen komen. Ik neem een virtueel stukje van de cake je hebt er zoveel moeite voor gedaan.

Maar Hanne wou net gewoon graag naar bed om te slapen.. Mijn klein ziek
Volgende week maak ik misschien nog een kleine cake. Als ik eraan denk enzo. Vind het leuk om te bakken. En het was gelukkig ook lekker.

Beterschap nogmaals voor het
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 19:21:05 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55129656
hoi oxy
blijf vooral schrijven!
ik vind je verhalen heel leuk en interessant en het helpt me om de soms "vreemde" dingen die ik met luca meemaak beter te begrijpen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:37:01 #61
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55130033
Oke, dan blijf ik gewoon, doorschrijven over mijn, belevenissen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:02:09 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55130737
Idd Oxy, doorschrijven hoor
Wat fijn dat het vanmiddag in de winkels zo goed ging
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55130963
Ik ben een lurker, dus ik weet eigenlijk of ik wel "recht" heb om hier te schrijven, maar:

Oxy, ik moet altijd verschrikkelijk lachen om je verhalen! Toelachen uiteraard, niet UITlachen! Als je niet zelf zou aangeven dat je autisme hebt, zou ik het echt nooit geraden hebben aan de hand van je posts. Je beschrijft op een erg open, eerlijke en vooral heldere manier jouw wereld. Ik vind het best verfrissend om zo de wereld eens te bekijken door de ogen van een ander.

Wat mij betreft: blijven schrijven!
pi_55132134
Oxy, doorschrijven hoor
En fijn dat het oefenen zo goed ging vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 8 december 2007 @ 21:54:17 #65
3142 m@x
pi_55134126
Ik vind je verhalen ook altijd heel interessant Oxy en het is inderdaad verfrissend om de wereld eens vanuit jouw oogpunt te bekijken.

Ik kreeg vandaag van de postbode een chocoladeletter met gedichtje, anoniem dus heel spannend. Blijkt het afkomstig te zijn van een vriendin die ik denk ik al 10 jaar niet gezien heb. Dat zijn de betere verrassingen
pi_55134292
Dat zijn leuke dingen M@x! Ik heb helemaal niets in mijn virtuele schoen gekregen
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:00:52 #67
3142 m@x
pi_55134310
Ik lekker twee letters
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:01:49 #68
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_55134340
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:50 schreef Noli. het volgende:
Vader en zoon zijn hier samen met de LEGO aan het spelen..

(en ik smeer per ongeluk sudo op m'n muis )
Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!

Navond dames (en een verdwaalde heer), ik heb geboekt hoor. Ik ga met de vriendinnen naar Scheveningen! Lekker shoppen, relaxen, stappen. En 2 nachten zonder mijn kinderen, ENG!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55134399
da's niet eng, da's leuk
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:08:51 #70
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_55134550
Is OOK leuk, maar ook een beetje eng. Maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, de dames en ik. Dus we kunnen er nog uuuuuuuren over kletsen. En 100x naar huis bellen: "Vergeet je niet de tanden te poetsen? En ook de snoeten poetsen hč. O, de vitamine D-druppels staan op het plankje bij Cas op de kamer. Niet? Dan op de commode. Ook niet? In de badkamer op de kast. Hč? Beneden op de bar? Zal ik anders gewoon thuis komen?"
pi_55134606
Scheveningen is gelukkig niet het einde van de wereld
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:23:25 #72
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_55134935
Nou...
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:32:28 #73
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55135156
Fijn Dutch, dat je geboekt hebt! Die dagen vliegen vast veel te snel voorbij joh. Ik ben er zelfs een beetje jaloers van. Heerlijk lijkt me.

Oxy, ik lees jouw posts ook graag. Ik vind het dapper wat je doet en knap hoe je dat verwoord.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55135265
Jullie halen mijn moeder toch niet in met haar 20 jaar achterstand
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:45:06 #75
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55135436
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Pruk het volgende:
Jullie halen mijn moeder toch niet in met haar 20 jaar achterstand
Of mijn moeder Mijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
pi_55135451
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Of mijn moeder Mijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Jouw moeder wint
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:47:22 #77
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_55135483
Lishe dat denk ik ook.
Alleen de laatste keer dat het mannetje een weekend weg was hing Léon huilend met hem aan de telefoon wanneer hij weer thuis kwam. Hoop niet dat hij dat bij mij wel doet.

Het is ook op eigen initiatief hoor. We hadden allemaal behoefte aan een weekend waarbij we onze moederinstincten even konden laten voor wat het is. Geen verantwoordelijkheid.

Oxy, ik vind het juist leuk dat je hier bent.
pi_55135756
Ik vind jouw verhalen ook leuk om te lezen, Oxy
(En ik vond jouw gedichten ook erg leuk.. vraag me nog steeds af of jij er wel eens aan gedacht hebt dingen op te schrijven en publiceren, columns en gedichten over hoe jij alles ervaart? Er zijn meer mensen met autisme die dat gedaan hebben, misschien is het ook voor jou leuk om te doen?)
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:03:14 #79
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_55135831
- even inbreken -

Wat ben ik toch blij dat ik (ergens bij ouders, ik weet niet meer waar) gelezen heb over de nieuwe manier waarop kinderen leren spellen, heden ten dage.

Nu wist ik vrijwel meteen waar mijn zoon (6) het over had, toen hij het had over toen hij zei dat er een "klinker op de gang gestuurd werd" (aap - apen), en of iets adje-au, of otje-ou was.

Dus: thanx!
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_55135961
adje-au wat is dat nou weer?
Is dat als Paul de Leeuw die Adje op z'n kop slaapt ofzo?
pi_55136106
zie kleutertopic snoopy. lees je maar vast in!

oxy, ik waardeer je verhalen ook zeer!
pi_55136237
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ja, dat is hier ook.

En het excuus...: "Ja, bij jou hebben we toen veel dia's gemaakt, dat was toen in." Uh-uh...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:19:36 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55136244
Icaä! Hoi! En bedankt voor je beginnerstopic in FOT.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:43:29 #84
109497 Icaä
pi_55136755
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef snoopy het volgende:
adje-au wat is dat nou weer?
Is dat als Paul de Leeuw die Adje op z'n kop slaapt ofzo?
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.
Snappie?

Echt, ik moet me inhouden om het niet te betitelen als de debilisering van het onderwijs.
Wat is er mis met oo-uu en aa-uu?
pi_55137030
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:43 schreef Icaä het volgende:

[..]

Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.
Snappie?
nee, jij wel?
pi_55137133
hehheh 't is ook echt stom vind ik.
pi_55137713
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben een lurker, dus ik weet eigenlijk niet of ik wel "recht" heb om hier te schrijven, maar:

Oxy, ik moet altijd verschrikkelijk lachen om je verhalen! Toelachen uiteraard, niet UITlachen! Als je niet zelf zou aangeven dat je autisme hebt, zou ik het echt nooit geraden hebben aan de hand van je posts. Je beschrijft op een erg open, eerlijke en vooral heldere manier jouw wereld. Ik vind het best verfrissend om zo de wereld eens te bekijken door de ogen van een ander.

Wat mij betreft: blijven schrijven!
EDIT: oeps foutje, wou editten, maar in plaats daarvan quote ik. Jaja, dat krijg je met lurkers he?!
  zondag 9 december 2007 @ 04:38:44 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55140119
En zo zit dolf jansen zomaar bij ons te eten, een leuke maar vooral drukke avond achter de rug
en nu duik ik mijn bedje in

goede morgen alvast dames van de vroege uurtjes
pi_55140174
Slaap lekker Bar

Voor het eerst sinds eigenlijk lange tijd slaap ik slecht, ik lag er laat in, heb nog een tijd zitten praten en dat heeft duidelijk wel zijn weerga op mijn slapen. als lief als ie is melden dat ik dan hem maar wakker moet maken, maarja, dan zijn we alletwee de rest van de dag niet te pruimen
pi_55140558
Ik ben tot aan juli dit jaar toegekomen om in te plakken. Dus ik loop nog maar een paar maandjes achter. Moet vanavond of vanmiddag wel lukken om het af te krijgen.

Overigens mijn moeder heeft mijn foto's ingeplakt tot mijn 12e en daarna is ze er mee opgehouden. En dat in 2 albums, ik zit nu met Morgaine al in het 4e album.
pi_55143001
Oxy, ik vind het ook niet erg om te lezen hoor! Vind het juist ehel knap dat je het allemaal opschrijft!

m@x, heb gister de orgelman niet gehoord. Ennuhh je griepje mag je ook houden hoor
Vergeet je vanavond om half 8 niet naar het vuurwerk te kijken

Gister naar de kapper geweest. Mijn haar is donkerder en een stuk korter
kreeg alleen migraine toen ik bij de kapper zat

* Vicky gaat weer verder met de kerstboom optuigen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55143456
Dat vuurwerk was toch gisteren Vicky?

[ Bericht 2% gewijzigd door Maggie op 09-12-2007 13:20:51 (tocg :´)) ]
pi_55143592
nee vanavond vlak bij m@x
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 december 2007 @ 13:27:46 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55143629
Vicky, doe eens showen dan!
  zondag 9 december 2007 @ 13:27:58 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55143633
* _Bar_ is wakker maar sjonge ik ben nog braker dan brak
vandaag maar even op de bank kruipen met een dik boek en even nergens heen, geen gerren, geen gevlieg, gewoon rust

En een grote beker warme chocomelk met slagrook
  zondag 9 december 2007 @ 13:28:13 #96
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55143638
Ik heb een paar weken geleden een oud&nieuw-foto gemaakt van Noah, met een sterretje. Sindsdien vraagt ie regelmatig om vuurwerk Ben benieuwd wat ie met oud&nieuw zelf ervan gaat vinden..
©Dumbo
pi_55143734
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef Vicky het volgende:
nee vanavond vlak bij m@x
Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerk
  zondag 9 december 2007 @ 13:34:12 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55143767
Ik heb vorig jaar voor het eerst "vuurwerk"gekocht voor mijn boys.. Trekbommen, en van die knallers met confetti. Ze vonden het geweldig. Dit jaar misschien toch maar een écht beginnerspakketje kopen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 9 december 2007 @ 13:42:41 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55143939
ik ga dit jaar voor een wenspijl, hij is ook al besteld

En die mag mooi naar Thijssie toekomen
  zondag 9 december 2007 @ 13:45:44 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55144022
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga dit jaar voor een wenspijl, hij is ook al besteld

En die mag mooi naar Thijssie toekomen
Daar hoorde ik iets van op de radio... Toch even ook op die site neuzen. Misschien dat ik dat wel liever doe dan "zomaar" vuurwerk.

Wat een mooi idee, Een wenspijl naar Thijs..
pi_55144032
Vicky foto!!! K.. van de migraine.

Vuurwerk nee dank je, ja sterretjes maar verder word het hier niks denk ik
  zondag 9 december 2007 @ 13:48:10 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55144070
pi_55144793
Op de een of andere manier raak ik dit topic steeds weer kwijt . Teruggevonden dus en nu ga ik op de site van de wenspijlen kijken.
Fake it till you make it...
  zondag 9 december 2007 @ 14:23:55 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55144967
Wij doen ook altijd alleen sterretjes. Ik vind vuurwerk veel te eng om af te steken, en daarnaast: duuuur! Zonde van het geld vind ik dat.
En onze woonkamer met groot balkon zit op de 4e verdieping dus we hebben een geweldig uitzicht op het weggegooid geld vuurwerk van de hele buurt

Noah vond het vorig jaar wel mooi: "whiiiiiiiiiiiiiiii, BOEM!" deed ie elke keer na De sterretjes vond ie eng en spannend tegelijk.
©Dumbo
  zondag 9 december 2007 @ 14:26:07 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55145045
Die wenspijl vind ik ook wel een heel mooi idee
©Dumbo
pi_55145094
foto maak ik zodra mijn haar in model zit
heb vandaag een lazyday
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55146643
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Vicky het volgende:
foto maak ik zodra mijn haar in model zit
heb vandaag een lazyday
kan ik een hele week wachten
  zondag 9 december 2007 @ 15:50:55 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55147078
Ik heb wel een goed weekend trouwens

Ik heb best veel in het huishouden gedaan én leuk met Noah gespeeld. En 's avonds tijd voor mezelf gehad een beetje, dus voel me ook nog eens uitgerust. Dat laatste kan ook komen omdat ik een gat in de dag heb geslapen trouwens

Maar de laatste tijd had ik steeds het gevoel dat ik alles en iedereen verwaarloosde, en nu ging het dus gewoon wel lekker. Ben dus best een beetje trots op mezelf
©Dumbo
  zondag 9 december 2007 @ 15:54:24 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55147140
quote:
Op zondag 9 december 2007 15:50 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel een goed weekend trouwens

Ik heb best veel in het huishouden gedaan én leuk met Noah gespeeld. En 's avonds tijd voor mezelf gehad een beetje, dus voel me ook nog eens uitgerust. Dat laatste kan ook komen omdat ik een gat in de dag heb geslapen trouwens

Maar de laatste tijd had ik steeds het gevoel dat ik alles en iedereen verwaarloosde, en nu ging het dus gewoon wel lekker. Ben dus best een beetje trots op mezelf
Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!
Ik ben echt geen voorstander van vuurwerk. Wat je zegt, zonde van je geld. Maar op de een of andere manier heeft het een magische aantrekkingskracht op mijn jongens. Dan maar liever dat ze leren hoe het veilig afgestoken moet worden dan dat ze daar als ze 13 zijn op de harde manier achter moeten komen.
  zondag 9 december 2007 @ 16:04:22 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55147341
quote:
Op zondag 9 december 2007 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!
Ik ben echt geen voorstander van vuurwerk. Wat je zegt, zonde van je geld. Maar op de een of andere manier heeft het een magische aantrekkingskracht op mijn jongens. Dan maar liever dat ze leren hoe het veilig afgestoken moet worden dan dat ze daar als ze 13 zijn op de harde manier achter moeten komen.
Ja dat is ook zo, Noah is er gelukkig nog veel te klein voor.
Maar ik weet nog van vroeger dat mijn zus en ik perse vuurwerk wilden hebben, maar uiteindelijk stonden mijn ouders het buiten af te steken, en mijn zus en ik binnen omdat we het eng vonden
©Dumbo
  zondag 9 december 2007 @ 16:04:28 #111
3142 m@x
pi_55147343
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef Maggie het volgende:

[..]

Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerk
Ik heb hier gisteravond één vuurpijl gezien. En nu zit ik te hopen op een fikse regenbui zo rond een uur of half 9 (want zo laat zou het vandaag beginnen).
  zondag 9 december 2007 @ 16:32:56 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55148036
Gelukkig zijn mijn kinderen niet echt geļnteresseerd in vuurwerk. Ja, wel kijken naar dat van de buren, maar dat wij niks hebben is geen enkel probleem. Over een paar jaartjes misschien wel. Maar ik vind het echt doodzonde van het geld, en wij maken dan ook ieder jaar een bedrag wat je normaal gesproken aan vuurwerk uitgeeft over aan een goed doel.
  zondag 9 december 2007 @ 16:37:04 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55148112
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn kinderen niet echt geļnteresseerd in vuurwerk. Ja, wel kijken naar dat van de buren, maar dat wij niks hebben is geen enkel probleem. Over een paar jaartjes misschien wel. Maar ik vind het echt doodzonde van het geld, en wij maken dan ook ieder jaar een bedrag wat je normaal gesproken aan vuurwerk uitgeeft over aan een goed doel.
ik hoop eigenlijk dat het zo tegenvalt dat ze het niet meer willen (vals hč ) heb zelf echt nog nooit iets afgestoken. Wel elk jaar mega-sterretjes. Vorig jaar dus van die kinderpakketjes van oma gekregen. stonden ze zo stoer te zijn buiten Eigenlijk denk ik dat ze zelfs wel vatbaar zijn voor het goede doel argument.Wat een goeie!
  zondag 9 december 2007 @ 16:37:08 #114
3142 m@x
pi_55148114
Ik ben zelf niet zo'n fan van vuurwerk, heb ook nog nooit een cent er aan uitgegeven. Siervuurwerk vind ik dan nog wel mooi maar dat knalspul mogen ze van mij afschaffen.

Zo meteen wordt onze kerstboom bezorgd, een heel schattig klein blauwsparretje. Ik ben alleen totaal vergeten om een aantal essentiele zaken zoals kerstbalhaakjes, lampjes en slingers aan te schaffen Dan dinsdag de boel maar optuigen.
  zondag 9 december 2007 @ 18:11:26 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55150177
Hihi, mijn muisje van van de week? Die rent nu rondjes over stinkies bureau!
Hij kwam via de verwarmingsbuizen naar beneden getrippeld van de zolder af. Stinkie had hem 2 keer bijna. Bijna dus.

Heel schattig, maar toch maar korreltjes halen morgen. Hoewel ik dat wel een heel naar idee vind, maar dit is het toch ook niet helemaal.
pi_55151777
ik heb wel foto's gemaakt maar ik vind ze stom

Nou het vuurwekr ging door hoor... mijn dochter vond het prachtig en die wilde dus echt niet naar bed toe. Ze zat op de commode en hoorde de knallen en riep heel hard pappa Opee vuuwekke kijken vuwekke kijken. En toen het afgelopen was riep ze nou moe, isset nou? Pappa nieuwe zoekn.

[ Bericht 55% gewijzigd door Vicky op 09-12-2007 20:22:07 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55152858
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:35 schreef Vicky het volgende:
ik heb wel foto's gemaakt maar ik vind ze stom
Nee joh, dat zie je verkeerd. Laat dat beoordelen maar aan ons over...dus HUP AN MET DIE FOTO'S
  zondag 9 december 2007 @ 20:52:03 #118
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55153553
Even een oproepje/spam:

Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!

Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post. Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.

Son..sterkte met de uitzending
  zondag 9 december 2007 @ 21:07:35 #119
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_55153953
Kozakje, wat een verrassing vanmorgen!
Familie Dutchie ging vanmorgen op pad als alternatief voor het zwembad. Alle mannen waren aan het snotteren dus dat plannetje viel in het water. Naar de ballenbak dan maar.

En dan spreekt iemand je zomaar aan. Iemand die je vaag bekend voor komt, maar de puzzel past nog niet helemaal. Na 10x gekeken te hebben naar vrouw en vooral naar de man (want dat 'plaatje' klopte even niet) toch redelijk overtuigd. Het was Kozakken! Gelukkig was haar mannetje er ook gewoon en betrapte ik haar niet met haar minnaar.
En daar waren ook Jonne en Romme. Wat een lekkere mannetjes! Romme zo schattig. Jonne helemaal bezweet en bevangen door het ballen/mazen-virus. Zo leuk om jullie weer te zien.
Foto volgt!
(Cas was dus niet gewoon moe van de ballenbak, maar ligt nu met koorts op bed. )
  zondag 9 december 2007 @ 21:09:06 #120
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_55154003
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:

Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!

Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post. Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.

Oei, ik zie nu dat ik totaal ergens over heen bulldozer. Sorry Suzziieee. Ik ga zeker kijken en jij ook succes.
  zondag 9 december 2007 @ 21:18:59 #121
103793 kozakken
Living the life
pi_55154254
En het was zo leuk om Dutsch daar te zien
Ik moest ook echt twee keer kijken, riep tegen jeweetmaarnooitofhijnietechtmijnminnaaris volgens mij is dat....
Dus ik dacht. gewoon aanspreken. (Je camera verried je trouwens. Toen wist ik het eigenlijk helemaal wel zeker. )

Ohhh... wat heb je mooie mooie lieve kinders. Ach.. en Casje ziek.
Hij zag er heerlijk lekker blozend uit, maar dat was dus al een beetje koorts.
En Leon zo groot en zo'n lekkere vent

Jonne heeft echt bijna niets van de tafel gezien. Die was echt veel en veel te druk
  zondag 9 december 2007 @ 21:20:03 #122
3142 m@x
pi_55154281
Son en Suzz, sterkte Het zal vast moeilijk zijn om weer geconfronteerd te worden met wat er met Anneke is gebeurd. Hopelijk heeft de uitzending een positief effect en komen er nu wel bruikbare tips.

Kai vond het vuurwerk minder interessant dan Amber. Hij lag al in bed en was bang dat het vuur het huis kapot zou maken.

Ik heb Vicky's haar gezien en het is echt wel leuk
  zondag 9 december 2007 @ 21:21:49 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_55154323
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:

?
nee, juist niet je bent hier toch ook gewoon 1 van ons en je verteld je dingen net als wij

hoe is de training gegaan?
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 december 2007 @ 21:25:25 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55154432
Nee hoor Oxy, wel interessant juist.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 9 december 2007 @ 21:28:10 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_55154523
m@x, wat heb je weer een prachtig muziekje in je sig staan
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 december 2007 @ 21:30:00 #126
3142 m@x
pi_55154577
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef Belana het volgende:
m@x, wat heb je weer een prachtig muziekje in je sig staan
Mooi he, ik moet er altijd van dansen.
  zondag 9 december 2007 @ 21:32:46 #127
24188 Belana
kloon van belana
pi_55154663
"stuivertje zoeken" noemden wij dat vroegah
stormy waters...
sailin'
pi_55160184
Heeft er iemand van jullie verstand van fotolijsten?
Mijn kerstcadeau moet af....
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 08:24:56 #129
5428 crew  miss_sly
pi_55162237
Misschien een lisjtenmakerij, Webkim?
Want inderdaad lijken ze alleen maar moderne lijstjes in die uitvoerign te hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 december 2007 @ 09:39:11 #130
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55163007
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Belana het volgende:
"stuivertje zoeken" noemden wij dat vroegah
Niemand snapt 'm als ik die uitspraak doe.
Maar eigenlijk was New wave ook nog nét voor mijn tijd, nah ja op het randje misschien.
Maxi, Midi & Mini
pi_55163016
vroeg ik me ineens af: heeft iemand hier nog wel eens wat van Kleintje gehoord? en haar kleine Demelza? ben wel benieuwd hoe 't met ze gaat. moussy, jij misschien?
  maandag 10 december 2007 @ 09:51:29 #132
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55163208
Webkim zijn er tegenwoordig geen wissellijsten met van zulke passe partout's (of hoe je dat ook schrijft)?
Daar kon je dan die hokjes uitdrukken en dan foto's achterdoen.

Husb heeft er hier een Ferrari versie van, van dezelfde hebben zijn ouders er een met foto's van het gezin enzo erachter. Je kon ze ooit geloof ik bij Blokker kopen. Ik weet niet of dat nog zo is?

Wacht! Ik heb al iets (anders) gevonden.
Bedoel je zoiets als dit?
Maxi, Midi & Mini
pi_55163277
volgens mij had ze zoiets al overwogen noli, of zelf passepartouts uitsnijden. sorry web-kim, ik heb geen idee!

suziieee ik heb gisteren ook naar P.R.d.V. gekeken hoor, wat een verhaal... heel naar. lijkt me heel bizar als dat iemand betreft die je kent. ik hoop van harte dat deze uitzending meer aanknopingspunten oplevert.
  maandag 10 december 2007 @ 10:19:54 #134
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55163733
Als ik haar postje daar goed begrijp moet de lijst ook tussen de foto's door lopen?
Nou ja, ik heb verder ook geen ideeėn...
Ik ga voor dat soort dingen dan meestal gewoon naar een goede fotozaak, daar hebben ze altijd wel iets wat lijkt op wat ik in gedachten had.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 10:22:42 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55163788
Ja, dat zou ik idd ook doen, een echte fotozaak en kijken of die zoiets hebben staan of kunnen bestellen.

Pfff, ik probeer me te herinneren hoe dat ene 'foto-merk' nou ook al weer heet. Die van die hoekjes, die doen toch ook de lijsten?
Ik zie zo dat goudkleurige stickertje voor me... (De boekhandel waar ik werkte had ook een foto-afdeling).

Ik ga trouwens je K&W topic even naar FOT schoppen, wellicht hebben ze daar goeie ideeen.
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 10:32:46 #136
5428 crew  miss_sly
pi_55163987
Kenzo ofzo, dat merk dat je bedoelt?
Ik ken het gouden stickertje ook
pi_55164009
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:

Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 10:34:12 #138
5428 crew  miss_sly
pi_55164014
Henzo
  maandag 10 december 2007 @ 10:37:37 #139
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55164071
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef dutchie het volgende:

[..]

Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!
Even druk door de feestdagen in combinatie met een creatieve dip en nu Hanne ziek.
Maar ik ben gister weer wat gaan prutsen.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 10:37:44 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55164076
Ja, die! Hebben die niet een web-site ofzo?

Btw... weet iemand waar ik muizen-gif vandaan haal? Tuincentrum of bouwmarkt ofzo?
  maandag 10 december 2007 @ 10:42:23 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55164163
Webkim, ik heb me net rsi zitten klikken op hun online folder, mss is een mailtje sturen sneller.

http://www.henzo.nl/folder.cgi?size=large

http://www.henzo.nl/page.cgi?p=contact-NL
pi_55164269
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die! Hebben die niet een web-site ofzo?

Btw... weet iemand waar ik muizen-gif vandaan haal? Tuincentrum of bouwmarkt ofzo?
Een dierenspeciaalzaal verkoopt van die roze korreltjes
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_55164299
jaja, héél dierenspeciaal!
  maandag 10 december 2007 @ 10:51:29 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55164354
Nou idd.
Raar eigenlijk.
pi_55164394
ach, ze verkopen er vaak ook hengels en aanverwante zaken...
  maandag 10 december 2007 @ 10:57:01 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55164482
is dat nou nog voor die muis van laatst, die nu in de schoenenkast zit waarschijnlijk??

*ril*
pi_55164546
die heeft inmiddels de rest van 't huis ook al 'gehad' geloof ik, debuuv!
  maandag 10 december 2007 @ 11:01:42 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55164599
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
die heeft inmiddels de rest van 't huis ook al 'gehad' geloof ik, debuuv!
ow jakkes... ik zit hier (bijna andere kant van het land) met mijn voeten van de vloer...
pi_55165091
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?
nee die dachten alleen: wat ruikt het hier (naar rotte vis).

Ik vond het heel apart om te zien. alle locaties plekken etc kom ik wel eens in de buurt. het lijkt me vreselijk als familie en vrienden dat er na al die jaren nog zoveel onduidelijkheid is. hopelijk komen er bruikbare tips binnen en wordt de moord eindelijk opgelost.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  maandag 10 december 2007 @ 11:30:07 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55165133
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ow jakkes... ik zit hier (bijna andere kant van het land) met mijn voeten van de vloer...

Hij kwam gisteren vanaf de zolder via de verwarmingsbuizen stinkies computerhok binnen getrippeld, heeft toen een paar rondjes over het bureau gedaan en verdween toen ergens de vloer in.
  maandag 10 december 2007 @ 11:34:09 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55165189
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hij kwam gisteren vanaf de zolder via de verwarmingsbuizen stinkies computerhok binnen getrippeld, heeft toen een paar rondjes over het bureau gedaan en verdween toen ergens de vloer in.
ik heb wel een potje gif staan hoor...
pi_55165250
Je mag ook mijn 2 katten lenen ! Die vangen vleermuizen/muizen/vogeltjes....daar kan je gif op innemen !
  maandag 10 december 2007 @ 11:37:37 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55165260
Ga ik zo idd ook maar even halen.
pi_55166391
zo, ik ben maar eens assertief geweest. had bij olliewood een aantal shirtjes voor anna besteld, erg leuk maar behoorlijk prijzig. 1 ervan trok ik gisteren stuk bij 't voor de eerste keer passen, omdat ie gewoon niet over haar hoofd kon. natuurlijk had ik dat kaartje er nog niet af moeten halen, maar ja... dus ik heb net gebeld, en krijg in ieder geval toch een deel van 't geld terug.
  maandag 10 december 2007 @ 13:35:54 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55167382
Goed gedaan Bix. Dat is wel erg van de zotte natuurlijk.
  maandag 10 december 2007 @ 13:41:38 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55167510
Way to go, bix!

Ik had al 10 minuten aan het werk moeten zijn Maar m'n vader komt oppassen en staat al 1,5 uur in de file De weg is afgesloten zagen we net, dus nu komt Micha maar naar huis toe...
©Dumbo
  maandag 10 december 2007 @ 14:14:53 #157
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55168192
Oei, da's minder Tex! hopelijk kan je gauw gaan!

ik zit even na te genieten. Gister naar Apocalyptica geweest Wauw! wat zijn die gasten goed!!!
  maandag 10 december 2007 @ 14:32:11 #158
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55168594
Ik had geen idee wat Apocaliptyca was en ben even gaan Googlen..
Ik zit nu wat filmpjes op Youtube te kijken en heb kippevel. Wat indrukwekkend is dat zeg!
Nu ik er zo even naar zit te kijken staat me inderdaad wel iets bij dat ik ooit wel eens van ze gehoord had.

(ik zie nu ook dat ze vorig jaar aan het eurovisie songfestival mee hebben gedaan?)
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 14:38:44 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55168737
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:32 schreef Noli. het volgende:
Ik had geen idee wat Apocaliptyca was en ben even gaan Googlen..
Ik zit nu wat filmpjes op Youtube te kijken en heb kippevel. Wat indrukwekkend is dat zeg!
Nu ik er zo even naar zit te kijken staat me inderdaad wel iets bij dat ik ooit wel eens van ze gehoord had.

(ik zie nu ook dat ze vorig jaar aan het eurovisie songfestival mee hebben gedaan?)
nee, opgetreden. Het zijn Finnen, en aangezien Lordi het jaar ervoor had gewonnen (ook Fins)
mag ik hun versie van One (metallica) aanraden voor ultieme kippevel
  maandag 10 december 2007 @ 14:54:47 #160
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55169057
Al gezien
Niet zo heel kippevellerig als die anderen maar ik heb al een andere (samenwerking) gevonden die ik ook erg vind..

*nu stopt voor we naar MUZ geschopt worden. *
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 16:20:53 #161
103793 kozakken
Living the life
pi_55171090
Oh.. voordat ik het vergeet.
Oxy.. Blijf je aub posten!!?? Ik vind het zo fijn zoals je me een inkijkje geeft in niet alleen jouw denken, maar ook in die van mezelf?
(En bedank je leiding ook maar voor hun meekijken en af en toe mss wel wat sturing geven )

Noli.. welke samenwerking bedoel je? (ben gewoon benieuwd! Helemaal enthousiast geworden nav debuuf en jou! )
  maandag 10 december 2007 @ 16:23:06 #162
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55171159
Ze staan vanavond in Tilburg én er zijn nog kaarten
  maandag 10 december 2007 @ 16:26:30 #163
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55171242
Kozakken.. Deze -> Apocalyptica feat. Ville Valo & Lauri Ylönen

Beetje ver voor mij buuf.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 16:27:29 #164
103793 kozakken
Living the life
pi_55171257
Uhm... ik denk dat ik dat niet ga redden vanaf het OOOOOOOOsten des lands
Maar 't klinkt allemaal wel heel errug lekker.

Meer tips hoor ik graag! (mag ook via pm hoor, om de lieve modjes niet voor 't hoofd te stoten )
  maandag 10 december 2007 @ 16:27:53 #165
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55171271
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:26 schreef Noli. het volgende:
Kozakken.. Deze -> Apocalyptica feat. Ville Valo & Lauri Ylönen

Beetje ver voor mij buuf.
Gister in Groningen dus...
  maandag 10 december 2007 @ 16:28:28 #166
103793 kozakken
Living the life
pi_55171289
Ohhhh Noli, wat een mooi nummer
  maandag 10 december 2007 @ 16:29:41 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55171316
ik zit al heel de middag Enya en Enigma te luisteren lekker relaxend
  maandag 10 december 2007 @ 16:32:20 #168
103793 kozakken
Living the life
pi_55171372
Heu.. Ik woon in het Midden van het land! Heel centraal net zo ver van Amsterdam als van Groningen
  maandag 10 december 2007 @ 17:23:47 #169
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55172352
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Gister in Groningen dus...
En dat zegt ze nu

Enigma vind ik al jaaaaaren geweldig.
En Enya hebben we op onze bruiloft gedraaid.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 10 december 2007 @ 18:03:41 #170
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55173184
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef bixister het volgende:

suziieee ik heb gisteren ook naar P.R.d.V. gekeken hoor, wat een verhaal... heel naar. lijkt me heel bizar als dat iemand betreft die je kent. ik hoop van harte dat deze uitzending meer aanknopingspunten oplevert.
Ja ik hoop het ook.Het is zeker heel bizar... vond het een goede uitzending al kreeg ik er wel regelmatig de kriebels van Kwam weer een hoop boven...van het bellen naar haar vader dat ze niet was op komen dagen op werk tot de verslagenheid die op werk heerste toen ze uiteindelijk gevonden was en alles er tussen in... Was een nare en bizarre tijd (understatement )

Las iig dat de politie 26 tips heeft gehad en dat er bij PRdV ook het een en ander was binnen gekomen.. nu maar hopen dat de gouden tip er tussen zit
pi_55177241
Vind ik veel..26 tips ! Zou geweldig zijn als het opgelost wordt.
  maandag 10 december 2007 @ 21:53:43 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55178726
* _Bar_ heeft plaksel tussen haar handen en in mijn haar..... leuk hoor carnaval
pi_55179218
quote:
Op maandag 10 december 2007 18:03 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ja ik hoop het ook.Het is zeker heel bizar... vond het een goede uitzending al kreeg ik er wel regelmatig de kriebels van Kwam weer een hoop boven...van het bellen naar haar vader dat ze niet was op komen dagen op werk tot de verslagenheid die op werk heerste toen ze uiteindelijk gevonden was en alles er tussen in... Was een nare en bizarre tijd (understatement )

Las iig dat de politie 26 tips heeft gehad en dat er bij PRdV ook het een en ander was binnen gekomen.. nu maar hopen dat de gouden tip er tussen zit
joh had jij gebeld! Wist ik niet.
Mja was ook niet echt in de buurt...
quote:
Op maandag 10 december 2007 20:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vind ik veel..26 tips ! Zou geweldig zijn als het opgelost wordt.
zeker weten!
  maandag 10 december 2007 @ 22:19:09 #174
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55179462
Ok, jullie kunnen mij officieel afschrijven als stoer wijf . Heb net met tranen in mijn ogen Amalia's eerste schooldag zitten kijken
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55179483
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Leah het volgende:
Ok, jullie kunnen mij officieel afschrijven als stoer wijf . Heb net met tranen in mijn ogen Amalia's eerste schooldag zitten kijken
  maandag 10 december 2007 @ 22:21:32 #176
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55179531
  maandag 10 december 2007 @ 22:24:07 #177
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55179615
quote:
Oh gelukkig, ik was niet de enige. Hoe ze op het laatst zo lief geknuffeld werd door haar mama en papa!
  maandag 10 december 2007 @ 22:25:25 #178
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55179662
Ik dacht toen ik Leah zag staan, even kijken, Leah deelt weer een drankje uit. Kan wel een goed verdovingsmiddeltje gebruiken. Pijn in mijn been, ik word er niet goed van. Maar het was een snottermomentje delen
pi_55179686
Ik heb het ook helemaal niet gezien, ik moest op mijn kop staan bij yoga
Dat onderdeel heb ik nog maar even overgeslagen aangezien het pas mijn 3e les was.
pi_55179710
quote:

Waar kan ik het ook kijken?
  maandag 10 december 2007 @ 22:29:52 #181
103793 kozakken
Living the life
pi_55179814
Het is idd zo'n lief moment.
Papa en mama die er idd meer moeite mee lijken te hebben dan Amalia.
  maandag 10 december 2007 @ 22:31:14 #182
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55179848
De site van het nosjournaal Maggie .

Spuug nog steeds zo'n pijn? Getverderrie, wanneer moet je nou weer terug?
Ik schenk ff een straf cognacje voor je in, want wijn gaat niks doen bij zulke pijn...
  maandag 10 december 2007 @ 22:34:12 #183
3011 E.T.
pi_55179928
Ik zag 't bij Boulevard en ook hier bleef het niet droog hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 10 december 2007 @ 22:35:36 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55179985
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef kozakken het volgende:
Het is idd zo'n lief moment.
Papa en mama die er idd meer moeite mee lijken te hebben dan Amalia.
Nou dat vond ik dus ook . Vooral die eigenlijk altijd gereserveerde Alex, en dat kleine gupje met d'r prinsessentas..

Na ja, hou maar op , komt vast omdat ik zelf ooit ook een kind voor het eerst naar school gebracht heb.
Al was het wel fijn geweest als hij ook twee beveiligers had gehad, er ligt een sloot naast de school, en Freek liep nogal eens weg . Heeft even geduurd voordat ik de rust weer gevonden had, zeg maar .
  maandag 10 december 2007 @ 22:39:13 #186
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55180110
Morgen om 9:35 mag ik me weer melden in het ziekenhuis. De kinderen blijven over, zodat Ad-Jan mooi bij me kan blijven.
  maandag 10 december 2007 @ 22:40:58 #187
103793 kozakken
Living the life
pi_55180137
Oh
Echt.. ik vind 't zo schattig.
En idd extra leuk omdat ik mezelf over een paar maandjes ook zo met Jonne richting school zie vertrekken
  maandag 10 december 2007 @ 22:41:38 #188
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55180151
Over snottermomenten gesproken: nu op SBS6
  maandag 10 december 2007 @ 22:41:44 #189
103793 kozakken
Living the life
pi_55180153
Och spuug, wat een pech zo he!
Een borrel of toch maar een asperine? U rrrrroept maar!
(Fijn dat Ad-Jan mee kan trouwens!)
pi_55180173
He succes Spuuglokje! Het klinkt echt heel naar, brrr
pi_55180241
Ah, heb even gekeken. Ik dacht even dat Max d'r ochtendjas nog aanhad

Spuug, sterkte
  maandag 10 december 2007 @ 22:47:01 #192
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55180313
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef snoopy het volgende:
Ah, heb even gekeken. Ik dacht even dat Max d'r ochtendjas nog aanhad

Spuug, sterkte
Ja, dat dacht ik ook al . En maar frummelen aan die riem. Zou ze weer zwanger zijn? Kan ik nog een keer snotteren
  maandag 10 december 2007 @ 22:47:54 #193
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55180344
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Morgen om 9:35 mag ik me weer melden in het ziekenhuis. De kinderen blijven over, zodat Ad-Jan mooi bij me kan blijven.
Oh, da's wel fijn ja.. Ik hoop dat het meevalt joh!
  maandag 10 december 2007 @ 22:55:36 #194
109497 Icaä
pi_55180578
Beterschapsknuffel voor Spuuglokje!
pi_55180830
Spuuglokje beterschap!

Net terug van een avondje oriflame. Dat is tupperware party, maar dan met make-up. En wat hebben mijn moeder en ik gekocht; juist, geen make-up. Maar een schattige tiara voor Kim.
Maar het was wel heel gezellig en ze heeft mij laat ik het netjes zeggen, apart opgemaakt.
  maandag 10 december 2007 @ 23:05:03 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55180846
Spuug, wat balen dat je er zoveel pijn aan hebt... Hopelijk kunnen ze morgen iets voor je doen.

Ik ben even helemaal ontdaan hier.
Onze kater komt net binnen gehuppeld, dus ik roep hem, hij springt vrolijk op tafel en voor ik het doorhad staat hij gewoon tegen mij aan te zeiken. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Morgen dus toch maar langs de da om nog een keer te checken, maar daarnaa heeft hij nog tot niet al te lang na de bevalling om te laten zien dat hij last had van mijn hormonen en anders is het toch echt wel klaar.
Maar ik baal als een stekker, het is echt zo'n onwijs leuk kat...
  maandag 10 december 2007 @ 23:13:44 #197
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55181076
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

joh had jij gebeld! Wist ik niet.
Mja was ook niet echt in de buurt...
Weet het niet heel precies meer..Volgens mij waren Marjan en ik waren er allebei..Misschien hebben we wel samen gebeld..Weet iig nog wel dat het ons gelijk niet lekker zat..
  maandag 10 december 2007 @ 23:14:17 #198
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181092
Misschien wordt ie gewoon territoriaal ten opzichte van jou?
  maandag 10 december 2007 @ 23:15:45 #199
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55181126
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat balen dat je er zoveel pijn aan hebt... Hopelijk kunnen ze morgen iets voor je doen.

Ik ben even helemaal ontdaan hier.
Onze kater komt net binnen gehuppeld, dus ik roep hem, hij springt vrolijk op tafel en voor ik het doorhad staat hij gewoon tegen mij aan te zeiken. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Morgen dus toch maar langs de da om nog een keer te checken, maar daarnaa heeft hij nog tot niet al te lang na de bevalling om te laten zien dat hij last had van mijn hormonen en anders is het toch echt wel klaar.
Maar ik baal als een stekker, het is echt zo'n onwijs leuk kat...
Moeilijke keuze hoor BE.. tis eigenlijk allebei geen optie als ik het zo lees... Sommige keuzes zijn zo moeilijk
  maandag 10 december 2007 @ 23:17:48 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55181163
Getverderrie BE! Zowel letterlijk als figuurlijk...

Ik ben er niet trots op, maar ik heb om die reden dus ooit een kat weg gedaan . De eerste en enige keer in mijn leven, maar je kunt het gewoon niet hebben joh, een kat die overal en nergens zeikt. Met een heel klein kindje gaat het nog wel, maar als ze eenmaal kruipen en ze kruipen door een plasje wat jij net nog niet gespot had wordt je niet vrolijk...

Die kat van mij is toen herplaatst bij een oude mevrouw, en dat ging dus hartstikke goed daar, beest was gewoon van zijn stress af denk ik.

Sterkte joh, rotbeslissingen zijn dat.
  maandag 10 december 2007 @ 23:17:49 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181164
Nou, geen optie, ik heb mijn kat er ook uitgekinkeld hoor...toen ze de hele boel onder zeek en ook nog eens agressief werd was het voor mij klaar. Ik heb zo'n beest wel voor mijn plezier en het moet geen dagelijkse bron van ergernis worden. Laat staan een gevaar voor de gezondheid van mijn kind.
  maandag 10 december 2007 @ 23:21:47 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55181257
Nou ja precies, dat is het dus. Ik kan best een eindje mee gaan in dingen hoor, maar als de baby straks gaat kruipen en doen en ik zou dan nog constant alles in de gaten moeten houden, daar pas ik dan echt voor. Maar dat gaat me echt wel aan mijn hart hoor.
Vandaar dat hij nog de tijd krijgt tot een paar weken na de bevalling om weer bij te draaien en anders gaan we toch echt een ander huisje voor hem zoeken.

Hoe naar ook vind ik het wel 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben die mss zo'n keuze moet gaan maken. Ik kan bij wijze van spreken de mensen in F&F al horen 'waarom moet je huisdier wijken voor je kind'.
  maandag 10 december 2007 @ 23:22:40 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181276
Ja, jammer dan voor hen, zij zitten niet de hele dag in zo'n pislucht

En we zitten hier in OUD
  maandag 10 december 2007 @ 23:25:37 #204
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55181360
Na ja, ook omdat simpelweg je kind niet kan wijken voor je huisdier . 't Is lullig, en ik schaamde me er ook echt voor, maar de keus is natuurlijk snel gemaakt, uiteindelijk.
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind .
  Moderator maandag 10 december 2007 @ 23:27:29 #205
5428 crew  miss_sly
pi_55181407
In F&F krijg je een regelrecht drama, ik heb het meegemaakt. Mijn zusje had van de 4 poezebeesten (2 katers, 2 poezen) ook een die maar bleef plassen overal. Heel naar, van alles geprobeerd, niets hielp. Dus ik, hele naief, in F&F een topic aangemaakt met de vraag of iemand nog plaats had voor een hele lieve poes die gewoon de drukte van een gezin niet aankon (is ook pas met sproeien begonnen tijdens de zwangerschap volgens mij). Nou, wat mijn zusje toen via mij naar haar hoofd geslingerd kreeg
pi_55181411
De keus zou voor mij ook snel gemaakt zijn hoor BE, en dan heb ik mijn dieren toch heus wel lief! Mijn kinderen gaan ten alle tijden voor!

Oh en vief, ik heb die koffer weer terug laten brengen Dat ding was frikkin` groot joh
Saartje
  maandag 10 december 2007 @ 23:30:13 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181483
Ik ben trouwens nog erger geweest, want ik heb mijn kat met mijn zwangere buik in zijn mandje naar het asiel gesjouwd, daar aangekomen deden ze niet open dus heb ik hem via het open raam in het kantoortje gezet met een briefje met mijn telefoonnummer en uitleg erbij, nooit meer wat gehoord

Ik had echt geen puf meer om dat beest ook nog weer terug te sjouwen en de hele onderneming nog eens over te doen.

Nou, dat is toch wel heel erg he
  maandag 10 december 2007 @ 23:30:51 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55181499
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:
Na ja, ook omdat simpelweg je kind niet kan wijken voor je huisdier . 't Is lullig, en ik schaamde me er ook echt voor, maar de keus is natuurlijk snel gemaakt, uiteindelijk.
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind .
Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.

Meiden, jullie zijn lief!
  maandag 10 december 2007 @ 23:31:29 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181517
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:

Waar? waar?
  maandag 10 december 2007 @ 23:32:00 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181527
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.

Meiden, jullie zijn lief!
Jij bent liever
pi_55181535
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
anders gaan we toch echt een ander huisje voor hem zoeken.
Hij kan goed muizen vangen, he? Mooi. Je rooie is welkom
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 10 december 2007 @ 23:34:08 #212
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55181587
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waar? waar?

maandag 10 december 2007 @ 23:34:53 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55181605
Hihi, als je dat meent ben je nog veel liever dan ik ooit dacht!
En ja, het is een muizenvanger en hij zou zich daar prima uit kunnen leven.
Maar goed... eerst nog maar even een paar weekjes op onze tanden bijten en kijken of hij nog bijdraait.
pi_55181615
Wat een lief filmpje van Amalia!

voor BE met haar zeikende kat.

sorry... beetje flauw! Wel als lief kusje bedoelt hoor!
Mama van Floris, Leonore en ?
  maandag 10 december 2007 @ 23:36:06 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181641
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik meen het heur
  maandag 10 december 2007 @ 23:36:59 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55181662
Oh en Viev, ik weet niet of ik daar het lef voor gehad zou hebben, maar ik kan het me nog wel voorstellen ook. Heb je dat besluit genomen en dan sta je voor een dichte deur.
  maandag 10 december 2007 @ 23:38:28 #217
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55181701
Hou er in je achterhoofd wel rekening mee dat ie niet bijdraait hč? Zo'n babytje was voor onze katten igg wel stressvol.

Wat ook niet meehielp was dat ik na een dag zeulen met een baby waarvan ik ook niet wist wat ie nou had, helemaal geirriteerd werd van het feit dat ik EINDELIJK even kon zitten, zonder baby, en dan moest er een poes persč op schoot.
Kreeg de poes stress van
  maandag 10 december 2007 @ 23:40:15 #218
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55181726
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik meen het heur
Dat weet ik
  maandag 10 december 2007 @ 23:40:34 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181738
Ja, en ik haatte die kat echt met intense diepe zinderende haat, sinds hij terwijl ik sliep mijn volledige onderbeen had opengehaald

Heb nog in de stress gezet of ik geen toxoplasmose had opgelopen en laten testen enzo.
  maandag 10 december 2007 @ 23:43:06 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55181822
Ja klopt, dat zei iemand in de F&F katten vraagbaak ook al. En terecht, want dat lijkt me nog veel stressvoller dan ik met een dikke buik.

Zo, nu ga ik maar eens afsluiten, laptop stond al uit, maar ik was er even zo verbolgen over dat ik even mijn verhaal kwijt moest.

Tot morgen!
En allemaal even goed hopen en duimen op vers babietjes nieuws in Z&G hoor! Niet per sé de mijne hoor, maar gewoon een van de LLM's iig vind ik.
pi_55181848
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, als je dat meent ben je nog veel liever dan ik ooit dacht!
En ja, het is een muizenvanger en hij zou zich daar prima uit kunnen leven.
Maar goed... eerst nog maar even een paar weekjes op onze tanden bijten en kijken of hij nog bijdraait.
Ik meen het hoor . Maar kijk het eerst nog even aan, als je dat graag wilt. Misschien is het inderdaad wel een soort territoriumachtig iets en is het straks na de bevalling voorbij. Zo niet, dan zou ik het wel weten als ik jou was. En dat zeg ik niet uit eigen belang.

Als ik er al zou wonen, zou ik hem morgen al komen ophalen voor een logeerpartijtje tot na jouw kraamtijd. Want ik vind het echt van de zotte dat jij met je 38 weken buik je gordijnen staat te wassen en je huis laat onderpissen door zo'n kutkat . Sorry
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 10 december 2007 @ 23:45:30 #222
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55181885
Maar jij bent ook een LLM . Voorkruipen mag best hoor . Gek om te denken dat ik sowieso nog nooit zo lang zwanger ben geweest als jij nu bent.
  maandag 10 december 2007 @ 23:47:36 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55181940
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:44 schreef Reese het volgende:

*lieve dingen*
Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.

Leah, raar lijkt me dat idd.
Vriendinnetje heeft het ook, die is 2 keer met 37 weken bevallen dus die kent ook dat hele wachten niet.

Trusten!
  maandag 10 december 2007 @ 23:48:42 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55181969
Aaahh BE, straks ga je die lieve schopjes missen hoor (de rest niet maar daar hebben we het niet over) .
pi_55182098
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.
En hij kleurt natuurlijk leuk bij mijn vloer
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 11 december 2007 @ 08:46:47 #226
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55184968
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:45 schreef Leah het volgende:
Maar jij bent ook een LLM . Voorkruipen mag best hoor . Gek om te denken dat ik sowieso nog nooit zo lang zwanger ben geweest als jij nu bent.
Dat heb ik nu ook bij DeLiedje. Heel raar idee.
Reese, wat lief van jou, zo'n aanbod voor BE!
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:01:31 #227
3011 E.T.
pi_55185129
Dit wordt "een van die dagen" volgens mij..

Zoonlief uit bed gehaald, even in de box om z'n papfles te maken en je hoort een hoop gekreun.. 'ah, straks weer naar boven om een luier te verschonen' denk je nog. Toch z'n fles eerst maar drinken en ja hoor.. je ruikt 't van verre.
Ondertussen wil dochterlief geholpen worden met d'r spijkerbroek want die krijgt ze niet dicht.. Nee idd, je broek is te klein geworden (ze groeit de laatste tijd weer eens) en heeft geen verstelbaar elastiek.
Terwijl je met je dochter aan het bediscussieren bent dat deze broek dus echt niet meer kan en er een andere broek aan moet (":( nee, ik wil deze broek! " ) hoor je nog een hoop gepruttel uit de box komen waar zoonlief even 'geparkeerd' was... Joepie, nog meer poep
Gauw kind mee naar boven om een luier te verschonen, nog even blij dat ik nog wel zo helder ben om mijn mouwen op te stropen want idd.. broek en romper hebben het geweld niet tegen kunnen houden.
Eindelijk is alles van nek tot enkels schoon, schone luier, schone romper.. Nog even z'n spijkerbroek dichtdoen. Dat moet tegenwoordig staand, aangezien op je rug liggen niet meneer z'n favoriete hobby is. Terwijl je hier mee aan het stoeien bent, hoor je vanaf de benedenverdieping een 'boem' en luid gebrul. Klinkt niet ernstig, dus ik roep gauw 'mama komt er zo aan! Ik ben bijna klaar'. Omdat op dat moment even je aandacht verslapt, glijdt zoonlief uit op de commode terwijl ik 'm nog steeds vastheb aan z'n broekband: Boink met z'n hoofd op de commode.. Ook brullen.
Beneden gekomen blijkt dat dochterlief voor de 300e keer op de loopwagen van d'r broertje is gaan staan en nu dus aan den lijve heeft ondervonden dat dat niet zo stabiel is.
Ondertussen nog steeds boos en ruzieeend over d'r broek die ze niet wil wisselen..

Mag ik nu eindelijk koffie????
pi_55185170
*E.T. een kopje koffie aangeeft* Altijd fijn zo`n begin van de dag
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:11:27 #229
3011 E.T.
pi_55185263
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
*E.T. een kopje koffie aangeeft* Altijd fijn zo`n begin van de dag
Zo'n heerlijk vooruitzicht dat we dit straks in drievoud hebben.. Overgoten met een nieuw sausje van ochtendstress omdat er dan een kleuter naar school moet
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:12:12 #230
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55185280
Heeeerlijk. En dat het dan pas een uur of 9 is, en je dus nog zolang 'moet'.
Zo kwam ik weleens uitgeput op mijn werk aan.... om 8.50 uur. Zo fijn! Lekker ontspannen. (Hoe moet dat straks met 2????)
pi_55185289
2 zelfs, hier
Ik kan er nu al om in de stress schieten, als die slaapjes, voedingen en haal- en brengtijden
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:13:34 #232
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55185300
Oh my, jullie hebben er straks 3!
pi_55185321
Oh ET, dat is echt een fijn begin ja
Alsjeblieft:

Hier huppelt de hele tijd een paardje het dek op een neer! Omschakelen naar kerst is nog niet zo eenvoudig
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:16:09 #234
3011 E.T.
pi_55185328
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
2 zelfs, hier
Ik kan er nu al om in de stress schieten, als die slaapjes, voedingen en haal- en brengtijden
Blij dat ik niet de enige ben daarmee

Ik vind Tijn nu al zo zielig als ik die twee keer per week uit z'n slaap moet halen of houden omdat z'n zus naar de psz moet..
Straks is dat dagelijks
pi_55185366
Als wij straks in ons nieuwe huis wonen en Morris naar school gaat, is dat zo dichtbij dat ik het waarschijnlijk wel aandurf om Lisje thuis te laten als ze slaapt. Het is echt maar 100 meter van elkaar.
We hoeven niet eens een straat over te steken
pi_55185383
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:13 schreef Lishe het volgende:
Oh my, jullie hebben er straks 3!
heb medelijden
Saartje
pi_55185384
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben even helemaal ontdaan hier. Onze kater komt net binnen gehuppeld, dus ik roep hem, hij springt vrolijk op tafel en voor ik het doorhad staat hij gewoon tegen mij aan te zeiken. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Morgen dus toch maar langs de da om nog een keer te checken, maar daarnaa heeft hij nog tot niet al te lang na de bevalling om te laten zien dat hij last had van mijn hormonen en anders is het toch echt wel klaar. Maar ik baal als een stekker, het is echt zo'n onwijs leuk kat...
Nou BE ik heb denk ik ook de goden een beetje verzocht met de kattenfoto's van laatst. We kwamen gisteren thuis en poes zat op een poefje en gaat er ineens op plassen Niks geen vieze kattenbak of andere reden om dat daar te doen. We houden 'm nu ook scherp in de gaten en alle deuren gaan steeds dicht zodat hij niet op bed ofzo kan plassen.

We denken dat het bij onze poes gewoon een gebrek aan aandacht is aangezien mijn vriend gewoon naast 'm stond terwijl hij op de poef plaste (de kat dan he? ) Dus vanmorgen continue de kat geaaid en geprezen (Oh wat krab je mooi aan de krabpaal!) en nu maar hopen dat het niet meer gebeurt. Ik hoorde trouwens van mijn moeder dat haar kat vroeger ooit een soort hormonenprik heeft gehad tegen het in huis plassen en dat hielp aardig geloof ik. Misschien een tip voor jullie?
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:25:08 #238
3011 E.T.
pi_55185451
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef snoopy het volgende:
Als wij straks in ons nieuwe huis wonen en Morris naar school gaat, is dat zo dichtbij dat ik het waarschijnlijk wel aandurf om Lisje thuis te laten als ze slaapt. Het is echt maar 100 meter van elkaar.
We hoeven niet eens een straat over te steken
oe, das lekker!

Ik ben al blij dat het hier op 'pasbevallenen-loopafstand' zit
pi_55185480
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:16 schreef E.T. het volgende:

[..]

Blij dat ik niet de enige ben daarmee

Ik vind Tijn nu al zo zielig als ik die twee keer per week uit z'n slaap moet halen of houden omdat z'n zus naar de psz moet..
Straks is dat dagelijks
De kinderen gaan straks een stuk dochterbij naar school, dan kan vriendlief ze misschien ook eens brengen. Zal me een hoop kopzorgen schelen En verder moet je denk ik maar zien hoe het loopt als het eenmaal zover is.
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:31:44 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55185553
Het komt allemaal goed! het is even schipperen maar dat ritme heb je zomaar. je vind er wel weer een nieuw ritme voor.
(ik had een kleuter, een peuter en een baby)
pi_55185673
Mijn kinderen zitten nu op 10 minuten autorijden van huis af op school..dan wordt na de meivakantie 4 minuten. Scheelt weer een heel stuk. Verder probeer ik het maar zoveel mogelijk aan te kijken om te voorkomen dat ik nu al aan de stress bezwijk
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:45:50 #242
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55185767
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 09:15 schreef snoopy het volgende:
Oh ET, dat is echt een fijn begin ja
Alsjeblieft:

Hier huppelt de hele tijd een paardje het dek op een neer! Omschakelen naar kerst is nog niet zo eenvoudig
Hier worden ook nog steeds de Sinterklaasliedjes gezongen en Wilyan wil nog steeds zijn schoen zetten.
En wij maar steeds vertellen dat Sinterklaas en zwarte Piet al lįng terug onderweg naar Spanje zijn, we nu op weg naar Kerst zijn en dat hij daat op school toch ook mee bezig is?
Maxi, Midi & Mini
pi_55185825
het is toch ook nog maar net voorbij zeg, laat die kinderen! vorig jaar hebben we hier tot in de lente sinterklaasliedjes gehoord & gezongen hoor. en hij zal vanzelf merken dat er niks meer in z'n schoen zit.

ET & Maneki, dat wordt straks inderdaad druk... zoveel mogelijk 'go with the flow' maar. ik laat Anna ook heel soms wel es slapen trouwens als ik Piet moet brengen of halen, maar de school is hier ook op 5 minuten lopen. dat scheelt.
pi_55185871
ET . Inmiddels al een bakkie koffie gehad?
pi_55185872
Hier kwamen de mannen in de zomervakantie de verkleedkleren tegen en zo had ik dus ineens het idee dat ik op bezoek was in Spanje
Ik betrap mezelf er ook nog wel eens op dat ik klaasliedjes zing
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:56:42 #246
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55185933
Jolie zingt ook nog Sinterklaasliedjes hoor. Gister heeft ze iets van het kerstverhaal gespeeld op school. Ze was Jozef vertelde ze. Maar het duurde even voordat ik begreep wat ze bedoelde want ze zei steeds JoFeZ. Toen ik vroeg of het leuk was zei ze alleen maar dat d'r juf iets geks had gezegd. 'Ik was JoFeZ en mijn vrouw is Maria. Gek he van de juf. Maria is toch mijn vriend(in).' Ze dacht dat het over Maria van Sugar ging Pas gisteravond met een boek erbij begon ze te begrijpen wat ze nou echt gespeeld had.

Ik heb een regelrechte off-day met alles koud en slaap en hoofdpijn. Bah.
En weten jullie wat ik zo stom vind? Dat er in de supermarkten alleen maar rare artikelen in de aanbieding zijn Wij eten meestal wat in de aanbieding is zodat ik niet zelf na hoef te denken En dat kan nu niet, suf vind ik dat. Of we moeten de rest van de maand kerststol, kerstengelijs en kerstboom eten.
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:57:52 #247
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55185950
Wilyan's school zit hier (volgens map24) 70 meter vandaan.
Als ik Wilyan na het middageten naar school heb gebracht gaat Hanne meteen naar bed. Over het algemeen maak ik haar op drie uur weer wakker om hem op te halen. Behalve als ze heel diep slaapt en ik haar niet wakker kan krijgen dan neem ik de gok wel eens.
Dan wacht ik thuis wel tot het uiterste om Wilyan op te halen. (ik ga niet tien minuten van tevoren al bij het hek staan wachten)
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:37 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55185980
E.T., wat een ochtend!

Stiemie, da's ook mooi balen. Hopelijk was het eenmalig.
Oh, en mocht het nou wel nog een keer voorkomen, ga dan even naar de dierenarts, het kan namelijk ook gewoon blaasontsteking of -gruis zijn en dan is het zo te verhelpen.
Dat van die hormonen hoorde ik idd ook, maar in F&F zei men dat dat ook weer kankerverwekkend kan zijn. Ik ga iig eens informeren bij de da.

Over sint en kerst, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nu al bijna weer een overdosis kerstliedjes hoor op de radio. Het is ineens wel heel veel hoor. En voor mijn gevoel is kerst nog zo ver weg.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:03:02 #249
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55186044
Oh die sintliedjes laten we ze ook rustig zingen hoor. Maar als hij vraagt of hij zijn schoen mag zetten vind ik toch dat we het hem wel uit moeten leggen dat de man met baard alweer weg is toch?

Lastig is dat he luchtbel? Dat er overal alleen maar varkenshaas en kerstrollade in de aanbieding is..
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:06:46 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186085
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:03 schreef Noli. het volgende:
Oh die sintliedjes laten we ze ook rustig zingen hoor. Maar als hij vraagt of hij zijn schoen mag zetten vind ik toch dat we het hem wel uit moeten leggen dat de man met baard alweer weg is toch?

Lastig is dat he luchtbel? Dat er overal alleen maar varkenshaas en kerstrollade in de aanbieding is..
Tuurlijk zeg je dat. En anders merkt hij het wel toch?

En het is vooral heel suf dat ik het lastig vind maar ja. Zelf bedenken is zo euh moeilijk maar ja misschien moet ik daar eens iets aan gaan doen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:10:39 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186154
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:06 schreef Luchtbel het volgende:
En het is vooral heel suf dat ik het lastig vind maar ja. Zelf bedenken is zo euh moeilijk maar ja misschien moet ik daar eens iets aan gaan doen.
Oh nee hoor...
Dat is de reden dat ik zelfs tijdens mijn zwangerschap mijn Sonja Bakker boek tevoorschijn hebt gehaald.
Ideaal dat zij gewoon elke dag zegt wat je die avond eet. Uiteraard heb ik de normale hoeveelheden aangehouden maar ik ben zelf ook echt superfantasieloos qua eten hoor.

Als ik het zelf moet bedenken heb ik nergens zin in, en als er in het boek staat 'bietjes met een karbonade' vind ik het prima.
pi_55186168
Bah, rot je je zo naar voelt LB. En kerstboom lijkt mij ook helemaal niet lekker
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:12:03 #253
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55186178
Ik ben er ooit op een andere manier achter gekomen. Wij hebben ooit (heeeel lang geleden) in de schuldsanering gezeten. Wij waren toen aangewezen op een "kerstpakketje" van familie want 'gewoon' eten was er gewoonweg niet of nauwelijks in de aanbieding tijdens de kerstperiode.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:12:44 #254
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55186188
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh nee hoor...
Dat is de reden dat ik zelfs tijdens mijn zwangerschap mijn Sonja Bakker boek tevoorschijn hebt gehaald.
Ideaal dat zij gewoon elke dag zegt wat je die avond eet. Uiteraard heb ik de normale hoeveelheden aangehouden maar ik ben zelf ook echt superfantasieloos qua eten hoor.

Als ik het zelf moet bedenken heb ik nergens zin in, en als er in het boek staat 'bietjes met een karbonade' vind ik het prima.
Hoe herkenbaar
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:18:06 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186276
Thanks Snoop. Ik maak nog even wat werk af en dan ga ik m'n bed maar weer in denk ik.

En meer mensen dus met dat probleem. Wel handig dat er mensen boeken over geschreven hebben BE misschien moet ik dat maar eens gaan bekijken. Of oude folders lezen ofzo
pi_55186295
of recepten zoeken op de site van AH. Daar haal ik altijd veel vandaan
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:20:09 #257
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186313
Ja maar dat is weer te veel zeg maar. Dan kan ik niets kiezen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:21:53 #258
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55186348
Dat bedenken wat te eten was hier ook elke dag een crime. Nu nog maar 1 dag in de week, met de grote boodschappen. Echt heul veul variatie zit er niet in, maar ik heb daar zo'n hekel aan, bedenken wat we moeten eten. Bij deze ons weekmenu Luchtbelleke! Groentensoep met brood, Andijviestamp, spagetti, biefstuk met champignons, aardappelen en boontjes, pasta met kip, pesto en ham. En zondag eten we waar we zin in hebben. Succes he?
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:21:56 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186349
Vicky haalde volgens mij een tijd lang elke dag het 'wat eten we vandaag' van de site van het Voedingscentrum.
http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/home.htm
en dan een beetje rechts op de pagina.

Trouwens wel fijn om te lezen dat er idd meerdere mensen zijn met dit probleem.
Ik voel me dan altijd zo'n huishoudelijke ramp.
Hier ook niet al te veel variatie als ik Sonja loslaat, spaghetti komt idd minstens een keer in de week voor.
En ik ben helemaal verslaafd aan witlof met ham en kaas uit de oven. Dat komt zeker eens in de 2 weken langs.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:25:27 #260
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55186422
Gelukkig heb ik een die de boodschappen doet.
Meestal eten we drie keer aardappelen met groente, twee keer iets anders (pasta/rijst/whatever), zaterdag patat en zondag soep. En lief kiest dus in de winkel de groenten en de 'andersen' uit.
Ik mag dan per dag uit wat hij meegebracht heeft kiezen wat ik op tafel zet. Dat beperkt de keuze tenminste al iets en werkt (meestal) prima voor mij
Maxi, Midi & Mini
pi_55186424
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat is weer te veel zeg maar. Dan kan ik niets kiezen.
Ik kies dan wat, en vervolgens heb ik dan de helft niet in huis of ik vind het een onzinnig ingredient (kookroom bijvoorbeeld). Dus uiteindelijk lijkt het eindresultaat echt niet op wat het moest worden.

Ik vind het echt keimoeilijk. 's Ochtends heb ik geen puf/honger/zin om te bedenken wat ik moet eten 's avonds. En als ik thuis kom van het werk dan scheur ik meestal van de honger, dan ga ik echt niet uitgebreid bedenken "Hmmm wat zou ik eens maken...". Meestal sta ik met een koekje tussen mijn kaken macaroni af te wegen en tegelijkertijd in de kast te kijken wat voor blikje ik daar dan bij kan gooien

Ik laat mijn frituurpan nog maar even bij mijn ouders staan dus. Ik ken mezelf
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 11 december 2007 @ 10:27:53 #262
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55186464
Oh dat eten... daar heb ik ook moeite mee hoor! Elke dag weer bedenken wat nś weer! en dan moet ik ook nog eens voor maar één persoon koken, dus er is niemand die eens roept "ik wil graag dat of dat"
pi_55186503
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Yoni het volgende:
Oh dat eten... daar heb ik ook moeite mee hoor! Elke dag weer bedenken wat nś weer! en dan moet ik ook nog eens voor maar één persoon koken, dus er is niemand die eens roept "ik wil graag dat of dat"
Ja, zit ik daar met 3 kilo's aardappels en WEER vergeten om een vleesje te ontdooien.
Mijn magnetron ontdooit niet fijn, het is steeds half gekookt dan en dan vind ik weer dat er een raar verdacht smaakje aan zit (ja die buikgriep van juni dit jaar zit nog te vers in mijn geheugen).

De dingen waar ik goed in ben: soep maken en muffins
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:30:31 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186506
Goed weekmenu Lishe, ik was geloof ik nog vergeten te vertellen dat ik maar euhm wat zal ik zeggen vier dingen graag eet lalalala Maar ik moet wel van alles maken van mezelf. Voor Jolie. Laatst heb ik tijdens het koken opgezocht google images hoe een slavink eruit ziet als het klaar zou moeten zijn Ik doe meestal ook maar één keer per week echt boodschappen maar niet als er geen handige foldertjes zijn!

Ik ga dat ding van voedingscentrum maar bekijken dan. Ik ben ook nog eens thuis vandaag want normaal vraag ik dan aan mijn collega wat hij gaat eten vanavond. Vol interesse, zodat ik zelf niets meer hoef te bedenken.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:32:28 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55186545
hmmm herkenbaar, nu ik veel vaker alleen moet eten, is het voor mij vaak lastig om te verzinnen wat ik kan eten, sterker nog, vind het al lastig om boodschappen te halen.
Daarom vind ik tegenwoordig de AH zo fijn die hebben tenminste 1 persoons bakjes groentes/vlees/aardappelen enz enz
pi_55186561
Och ja vlees braden Ik wil altijd zeker weten dat t gaar is, dus ik snij altijd alles door onder het bakken. Spagetti met stukjes slavink is best te eten...
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:34:01 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55186570
Nou ehm... for what it's worth, hier vanavond worteltjes, aardappels en blinde vinken.

Syrena, vlees ontdooien in de magnetron vind ik ook vies hoor.

Oh men... ik heb zin om heel veel geld uit te geven. En laat ik dat dus nou weer net niet hebben.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:35:16 #268
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55186601
Ja en weet je hoe ontzettend vies ik dat vind. Ik raak echt geen vlees aan met m'n blote hand en zo'n ding bekijken is voor mij echt een soort straf. Bah bah bah, ril! Maar dan doe ik het dus wel omdat Jolie dat dan een keer bij de oppas heeft gegeten en het lekker vond. Maar brrrrrrrrr.
pi_55186622
Ik zit eigenlijk met iets en ik weet niet goed wat ik ermee aanmoet.

Een goede vriendin van mijn ouders (nouja, het is eigenlijk ongeveer een aangenomen dochter) was vroeger een goede vriendin van mij, maar dat is door verschillende zaken helemaal stukgelopen. De laatste tijd gaat het met mijn vader niet zo lekker en tijdens een goed gesprek afgelopen zaterdag vroeg hij mij of ik wilde proberen het bij te leggen met die vriendin. Er zijn best punten waarvan ik zoiets heb van, ok, daar kan ik me inmiddels wel overheen zette, maar ik vind het toch ook best wel moeilijk dat ze inderdaad zowat als dochter gezien wordt, zeker omdat er in haar leven bepaalde dingen zich afgespeeld hebben waarvan ik weet dat als ik het gedaan zou hebben en mijn vader het zou weten, ik toch echt wel een flinke preek zou krijgen. Nou heb ik mijn vader al wel gezegd dat zoiets van twee kanten moet komen, maar ik heb in een emotionele bui wel beloofd een mailtje te sturen. Nou vind ik dat niet erg, er zijn zat dingen die ik in dat mailtje kan zetten waar ik echt achtersta, maar ik vind het eigenlijk best vervelend (ook al begrijp ik het wel) dat mijn vader mij dit vraagt, uitgerekend nu zeg maar. Ik heb het er met mijn moeder over gehad en die vond het ook al wel een moeilijk iets (mijn moeder weet overigens wel van de escapades af, daar heb ik een tijd geleden mijn hart bij gelucht). Ik voel me er eigenlijk gewoon klote door omdat ik het liefst zou willen dat mijn pa zich dus geen zorgen maakt, maar aan de andere kant zijn er gewoon echt dingen die mij pijn doen en die ik niet zo opzij kan zetten.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 11 december 2007 @ 10:38:12 #270
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55186660
Vlees ontdooien in de magnetron vind ik ook niks. Dus ik heb geen reet aan mijn voorraad gehakt en kipfilet, want als ik bedenk dat ik het nodig heb, dan is het dus niet ontdooit

Voor een week boodschappen doen, werkt bij mij ook niet echt geweldig. Daarvoor verandert er altijd teveel qua afspraken gedurende de week en kan ik dus weer de helft weggooien. Ik heb nu een vriezer vol diepvriesmaaltijden van Lekker Thuis. Als ik dan 's avonds thuiskom en geen puf heb voor iets, kan ik in ieder geval nog iets gezonds eten.
pi_55186823
Wat een dilemma Pruk. En dan inderdaad net nu Is het geen optie om je vader alsnog van de escapades op de hoogte te brengen, niet om de vriendin af te vallen, maar meer om hem te laten zien waar je precies moeite mee hebt? Of het je moeder te laten doen?

Mijn ouders en zus weten nog steeds niks van de escapade(s) van mijn vriend. Al heb ik meerdere malen op het punt gestaan om het toch te vertellen, vooral omdat mijn moeder de neiging heeft om partij te kiezen voor hem als ik aan het mopperen ben over iets. Maar ik wil niet dat ze met scheve ogen naar 'm gaan kijken of op mij gaan inpraten dat ik er een eind aan moet maken. Dat beslis ik nog altijd liever zelf, zonder druk van buitenaf.
pi_55186894
Nouja, op zich zou dat een oplossing zijn, ware het niet dat die dingen mij toentertijd natuurlijk enigszins in vertrouwen gemeld zijn. Ik heb mijn vader aangegeven dat het een heel moeilijk iets is omdat hij niet weet wat er speelt, maar hij geeft zelf ook aan dat hij niet wil weten wat er speelt. Het enige wat er tot nu toe bereikt is, is dat naast zijn eigen nachtrust die al kloterig was om dit gebeuren (hij vind het echt gewoon vervelend dat als zij en ik elkaar tegenkomen dat er dan zo'n "stilte" hangt), nu ook mijn nachtrust verkloot is
pi_55186922
En als zij het nou niet wil bijleggen? Of heeft ie dat al gevraagd?

Ja om de nachtrust en gemoedsrust van met name mijn moeder hou ik dus ook mijn mond. Ik weet hoe ze is.
pi_55186970
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:52 schreef Syrena het volgende:
En als zij het nou niet wil bijleggen? Of heeft ie dat al gevraagd?

Ja om de nachtrust en gemoedsrust van met name mijn moeder hou ik dus ook mijn mond. Ik weet hoe ze is.
Nee, hij heeft haar niets gevraagd. Is op dit moment ook geen mogelijkheid eigenlijk Ik had dus al aangegeven dat zoiets van twee kanten moest komen en dat ik dus best een mailtje wilde sturen, maar dat zoiets niet alleen aan mij is. Zij zal van haar kant mij ook best dingen kwalijk nemen. Overigens is de breuk tussen haar en mij een jaar of 4 geleden geweest
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 11:04:09 #275
5428 crew  miss_sly
pi_55187126
Wat een dillema, Pruk.
Ik weet ook niet wat wijsheid is, omdat ik zelf met net zoiets zit, alleen dan naar mijn broer. Het botert al jaren niet, en iedereen jaar tegen mijn en zijn verjaardag en de feestdagen doet hij weer moeilijk. Dit jaar was het enorme drama dat ik niet direct zelf tegen hem verteld heb dat ik zwanger was, hij heeft dat van mijn vader gehoord. Nu wil hij op hoge poten "een gesprek" (heb ik al meerdere malen met hem gehad, helpt nooit en is een regelrecht drama) en anders komt hij niet op mijn verjaardag (is ook neit geweest), word ik niet uitgenodigd voor de zijne (ik ga dus ook niet) en komt hij niet met Kerst. Dat laatste vooral vinden mijn ouders natuurlijk heel verdrietig, maar ik heb echt geen zin in het volgende moeilijke gesprek dat nergens toe leidt en zeker niet om dat nu nog even snel qua planning ergens tussen te proppen

Moeilijk hoor, je wilt je ouders/vader geen verdriet doen, integendeel, maar ja...wat je zelf wilt, telt ook, vind ik.
pi_55187271
Als ik een oplossing heb, laat ik het je weten
pi_55187574
Pruk, wat een lastig dilemma.. Een mailtje sturen is al een begin. Je hebt dan een stap gezet. En daarna is het aan haar.. En je vader weet dan ook dat je eraan werkt toch?
Desnoods maak je met haar een afspraak dat jullie, als jullie elkaar bij je pa tegenkomen, niet meer over de oude dingen praat als je haar tegenkomt. Maar alleen koetjes en kalfjes. Gewoon mooi-weer-praatjes.. Of zitten die struikelpunten echt te hoog bij beide?

Ik heb ook geen idee wat ik vanavond ga eten. Moeten ook nog boodschappen doen.. Gisteren restjes van zondag gegeten. Zondag hadden we gekookte aardappels, stoofvlees, witlof met ham en kaas uit de oven, en rode kool.. En gisteren gebakken aardappels met restje stoofvlees, gehaktbal, en appelmoes..
Als we het echt niet meer weten, dan eten we meestal makkelijke pasta.. Gewoon gehakt, wat paprika, champs, prei, tomatenpuree, boulion en sambal/kruiden. En dan door de pasta mengen..
Of aardappel anders is ook lekker makkelijk..

Ik heb vandaag een stuiterdag.. Straks om half 5 een gesprek met mijn afstudeerbegeleider hoe ik mijn afstudeerproject kan afronden. Nogal wat hindernissen gehad onderweg (eerste begeleider weg, langzaamwerkende mensen waar ik afhankelijk van ben, mijn zwangerschap). Dus eens kijken wat de opties straks zijn. Ik vraag me af en toe af of ik dit project wel kan afronden. Het hangt nogal af van een praktisch onderzoek, en juist dat loopt niet zo lekker. Zijn nu bezig het nog 1 zet te geven, als dat niet lukt wordt het lastig.
De opties?
-doorbuffelen (lastig als dat praktisch gedeelte niet loopt)
-zonder praktisch gedeelte (zo goed is mijn theoretische gedeelte niet, moest het van de praktijk hebben)
-nieuw project (redelijk lastig qua tijd en financien)
-studie opgeven en aan het werk? (daar wil ik toch echt niet aan)
ben dus nogal zenuwachtig, omdat er veel van dit gesprek afhangt. Maar dan weet ik ook waar ik aan toe ben.. Vandaag alles maar op automatische piloot, en vanavond hopelijk wat meer opgelucht..
pi_55188517
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.

Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 12:13:16 #279
5428 crew  miss_sly
pi_55188654
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.

Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
Ik kan op zich prima gewoon "koetjes-en-kalfjes" doen tegen mijn broertje. Ik heb geleerd geen enkele discussie met hem aan te gaan, waardoor de kans dat hij boos vertrekt (ja, ook met kerst) vrij klein is geworden. Alleen nu heeft hij dus dit met mijn zwangerschap weer aangepakt om moeilijk te doen en hij heeft dus besloten niet meer ergens te zijn als ik er ben. Ik vind het prima, eerlijk gezegd Klinkt wel erg bot, maar het is niet anders. Ik vind het alleen zo naar voor mijn ouders.

Zo, ik heb alles voor de relatiegeschenken nu kant en klaar! Vorig jaar waren we er veel te laat mee (mijn eerste kerst bij dit bedrijf, dus nog geen idee hoe ze dat hier deden) en dat was toch een hoop stress en gedoe. Dit jaar heb ik het maar wat beter geregeld, en volgens mij is het helemaal in orde Geen strees meer verder, gewoon rustig verder met mijngewone werk!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:03:30 #280
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55189797
Ik vind het nogal veel gevraagd van je vader, Pruk. Zoiets zou ik alleen doen als het voor mezelf goed genoeg voelt, en niet omdat een ander zou willen dat het weer goed komt. Sterkte daarmee.
Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer. Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
pi_55189978
Pruk wat een dilemma... geen tips in deze van mijn kant.

Wij eten vanavond nasi en morgen pizza of andersom. Tenzij ik morgen ineens nog heel veel zin heb om boodschappen te doen dan kan het ook nog wel weer wat anders dan pizza worden .
Weinig inspiratie qua avondeten en een lief die veel dingen niet lekker vind... Soms worden worteltjes en boontjes wel eens eentonig. Maar dan haal ik voor mezelf bietjes of rode kool ofzo en dan trekt hij maar een pot appelmoes open .
pi_55190610
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!

pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.

voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:42:16 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55190737
taco's bah.... ik heb echt nergens zin
pi_55190835
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:47:13 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55190849
Jeetje Spuug. Wat kut zeg. Succes.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:59:36 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55191075
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 14:02:05 #287
5428 crew  miss_sly
pi_55191132
Bar, niet forceren hoor. Misschien krijg je straks nog ergens zin in, maar zo niet...een dagje kan dat geen kwaad, toch?
pi_55191156
logisch meid, ik las net je post in 't 'en dan gaat het mis' topic. doe maar gewoon even alleen waar je wél zin in hebt.
pi_55191193
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
Dan een dikke X vanuit Den Haag.
pi_55191544
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef bixister het volgende:
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!

pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.

voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
Dat mailtje kan ik wel sturen, ik wil haar toch een aantal dingen wel melden die verder niets met mijn vaders verzoek te maken hebben, maar met haar situatie op dit moment. Maarja, hoe ik de rest aan ga pakken weet ik nog niet. Maarja, ben allang blij dat jullie het ook niet weten, ligt het in ieder geval niet aan mij
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:50:59 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55192311
Oh, en voor de geinteresseerden (en twijfelkonten), net bij de Bart Smit hier een hele stapel kerststalletjes voor 19,95.

Nee, ik heb het (nog?) niet gedaan.
pi_55192526
Michel wil nog steeds geen kerststalletje van Little People

Ik eet idd geregeld van de site van het voedingscentrum. Staan hele lekkere gerechten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:13:07 #293
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55192845
En ook bij de Blokker zijn ze in de aanbieding alleen kosten ze daar ¤ 27.95
  Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 15:40:23 #294
5428 crew  miss_sly
pi_55193481
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef Spuuglokje het volgende:

Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer. Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
Met mijn zus heb ik een goede band, gelukkig! haar band met onze broer is wel iets beter, maar ook niet goed. Heeft ook wel wat te maken met hoe hij is, maar daar ga ik verder maar niet over uitweiden
Vanzelfsprekend is het inderdaad allemaal niet, helaas.
quote:
Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
He, Spuug, wat naar!
pi_55194197
Spuug, ik had helemaal over je gips heen gelezen! Wat een gedoe En dan lekker met de feestdagen in het gips, dat is geen doen
pi_55194389
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:16:51 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55194449

Ik heb er ook overheen gelezen.
Toch een operatie... wat balen Spuug... en dan 6 weken gips. Pffff, ben je mooi klaar mee met de feestdagen enzo.
pi_55194604
Spuug Dat suckt! Hoe ga je dat doen met je kinderen halen en brengen??
Saartje
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:25:54 #299
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55194653
Oh bah, Spuuglokje, dat had S dus ook, een operatie en dan zo lang gips. Een jaar terug.
Dat is echt rot. Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:05:40 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55195547
Ad-Jan haalt en brengt de kinderen, 't is op loopafstand (ik kan de school zien vanuit 't raam), dus dat is goed geregeld hoor. Ik hoop echt zó dat niet uitgerekend op maandag mijn zus gaat bevallen, daar maak ik me nog het meest druk om. Dat ik niet meteen naar d'r toe kan. Iedere andere dag kan ik me er naartoe slepen, alleen die maandag niet. Ach, afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')