quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb al een virusje voor mezelf, en in plaats van een orgelman staat er aan de overkant iemand keihard te lachen naar iedere fietser die voorbijkomt. Ik dacht eerst dat er een geit in nood was
J dat zei je de vorige keer ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:Sorry!
Daar had ik niet naar gekeken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er een tijdje tussen had gezeten want meestal zie je anders niet dat een ander het doet.
Ehm... volgende keer mag jij op het knopje drukken, ok?![]()
![]()
Nee dankje Ingrid, maar is Kim vandaag jarig? Gefeliciteerd dan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand stukje cake met glazuur en versieringen?
Dank jequote:Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef Maggie het volgende:
m@x, sjattie, geef maar hier. Alleen die orgelman mag je houden. Ik ben toch al ziek, dus dan neem ik da virusje er ook nog wel bij. Maar die orgelman, nee, daar trek ik de grens.
tex, ik vind die foto van Noah in je avatar echt zo leuk, en die hele serie die je laatst postte in het fototopic ookWat een ontzettend leuk mannetje
Zo hebben wij een berging boven onze woning van 14 x 6 meter en er staat zo veel troep dat je er een aardige rommelmarkt mee kan sponsoren. Als het straks voorjaar is dan duik ik toch weer eens naar boven om te gaan mesten want het gros wat daar ligt ligt er al jaren en wordt nooit naar omgekeken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Syrena het volgende:
Wat een zooi kan er trouwens in zo'n berginkje zeg
Die illusie heb ik al niet eens meer, ik gooi het meestal gelijk weg of in zo een bak voor naar Afrika ofzo. Ik heb een doos vol met foto's op zolder van o.a. mijn ex nog en als je ziet wat voor panharing ik toen was, maat 34 ! Nou draag ik maat 38. En we hebben aardig wat spullen van de kinderen op zolder idd, denk dat dat wel 2/3 van de zolder beslaat. Maar dat doe ik pas weg als ik zeker weet het niet meer nodig te hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isookzo! vandaar dat ik nu maar het speelgoed van de jongens waar ze nooit mee spelen weg doe, en al mijn kleding die te klein is maar ik bewaard heb 'voor het geval ik ooit nog weer eens zo slank ben als toen'
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Loop een jaar achter met inplakken.
3 jaar en 2 maanden. Heb werkelijk nog geen enkele foto ingeplakt. Inmiddels is wel alles gebrand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?
Hmmpfquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:35 schreef m@x het volgende:
Aangezien jullie mijn virusje niet willen
Mijn vriendin maakt trouwens altijd zelf dr shirtjes voor de kleine! Met van dat transfer papier.Plaatje printen met de printer en daarna op een shirtje strijken! Blijven meestal alleen niet zo heel lang mooi... maar voor een geintje kan het denk ik wel hardstikke goed werken!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef Rottdog het volgende:
Virussen hou ze maar ben al 2 wk bezig om van angina te herstellen![]()
Orgelmannenik haat orgels
![]()
Baal als een stekker heb ik de kerstboom in elkaar (ja ja een neppe) zijn plots de lampjes verdwenen![]()
Aaaarrggghhh nu moet ik me eerst nog fatsoeneren om de stad in te gaan.
Suzie thnx voor je aanbodmaar het was eigenlijk als grapje bedoelt voor mijn vriendin en vind ze wat overdreven duur als er ook nog verzendkosten overheen gaan komen.
december 2003..dat maakt 4 jaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?
Dat lijkt me idd ook wel heel prettig. Je bent zo vol van je werk dat je je daar gewoon even lekker op kan storten. Zolang je het 2e deel dan idd ook maar doet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
nee ik loop mezelf nog niet voorbij, daar pas ik wel voor op, heb het afgelopen jaar al genoeg voor mijn kiezen gehad, ging het super, word je zwanger is dat ook ineens helemaal weg....
Ik vind het alleen fijn dat ik op het werk gewoon kan knallen en dan thuis te komen en mezelf bij wijze van spreke in slaap te huilen en lekker zielig doen tegen mezelf....
quote:Maar let wel goed op mezelf hoor, ben vrijdag maar alvast begonnen met het begin van de nieuwe studie lekker inlezen van de wijntjes en de bijbehorende streken enz enz
Dat ben je niet hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*
Wil niet overkomen als een bemoeial, maar wilde het gewoon even zeggen.
[..]
Nee absoluut niet Oxy, naast dat ik er erg veel van leer wat ik zeker wat met Eva aan heb, vind ik het ook geweldig interessant om te lezen hoe jij de wereld om je heen ervaart.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...
?
Volgende week maak ik misschien nog een kleine cake. Als ik eraan denk enzo. Vind het leuk om te bakken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Noli. het volgende:
Wauw Ingrid!Wat mooi!
Nou baal ik wel een beetje dat we niet kunnen komen. Ik neem een virtueel stukje van de cake je hebt er zoveel moeite voor gedaan.
Maar Hanne wou net gewoon graag naar bed om te slapen.. Mijn klein ziek
Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:50 schreef Noli. het volgende:
Vader en zoon zijn hier samen met de LEGO aan het spelen..
(en ik smeer per ongeluk sudo op m'n muis)
Of mijn moederquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Pruk het volgende:
Jullie halen mijn moeder toch niet in met haar 20 jaar achterstand
Jouw moeder wintquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Of mijn moederMijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Ja, dat is hier ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Of mijn moederMijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef snoopy het volgende:
adje-au![]()
wat is dat nou weer?
Is dat als Paul de Leeuw die Adje op z'n kop slaapt ofzo?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:43 schreef Icaä het volgende:
[..]
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.
Snappie?
EDIT: oeps foutje, wou editten, maar in plaats daarvan quote ik. Jaja, dat krijg je met lurkers he?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben een lurker, dus ik weet eigenlijk niet of ik wel "recht" heb om hier te schrijven, maar:
Oxy, ik moet altijd verschrikkelijk lachen om je verhalen! Toelachen uiteraard, niet UITlachen! Als je niet zelf zou aangeven dat je autisme hebt, zou ik het echt nooit geraden hebben aan de hand van je posts. Je beschrijft op een erg open, eerlijke en vooral heldere manier jouw wereld. Ik vind het best verfrissend om zo de wereld eens te bekijken door de ogen van een ander.
Wat mij betreft: blijven schrijven!
Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerkquote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef Vicky het volgende:
nee vanavond vlak bij m@x
Daar hoorde ik iets van op de radio... Toch even ook op die site neuzen. Misschien dat ik dat wel liever doe dan "zomaar" vuurwerk.quote:Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga dit jaar voor een wenspijl, hij is ook al besteld![]()
En die mag mooi naar Thijssie toekomen
quote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Vicky het volgende:
foto maak ik zodra mijn haar in model zit
heb vandaag een lazyday
Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!quote:Op zondag 9 december 2007 15:50 schreef texelonia het volgende:
Ik heb wel een goed weekend trouwens![]()
Ik heb best veel in het huishouden gedaan én leuk met Noah gespeeld. En 's avonds tijd voor mezelf gehad een beetje, dus voel me ook nog eens uitgerust. Dat laatste kan ook komen omdat ik een gat in de dag heb geslapen trouwens
Maar de laatste tijd had ik steeds het gevoel dat ik alles en iedereen verwaarloosde, en nu ging het dus gewoon wel lekker. Ben dus best een beetje trots op mezelf
Ja dat is ook zo, Noah is er gelukkig nog veel te klein voor.quote:Op zondag 9 december 2007 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey, Goedzo Tex, klinkt lekker allemaal!
Ik ben echt geen voorstander van vuurwerk. Wat je zegt, zonde van je geld. Maar op de een of andere manier heeft het een magische aantrekkingskracht op mijn jongens. Dan maar liever dat ze leren hoe het veilig afgestoken moet worden dan dat ze daar als ze 13 zijn op de harde manier achter moeten komen.
Ik heb hier gisteravond één vuurpijl gezien. En nu zit ik te hopen op een fikse regenbui zo rond een uur of half 9 (want zo laat zou het vandaag beginnen).quote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef Maggie het volgende:
[..]
Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerk
ik hoop eigenlijk dat het zo tegenvalt dat ze het niet meer willen (vals hčquote:Op zondag 9 december 2007 16:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Gelukkig zijn mijn kinderen niet echt geļnteresseerd in vuurwerk. Ja, wel kijken naar dat van de buren, maar dat wij niks hebben is geen enkel probleem. Over een paar jaartjes misschien wel.Maar ik vind het echt doodzonde van het geld, en wij maken dan ook ieder jaar een bedrag wat je normaal gesproken aan vuurwerk uitgeeft over aan een goed doel.
Nee joh, dat zie je verkeerd. Laat dat beoordelen maar aan ons over...dus HUP AN MET DIE FOTO'Squote:Op zondag 9 december 2007 19:35 schreef Vicky het volgende:
ik heb wel foto's gemaakt maar ik vind ze stom
Oei, ik zie nu dat ik totaal ergens over heen bulldozer. Sorry Suzziieee. Ik ga zeker kijken en jij ook succes.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:
Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!
Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post.Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.
Son..sterkte met de uitzending
nee, juist nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...
?
Mooi he, ik moet er altijd van dansen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef Belana het volgende:
m@x, wat heb je weer een prachtig muziekje in je sig staan
Niemand snapt 'm als ik die uitspraak doe.quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Belana het volgende:
"stuivertje zoeken" noemden wij dat vroegah
Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Suzziieee het volgende:
Even een oproepje/spam:
Vanavond word in Peter R de Vries de moord op Anneke van der Stap behandeld.Ik zou graag willen dat zoveel mogelijk mensen deze uitzending bekijken omdat deze erg laffe moord opgelost moet worden!!Na ruim 2 jaar loopt nog steeds ieder spoor dood en lijkt het alsof de dader hiermee weg gaat komen..dit mag gewoon niet gebeuren!!
Anneke was mijn collega toen ik nog in Rijswijk werkte en was tevens een goede vriendin van Sonnetje85 die ook sinds een tijdje hier post.Ondanks dat ik niet superclose met Anneke was,merk ik wel dat het veel indruk heeft gemaakt en dat het wonden achterlaat.Het blijft met enige regelmaat door je hoofd spoken.
Son..sterkte met de uitzending
Even druk door de feestdagen in combinatie met een creatieve dip en nu Hanne ziek.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef dutchie het volgende:
[..]
Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!
Een dierenspeciaalzaal verkoopt van die roze korreltjesquote:Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die! Hebben die niet een web-site ofzo?
Btw... weet iemand waar ik muizen-gif vandaan haal? Tuincentrum of bouwmarkt ofzo?
ow jakkes...quote:Op maandag 10 december 2007 10:59 schreef bixister het volgende:
die heeft inmiddels de rest van 't huis ook al 'gehad' geloof ik, debuuv!
nee die dachten alleen: wat ruikt het hier (naar rotte vis).quote:Op maandag 10 december 2007 10:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Heb ook zitten kijken. Bizar, zeg. Wat een raadselachtig verhaal. Die vent vond ik ook bizar, die jogger. En die "zwerver". Als je erover nadenkt wat voor rare mensen je kan tegenkomen (of tegenkomt). Eigenlijk een klein stukje (Enschede- Den Haag) Ik moest tussendoor even naar Pien, maar is er nou ook nog iets met die 2 vissende jongens gebeurt ? Zij waren daar al, toen Anneke daar vermoord/neergelegd is.....Volgens mij zaten zij niet in dat cartoon overzicht van alle verdachten..of wel ?
quote:Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow jakkes...ik zit hier (bijna andere kant van het land) met mijn voeten van de vloer...
quote:Op maandag 10 december 2007 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij kwam gisteren vanaf de zolder via de verwarmingsbuizen stinkies computerhok binnen getrippeld, heeft toen een paar rondjes over het bureau gedaan en verdween toen ergens de vloer in.![]()
nee, opgetreden. Het zijn Finnen, en aangezien Lordi het jaar ervoor had gewonnen (ook Fins)quote:Op maandag 10 december 2007 14:32 schreef Noli. het volgende:
Ik had geen idee wat Apocaliptyca was en ben even gaan Googlen..
Ik zit nu wat filmpjes op Youtube te kijken en heb kippevel.Wat indrukwekkend is dat zeg!
Nu ik er zo even naar zit te kijken staat me inderdaad wel iets bij dat ik ooit wel eens van ze gehoord had.
(ik zie nu ook dat ze vorig jaar aan het eurovisie songfestival mee hebben gedaan?)
Gister in Groningen dus...quote:Op maandag 10 december 2007 16:26 schreef Noli. het volgende:
Kozakken.. Deze -> Apocalyptica feat. Ville Valo & Lauri Ylönen
Beetje ver voor mij buuf.
En dat zegt ze nuquote:
Ja ik hoop het ook.Het is zeker heel bizar... vond het een goede uitzending al kreeg ik er wel regelmatig de kriebels vanquote:Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef bixister het volgende:
suziieee ik heb gisteren ook naar P.R.d.V. gekeken hoor, wat een verhaal... heel naar. lijkt me heel bizar als dat iemand betreft die je kent. ik hoop van harte dat deze uitzending meer aanknopingspunten oplevert.
joh had jij gebeld! Wist ik niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:03 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook.Het is zeker heel bizar... vond het een goede uitzending al kreeg ik er wel regelmatig de kriebels vanKwam weer een hoop boven...van het bellen naar haar vader dat ze niet was op komen dagen op werk tot de verslagenheid die op werk heerste toen ze uiteindelijk gevonden was en alles er tussen in... Was een nare en bizarre tijd (understatement
)
Las iig dat de politie 26 tips heeft gehad en dat er bij PRdV ook het een en ander was binnen gekomen.. nu maar hopen dat de gouden tip er tussen zit
zeker weten!quote:Op maandag 10 december 2007 20:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vind ik veel..26 tips ! Zou geweldig zijn als het opgelost wordt.
quote:Op maandag 10 december 2007 22:19 schreef Leah het volgende:
Ok, jullie kunnen mij officieel afschrijven als stoer wijf. Heb net met tranen in mijn ogen Amalia's eerste schooldag zitten kijken
![]()
Ok, jullie kunnen mij officieel afschrijven als stoer wijf. Heb net met tranen in mijn ogen Amalia's eerste schooldag zitten kijken
![]()
![]()
Nou dat vond ik dus ookquote:Op maandag 10 december 2007 22:29 schreef kozakken het volgende:
Het is idd zo'n lief moment.
Papa en mama die er idd meer moeite mee lijken te hebben dan Amalia.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef snoopy het volgende:
Ah, heb even gekeken. Ik dacht even dat Max d'r ochtendjas nog aanhad![]()
Spuug, sterkte
Oh, da's wel fijn ja.. Ik hoop dat het meevalt joh!quote:Op maandag 10 december 2007 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Morgen om 9:35 mag ik me weer melden in het ziekenhuis. De kinderen blijven over, zodat Ad-Jan mooi bij me kan blijven.
Weet het niet heel precies meer..Volgens mij waren Marjan en ik waren er allebei..Misschien hebben we wel samen gebeld..Weet iig nog wel dat het ons gelijk niet lekker zat..quote:Op maandag 10 december 2007 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
joh had jij gebeld! Wist ik niet.
Mja was ook niet echt in de buurt...
Moeilijke keuze hoor BE.. tis eigenlijk allebei geen optie als ik het zo lees... Sommige keuzes zijn zo moeilijkquote:Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, wat balen dat je er zoveel pijn aan hebt... Hopelijk kunnen ze morgen iets voor je doen.
Ik ben even helemaal ontdaan hier.
Onze kater komt net binnen gehuppeld, dus ik roep hem, hij springt vrolijk op tafel en voor ik het doorhad staat hij gewoon tegen mij aan te zeiken.Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Morgen dus toch maar langs de da om nog een keer te checken, maar daarnaa heeft hij nog tot niet al te lang na de bevalling om te laten zien dat hij last had van mijn hormonen en anders is het toch echt wel klaar.
Maar ik baal als een stekker, het is echt zo'n onwijs leuk kat...![]()
Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:
Na ja, ook omdat simpelweg je kind niet kan wijken voor je huisdier. 't Is lullig, en ik schaamde me er ook echt voor, maar de keus is natuurlijk snel gemaakt, uiteindelijk.
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind.
Waar? waar?quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind.
Jij bent lieverquote:Op maandag 10 december 2007 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.
Meiden, jullie zijn lief!
Hij kan goed muizen vangen, he? Mooi.quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
anders gaan we toch echt een ander huisje voor hem zoeken.
Dat weet ikquote:
Ik meen het hoorquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, als je dat meent ben je nog veel liever dan ik ooit dacht!![]()
En ja, het is een muizenvanger en hij zou zich daar prima uit kunnen leven.
Maar goed... eerst nog maar even een paar weekjes op onze tanden bijten en kijken of hij nog bijdraait.
Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.quote:
En hij kleurt natuurlijk leuk bij mijn vloerquote:Op maandag 10 december 2007 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.![]()
Dat heb ik nu ook bij DeLiedje. Heel raar idee.quote:Op maandag 10 december 2007 23:45 schreef Leah het volgende:
Maar jij bent ook een LLM. Voorkruipen mag best hoor
. Gek om te denken dat ik sowieso nog nooit zo lang zwanger ben geweest als jij nu bent.
Zo'n heerlijk vooruitzicht dat we dit straks in drievoud hebben.. Overgoten met een nieuw sausje van ochtendstress omdat er dan een kleuter naar school moetquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
*E.T. een kopje koffie aangeeft* Altijd fijn zo`n begin van de dag
Blij dat ik niet de enige ben daarmeequote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
2 zelfs, hier
Ik kan er nu al om in de stress schieten, als die slaapjes, voedingen en haal- en brengtijden
heb medelijdenquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:13 schreef Lishe het volgende:
Oh my, jullie hebben er straks 3!
Nou BE ik heb denk ik ook de goden een beetje verzocht met de kattenfoto's van laatst. We kwamen gisteren thuis en poes zat op een poefje en gaat er ineens op plassenquote:Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben even helemaal ontdaan hier. Onze kater komt net binnen gehuppeld, dus ik roep hem, hij springt vrolijk op tafel en voor ik het doorhad staat hij gewoon tegen mij aan te zeiken.Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Morgen dus toch maar langs de da om nog een keer te checken, maar daarnaa heeft hij nog tot niet al te lang na de bevalling om te laten zien dat hij last had van mijn hormonen en anders is het toch echt wel klaar. Maar ik baal als een stekker, het is echt zo'n onwijs leuk kat...
![]()
oe, das lekker!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:18 schreef snoopy het volgende:
Als wij straks in ons nieuwe huis wonen en Morris naar school gaat, is dat zo dichtbij dat ik het waarschijnlijk wel aandurf om Lisje thuis te laten als ze slaapt. Het is echt maar 100 meter van elkaar.
We hoeven niet eens een straat over te steken
De kinderen gaan straks een stuk dochterbij naar school, dan kan vriendlief ze misschien ook eens brengen. Zal me een hoop kopzorgen schelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben daarmee
Ik vind Tijn nu al zo zielig als ik die twee keer per week uit z'n slaap moet halen of houden omdat z'n zus naar de psz moet..
Straks is dat dagelijks
Hier worden ook nog steeds de Sinterklaasliedjes gezongen en Wilyan wil nog steeds zijn schoen zetten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:15 schreef snoopy het volgende:
Oh ET, dat is echt een fijn begin ja![]()
Alsjeblieft:![]()
Hier huppelt de hele tijd een paardje het dek op een neer! Omschakelen naar kerst is nog niet zo eenvoudig
Tuurlijk zeg je dat. En anders merkt hij het wel toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:03 schreef Noli. het volgende:
Oh die sintliedjes laten we ze ook rustig zingen hoor. Maar als hij vraagt of hij zijn schoen mag zetten vind ik toch dat we het hem wel uit moeten leggen dat de man met baard alweer weg is toch?
Lastig is dat he luchtbel? Dat er overal alleen maar varkenshaas en kerstrollade in de aanbieding is..
Oh nee hoor...quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:06 schreef Luchtbel het volgende:
En het is vooral heel suf dat ik het lastig vindmaar ja. Zelf bedenken is zo euh moeilijk
maar ja misschien moet ik daar eens iets aan gaan doen.
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee hoor...
Dat is de reden dat ik zelfs tijdens mijn zwangerschap mijn Sonja Bakker boek tevoorschijn hebt gehaald.
Ideaal dat zij gewoon elke dag zegt wat je die avond eet. Uiteraard heb ik de normale hoeveelheden aangehouden maar ik ben zelf ook echt superfantasieloos qua eten hoor.
Als ik het zelf moet bedenken heb ik nergens zin in, en als er in het boek staat 'bietjes met een karbonade' vind ik het prima.
Ik kies dan wat, en vervolgens heb ik dan de helft niet in huisquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dat is weer te veel zeg maar. Dan kan ik niets kiezen.
Ja, zit ik daar met 3 kilo's aardappels en WEER vergeten om een vleesje te ontdooien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Yoni het volgende:
Oh dat eten... daar heb ik ook moeite mee hoor! Elke dag weer bedenken wat nś weer! en dan moet ik ook nog eens voor maar één persoon koken, dus er is niemand die eens roept "ik wil graag dat of dat"
Nee, hij heeft haar niets gevraagd. Is op dit moment ook geen mogelijkheid eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:52 schreef Syrena het volgende:
En als zij het nou niet wil bijleggen? Of heeft ie dat al gevraagd?
Ja om de nachtrust en gemoedsrust van met name mijn moeder hou ik dus ook mijn mond. Ik weet hoe ze is.
Ik kan op zich prima gewoon "koetjes-en-kalfjes" doen tegen mijn broertje. Ik heb geleerd geen enkele discussie met hem aan te gaan, waardoor de kans dat hij boos vertrekt (ja, ook met kerst) vrij klein is geworden. Alleen nu heeft hij dus dit met mijn zwangerschap weer aangepakt om moeilijk te doen en hij heeft dus besloten niet meer ergens te zijn als ik er ben. Ik vind het prima, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Pruk dat is een behoorlijk dilemma. Ik kan je weinig advies geven.
Miss Sly ik heb zo een "band" met mijn jongere zusje. We liggen elkaar gewoon niet en een jaar of 4-5 geleden zijn er een aantal dingen voorgevallen waardoor de relatie tussen ons alleen maar is verslechterd. Het is zelfs zo erg dat als wij kerst bij mijn ouders vieren ik alleen kom als zij niet komt. We gaan elkaar uit de weg, want als we bij elkaar zijn is de sfeer gewoon verknalt. Het ergste vindt ik nog dat mijn dochter gewoon haar tante niet ziet hierdoor. En het mooiste is nog dat ze naast mij woont. Een kwestie van een deur verder.
Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteelquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En een bakje kibbeling met onmundig veel knoflooksaus ? Zelfs dat niet, Bar ?
Dan een dikke X vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nee ook dat niet, krijg geen hap door mijn keel momenteel
Dat mailtje kan ik wel sturen, ik wil haar toch een aantal dingen wel melden die verder niets met mijn vaders verzoek te maken hebben, maar met haar situatie op dit moment. Maarja, hoe ik de rest aan ga pakken weet ik nog niet. Maarja, ben allang blij dat jullie het ook niet weten, ligt het in ieder geval niet aan mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef bixister het volgende:
spuug, ik heb dan toch even gemist wat er precies aan de hand is: is er toch iets gescheurd/gebroken? 6 weken, da's lang... sterkte!
pruk, lastig, maar je kunt het ook positief zien. als 't lukt is het ook wel mooi dat je vader die extra stimulans heeft gegeven om jullie onenigheden te overwinnen en een nieuwe start te maken. ik vind dat je als je zo'n mailtje gaat sturen het ook wel een eerlijke kans moet geven en niet eindeloos op oude koeien terug moet gaan komen. als je dat niet kunt kun je er beter niet aan beginnen. veel succes, 't is vast niet makkelijk. maar je vader vraagt het ook niet voor niks, en je bent nu misschien door deze zwangerschap ook wel weer in een nieuwe fase in je leven beland waarin je bepaalde dingen uit eerdere fases makkelijker kunt relativeren en afsluiten.
voor wie nog inspiratie nodig heeft: wij eten taco's vanavond.
Met mijn zus heb ik een goede band, gelukkig! haar band met onze broer is wel iets beter, maar ook niet goed. Heeft ook wel wat te maken met hoe hij is, maar daar ga ik verder maar niet over uitweidenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss-Sly, wat vreselijk jammer voor je dat jij zo'n moeizame relatie hebt met je broer.Ik mag zo ontzettend blij zijn met de band die mijn zus en ik hebben, ik heb het echt getroffen met haar. Dat een goede band niet vanzelfsprekend is hoor je helaas heel vaak.
He, Spuug, wat naar!quote:Zo, en nog even snel nieuws van mijn kant: ik moet maandag geopereerd worden. En dan wordt direct daarna mijn been in het gips gezet (6 weken). Ben ik mooi klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |