Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:
Na ja, ook omdat simpelweg je kind niet kan wijken voor je huisdier. 't Is lullig, en ik schaamde me er ook echt voor, maar de keus is natuurlijk snel gemaakt, uiteindelijk.
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind.
Waar? waar?quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Leah het volgende:
Al zijn er mensen in F&F die dus met droge ogen beweren dat je twee bijtgrage honden best in huis kunt nemen met een kruipend kind.
Jij bent lieverquote:Op maandag 10 december 2007 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die vond ik idd ook best interessant toen. Heb me daar ook bewust maar even buiten gehouden. Mafkezen.
Meiden, jullie zijn lief!
Hij kan goed muizen vangen, he? Mooi.quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
anders gaan we toch echt een ander huisje voor hem zoeken.
Dat weet ikquote:
Ik meen het hoorquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, als je dat meent ben je nog veel liever dan ik ooit dacht!![]()
En ja, het is een muizenvanger en hij zou zich daar prima uit kunnen leven.
Maar goed... eerst nog maar even een paar weekjes op onze tanden bijten en kijken of hij nog bijdraait.
Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.quote:
En hij kleurt natuurlijk leuk bij mijn vloerquote:Op maandag 10 december 2007 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel lichter mijn hart nu al is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |