abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:26:32 #1
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55120827
ZO! weer een nieuw topic.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:28:42 #2
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55120852
Ik heb weer iets, te melden over, mijn mensen-training.

Vandaag gaan we, naar een bekend winkelcentrum, om te oefenen met in de rij te staan, wat je moet doen als er mensen vlak om je heen staan.
En wat, je moet doen als je in een rij staat. (Ik vergeet steeds om aan te sluiten en dan dringen mensen voor, en dan, word ik weer kwaad).

Misschien komen we nog wat kindjes tegen, dat is dan mooi meegenomen!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:45:14 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55121016
Spannend Oxy, ben benieuwd hoe het gaat!
Wel goed dat ze dit soort trainingen met jullie doen!
pi_55121047
Oxy dat is spannend! heel veel succes vandaag!

Grrrrrrrr hier is het ritme van het oord iets te goed ingeramd in 3 weken, ik was klaar wakker om 8 uur
pi_55121069
Ik vind het wel flauw! Ik had hem op slot gegooid dus mag ik een nieuwe openen. Elke keer als ik dat braaf doe is iemand me toch net voor. Boehoe!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:53:39 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55121094
Sorry!
Daar had ik niet naar gekeken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er een tijdje tussen had gezeten want meestal zie je anders niet dat een ander het doet.

Ehm... volgende keer mag jij op het knopje drukken, ok?
pi_55121100
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb al een virusje voor mezelf, en in plaats van een orgelman staat er aan de overkant iemand keihard te lachen naar iedere fietser die voorbijkomt. Ik dacht eerst dat er een geit in nood was
Geit in nood

Eh ik wil ook geen virusjes Ik moet opruimen. Berging uitmesten, afwassen, was doen. En vanavond uit eten & cocktails zag ik net in een sms

Orgelmannen wil ik ook niet, ik heb ambulances. Er zijn er al zeker drie langsgekomen vanmorgen.
En ik typ dit en daar komt nummer vier langs. Ik hoop altijd maar dat het meevalt voor de mensen die er in liggen, die sirenes klinken wel angsaanjagend.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55121111
Wat een zooi kan er trouwens in zo'n berginkje zeg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 8 december 2007 @ 10:55:25 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55121114
Dat zijn nog eens leuke sms-jes Syrena!
pi_55121141
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry!
Daar had ik niet naar gekeken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er een tijdje tussen had gezeten want meestal zie je anders niet dat een ander het doet.

Ehm... volgende keer mag jij op het knopje drukken, ok?
J dat zei je de vorige keer ook
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55121143

Iemand stukje cake met glazuur en versieringen?
pi_55121154
m@x, sjattie, geef maar hier. Alleen die orgelman mag je houden. Ik ben toch al ziek, dus dan neem ik da virusje er ook nog wel bij. Maar die orgelman, nee, daar trek ik de grens.

tex, ik vind die foto van Noah in je avatar echt zo leuk, en die hele serie die je laatst postte in het fototopic ook Wat een ontzettend leuk mannetje
pi_55121168
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef _Ingrid_ het volgende:

Iemand stukje cake met glazuur en versieringen?
Nee dankje Ingrid, maar is Kim vandaag jarig? Gefeliciteerd dan!
pi_55121198
Ingrid gefeliciteerd met Kim!
Saartje
pi_55121227
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef Maggie het volgende:
m@x, sjattie, geef maar hier. Alleen die orgelman mag je houden. Ik ben toch al ziek, dus dan neem ik da virusje er ook nog wel bij. Maar die orgelman, nee, daar trek ik de grens.

tex, ik vind die foto van Noah in je avatar echt zo leuk, en die hele serie die je laatst postte in het fototopic ook Wat een ontzettend leuk mannetje
Dank je
Ik ben al een uur bezig met een kerst icoontje maar het wil nog niet zo goed lukken....
©Dumbo
pi_55121242
Tnx! Kim was 6 dec jarig, we vieren het vandaag. Was best een karwei alles te glazuren enzo, maar het is gelukt. De gevulde eieren liggen al in de koelkast te wachten.
Ben benieuwd wat Kim ervan vind.
pi_55121615
Vergeet geen fotos te maken Ingrid
pi_55121636
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Syrena het volgende:
Wat een zooi kan er trouwens in zo'n berginkje zeg
Zo hebben wij een berging boven onze woning van 14 x 6 meter en er staat zo veel troep dat je er een aardige rommelmarkt mee kan sponsoren. Als het straks voorjaar is dan duik ik toch weer eens naar boven om te gaan mesten want het gros wat daar ligt ligt er al jaren en wordt nooit naar omgekeken.
pi_55122091
hou op schei uit..wij zijn ruimer gaan wonen en hebben nu alweer ruimtegebrek
Saartje
pi_55122144
Het is ook zo makkelijk, iets wordt niet gebruikt dus dan verplaats je het naar zolder waar het vervolgens ligt stof te happen en je na tig maanden of jaren niet eens meer van weet dat je het hebt.
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:18:30 #21
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55122166
Eigenlijk moet ik van zolder nog een kinderwagen, badset en twee ledikantjes verkopen...

zou een hoop ruimte schelen. maar het is een flinke emotionele hobbel merk ik...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55122170
Isookzo! vandaar dat ik nu maar het speelgoed van de jongens waar ze nooit mee spelen weg doe, en al mijn kleding die te klein is maar ik bewaard heb 'voor het geval ik ooit nog weer eens zo slank ben als toen'
Saartje
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:20:04 #23
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55122188
Virussen hou ze maar ben al 2 wk bezig om van angina te herstellen

Orgelmannen ik haat orgels

Baal als een stekker heb ik de kerstboom in elkaar (ja ja een neppe) zijn plots de lampjes verdwenen
Aaaarrggghhh nu moet ik me eerst nog fatsoeneren om de stad in te gaan.

Suzie thnx voor je aanbod maar het was eigenlijk als grapje bedoelt voor mijn vriendin en vind ze wat overdreven duur als er ook nog verzendkosten overheen gaan komen.
pi_55122326
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isookzo! vandaar dat ik nu maar het speelgoed van de jongens waar ze nooit mee spelen weg doe, en al mijn kleding die te klein is maar ik bewaard heb 'voor het geval ik ooit nog weer eens zo slank ben als toen'
Die illusie heb ik al niet eens meer, ik gooi het meestal gelijk weg of in zo een bak voor naar Afrika ofzo. Ik heb een doos vol met foto's op zolder van o.a. mijn ex nog en als je ziet wat voor panharing ik toen was, maat 34 ! Nou draag ik maat 38. En we hebben aardig wat spullen van de kinderen op zolder idd, denk dat dat wel 2/3 van de zolder beslaat. Maar dat doe ik pas weg als ik zeker weet het niet meer nodig te hebben.
pi_55122348
Ach ik vind het wel wat hebben zo een orgel in de binnenstad maar ik vind dat gebedel met die bakkies onder je neus dus drie keer niks. En van mij mag Morgaine er ook alleen geld in doen als het nog een ouderwetse orgel is waar de persoon aan moet draaien, zo een electrisch ding geef ik geen geld aan.
pi_55122469
Nee, dat vind ik ook Faja! Die elektrische zijn voor mij ook niks waard. Dat mag de naam draaiorgel niet eens hebben, vind ik.

Bah, ik verveel me. Ik lig al bijna een hele week in bed, en heb het nu wel gehad met dvd kijken en slapen. Maar gisteren moest ik heel even naar de winkel die hier 50 meter verderop zit, en dat was geen geweldig succes. Dus er zit gewoon weinig anders op dan slapen en af en toe een beetje dvd kijken (om dan vervolgens weer in slaap te vallen ).
Het gaat al wel iets beter gelukkig, maar ik moet nu niet meer willen, want dan wordt het meteen weer erger.
pi_55122549
Hihi faja hier ook hetzelfde. De elektrische draaiorgels krijgen echt geen geld...
Maar als er dan eens zo'n ouderwets draaiding staat dan stop ik wel altijd geld in, wnat die mensen doen er tenminste nog moeite voor.
pi_55122700
Het is ook een beetje jeugd sentiment zo een ouderwetse draai-orgel. Als kind mocht ik ook geld in die bakkies doen.

Ik verveel me ook te pletter, ben alleen niet ziek. Wou net wat foto's in gaan plakken maar ik kan niet op de server waar alle foto's per maand (en datum) in mapjes staan zodat ik beetje chronologische volgorde aan kan houden. Loop een jaar achter met inplakken.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:18:34 #29
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55123170
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Loop een jaar achter met inplakken.
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?
pi_55123323
Dat is idd ook aardig wat plakwerk 2 jaar en 4 maanden.

Dacht net even dat we een nieuwe koel-vries combi aan moesten schaffen maar blijkt dat wij een koelkast hebben met zelfreinigende wanden en dat het water normaal door een plastic V vormig iets hebben waar het water in wordt opgevangen maar die zat verstopt. Gelukkig kwestie van doorprikken met sateprikker en probleem opgelost, scheelt weer een honderdje of 7.
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:35:58 #31
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55123458
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

3 jaar en 2 maanden. Heb werkelijk nog geen enkele foto ingeplakt. Inmiddels is wel alles gebrand.

Kai is net vertrokken met mijn moeder. Aangezien jullie mijn virusje niet willen en ik sta te tollen op mijn benen leek het ons beter als hij daar een nachtje ging logeren zodat ik kan proberen uit te zieken. Dat ik nou uitgerekend in zijn weekend ziek moet zijn
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage zaterdag 8 december 2007 @ 14:01:22 #32
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_55123762
Even een fotootje van de mooi versierde cakes ter ere van Kims tweede verjaardag:

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_55123789
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:35 schreef m@x het volgende:

Aangezien jullie mijn virusje niet willen
Hmmpf
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:05:32 #34
3142 m@x
pi_55123802
Sorry mosseltje

Ingrid, je hebt flink je best gedaan. Heel leuk geworden hoor
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:09:46 #35
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55123872
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef Rottdog het volgende:
Virussen hou ze maar ben al 2 wk bezig om van angina te herstellen

Orgelmannen ik haat orgels

Baal als een stekker heb ik de kerstboom in elkaar (ja ja een neppe) zijn plots de lampjes verdwenen
Aaaarrggghhh nu moet ik me eerst nog fatsoeneren om de stad in te gaan.

Suzie thnx voor je aanbod maar het was eigenlijk als grapje bedoelt voor mijn vriendin en vind ze wat overdreven duur als er ook nog verzendkosten overheen gaan komen.
Mijn vriendin maakt trouwens altijd zelf dr shirtjes voor de kleine! Met van dat transfer papier.Plaatje printen met de printer en daarna op een shirtje strijken! Blijven meestal alleen niet zo heel lang mooi... maar voor een geintje kan het denk ik wel hardstikke goed werken!!
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:12:15 #36
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55123904
Wauw Ingrid! Wat mooi!
Nou baal ik wel een beetje dat we niet kunnen komen. Ik neem een virtueel stukje van de cake je hebt er zoveel moeite voor gedaan.

Maar Hanne wou net gewoon graag naar bed om te slapen.. Mijn klein ziek
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55123965
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

december 2003..dat maakt 4 jaar
Saartje
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:20:00 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55124015
Ingrid! Ziet er leuk uit!

m@x, balen dat je nu zo ziek bent joh... wel fijn dat je moeder in kan springen.

Ehm, foto's? Van ons trouwen hebben we een album gemaakt, daarna niks meer afgedrukt, dus 2 jaar nu.
Ik heb hele goeie voornemens mbt de baby... hopelijk kan ik me er een beetje aan houden.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:39:34 #39
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55124267
Foto's?
4 jaar, 7maanden, 1 week en 3 dagen..

Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:50:52 #40
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55124431
Vader en zoon zijn hier samen met de LEGO aan het spelen..

(en ik smeer per ongeluk sudo op m'n muis )
Maxi, Midi & Mini
pi_55125343
* _Bar_ is met giga buikpijn mijn bed uitgestrompeld,
straks maar weer werken tot sluit dus ergens in de vroege morgen strompel ik mijn bedje weer in....

Maar wat een prutweer zeg, maar goed
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:53:06 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55125421
Bar, loop jezelf niet al te hard voorbij he!
Ergens wel heel begrijpelijk, leuk nieuw werk en de perfecte afleiding, maar toch... beetje uitkijken voor jezelf.
pi_55125461
nee ik loop mezelf nog niet voorbij, daar pas ik wel voor op, heb het afgelopen jaar al genoeg voor mijn kiezen gehad, ging het super, word je zwanger is dat ook ineens helemaal weg....

Ik vind het alleen fijn dat ik op het werk gewoon kan knallen en dan thuis te komen en mezelf bij wijze van spreke in slaap te huilen en lekker zielig doen tegen mezelf....

Maar let wel goed op mezelf hoor, ben vrijdag maar alvast begonnen met het begin van de nieuwe studie lekker inlezen van de wijntjes en de bijbehorende streken enz enz
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:57:25 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55125489
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
nee ik loop mezelf nog niet voorbij, daar pas ik wel voor op, heb het afgelopen jaar al genoeg voor mijn kiezen gehad, ging het super, word je zwanger is dat ook ineens helemaal weg....

Ik vind het alleen fijn dat ik op het werk gewoon kan knallen en dan thuis te komen en mezelf bij wijze van spreke in slaap te huilen en lekker zielig doen tegen mezelf....
Dat lijkt me idd ook wel heel prettig. Je bent zo vol van je werk dat je je daar gewoon even lekker op kan storten. Zolang je het 2e deel dan idd ook maar doet.
Wil niet overkomen als een bemoeial, maar wilde het gewoon even zeggen.
quote:
Maar let wel goed op mezelf hoor, ben vrijdag maar alvast begonnen met het begin van de nieuwe studie lekker inlezen van de wijntjes en de bijbehorende streken enz enz
Nog proeverijtjes erbij?
pi_55125523
heb vanaf de foto's van het voorbereiden van onze bruiloft niets meer ingeplakt.... we zijn getrouwd in september 2002.....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55125525
Yep als je keertje uitgezwangerd enzo bent, enne je wijntjes lekker vind;) misschien keertje samen proeven lijkt me gezellig
pi_55125547
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*
Wil niet overkomen als een bemoeial, maar wilde het gewoon even zeggen.
[..]
Dat ben je niet hoor
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:02:07 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55125554
Helaasch, ik vind wijn niet lekker.
Zou het best willen, voel me altijd zo'n muts met mijn water als we sjiek uit eten zijn, maar ja... helaasch dus.
pi_55125556
Bar, ik wil je nog heel veel sterkte wensen
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55125740
Juist lekker een wit wijntje bij het eten. Ik drink amper rode wijn, rose lust ik wel weer maar ik hou alleen van zoete wijn. Geen droge voor mij.
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:26:21 #51
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55127174
Kom ik er net via een omweg achter dat de beste vriend van ex papa word...en om een of andere reden doet me dat veel.Wist al dat ze een tijdje bezig waren dus een verassing is het niet.. Maar heb een beetje erg veel moeite dat ik er via een omweg achter moet komen..

Je word weer ff met je neus op feiten gedrukt dat je dr niet meer bij hoort

Baal ervan dat het me zo raakt... t ging zo goed met me!!
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:43:08 #52
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55127627
Vanmiddag is alles goed, gegaan met winkelen.
Ik heb in de rij gestaan, bij de Hema, en na wat voordoen- en nadoen heb ik ook aangesloten en afgerekend (met pinpas).
Mijn begeleidster vroeg nog: vind je het niet erg, dat de mensen zo naar je kijken, als wij zo oefenen?
Ik, had niks door! Maar ik vind het niet zo leuk als mensen mij, schijnen aan te gapen.
Maar de begeleiding zegt, dat het wel apart is, zo'n training midden in de stad.

Ik zou mijn: ''Ik heb autisme'' button weer eens op gaan zoeken. Die had ik jaren geleden, op, toen we gingen winkelen. Zelf, heb ik dat aanstaren niet zo door, maar voor mijn ouders/begeleiding is het wel knap vervelend.

Ik wil, best uitleggen dat ik autisme heb hoor. Maar de meesten, durven er niet naar te vragen.
Of ze zien het zo wel (dat weet ik niet, of je het aan mij kan zien)...
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:47:47 #53
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55127742
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...

?
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:10:14 #54
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55128251
Ik vind het niet erg hoor Oxy!Het bankje is een plek waar zo ongeveer alles wel bespreekbaar is!

Fijn dat het zo goed gegaan is..en van die starende mensen moet jij en je begeleiders gewoon niets aantrekken...al is dat makkelijker gezegd als gedaan
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:23:49 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55128589
Nee hoor, helemaal niet Oxy. Ik vind het en eerste heel dapper dat je het hier allemaal zo openhartig vertelt en ten tweede erg leerzaam, je geeft ons een hele bijzonder kijk op hoe dingen voor jou (en mensen zoals jij) werken.

Toevallig zat stinkie vanmorgen dit topic te lezen (op zoek naar mijn post over het opruimen en schoonmaken wat hij toch echt zelf gedaan had en niet zijn moeder ) en die zei toen ook ineens 'wat bijzonder dat zij daar zo open over post'.
  Jubileum moderator zaterdag 8 december 2007 @ 18:24:11 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55128596
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...

?
Nee absoluut niet Oxy, naast dat ik er erg veel van leer wat ik zeker wat met Eva aan heb, vind ik het ook geweldig interessant om te lezen hoe jij de wereld om je heen ervaart.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55128683
Ik ook Oxy, ik lees je verhalen altijd met heel veel interesse!
pi_55128827
Ik lees je verhalen ook altijd Oxy! Vind het erg interessant om te lezen hoe jij de dingen ervaart die voor ons juist zo gewoon zijn. Lekker doorgaan met posten hierover hoor

En jeetje, wat is het vies weer Wil ik lekker met mijn dochter gaan pronken in de supermarkt enzo is het gewoon veel te koud om naar buiten te gaan..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55129281
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Noli. het volgende:
Wauw Ingrid! Wat mooi!
Nou baal ik wel een beetje dat we niet kunnen komen. Ik neem een virtueel stukje van de cake je hebt er zoveel moeite voor gedaan.

Maar Hanne wou net gewoon graag naar bed om te slapen.. Mijn klein ziek
Volgende week maak ik misschien nog een kleine cake. Als ik eraan denk enzo. Vind het leuk om te bakken. En het was gelukkig ook lekker.

Beterschap nogmaals voor het
  † In Memoriam † zaterdag 8 december 2007 @ 19:21:05 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55129656
hoi oxy
blijf vooral schrijven!
ik vind je verhalen heel leuk en interessant en het helpt me om de soms "vreemde" dingen die ik met luca meemaak beter te begrijpen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:37:01 #61
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55130033
Oke, dan blijf ik gewoon, doorschrijven over mijn, belevenissen.
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:02:09 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55130737
Idd Oxy, doorschrijven hoor
Wat fijn dat het vanmiddag in de winkels zo goed ging
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55130963
Ik ben een lurker, dus ik weet eigenlijk of ik wel "recht" heb om hier te schrijven, maar:

Oxy, ik moet altijd verschrikkelijk lachen om je verhalen! Toelachen uiteraard, niet UITlachen! Als je niet zelf zou aangeven dat je autisme hebt, zou ik het echt nooit geraden hebben aan de hand van je posts. Je beschrijft op een erg open, eerlijke en vooral heldere manier jouw wereld. Ik vind het best verfrissend om zo de wereld eens te bekijken door de ogen van een ander.

Wat mij betreft: blijven schrijven!
pi_55132134
Oxy, doorschrijven hoor
En fijn dat het oefenen zo goed ging vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 8 december 2007 @ 21:54:17 #65
3142 m@x
pi_55134126
Ik vind je verhalen ook altijd heel interessant Oxy en het is inderdaad verfrissend om de wereld eens vanuit jouw oogpunt te bekijken.

Ik kreeg vandaag van de postbode een chocoladeletter met gedichtje, anoniem dus heel spannend. Blijkt het afkomstig te zijn van een vriendin die ik denk ik al 10 jaar niet gezien heb. Dat zijn de betere verrassingen
pi_55134292
Dat zijn leuke dingen M@x! Ik heb helemaal niets in mijn virtuele schoen gekregen
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:00:52 #67
3142 m@x
pi_55134310
Ik lekker twee letters
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:01:49 #68
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55134340
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:50 schreef Noli. het volgende:
Vader en zoon zijn hier samen met de LEGO aan het spelen..

(en ik smeer per ongeluk sudo op m'n muis )
Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!

Navond dames (en een verdwaalde heer), ik heb geboekt hoor. Ik ga met de vriendinnen naar Scheveningen! Lekker shoppen, relaxen, stappen. En 2 nachten zonder mijn kinderen, ENG!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55134399
da's niet eng, da's leuk
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:08:51 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55134550
Is OOK leuk, maar ook een beetje eng. Maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, de dames en ik. Dus we kunnen er nog uuuuuuuren over kletsen. En 100x naar huis bellen: "Vergeet je niet de tanden te poetsen? En ook de snoeten poetsen hè. O, de vitamine D-druppels staan op het plankje bij Cas op de kamer. Niet? Dan op de commode. Ook niet? In de badkamer op de kast. Hè? Beneden op de bar? Zal ik anders gewoon thuis komen?"
pi_55134606
Scheveningen is gelukkig niet het einde van de wereld
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:23:25 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55134935
Nou...
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:32:28 #73
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55135156
Fijn Dutch, dat je geboekt hebt! Die dagen vliegen vast veel te snel voorbij joh. Ik ben er zelfs een beetje jaloers van. Heerlijk lijkt me.

Oxy, ik lees jouw posts ook graag. Ik vind het dapper wat je doet en knap hoe je dat verwoord.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55135265
Jullie halen mijn moeder toch niet in met haar 20 jaar achterstand
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:45:06 #75
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55135436
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Pruk het volgende:
Jullie halen mijn moeder toch niet in met haar 20 jaar achterstand
Of mijn moeder Mijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
pi_55135451
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Of mijn moeder Mijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Jouw moeder wint
  zaterdag 8 december 2007 @ 22:47:22 #77
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55135483
Lishe dat denk ik ook.
Alleen de laatste keer dat het mannetje een weekend weg was hing Léon huilend met hem aan de telefoon wanneer hij weer thuis kwam. Hoop niet dat hij dat bij mij wel doet.

Het is ook op eigen initiatief hoor. We hadden allemaal behoefte aan een weekend waarbij we onze moederinstincten even konden laten voor wat het is. Geen verantwoordelijkheid.

Oxy, ik vind het juist leuk dat je hier bent.
pi_55135756
Ik vind jouw verhalen ook leuk om te lezen, Oxy
(En ik vond jouw gedichten ook erg leuk.. vraag me nog steeds af of jij er wel eens aan gedacht hebt dingen op te schrijven en publiceren, columns en gedichten over hoe jij alles ervaart? Er zijn meer mensen met autisme die dat gedaan hebben, misschien is het ook voor jou leuk om te doen?)
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:03:14 #79
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_55135831
- even inbreken -

Wat ben ik toch blij dat ik (ergens bij ouders, ik weet niet meer waar) gelezen heb over de nieuwe manier waarop kinderen leren spellen, heden ten dage.

Nu wist ik vrijwel meteen waar mijn zoon (6) het over had, toen hij het had over toen hij zei dat er een "klinker op de gang gestuurd werd" (aap - apen), en of iets adje-au, of otje-ou was.

Dus: thanx!
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_55135961
adje-au wat is dat nou weer?
Is dat als Paul de Leeuw die Adje op z'n kop slaapt ofzo?
pi_55136106
zie kleutertopic snoopy. lees je maar vast in!

oxy, ik waardeer je verhalen ook zeer!
pi_55136237
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ja, dat is hier ook.

En het excuus...: "Ja, bij jou hebben we toen veel dia's gemaakt, dat was toen in." Uh-uh...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:19:36 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55136244
Icaä! Hoi! En bedankt voor je beginnerstopic in FOT.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:43:29 #84
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_55136755
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef snoopy het volgende:
adje-au wat is dat nou weer?
Is dat als Paul de Leeuw die Adje op z'n kop slaapt ofzo?
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.
Snappie?

Echt, ik moet me inhouden om het niet te betitelen als de debilisering van het onderwijs.
Wat is er mis met oo-uu en aa-uu?
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_55137030
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:43 schreef Icaä het volgende:

[..]

Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.
Snappie?
nee, jij wel?
pi_55137133
hehheh 't is ook echt stom vind ik.
pi_55137713
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben een lurker, dus ik weet eigenlijk niet of ik wel "recht" heb om hier te schrijven, maar:

Oxy, ik moet altijd verschrikkelijk lachen om je verhalen! Toelachen uiteraard, niet UITlachen! Als je niet zelf zou aangeven dat je autisme hebt, zou ik het echt nooit geraden hebben aan de hand van je posts. Je beschrijft op een erg open, eerlijke en vooral heldere manier jouw wereld. Ik vind het best verfrissend om zo de wereld eens te bekijken door de ogen van een ander.

Wat mij betreft: blijven schrijven!
EDIT: oeps foutje, wou editten, maar in plaats daarvan quote ik. Jaja, dat krijg je met lurkers he?!
  zondag 9 december 2007 @ 04:38:44 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55140119
En zo zit dolf jansen zomaar bij ons te eten, een leuke maar vooral drukke avond achter de rug
en nu duik ik mijn bedje in

goede morgen alvast dames van de vroege uurtjes
pi_55140174
Slaap lekker Bar

Voor het eerst sinds eigenlijk lange tijd slaap ik slecht, ik lag er laat in, heb nog een tijd zitten praten en dat heeft duidelijk wel zijn weerga op mijn slapen. als lief als ie is melden dat ik dan hem maar wakker moet maken, maarja, dan zijn we alletwee de rest van de dag niet te pruimen
pi_55140558
Ik ben tot aan juli dit jaar toegekomen om in te plakken. Dus ik loop nog maar een paar maandjes achter. Moet vanavond of vanmiddag wel lukken om het af te krijgen.

Overigens mijn moeder heeft mijn foto's ingeplakt tot mijn 12e en daarna is ze er mee opgehouden. En dat in 2 albums, ik zit nu met Morgaine al in het 4e album.
pi_55143001
Oxy, ik vind het ook niet erg om te lezen hoor! Vind het juist ehel knap dat je het allemaal opschrijft!

m@x, heb gister de orgelman niet gehoord. Ennuhh je griepje mag je ook houden hoor
Vergeet je vanavond om half 8 niet naar het vuurwerk te kijken

Gister naar de kapper geweest. Mijn haar is donkerder en een stuk korter
kreeg alleen migraine toen ik bij de kapper zat

* Vicky gaat weer verder met de kerstboom optuigen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55143456
Dat vuurwerk was toch gisteren Vicky?

[ Bericht 2% gewijzigd door Maggie op 09-12-2007 13:20:51 (tocg :´)) ]
pi_55143592
nee vanavond vlak bij m@x
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 9 december 2007 @ 13:27:46 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55143629
Vicky, doe eens showen dan!
  zondag 9 december 2007 @ 13:27:58 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55143633
* _Bar_ is wakker maar sjonge ik ben nog braker dan brak
vandaag maar even op de bank kruipen met een dik boek en even nergens heen, geen gerren, geen gevlieg, gewoon rust

En een grote beker warme chocomelk met slagrook
  zondag 9 december 2007 @ 13:28:13 #96
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55143638
Ik heb een paar weken geleden een oud&nieuw-foto gemaakt van Noah, met een sterretje. Sindsdien vraagt ie regelmatig om vuurwerk Ben benieuwd wat ie met oud&nieuw zelf ervan gaat vinden..
©Dumbo
pi_55143734
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef Vicky het volgende:
nee vanavond vlak bij m@x
Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerk
  zondag 9 december 2007 @ 13:34:12 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55143767
Ik heb vorig jaar voor het eerst "vuurwerk"gekocht voor mijn boys.. Trekbommen, en van die knallers met confetti. Ze vonden het geweldig. Dit jaar misschien toch maar een écht beginnerspakketje kopen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 9 december 2007 @ 13:42:41 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55143939
ik ga dit jaar voor een wenspijl, hij is ook al besteld

En die mag mooi naar Thijssie toekomen
  zondag 9 december 2007 @ 13:45:44 #100
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55144022
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga dit jaar voor een wenspijl, hij is ook al besteld

En die mag mooi naar Thijssie toekomen
Daar hoorde ik iets van op de radio... Toch even ook op die site neuzen. Misschien dat ik dat wel liever doe dan "zomaar" vuurwerk.

Wat een mooi idee, Een wenspijl naar Thijs..
pi_55144032
Vicky foto!!! K.. van de migraine.

Vuurwerk nee dank je, ja sterretjes maar verder word het hier niks denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')