quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb al een virusje voor mezelf, en in plaats van een orgelman staat er aan de overkant iemand keihard te lachen naar iedere fietser die voorbijkomt. Ik dacht eerst dat er een geit in nood was
J dat zei je de vorige keer ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:Sorry!
Daar had ik niet naar gekeken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat er een tijdje tussen had gezeten want meestal zie je anders niet dat een ander het doet.
Ehm... volgende keer mag jij op het knopje drukken, ok?![]()
![]()
Nee dankje Ingrid, maar is Kim vandaag jarig? Gefeliciteerd dan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand stukje cake met glazuur en versieringen?
Dank jequote:Op zaterdag 8 december 2007 10:58 schreef Maggie het volgende:
m@x, sjattie, geef maar hier. Alleen die orgelman mag je houden. Ik ben toch al ziek, dus dan neem ik da virusje er ook nog wel bij. Maar die orgelman, nee, daar trek ik de grens.
tex, ik vind die foto van Noah in je avatar echt zo leuk, en die hele serie die je laatst postte in het fototopic ookWat een ontzettend leuk mannetje
Zo hebben wij een berging boven onze woning van 14 x 6 meter en er staat zo veel troep dat je er een aardige rommelmarkt mee kan sponsoren. Als het straks voorjaar is dan duik ik toch weer eens naar boven om te gaan mesten want het gros wat daar ligt ligt er al jaren en wordt nooit naar omgekeken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:55 schreef Syrena het volgende:
Wat een zooi kan er trouwens in zo'n berginkje zeg
Die illusie heb ik al niet eens meer, ik gooi het meestal gelijk weg of in zo een bak voor naar Afrika ofzo. Ik heb een doos vol met foto's op zolder van o.a. mijn ex nog en als je ziet wat voor panharing ik toen was, maat 34 ! Nou draag ik maat 38. En we hebben aardig wat spullen van de kinderen op zolder idd, denk dat dat wel 2/3 van de zolder beslaat. Maar dat doe ik pas weg als ik zeker weet het niet meer nodig te hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Isookzo! vandaar dat ik nu maar het speelgoed van de jongens waar ze nooit mee spelen weg doe, en al mijn kleding die te klein is maar ik bewaard heb 'voor het geval ik ooit nog weer eens zo slank ben als toen'
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Loop een jaar achter met inplakken.
3 jaar en 2 maanden. Heb werkelijk nog geen enkele foto ingeplakt. Inmiddels is wel alles gebrand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?
Hmmpfquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:35 schreef m@x het volgende:
Aangezien jullie mijn virusje niet willen
Mijn vriendin maakt trouwens altijd zelf dr shirtjes voor de kleine! Met van dat transfer papier.Plaatje printen met de printer en daarna op een shirtje strijken! Blijven meestal alleen niet zo heel lang mooi... maar voor een geintje kan het denk ik wel hardstikke goed werken!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef Rottdog het volgende:
Virussen hou ze maar ben al 2 wk bezig om van angina te herstellen![]()
Orgelmannenik haat orgels
![]()
Baal als een stekker heb ik de kerstboom in elkaar (ja ja een neppe) zijn plots de lampjes verdwenen![]()
Aaaarrggghhh nu moet ik me eerst nog fatsoeneren om de stad in te gaan.
Suzie thnx voor je aanbodmaar het was eigenlijk als grapje bedoelt voor mijn vriendin en vind ze wat overdreven duur als er ook nog verzendkosten overheen gaan komen.
december 2003..dat maakt 4 jaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik 2 jaar en 4 maanden. Wie biedt meer?
Dat lijkt me idd ook wel heel prettig. Je bent zo vol van je werk dat je je daar gewoon even lekker op kan storten. Zolang je het 2e deel dan idd ook maar doet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
nee ik loop mezelf nog niet voorbij, daar pas ik wel voor op, heb het afgelopen jaar al genoeg voor mijn kiezen gehad, ging het super, word je zwanger is dat ook ineens helemaal weg....
Ik vind het alleen fijn dat ik op het werk gewoon kan knallen en dan thuis te komen en mezelf bij wijze van spreke in slaap te huilen en lekker zielig doen tegen mezelf....
quote:Maar let wel goed op mezelf hoor, ben vrijdag maar alvast begonnen met het begin van de nieuwe studie lekker inlezen van de wijntjes en de bijbehorende streken enz enz
Dat ben je niet hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*
Wil niet overkomen als een bemoeial, maar wilde het gewoon even zeggen.
[..]
Nee absoluut niet Oxy, naast dat ik er erg veel van leer wat ik zeker wat met Eva aan heb, vind ik het ook geweldig interessant om te lezen hoe jij de wereld om je heen ervaart.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...
?
Volgende week maak ik misschien nog een kleine cake. Als ik eraan denk enzo. Vind het leuk om te bakken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Noli. het volgende:
Wauw Ingrid!Wat mooi!
Nou baal ik wel een beetje dat we niet kunnen komen. Ik neem een virtueel stukje van de cake je hebt er zoveel moeite voor gedaan.
Maar Hanne wou net gewoon graag naar bed om te slapen.. Mijn klein ziek
Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:50 schreef Noli. het volgende:
Vader en zoon zijn hier samen met de LEGO aan het spelen..
(en ik smeer per ongeluk sudo op m'n muis)
Of mijn moederquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Pruk het volgende:
Jullie halen mijn moeder toch niet in met haar 20 jaar achterstand
Jouw moeder wintquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Of mijn moederMijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Ja, dat is hier ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Of mijn moederMijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef snoopy het volgende:
adje-au![]()
wat is dat nou weer?
Is dat als Paul de Leeuw die Adje op z'n kop slaapt ofzo?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:43 schreef Icaä het volgende:
[..]
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.
Snappie?
EDIT: oeps foutje, wou editten, maar in plaats daarvan quote ik. Jaja, dat krijg je met lurkers he?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben een lurker, dus ik weet eigenlijk niet of ik wel "recht" heb om hier te schrijven, maar:
Oxy, ik moet altijd verschrikkelijk lachen om je verhalen! Toelachen uiteraard, niet UITlachen! Als je niet zelf zou aangeven dat je autisme hebt, zou ik het echt nooit geraden hebben aan de hand van je posts. Je beschrijft op een erg open, eerlijke en vooral heldere manier jouw wereld. Ik vind het best verfrissend om zo de wereld eens te bekijken door de ogen van een ander.
Wat mij betreft: blijven schrijven!
Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerkquote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef Vicky het volgende:
nee vanavond vlak bij m@x
Daar hoorde ik iets van op de radio... Toch even ook op die site neuzen. Misschien dat ik dat wel liever doe dan "zomaar" vuurwerk.quote:Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga dit jaar voor een wenspijl, hij is ook al besteld![]()
En die mag mooi naar Thijssie toekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |