Nee absoluut niet Oxy, naast dat ik er erg veel van leer wat ik zeker wat met Eva aan heb, vind ik het ook geweldig interessant om te lezen hoe jij de wereld om je heen ervaart.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef Oxymoron het volgende:
Oh ik vergeet, helemaal te vragen naar iets, wat de begeleiding wilde weten:
of jullie, het niet vervelend vinden, al die autisme-verhalen van mij...
?
Volgende week maak ik misschien nog een kleine cake. Als ik eraan denk enzo. Vind het leuk om te bakken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:12 schreef Noli. het volgende:
Wauw Ingrid!Wat mooi!
Nou baal ik wel een beetje dat we niet kunnen komen. Ik neem een virtueel stukje van de cake je hebt er zoveel moeite voor gedaan.
Maar Hanne wou net gewoon graag naar bed om te slapen.. Mijn klein ziek
Hé Nols, waarom zie ik geen foto's meer van je? Je was zo leker bezig. Ik wil MEER!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:50 schreef Noli. het volgende:
Vader en zoon zijn hier samen met de LEGO aan het spelen..
(en ik smeer per ongeluk sudo op m'n muis)
Of mijn moederquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:37 schreef Pruk het volgende:
Jullie halen mijn moeder toch niet in met haar 20 jaar achterstand
Jouw moeder wintquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Of mijn moederMijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Ja, dat is hier ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:45 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Of mijn moederMijn broer heeft een babyboek...aan de mijne moet ze nog beginnen...
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef snoopy het volgende:
adje-au![]()
wat is dat nou weer?
Is dat als Paul de Leeuw die Adje op z'n kop slaapt ofzo?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:43 schreef Icaä het volgende:
[..]
Vrouw is met Otje-ou, en rauw is met Adje-au.
Snappie?
EDIT: oeps foutje, wou editten, maar in plaats daarvan quote ik. Jaja, dat krijg je met lurkers he?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben een lurker, dus ik weet eigenlijk niet of ik wel "recht" heb om hier te schrijven, maar:
Oxy, ik moet altijd verschrikkelijk lachen om je verhalen! Toelachen uiteraard, niet UITlachen! Als je niet zelf zou aangeven dat je autisme hebt, zou ik het echt nooit geraden hebben aan de hand van je posts. Je beschrijft op een erg open, eerlijke en vooral heldere manier jouw wereld. Ik vind het best verfrissend om zo de wereld eens te bekijken door de ogen van een ander.
Wat mij betreft: blijven schrijven!
Oh, zij had het gisteravond tegen mij over vuurwerkquote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef Vicky het volgende:
nee vanavond vlak bij m@x
Daar hoorde ik iets van op de radio... Toch even ook op die site neuzen. Misschien dat ik dat wel liever doe dan "zomaar" vuurwerk.quote:Op zondag 9 december 2007 13:42 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga dit jaar voor een wenspijl, hij is ook al besteld![]()
En die mag mooi naar Thijssie toekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |