quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Lishe het volgende:
Trek de wijn maar los! Mijn kinderen liggen al lang op 1 oor, en straks krijgt Lena nog een fles, dus ik mag eens even lekker wat drinken.
We zitten hier zelfs aan de bubbels.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Lishe het volgende:
Ynske, laat je lekker verzorgen door je ouders!!!
Trek de wijn maar los! Mijn kinderen liggen al lang op 1 oor, en straks krijgt Lena nog een fles, dus ik mag eens even lekker wat drinken.
ja maar we zijn wel kliekjes en eng enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat was altijd al zo Vief maar dat zie je nu pas omdat je hier vaker komt
Oh ja. Huuuhquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja maar we zijn wel kliekjes en eng enzo
Hier?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef Rottdog het volgende:
Iemand hier een idee waar ik een metallica baby shirt kan vinden?
omdattikker m'n jeugd heb verpest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef Lishe het volgende:
Neen! Gelukkig! Maar lief is eigenlijk fries... Dus daar thuis spreken ze niet echt Zwols. Of Overijssels. Wat betekent het? En vanwaar ben jij zo op de hoogte van oosterse spreekwoorden en gezegden...
ohnee?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Lishe het volgende:
O, maar ik doe dat natuurlijk ook niet zo vaak bij mensen, vandaaar.
dat klinkt goed! eh dat schilderij bedoel ik he!quote:Ik ben iets leuks aan het doen nu! We hebben een heel groot spaartegoed bij de kunstuitleen, en morgen gaan we iets voor boven de eettafel uitzoeken... En ik ben vast op de site aan het loeren... Leuk!
(En nu gaan we naar bed hoor ik. Die mannelijke lokroep blijft onweerstaanbaar.)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef Rottdog het volgende:
Iemand hier een idee waar ik een metallica baby shirt kan vinden?
Kan iemand zijn virusje misschien weer op komen halen? Ik wil het namelijk niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:05 schreef texelonia het volgende:
En m@x misschien is het een virusje. Mijn zus heeft het pas ook gehad, en de buren van mijn ouders ook. Bij hun was het wel snel weer over, hopelijk bij jou ook.
En neem de orgelman die hier voor de deur staat dan ook maar gelijk meequote:Op zaterdag 8 december 2007 08:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Kan iemand zijn virusje misschien weer op komen halen? Ik wil het namelijk niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |