Dat is echt gewoon te lief!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:45 schreef Stiemie het volgende:
Gelukkig kunnen Linde en de poes het samen wel erg goed vinden. Ik hoop gewoon maar dat ze later dikke vriendjes worden:
*laatste stoute-poezen-foto-spam*
[ afbeelding ]
Hier sluit ik me bij aan. Ik vind je echt een hele leuke moeder Tex!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef YPPY het volgende:
Tex, toen jullie vertelde dat je zwanger was, was ik eerlijk gezegd wel verbaasd. Heb ik toen ook gezegd geloof ik. Maar nu, jullie zijn zo ontzettend leuk samen. Zoals je met Noah was op de meet en laatst Micha op de foto, het is zo leuk en echt. Daarom snap ik je moeder niet. Dat ze dat nu nog moet zeggen, juist nu het zo goed gaat.
handig zo'n arts die je inlichtquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:22 schreef Maggie het volgende:
Ynske, ja, bij mij wordt het ook eerst erger. Ik ben net (weer) wakker en nu gaat het eigenlijk wel, maar dat was gisteren ook zo. Duurt een uurtje maximaal en dan is het weer prut. Zo lang ik blijf liggen gaat het redelijk, dus dat doe ik dan ook het grootste gedeelte van de dag.
De dokter zei tegen mij trouwens dat ik na 48 uur wel wat verbetering zou moeten gaan merken.
BeterschapJij ook trouwens Spuug, het klinkt echt heel akelig
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:32 schreef dutchie het volgende:
Lieve Tex, dit moet ik echt even zeggen lieverd. Ik weet dat je best wel eens onzeker bent, maar je bent zo vreselijk lief. Vind ik echt.
Zoals jullie ook zo lekker 1 zijn met zijn drietjes. Dan kan ik best een beetje boos worden op zo'n moeder. Ze kent je toch? Dat ze het een keertje oppert, kan ik me nog voorstellen. Maar als je je antwoord hebt gegeven, dan moet het gewoon klaar zijn. Dat moet ze gewoon genoegen nemen met je antwoord. En zien dat het goed is zo, vertrouwen op wat jij zegt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef YPPY het volgende:
Tex, toen jullie vertelde dat je zwanger was, was ik eerlijk gezegd wel verbaasd. Heb ik toen ook gezegd geloof ik. Maar nu, jullie zijn zo ontzettend leuk samen. Zoals je met Noah was op de meet en laatst Micha op de foto, het is zo leuk en echt. Daarom snap ik je moeder niet. Dat ze dat nu nog moet zeggen, juist nu het zo goed gaat.
Nu moet ik huilenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:55 schreef m@x het volgende:
Hier nog een zieke. Het leek hier gisteravond wel een scene uit de excorcist (alleen het ronddraaiende hoofd ontbrak). Nu voel ik me echt zo slap als een vaatdoek![]()
Tex, wat een ongelooflijk nare opmerking van je moeder zeg. Ik zou het al rot vinden als iemand zoiets van me zou denken, laat staan dat ze het ook uitsprekenTroost je met de gedachte dat de mensen hier jou zien als een hele liefdevolle en leuke moeder voor Noah. Ik vind jullie echt zo'n hip, leuk, jong gezinnetje met z'n drietjes.
Nee geen psycholoog. Met vlagen denk ik daar weleens aan. Maar ik vind de drempel zo hoog. Ik ben jaren geleden weleens bij zoiets geweest, en dat was geen fijne ervaring. Het klikte niet, en ik voelde me niet begrepen/serieus genomen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:00 schreef Belana het volgende:
tex, je bent niet zo'n prater zeg je, maar ik zou hierover toch echt iets zeggen tegen je moeder. juist nu eens voor jezelf en je gezin opkomen kan een enorme verandering teweeg brengen.
ik snap namelijk wel hoe je zo onzeker komt als je een moeder hebt die zulke dingen zegt. het zal ws niet het enige zijn wat er ooit tegen je gezegd is.
heb jij eigenlijk hulp van een psycholoog oid? dat lijkt me namelijk wel wijs, want ik heb het idee dat het allemaal niet goed gaat met je meid. dat weet je geloof ik zelf ook wel. kom op meid! je moet echt zelfiets doen om jezelf te veranderen.
Ja dat praktische had ik ook. Ik wilde bv. thuis weg. Mijn psych heeft me geholpen door me te laten zien dat ik dat best zou kunnen (want stiekem dacht ik dat ik dat nooooit zou kunnen/durven). Ik heb toen ook eindelijk de beslissing durven te nemen om te stoppen met mijn studie. Enzeauquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef texelonia het volgende:
Ik heb in die tijd wel gegoogled maar kon toen ook niet zoveel vinden... Ik dacht namelijk dat ik met die verwijsbrief ook wel naar een ander kon gaan. Maar kon dus ook niet veel vinden.
En wat ik nog vergat te vertellen. Ik vind de drempel dus zo hoog, en dan uiteindelijk denk ik: wat kan zo'n psych nou helemaal voor me doen? Vaak zijn het praktische dingen waar ik mee zat. Zoals anderhalf jaar geleden, dat ik geen werk had en kon vinden, en daardoor ook geldzorgen. Dan dacht ik dus, zo'n psych kan er toch niet voor zorgen dat ik meer geld heb (of minder rekeningen), of me een baan aanbieden ofzow.
Maar dat zijn misschien wel allemaal smoesjes om niet te hoeven. Want hij had er misschien wel voor kunnen zorgen dat ik meer zelfvertrouwen kreeg, waardoor ik misschien beter overkwam op sollicitaties waardoor ik wél een baan kreeg. Maar dat zag ik toendertijd echt niet.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:58 schreef Noli. het volgende:
Ah, we worden 's middags verwacht?
Die cake kan je gewoon al bakken hoor, dan moet ie morgenmiddag echt nog wel goed zijn. Als je het niet helemaal aandurft anders gewoon morgen bakken (als je er de tijd voor hebt).
Ik bak ze altijd, stort ze even uit de bakvorm om wat af te koelen en doe (wat er overblijft) ze daarna er weer in terug en dan een stukje aluminiumfolie erover.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:58 schreef Noli. het volgende:
Ah, we worden 's middags verwacht?
Die cake kan je gewoon al bakken hoor, dan moet ie morgenmiddag echt nog wel goed zijn. Als je het niet helemaal aandurft anders gewoon morgen bakken (als je er de tijd voor hebt).
Ik bak ze altijd, stort ze even uit de bakvorm om wat af te koelen en doe (wat er overblijft) ze daarna er weer in terug en dan een stukje aluminiumfolie erover.
Net echtquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:36 schreef Stiemie het volgende:
En dan maken jullie je alleen nog maar druk over een poes in de box. Helaas hebben wij hier een erg ondernemend exemplaar:
In de box:
[ afbeelding ]
In de wipstoel:
[ afbeelding ]
Op het speelkleed:
[ afbeelding ]
In de commode:
[ afbeelding ]
En het erge is nog wel dat hij weet dat het niet mag...
In Utrecht zit ook de stichting Altrecht, via daar kost t een scheintje. Heb er zelf 2 gesprekken gehad, maar op t moment dat ze wilden dat ik in groepstherapie zou gaan iedere vrijdag om half 4 ben ik ermee gestopt. Dat wilde ik niet. Kon vervolgens wel nog apart met iemand doorgaan, maar ben zo eigewijs om zelf door te willen gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat praktische had ik ook. Ik wilde bv. thuis weg. Mijn psych heeft me geholpen door me te laten zien dat ik dat best zou kunnen (want stiekem dacht ik dat ik dat nooooit zou kunnen/durven). Ik heb toen ook eindelijk de beslissing durven te nemen om te stoppen met mijn studie. EnzeauEn zelfwaardering krijgen (dat is de nieuwe term vandaag de dag
).
Ik ben ook pas hulp gaan zoeken toen ik me echt heel heel heel rot voelde. En toen kwam ik op een wachtlijsten toen na maanden pas een oproep. En toen wilde ik al niet meer natuurlijk, maar was ook weer te schijterig om af te bellen
Ik ben wel bij een RIAGG geweest trouwens, ook voor m'n assertiviteitstraining.
En ja, de therapeute wilde alles op mijn ouders en mijn opvoeding schuiven, maar dat heb ik altijd afgekapt. Ik zat daar voor mezelf en voor het *nu*, niet om zaken te bespreken die al geweest zijn en waar niets meer aan te doen is. Ik weet heus wel wat mijn ouders verkeerd gedaan hebben, maar ik wilde alleen weten wat ik aan die invloed kon doen en hoe ik mijn eigen gedachtenpatroon kon aanpassen. En dat is geluktUiteraard val ik nog regelmatig terug, maar nu weet ik het van mezelf en ik krijg mezelf er sneller "uit". Ja vaag I know
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:02 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik zweette me tijdens de gesprekken altijd ongans, maar als ik dan naar buiten stapte voelde ik me zo licht. Ik snap dat mensen verslaafd kunnen raken aan therapie ja
Inkoppertje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
SyrenaWordt al misselijk bij t idee
*lol*quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
Inkoppertje.![]()
Sorry, kon het niet laten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef Vicky het volgende:
beterschap voor de zieken
BE, gefeliciteerd met stinkies verjaardag!![]()
ben bang dat ik ja moet zeggen. althans bij mij. hoofdpijn, pijnlijk voorhoofd wangen en oogkassenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:56 schreef Noli. het volgende:
Voor de zieken eenen een vraagje..
Hoe begon het bij jullie? Toch niet met hoofdpijn he?
(ZEG NEE, ZEG NEE!)
Vanmiddag moest Wilyan al alleen zwemmen want ons minibuufje en zijn zwemmaatje was al niet al te lekker vandaag en bleek vanmiddag dus 40 graden koorts te hebben.![]()
En net sliep Hanne om 17.00uur nog dus die hebben we wakker gemaakt. Waarbij meteen de reden dat ze nog sliep duidelijk werd.. Ook koorts..
Net bij het naar bed brengen 40.1
Falen? Ik heb tijdens mijn buikgriep ook mijn ouders gebeld en ge-eist dat ze me kwamen halen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:37 schreef Ynske het volgende:
Misschien heel kinderlijk, maar ik ben zo blij dat mijn ouders me morgen willen komen ophalen.
Voor jezelf zorgen als je ziek bent, en alleen maar 12 m2 om je heen hebt wil totaal niet lukken.
* Ynske heeft t gevoel van weer eens te falen
@BE en Stinkie, gefeliciteerd
Ynske, ookal zijn we nog zo volwassen, we zijn ook nog steeds kind van iemand. Zo zat ik 2 weken terug thuis te werken, maar had al sinds het opstaan hoofdpijn. Dat ging na een aantal parac. niet over en werd steeds erger. Moeders was hier thuis op de kinderen aan het oppassen. Na een paar uur ging ik naar beneden en zei tegen mijn moeder dat ik me niet zo lekker voelde. Ze ging gelijk met een zorgelijke blik tegenover me zitten en zei: "Gaat helemaal niet zo goed hè met je?" En ik heb me toch een potje zitten huilen. Gewoon omdat mijn moeder zo lief was. Het was allemaal helemaal niet zo erg, maar maar het was mijn moeder en dan mag je even lekker zielig zijn. Ze heeft me naar mijn bed gedirigeerd, nadat ik de zaak heb gebeld. Ze heeft alle zorg van mijn schouders afgenomen en ik heb een gat in de dag geslapen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:37 schreef Ynske het volgende:
Misschien heel kinderlijk, maar ik ben zo blij dat mijn ouders me morgen willen komen ophalen.
Voor jezelf zorgen als je ziek bent, en alleen maar 12 m2 om je heen hebt wil totaal niet lukken.
* Ynske heeft t gevoel van weer eens te falen
@BE en Stinkie, gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |